Konusunu Oylayın.: Rüyada mezar ve mezar içindeki ölü sesi duymak

5 üzerinden 4.75 | Toplam: 12 kişi oyladı.

Rüyada mezar ve mezar içindeki ölü sesi duymak
  1. 12.Nisan.2016, 17:57
    13
    Misafir

    Cevap: Rüyada mezar ve mezar içindeki ölü sesi duymak

    reklam


    Cevap: Rüyada mezar ve mezar içindeki ölü sesi duymak isimli yazı www.Mumsema.comCevap: Rüyada mezar ve mezar içindeki ölü sesi duymak
    Merhaba
    Normalde yenilerde eşimin babasını kaybettik.ve rüyamda mezarliga ziyarete gitmistik babam arapça kelimeler söylüyordu o esnada mezarcıya ne diyor diye sorduk oda yorum yaparım ama para verirseniz diye sonra para verip yaptı daha sonrada eşim para verirsek başında yasinde okurmusunuz dedi mezarcıya sonra mezarci başında okurken ben uyandım


  2. 12.Nisan.2016, 17:57
    13
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Merhaba
    Normalde yenilerde eşimin babasını kaybettik.ve rüyamda mezarliga ziyarete gitmistik babam arapça kelimeler söylüyordu o esnada mezarcıya ne diyor diye sorduk oda yorum yaparım ama para verirseniz diye sonra para verip yaptı daha sonrada eşim para verirsek başında yasinde okurmusunuz dedi mezarcıya sonra mezarci başında okurken ben uyandım


  3. 13.Nisan.2016, 02:11
    14
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,884
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Rüyada mezar ve mezar içindeki ölü sesi duymak

    reklam


    Merhaba. Bu rüyayı gören kimsenin iyilik işleyen kimseye işaret eder. Ayrıca bu kimsenin ister istemez kendisini iyilik işleme ve salih amel işleme içerisinde göreceğine de yorumlanmıştır. En doğrusunu Allah bilir.


  4. 13.Nisan.2016, 02:11
    14
    Yönetici
    reklam


    Merhaba. Bu rüyayı gören kimsenin iyilik işleyen kimseye işaret eder. Ayrıca bu kimsenin ister istemez kendisini iyilik işleme ve salih amel işleme içerisinde göreceğine de yorumlanmıştır. En doğrusunu Allah bilir.


  5. 15.Nisan.2016, 01:22
    15
    Misafir

    Cevap: Rüyada mezar ve mezar içindeki ölü sesi duymak

    Hocam Selamınaleyküm. Rüyamda cami ama türbe gibi bir yerdeyiz icinde iki kucuk mezar var bebek mezari gibi. Kapisinda bir dua var. Annem ve yüzlerini hatirlayamadigim birkaç insan daha var. Sirayla giriyorlar iki mezarin arasına yatiyolar kapi kapaniyo bizde kapidaki duayi okuyoruz. Sonra sira bana geliyor ama benden önceki kadın cikacakken mezarlardan ses geliyo ve ben anneme dönüp anne ben yapamam dayanamam buna diyip Ağlıyorum içli içli. Sonrada uyandim. Yorumlarsaniz sevinirim.


  6. 15.Nisan.2016, 01:22
    15
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Hocam Selamınaleyküm. Rüyamda cami ama türbe gibi bir yerdeyiz icinde iki kucuk mezar var bebek mezari gibi. Kapisinda bir dua var. Annem ve yüzlerini hatirlayamadigim birkaç insan daha var. Sirayla giriyorlar iki mezarin arasına yatiyolar kapi kapaniyo bizde kapidaki duayi okuyoruz. Sonra sira bana geliyor ama benden önceki kadın cikacakken mezarlardan ses geliyo ve ben anneme dönüp anne ben yapamam dayanamam buna diyip Ağlıyorum içli içli. Sonrada uyandim. Yorumlarsaniz sevinirim.


  7. 16.Nisan.2016, 02:39
    16
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,884
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Rüyada mezar ve mezar içindeki ölü sesi duymak

    Aleykum selam kardeşim. Rüyanız hayırlıdır. Bu tür rüyalar genellikle zorlukları aşmaya ve sıkıntılardan kurtulmaya işaret eder.
    bazı alimlere göre ise hasta ziyaretine veya rahatsız olan bir kimsenin ihtiyaçlarını görerek ona yardım etmeye yorulabilmektedir. En doğrusunu Allah bilir.


  8. 16.Nisan.2016, 02:39
    16
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. Rüyanız hayırlıdır. Bu tür rüyalar genellikle zorlukları aşmaya ve sıkıntılardan kurtulmaya işaret eder.
    bazı alimlere göre ise hasta ziyaretine veya rahatsız olan bir kimsenin ihtiyaçlarını görerek ona yardım etmeye yorulabilmektedir. En doğrusunu Allah bilir.


  9. 02.Haziran.2016, 21:28
    17
    Misafir

    Cevap: Rüyada mezar ve mezar içindeki ölü sesi duymak

    Selamun aleyküm hocam ben rüyamda sulu bir derede bir kişinin üstü açık bir şekildeki mezarda yattığını ve diğer taraftan ayaklarından tamamen mezara çekildiğini gördüm daha sonra rüyamda bu mezara bir delik açıp içeriye ufak sesini dyabilecegimiz şekilde bir kablo gönderdik o mezardan inleme bağırma sesleri duyuldu nedir bu hocam


  10. 02.Haziran.2016, 21:28
    17
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamun aleyküm hocam ben rüyamda sulu bir derede bir kişinin üstü açık bir şekildeki mezarda yattığını ve diğer taraftan ayaklarından tamamen mezara çekildiğini gördüm daha sonra rüyamda bu mezara bir delik açıp içeriye ufak sesini dyabilecegimiz şekilde bir kablo gönderdik o mezardan inleme bağırma sesleri duyuldu nedir bu hocam


  11. 02.Haziran.2016, 22:47
    18
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,884
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Rüyada mezar ve mezar içindeki ölü sesi duymak

    Aleykum selam kardeşim. Gerçekleri ve hakikatleri öğrenmek manasına işarettir. Bazı tabirciler ise, gören kimsenin durumuna işaret etmişlerdir. Yani üzgün ise bunların devam edeceğine eğer mutlu ise mutluluğunun artacağına yorumlanmıştır. En doğrusunu Allah bilir.


  12. 02.Haziran.2016, 22:47
    18
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. Gerçekleri ve hakikatleri öğrenmek manasına işarettir. Bazı tabirciler ise, gören kimsenin durumuna işaret etmişlerdir. Yani üzgün ise bunların devam edeceğine eğer mutlu ise mutluluğunun artacağına yorumlanmıştır. En doğrusunu Allah bilir.


  13. 25.Haziran.2016, 13:36
    19
    Misafir

    Cevap: Rüyada mezar ve mezar içindeki ölü sesi duymak

    Selamun aleykum ben hamileyim ve ruyamda bi kalabalikta insanlarin icinden ayriliyorum onden eve giderken yolun kiyisindaki mezarliktaan taslar firliyor onume bana isabet etmiyoama bana dogru firliyo sonra bi kadin sesi merhaba beni duyuyormusun diyor bn sesi duyunca taslarda gelmesin diye korkudan karsi yola gecmeye calisiyorum o sirada mavi kamyonu goruyorum onun gecmesini beklemeden bn firliyorum karsiya ama ses devam ediyo ve kadin sesi burasi yanlizlarin yeri diyo ciglik sesleri gelio o sirada uykuyla uyaniklik arasi ayetel kursu okuyorum sesler kesiliyo hala ruyanin etkisindeyim hic boyle bi ruya daha once gormemistim


  14. 25.Haziran.2016, 13:36
    19
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamun aleykum ben hamileyim ve ruyamda bi kalabalikta insanlarin icinden ayriliyorum onden eve giderken yolun kiyisindaki mezarliktaan taslar firliyor onume bana isabet etmiyoama bana dogru firliyo sonra bi kadin sesi merhaba beni duyuyormusun diyor bn sesi duyunca taslarda gelmesin diye korkudan karsi yola gecmeye calisiyorum o sirada mavi kamyonu goruyorum onun gecmesini beklemeden bn firliyorum karsiya ama ses devam ediyo ve kadin sesi burasi yanlizlarin yeri diyo ciglik sesleri gelio o sirada uykuyla uyaniklik arasi ayetel kursu okuyorum sesler kesiliyo hala ruyanin etkisindeyim hic boyle bi ruya daha once gormemistim


  15. 26.Haziran.2016, 01:04
    20
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,884
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Rüyada mezar ve mezar içindeki ölü sesi duymak

    Aleykum selam hanım kardeşim. Rüyan asıl olarak çok hayırlı bir rüyadır. Etkisinde kalmanın nedeni rüyanın sahih olmasıdır. Sana salih ameller işlemek ile helal ve harama dikkat ederek bir hayat sürmen için bir uyarı manasında yorumlanır. En doğrusunu Allah bilir.


  16. 26.Haziran.2016, 01:04
    20
    Yönetici
    Aleykum selam hanım kardeşim. Rüyan asıl olarak çok hayırlı bir rüyadır. Etkisinde kalmanın nedeni rüyanın sahih olmasıdır. Sana salih ameller işlemek ile helal ve harama dikkat ederek bir hayat sürmen için bir uyarı manasında yorumlanır. En doğrusunu Allah bilir.


  17. 02.Temmuz.2016, 17:33
    21
    Misafir

    Cevap: Rüyada mezar ve mezar içindeki ölü sesi duymak

    Merhabalar , ben rüyamda ; annemin kız kardeşi yani teyzem vefaat etti onun mezarının içine telefon koymuşlar annem aradığında ölen teyzem açıp konusmustu rüyamda arkadan da Allah Allah sesleri geliyordu teyzem yanımda yatanlar rahatsız oldu konuşmamdan dedi ve kapattı telefonu bu ne demek oluyor açıklarsanız sevinirim


  18. 02.Temmuz.2016, 17:33
    21
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Merhabalar , ben rüyamda ; annemin kız kardeşi yani teyzem vefaat etti onun mezarının içine telefon koymuşlar annem aradığında ölen teyzem açıp konusmustu rüyamda arkadan da Allah Allah sesleri geliyordu teyzem yanımda yatanlar rahatsız oldu konuşmamdan dedi ve kapattı telefonu bu ne demek oluyor açıklarsanız sevinirim


  19. 03.Temmuz.2016, 05:02
    22
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,884
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Rüyada mezar ve mezar içindeki ölü sesi duymak

    Merhabalar kardeşim. Teyzeni bu şekilde görmen hem senin hemde annen ve teyzen için hayırlıdır. Genellikle insanın durumunun iyi olması manasına yorumlanır. Elbette en doğrusunu ancak Allah bilir.


  20. 03.Temmuz.2016, 05:02
    22
    Yönetici
    Merhabalar kardeşim. Teyzeni bu şekilde görmen hem senin hemde annen ve teyzen için hayırlıdır. Genellikle insanın durumunun iyi olması manasına yorumlanır. Elbette en doğrusunu ancak Allah bilir.


  21. 03.Temmuz.2016, 15:27
    23
    islam934
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Haziran.2016
    Üye No: 108855
    Mesaj Sayısı: 34
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Rüyada mezar ve mezar içindeki ölü sesi duymak

    Bir yere misafirliğe gitmiştik hocam altımda pantolonu giymeyi unutmuştum evden gitip getirdim. Evin sahibi şaka ile beni ittirerek alın bunu mezara dedi. bunların anlamı nedir hocam


  22. 03.Temmuz.2016, 15:27
    23
    islam934 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Bir yere misafirliğe gitmiştik hocam altımda pantolonu giymeyi unutmuştum evden gitip getirdim. Evin sahibi şaka ile beni ittirerek alın bunu mezara dedi. bunların anlamı nedir hocam


  23. 04.Temmuz.2016, 00:07
    24
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,884
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Hatadan sonra hatayı gidermeye maddi kazanç elde etmeye tabir edilir. En doğrusunu ancak Allah bilir.


  24. 04.Temmuz.2016, 00:07
    24
    Yönetici
    Hatadan sonra hatayı gidermeye maddi kazanç elde etmeye tabir edilir. En doğrusunu ancak Allah bilir.





+ Yorum Gönder
Git İlk 1235 Son