+ Yorum Gönder
10. Sayfa BirinciBirinci ... 79101113 ... SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Rüya Tabiri Kategorisinden Üst üste aynı rüyayı görmek ne anlama gelir Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir

    Yorum: Üst üste aynı rüyayı görmek ne anlama gelir

    Reklam




    ben 1 haftadır bir rüya görüyorum hergün bu rüyanın devamı geliyor dizi gibi ve ben bu rüyada doğaüstü bi yaratığım

  2. arifselim
    Yönetici

    Yorum: Üst üste aynı rüyayı görmek ne anlama gelir


    Reklam



    Bu rüyalar insanın düşünmesinden veya ilk rüyasından çokça etkilenmesinden dolayı görülmeye devam edebilir. Bunun bir manası ve önemi yoktur. En doğrusunu Allah bilir.

  3. Misafir
    merhaba bugün rüyamda, gece yarısı girişinde kum ve toprak yığınları olan bir mağaraya giriyordum fakat mağaranın içi çok güzeldi su vardı ışıklar vardı sanki turistik bir mağaraydı daha sonra orada dolaşırken birçok mum gördüm hiç yanmamış yeni renk renk beyaz mavi kırmızı çeşit çeşit sonra mumlardan birkaç tane yanıma aldım çıktım yolda yürümeye başladım sonra hava aydınlanmış yürürken çok sevdiğim fakat ayrı olduğum adamla karşılaşıyorum ama gözlerine baktığımda gözlerinin beyazı da dahil masmavi olduğunu görüyorum sonra uyanmışım yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler

  4. arifselim
    Yönetici
    Merhaba kardeşim. Rüyada öyle bir mağaraya girmek ve çıkmak çok hayırlıdır. Çok zorda olsa bazı sorunların üstesinden geleceğine ve dertlerinden, sıkıntılarından ve çektiği zahmetten kurtulacağı delalet edilir. Eski sevdiğini görmek de hemen hemen aynı anlamlarda yorumlanır. En doğrusunu Allah bilir.

  5. Misafir
    meraba rüyamda köy tipi bir yere gidiyoruz ailece ve ben kuzenimle bi bakkal gibi bir yere gidiyoruz ve orayı cinler basıyo adama bişeyler oluyo ve kuzenimle kaçıyoruz nedir acaba bu 5 ay öncede gördüm buna çok benzer bişey😞

  6. arifselim
    Yönetici
    Merhaba kardeşim. Bu rüya sana zarar vermek isteyenin zararından korunmaya, kıvrak zekaya sahip olmaya yorumlanır. En doğrusunu Allah bilir.

  7. Misafir
    İyi geceler. Ben son iki senedir aynı kişiyi görüyorum. 1. rüyam:bir beyaz tenli, siyah saçlı adam vardi ve başımda dikiliyordu onu gördüğüm gibi ayağa karşısına geçip kavga edip kendimi kendimi balkondan attım ama sanırım tuttu çünkü düşmedim. 2.: kucağımda bir bebek vardı ve ona o adamı camdan gösterip bak baban orada diyordum. 3-Aynı bebeği 2 kere kucağımda sallarken gördüm. Bebek zaten bana çok benziyordu ama bebekliğime benzemiyor. Yani ilk defa gördüm o bebeği hayatımda.
    4-5-6: bunlar çok benziyor birbirlerine. Bana aşkını itiraf etti-telefonla konuştu ve yatakta onun göğsünde yatarken boşanacağımı söyledim. Bu arada rüyalarim hep evimde gerceklesti baska bi ev degil yani. 7: butik gibi bir yerdeydik ona isimi söylediğimde korkunç bir şey dedi bana isiyle ilgili. 8:Bizim binanin onunde arabasindan telefonla konusarak indi ve annemle benim önümden geçti. 9:Bizim mahallede harabe bir ev var oradan geçerken siyah bir arabası var onunla yanımda durdu ve önümü kesti. 10: Bir evden annem ben ve kuzenim çıktık karşıya geçerken onun yol kenarında bankta oturmuş bana baktığını gördüm. Çok kızgın bakıyordu bana sonra ben yoluma devam edicekken biri gözümü kapattı arkadan ve ben 'anneeeeee' diye bağırdıktan sonra arkamdaki beni bayılttı. 11: Bu rüyamdada bana fotoğraflar fırlattı ve kısaca gözünün benim üstümde olduğunu söyledi. 12- Bebeği gördüm bu sefer bana gelmeye çalışıyordu çift kişilik bir yatağın üstündeydik sonra bebek yatakta birden yattı düştü yani sonra bende kaldırdım bana birden anne dedi. Bu arada eski sevgilimle bu adamı aynı rüyada gördüm. Evden çiktim dedigim de eski sewmindi. Eski sevgilimle sadece 1 hafta sevgili kaldik ama her gece kabus gordum. Ayrildigimiz gecede de ayrildigimizi ve evlendigini gormustum ertesi gun de bana ailesinin zoruyla evlenecegini soyledi 2 sene sonra. O gun ayrildik biz ailesi yuzunden. Hocam sizce burada çok şeyler gizli değil mi? Ayrica evlenecegi kizi da gordum sarisindi. Ayni ruslara benziyordu iste. Hocam tüm bunlar ne anlama geliyor yoksa gidip cami imamina danisacagim?

  8. arifselim
    Yönetici
    Hayırlı günler kardeşim. Üst üste ve aynı rüyaların görülmesi eğer normal seviyede olur ve aşırı olmazsa bu rüya tabir edilebilir. Ancak sürekli ve normalden fazla görüldüğü zaman bu rüyalar genellikle etkisinde kalınan olaylardan ve bilinçaltına yerleşmesinden dolayı görülebilir. Bu rüyalarının anlamı ancak buna işarettir bizim bildiğimiz budur. En doğrusunu Allah bilir.

  9. Misafir
    yaklaşık beş altı aydır birileri tarafından kaçırıldıgımı görüyorum. ve kaçırılırken hırpalanıyorum. kollarımı kesiyorlar yada silah vs görüyorum. anlamı nedir? gercek hayatta da korkum olmaya baslayacak.

  10. arifselim
    Yönetici
    Bu rüya kimseyi kırmak, üzmek ve geri çevirmek istemeyişi nedeni ile iyi niyetinin su istimal edileceğine ve kaybeden tarafın hep kendisinin olacağına alamet eder. En doğrusunu ancak Allah bilir.

  11. Misafir
    merhaba rüyamda akşam erkek kardeşim önce ablamı sonrada kendini yüksek bir balkondan aşağı atmaya çalışıyordu ama biz engel olduk yorum için şimdiden teşekkürler

  12. arifselim
    Yönetici
    Merhaba kardeşim. Bu rüyada atlamaya çalışan kişi bile bile kendisini tehlikeye atar veya çevresindeki kişilerin sözlerine ve öğütlerine aldırmayarak kendisine fayda yerine zarar getirecek işlerin peşinde koşar anlamındadır. En doğrusunu Allah bilir.

+ Yorum Gönder
10. Sayfa BirinciBirinci ... 79101113 ... SonuncuSonuncu
aynı rüyayı üst üste görmek,  üst üste aynı rüyayı görmek,  rüyada sürekli aynı kişiyi görmek,  sürekli aynı rüyayı görmek,  rüyada üst üste aynı kişiyi görmek,  3 gün üst üste aynı rüyayı görmek,  2 gün üst üste aynı rüyayı görmek