+ Yorum Gönder
54. Sayfa BirinciBirinci ... 5153545557 ... SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Rüya Tabiri Kategorisinden Evlilik İstihare rüyaları nasıl yorumlanır? Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir
    Reklam




    Ben istihare rüyamda elimde iki beyaz sayfa tutuyordum.üstünde çok küçük iki satır siyah yazı vardı.yazılar okunmuyordu.aglıyordum.elimd ki evraklarla gittiğim kişi eşin bana iki çuval kum getirsin sonra gidebilirsin dedi

  2. arifselim
    Yönetici
    Değerli kardeşim. Rüyanı diğer bölümde de sordun ve cevaplandı. Lütfen öyle tekrar tekrar sormayalım. Tek bir yere sorsak yinede cevaplanacak Allah'ın izniyle.

    Önceki sorduğunuz sayfa burası: http://www.mumsema.org/ruya-tabiri/246549-istihare-namazi-sonrasi-gorulen-renkler-39.html#post1114399

  3. Misafir
    sevdiğim ancak arada bir şiddetli kavgalar ettiğimiz erkek arkadaşımla evliliğimiz hayırlı mı değil mi diye istihareye yatmıştım. Rüyamda düğünümüzü ve beyaz gelinlikli halimi gördüm.ama düğün devam ederken yağmur başlıyor elektrikler kesiliyor ve kocam dahil herkes gidiyordu. Dans pistinde tek başıma kalmıştım.çok mutsuz uyandım.rüyamı hayra yordum ve evlendim. Şuan Bebek istiyoruz ama şiddetli ve boşanma tehditli kavgalarımız oluyor yine arada sırada. çocuk yapmamız ve evliliğimizin devamı hayırlı olacak mı diye hayatımda 2.kez istihareye yattım. Rüyamda çok yakın arkadaşımı hamile gördüm çok güzel olmuşsun diyordum. Onun adına kendimi Mutlu hissettim ama kendimle ilgili bişey göremedim. Tekrar mı yatmalıyım istihareye?

  4. arifselim
    Yönetici
    Hayır olduğu zaten belli olan bir şey için istihare yapılmaz. Yani çocuk sahibi olmak hayırlı olduğu zaten bellidir. Ama şiddetli bir geçimsizlik varsa ilk önce bu durumu büyüklerine veya güvenilir akıllı kimselerle konuşmalı ve öyle hareket etmelisin. Allah sana hayırlı olana uymayı nasip etsin.

  5. duygu1212
    Üye
    selamaleyküm hocam bir haftadır istihareye yatıyorum beraber olduğum kişinin hayırlımı değilmi değilmi ve rüyamda yüksek bi yerde yeşil bahçeli cami beyaz ayakkabı bahçede hamur açan kadınlar gibi güzel şeyler gördüm fakat bi akşamda teyzemin birinden borç olarak altın ve para aldığını görüyorum parave altının şer olduğunu okumuştum rüyalarım olumlumu değilmi ve istihareyi kalbe doğan olarak bilmekteyiz fakat benim kalbime her ikiside doğuyo yani hem devam etmek istiyorum hemde bitirmek yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

  6. arifselim
    Yönetici
    Aleykum selam.
    - İstiharede ilk alınan işaretten sonra istihareye devam edilmez.
    - Evlilik konusunda ilk önce danışmak ve araştırmak gerekir.
    - Ancak çok kararsız kalınınca sonra istiharede yapılır.
    - İstihare için bu rüyaların kesinlikle net bir işaret olmaz. Madem aklında karışık bu durumda mutlaka sizi bilen ve tanıyan güvenilir kimselere danışman gerekir bu en doğru hareket olur.

  7. Johndonne
    Üye
    kadir gecesi görülen rüyamdır ki biriyle nikahımız kıyılıyordu eveet diye bağırdım ama yanımdaki kişi erkek arkadaşım değildi bu başka birisiydi tanıdığım ama çok mutlu bir şekilde evet dedim

  8. arifselim
    Yönetici
    Bu rüya eğer istihare için yatıldığında görülmüş ise hayırlıdır. Yok istihare için değilde normal bir rüya gibi görülmüşse, bilinçaltına yerleşen düşüncelerden dolayı görülebilir. Bunun dışında ise kısmetin açık olması anlamında tabir edilir. En doğrusunu Allah bilir.

  9. Misafir
    Esimle bu aralar basimizda cok sikinti var esim paraya sikismis ve bi kadindan borc almis bunun disindada kadina ve etrafa borc yapmia kadinla bir iliskidw yasamislar suan pisman oldugunu soyluyor onu affettim evimizi satip borclari temizleyip kalan parayla baska bir ev almak istoyorum bunun icin istiareye yattim ve ruyamda kendimi savasin ortasinda buldum ve savasin icinde 2 tane kimsesi cocuk onlara sahip cikmak icin korudum sonra zor bela camiye gittim cocuklarla abdest aldim ve namaz kilacakken esim aradi dugun salonu tut yeniden evlenelim diye bende dugun salonu tuttum o arada dugun konvoyu geciyordu ama benimki degil di oylece uyandim bu je demektir ne olur yorumlayin cok zor durumdayim

  10. arifselim
    Yönetici
    Allah yardımcın olsun. Maalesef bu rüya kötü ve üzücü şeyler yaşanacağına delalet eder. İstihare dışında mutlaka büyüklere, güvenilir ve sorunlarınızı da çok iyi bilenlere danışmalısın.

  11. Misafir
    Merhaba sevdiğim biri var hayırlı mı değil mi diye istihareye yattım rüyamda yol boyu giden atlar gördüm sonra bir arabaya bindik giderken öpüşüyoduk ama gördüğüm kişinin yüzünü hatırlamıyorum sevdiğim kişinin ismiyle hitap ediyodum ona rüyam hayr mı şer mi teşekkür ederim

  12. arifselim
    Yönetici
    Merhaba kardeşim. Bu rüya hayırlı manaya işarettir ve istihare için olumludur. Ancak istihare için en doğru işaret insanın içine gelen hissidir buna göre bir işaret kabul edebilirsin.

+ Yorum Gönder
54. Sayfa BirinciBirinci ... 5153545557 ... SonuncuSonuncu
istihare rüyası,  istihare rüyası nasıl yorumlanır,  istihare namazı,  istihare rüyaları,  istihare nasıl yorumlanır,  istihare yorumlama,  istihare rüyaları nasıl yorumlanır