Konusunu Oylayın.: İstihare rüyasında balık görmek

5 üzerinden 5.00 | Toplam: 6 kişi oyladı.

İstihare rüyasında balık görmek
  1. 04.Nisan.2014, 18:44
    1
    Misafir

    İstihare rüyasında balık görmek






    İstihare rüyasında balık görmek Mumsema ruyamda ıstıhare namazından sonra bır kasa balık gordum acaba bu hayırmı sermı yada nıyet ettıgım ısım olacakmı


  2. 04.Nisan.2014, 18:44
    1
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir



    ruyamda ıstıhare namazından sonra bır kasa balık gordum acaba bu hayırmı sermı yada nıyet ettıgım ısım olacakmı


    Benzer Konular

    - İstihare rüyasında baba görmek

    - İstihare rüyasında kan görmek

    - İstihare rüyasında savaş görmek

    - İstihare rüyasında sarımsak görmek

    - İstihare rüyasında yemek görmek

  3. 18.Şubat.2016, 22:13
    2
    Sumame
    Tombik Ammo

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 30.Mart.2009
    Üye No: 47625
    Mesaj Sayısı: 1,059
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 11
    Yaş: 22

    Cevap: İstihare rüyasında balık görmek




    Rüyada Balık Görmek Nedir? kısaca

    Balıkla ilgili rüyalar genelde hayırla yorumlanır rüyada görünen balık kısmettir. Rüya yorumcuların çoğunluğu balık ile ilgili rüyanın kısmet ve hayırla olduğunu tabir ederler. En doğrusunu yüce olan Allah (cc). bilir.



    .



  4. 18.Şubat.2016, 22:13
    2
    Tombik Ammo



    Rüyada Balık Görmek Nedir? kısaca

    Balıkla ilgili rüyalar genelde hayırla yorumlanır rüyada görünen balık kısmettir. Rüya yorumcuların çoğunluğu balık ile ilgili rüyanın kısmet ve hayırla olduğunu tabir ederler. En doğrusunu yüce olan Allah (cc). bilir.



    .



  5. 06.Haziran.2016, 09:06
    3
    Misafir

    İstiharede balık görmek

    Selamün aleyküm hocam birylnfen hoşlanıyorum hakkımda hayırlı olup olmadığını bilmek için istihareye yattım rüyamda siyah beyaz bir bluz balık ve istanbulu gece helikopterle üsten gördüğümü gördüm ayrıca askerde gördüm rüyamı yorumlar mısınız istihareye sabah namazından sonra yattım bu bi şey değiştirir mi?


  6. 06.Haziran.2016, 09:06
    3
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamün aleyküm hocam birylnfen hoşlanıyorum hakkımda hayırlı olup olmadığını bilmek için istihareye yattım rüyamda siyah beyaz bir bluz balık ve istanbulu gece helikopterle üsten gördüğümü gördüm ayrıca askerde gördüm rüyamı yorumlar mısınız istihareye sabah namazından sonra yattım bu bi şey değiştirir mi?


  7. 07.Haziran.2016, 03:36
    4
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,025
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: İstihare rüyasında balık görmek

    Aleykum selam. Sabah namazından sonra da istihareye yatılabilir. İstihare için bu gördüklerin hayırlı manaya işaret eder. Bu rüyayla birlikte eğer içine de bir huzur dolduysa o zaman niyetinin olumlu olduğuna işaret eder.


  8. 07.Haziran.2016, 03:36
    4
    Yönetici
    Aleykum selam. Sabah namazından sonra da istihareye yatılabilir. İstihare için bu gördüklerin hayırlı manaya işaret eder. Bu rüyayla birlikte eğer içine de bir huzur dolduysa o zaman niyetinin olumlu olduğuna işaret eder.


  9. 07.Haziran.2016, 17:37
    5
    Bet_l
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 07.Haziran.2016
    Üye No: 108710
    Mesaj Sayısı: 4
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: İstihare rüyasında balık görmek

    Selamun aleykum. Eski sevgilim benimle evlenmek istiyo bende kararsiz kaldim istihare yattim. Acik yesil duvari,yesil ve siyah boyayi karistirip duvara surdum koyu yesil oldu ve emin olamayinca gine yattim kara panter gordum gozleri yemyesildi parliyodu gozlerimin icine bakiyodu ortalik karanlik sadece iki goz goruyorum yesil. Anlam veremiyorum napicagimi bilmiyorum kararsizim.


  10. 07.Haziran.2016, 17:37
    5
    Bet_l - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Selamun aleykum. Eski sevgilim benimle evlenmek istiyo bende kararsiz kaldim istihare yattim. Acik yesil duvari,yesil ve siyah boyayi karistirip duvara surdum koyu yesil oldu ve emin olamayinca gine yattim kara panter gordum gozleri yemyesildi parliyodu gozlerimin icine bakiyodu ortalik karanlik sadece iki goz goruyorum yesil. Anlam veremiyorum napicagimi bilmiyorum kararsizim.


  11. 07.Haziran.2016, 20:54
    6
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,025
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: İstihare rüyasında balık görmek

    Aleykum selam kardeşim. İstihare için bu rüyan açık bir işaret değildir. İstiharede en doğru işaret rüya değil içinize gelen histir. Bu his huzur yada huzursuzluk şeklinde belli olur.


  12. 07.Haziran.2016, 20:54
    6
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. İstihare için bu rüyan açık bir işaret değildir. İstiharede en doğru işaret rüya değil içinize gelen histir. Bu his huzur yada huzursuzluk şeklinde belli olur.


  13. 22.Haziran.2016, 18:05
    7
    gökce1984
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Haziran.2016
    Üye No: 108947
    Mesaj Sayısı: 2
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Ruyamı anlayamadım.yorumlayabilirmisiniz lutfen? siteye yeni uye oldum

    selamlar bu siteye yeni uye oldum ve yardımlarınıza adeta muhtacım diyebilirim.yardımcı olursanız minnettar kalırım.Sabah namazından sonra baya dua edip yattım sevdiğim adam en son görüşmemizden beri ıkı hafta bitti aramadı yazdım ama cevap vermedi bende allahtan neden böyle yapıyor arıcakmı diye sorup uyudum ve bu ruyayı gördüm.Bi denizmi desem okyanusmu ne ama berrak dalga fln yok.kanolar varya tek kişilik ona binmişim bi erkek var oda binmiş gidiyoruz ama bende kürek yok ellerimle hareket ettirerek gittim.ama altımızdan balıklar geçiyodu sonra ögreniyorum köpek balıklarıda gecmiş altımdan ve zararı dokunmadı geçip gitmişlerdi zaten.sonra biz mola verdik o cocukla ara verdik sonra yine devam edecekmişiz o sekilde kanoyla gitmeye ama orda uyandım.sizce nedir.meraktan olucem allahını seven anlayan yorum yapsın .cok tesekkurler


  14. 22.Haziran.2016, 18:05
    7
    gökce1984 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    selamlar bu siteye yeni uye oldum ve yardımlarınıza adeta muhtacım diyebilirim.yardımcı olursanız minnettar kalırım.Sabah namazından sonra baya dua edip yattım sevdiğim adam en son görüşmemizden beri ıkı hafta bitti aramadı yazdım ama cevap vermedi bende allahtan neden böyle yapıyor arıcakmı diye sorup uyudum ve bu ruyayı gördüm.Bi denizmi desem okyanusmu ne ama berrak dalga fln yok.kanolar varya tek kişilik ona binmişim bi erkek var oda binmiş gidiyoruz ama bende kürek yok ellerimle hareket ettirerek gittim.ama altımızdan balıklar geçiyodu sonra ögreniyorum köpek balıklarıda gecmiş altımdan ve zararı dokunmadı geçip gitmişlerdi zaten.sonra biz mola verdik o cocukla ara verdik sonra yine devam edecekmişiz o sekilde kanoyla gitmeye ama orda uyandım.sizce nedir.meraktan olucem allahını seven anlayan yorum yapsın .cok tesekkurler


  15. 22.Haziran.2016, 23:21
    8
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,025
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: İstihare rüyasında balık görmek

    Selamun aleykum kardeşim. Rüyan hayırlı ve güzeldir ama bu bahsettiğin kişi ile bir ilgisi yoktur. Nasibin açık olmasına ve malın bereketli ve bol olacağına tabir edilir. En doğrusunu Allah bilir.


  16. 22.Haziran.2016, 23:21
    8
    Yönetici
    Selamun aleykum kardeşim. Rüyan hayırlı ve güzeldir ama bu bahsettiğin kişi ile bir ilgisi yoktur. Nasibin açık olmasına ve malın bereketli ve bol olacağına tabir edilir. En doğrusunu Allah bilir.


  17. 22.Eylül.2016, 09:36
    9
    Misafir

    Yorum: İstihare rüyasında balık görmek

    Merhaba, ben istiare namazına yattım berrak bir derede iki sınıf arkadasimi buyuk birer baligin üstünde yüzerken gördüm, ayrıca ordan bir arkadasimla onun evine gidecektik yollar karliydi evine gittigimiz yolda arkadasima kismet cikiyordu biz evde varmadan kismeti eve gelmisti bile ailesiyle nasıl yorumlanır acaba


  18. 22.Eylül.2016, 09:36
    9
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Merhaba, ben istiare namazına yattım berrak bir derede iki sınıf arkadasimi buyuk birer baligin üstünde yüzerken gördüm, ayrıca ordan bir arkadasimla onun evine gidecektik yollar karliydi evine gittigimiz yolda arkadasima kismet cikiyordu biz evde varmadan kismeti eve gelmisti bile ailesiyle nasıl yorumlanır acaba


  19. 22.Eylül.2016, 22:44
    10
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,025
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: İstihare rüyasında balık görmek

    Merhaba kardeşim. Bu rüya aynen gördüğün kısmetin gelmesi ile yorumlanır. Balıklarda bereket bolluk ve nasip anlamında yorumlanır. En doğrusunu elbette Allah bilir.


  20. 22.Eylül.2016, 22:44
    10
    Yönetici
    Merhaba kardeşim. Bu rüya aynen gördüğün kısmetin gelmesi ile yorumlanır. Balıklarda bereket bolluk ve nasip anlamında yorumlanır. En doğrusunu elbette Allah bilir.


  21. 13.Ekim.2016, 07:26
    11
    Misafir

    Yorum: İstihare rüyasında balık görmek

    Selamun aleykum. Beni bi akrabam istiyor bende onu istiyorum ama annem istemiyor 3 gündur istihare yatıyorum ilk ruyamı tam hatırlamıyorum çok karışıktı ikinci ruyamda elimde hortum suyla yerleri yıkıyordum ve üçüncü ruyamda çok karışık şeyler gördüm beni isteyenin kendisiyle birbirimize sarılmıştık, sonra tek bi tane balık görüyorum sonra başka kişinin beni istediğini gördüm. Bundan yaklaşık bi iki sene önceside bu beni isteyen kişinin annesini denizin üstünden yürüyerek yanıma geldiğini görmüştüm acaba bi anlm ifade edermi. Şimdiden teşekkür ederim Allah'a emanet olun.


  22. 13.Ekim.2016, 07:26
    11
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamun aleykum. Beni bi akrabam istiyor bende onu istiyorum ama annem istemiyor 3 gündur istihare yatıyorum ilk ruyamı tam hatırlamıyorum çok karışıktı ikinci ruyamda elimde hortum suyla yerleri yıkıyordum ve üçüncü ruyamda çok karışık şeyler gördüm beni isteyenin kendisiyle birbirimize sarılmıştık, sonra tek bi tane balık görüyorum sonra başka kişinin beni istediğini gördüm. Bundan yaklaşık bi iki sene önceside bu beni isteyen kişinin annesini denizin üstünden yürüyerek yanıma geldiğini görmüştüm acaba bi anlm ifade edermi. Şimdiden teşekkür ederim Allah'a emanet olun.


  23. 14.Ekim.2016, 00:47
    12
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,025
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: İstihare rüyasında balık görmek

    Aleykum selam. İstiharede ilk açık olan işarete itibar edilir ve istihareye devam yatılmaz. İkinci rüyan olan suyla yerleri yıkamak hayırlıdır. Zaten içine gelen his sana hayırlı olup olmadığına dair işaret olur. En doğru şey ise büyüklerinin ve tecrübeli kimselerin tavsiyelerine uymak olur.


  24. 14.Ekim.2016, 00:47
    12
    Yönetici
    Aleykum selam. İstiharede ilk açık olan işarete itibar edilir ve istihareye devam yatılmaz. İkinci rüyan olan suyla yerleri yıkamak hayırlıdır. Zaten içine gelen his sana hayırlı olup olmadığına dair işaret olur. En doğru şey ise büyüklerinin ve tecrübeli kimselerin tavsiyelerine uymak olur.





+ Yorum Gönder
Git 12 Sonuncu