+ Yorum Gönder
67. Sayfa BirinciBirinci ... 6466676870 ... SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Rüya Tabiri Kategorisinden Evlilik İstihare rüyaları nasıl yorumlanır? Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir
    Reklam




    Merhabalar. Benim 2.5 senelik ve evlenmeyi düşündüğüm bir arkadaşım var. Ailesi bu yaz başında memleketlerimizin arasında 12 saatlik bir mesafe olduğu için istemediğini söylediler. Bizi tanımayan biri İstihareye yattığında kendini evinin bahçesinde görmüş. Bahçede oturuyormuş bir siyah kedi varmış eliyle itmiş gitmiş sonrasında beyaz bir kedi varmış onu da itmiş o yavaşça ilerlemiş. Ben kendimde yattım. Birincide rengi hatırlamıyorum ama o kişi bana ayrılalım diye mesaj atıyordu ben ağlıyordum ikincide bir arkadaşım bize geldi hadi pilav yiyelim dedi tabakta onu gördüm. Üçüncüde de rüyayı tam hatırlamıyorum ama içim çok rahattı o gün çok mutluydum. Erkek arkadaşım ise ayrılmak istiyor sonumuzun hayırlı olacağını düşünmüyorum diyor şimdi 15 gün düşünmek için ara verdik siz Nasıl yorumlarsınız acaba
    Şimdiden Allah razı olsun kusura bakmayın biraz uzun oldu

  2. arifselim
    Yönetici
    İstihareden önce mutlaka istişare gelir. Yani düşünülmeli, danışılmalı ve sonra bir karara ulaşmaya çalışmalıdır. Ne olumlu nede olumsuz bir sonuç elde edilmedimi o zaman istihare yapılabilir. Erkek zaten ayrılmak istiyorsa daha istihareye gerek yoktur. Başkası değil herkesi kendisi için istihare yapmalıdır. Senin gördüğün rüyalar ise açık bir işaret değildir.

  3. Misafir
    Selamın aleyküm hocam . Sevdiğim biri var istehare nazmi kıldım bugün rüyamda sandelyenin üzerinde bi gelinlik olduğunu gördüm sonra sevdiğim kişiyle konuşuyorum telefonda ama çok mutluyum uyandığımda da aynı hisler le uyandım içim çok rahat ti inşallah hayırlıdır

  4. arifselim
    Yönetici
    Aleykum selam. İstihareden uyanınca zaten istihare rüyasının işareti insanın kalbine gelir. Hem rüyan hemde hissettiğin huzur sana bunun hayırlı olduğuna işarettir.

  5. Misafir
    Selamunaleykum . Bir kismetim cikti ve istihare namazina durdum. Ruyamda ardi ardina yesil ve kirmizi rengini gordum. Bir cidim yoktu sadece renk vardi. Bunun anlami nedir ? Istisare yapabilecegim bir kimse yok cevremde . Nasil bi yol izlemeliyim.

  6. arifselim
    Yönetici
    Aleykum selam. Bu rüyan istihare için net bir işaret olmaz. İstiharede renk ve rüyalar bir işaret olabilir ama asıl önemli olan şey insanın içine gelen huzur yada huzursuzluk hissidir. Bu his sana en doğru işaret olur.

  7. Misafir
    Selamın aleyküm hocam ben bu gece istihare namazı kılıp yattım eşimle boşanma aşamasındayız ben o kadar çok seviyorum ki onu oysa onun umrunda bile değil çok acı çekiyorum hareketlerini görünce duyunca
    İstihare namazına eşim hakkıma hayırlı mı diye niyet edip uyudum rüyamda yanımda iki kız yeğenlerimle yabancı bir adamın yanındayım adamın üstünde beyaz bir önlük var elinde telefonu da bembeyaz sonra adam bana yeşil ve pembe renkli elbiseler veriyor.
    Ondan sonra adamla sarılıyorum öpüşmeye başlıyoruz ve ben adama ben yanlış yapıyorum olmaz diyorum ben namaz kılıyorum günah diyorum sonra uyandım...
    Bana yorumlarsanız çok sevinirim teşekkürler şimdiden

    Selamın aleyküm hocam ben eşimden ayrıyım boşanma aşamasındayız ben o kadar çok seviyorum ki onu oysa onun umrunda bile değil çok acı çekiyorum devamlı hacet namazı kılıyorum en son rüyamda yabancı bir adamın yanındayım adamın üstünde beyaz bir önlük var elinde telefonu da bembeyaz sonra adam bana yeşil ve pembe renkli elbiseler veriyor sonra sarılıyoruz öpüşmeye başlıyoruz ve ben adama ben yanlış yapıyorum olmaz diyorum ben namaz kılıyorum günah diyorum sonra uyandım bana yorumlarsanız çok sevinirim teşekkürler

  8. arifselim
    Yönetici
    Aleykum selam. Boşanma gibi olaylarda muhakkak ilk önce gerekli her türlü danışma ve fikir almalar yapılmalıdır. Ayrıca dini açıdan boşanma için gerekli olan geçerli nedenlerde olmalıdır. Eğer eşin seni istemiyorsa zaten senin açında yapacak pek bir şey yoktur. Bu gördüğün rüya ise eşinle aranızda olan problemlere işaret eder.

  9. Misafir
    Selamun aleykum.gorustugum kisi evlenme teklifi etti bende evet dedim ama kararsizim bende tanidigima istihareye yatirdim ilk gece teyzesi de varmis o ruyasinda beyaz uzerine siyah puantiyeler gormus sonra diger geceleer tanidigim beyaz uzerine grilikler gormus 6.gecede dalgali bir deniz ve bir ev gormus evin 2 tentesi de kirmiziymis ve evin yeri bile islakmis lutfen bu evlilik hayirli mi degil mi bana yardimci olun

    Gorustugum kisi evlenme teklifi yapti evet dedim ama kararsiz kaldım tanidigima istihareye yatirdim o da ilk geceler birsey gormemis sonra beyaz renk icinde griler gormus,6.gece dalgali bir deniz ve deniz kenarinda ev ve kirmizi renkli iki tente gormus deniz o kadar dalgaliymis ki Evin halifleksi bile ıslanmış lutfen bana yardimci olun bu evlilik hayirli mi acaba

  10. arifselim
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. Öyle bir durumda yapılması gerekenler şöyle olmalıdır:

    - Evlenmek isteyen kimse bir adım attığında ilk önce o kişi araştırılıp soruşturulmalıdır.
    - Olumlu veya olumsuz bir sonuç elde edilirse artık istihare yapılmaz.
    - Eğer ne olumlu nede olumsuz bir şeye ulaşamazsa o zaman istihare yapılabilir.
    - İstihareyi başkasına yaptıramazsın çünkü sünnet herkesin kendisi yapmasıdır.
    - İstiharede en önemli şey rüya veya renk değil insanın içine gelen huzur hissidir.
    - Her ne olursa olsun sonuçta istihare bir his yada bir rüyadır ve garantisi yoktur.
    - İstihare bir umut ve hayır dilemek demektir.

  11. Misafir
    Hayirli gunler 3 yıldir birini seviyorum onun icin istihareye dun yattim ruyamda ben ve yengem oturmusuz ben buyuk tencerenin icine ilk balik koyutorum sonrada ustune karpuz ici kirmizi olan bir karpuz dilimlenmis halde ustune koyuyorum yengemde bana tam tersi yapsaydin diyo baliklari koysaydin ustune bide elimde iki tane dilimlernmis domatesler var onlarin ustunu tepsilerle kapatiyorum bir yandanda güya dugun varmis gelinin sandiklarini goruyorum krem rengindeler .karmasik ruyaydi hayirladiklarim bunlar lutfen yorumlayabilirmisini??

  12. arifselim
    Yönetici
    Hayırlı günler kardeşim. Rüyan istihare rüyası olarak çok hayırlı ve olumludur. Bu gördüklerin bereket, rızık ve evlilik için kısmet manalarına işaret eder. İstihareden önce mutlaka istişare de edilmelidir.

+ Yorum Gönder
67. Sayfa BirinciBirinci ... 6466676870 ... SonuncuSonuncu
istihare rüyası,  istihare rüyası nasıl yorumlanır,  istihare namazı,  istihare rüyaları,  istihare nasıl yorumlanır,  istihare yorumlama,  istihare rüyaları nasıl yorumlanır