Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır bilgi için İletişim ...

Konusunu Oylayın.: Evlilik İstihare rüyaları nasıl yorumlanır?

5 üzerinden 5.00 | Toplam: 22 kişi oyladı.

Evlilik İstihare rüyaları nasıl yorumlanır?
  1. 26.Haziran.2016, 20:06
    421
    Misafir

    Cevap: Evlilik İstihare rüyaları nasıl yorumlanır?

    ama içimde bi sıkıntı yoktu o rüyaları gördüğümde hatta bi gün çok rahattı içim o beyaz ışığı gördüğümde. Onunda bana dönceğini düşünüyorum bilmiyorum tekrar denesem mi istihareyi


  2. 26.Haziran.2016, 20:06
    421
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    ama içimde bi sıkıntı yoktu o rüyaları gördüğümde hatta bi gün çok rahattı içim o beyaz ışığı gördüğümde. Onunda bana dönceğini düşünüyorum bilmiyorum tekrar denesem mi istihareyi


  3. 26.Haziran.2016, 20:20
    422
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 21,464
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Eğer için rahat etmiyorsa ve aklında şüphelerin varsa istihareni tekrar edebilirsin. Önemli olan her konuda mutlaka istişarede etmek gerekir.


  4. 26.Haziran.2016, 20:20
    422
    Yönetici
    Eğer için rahat etmiyorsa ve aklında şüphelerin varsa istihareni tekrar edebilirsin. Önemli olan her konuda mutlaka istişarede etmek gerekir.


  5. 27.Haziran.2016, 00:06
    423
    Misafir

    Cevap: Evlilik İstihare rüyaları nasıl yorumlanır?

    S.a ben evlilik istiharesi yaptim 3 kez ayninkisi icin 1. De karsi taraf bana beyaz bir cizgi cizdi bende o cizginin uzerinden beyaz nakis yaptim.2.istiharem de olacak mi olmayacak mi diye niyet ettim bana istiharemde kun fe yekun dendi.3.istiharede yine ayni niyeti ettim ve krem renk oyali cicekli cok guzel bir basortusu baglamisim gelin gibi gorunuyordum ishiharelerimi bu sekilde gordum istiharesine yattigim kisi ilk basta istemis beni annesine soylemis daha sonra vazgecmis benden o halde gordum annesi babasi cok istiyor benim ailem de istiyor biz bunisi yapacagiz diyorlar sizce istiharem ne manaya geliyor..


  6. 27.Haziran.2016, 00:06
    423
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    S.a ben evlilik istiharesi yaptim 3 kez ayninkisi icin 1. De karsi taraf bana beyaz bir cizgi cizdi bende o cizginin uzerinden beyaz nakis yaptim.2.istiharem de olacak mi olmayacak mi diye niyet ettim bana istiharemde kun fe yekun dendi.3.istiharede yine ayni niyeti ettim ve krem renk oyali cicekli cok guzel bir basortusu baglamisim gelin gibi gorunuyordum ishiharelerimi bu sekilde gordum istiharesine yattigim kisi ilk basta istemis beni annesine soylemis daha sonra vazgecmis benden o halde gordum annesi babasi cok istiyor benim ailem de istiyor biz bunisi yapacagiz diyorlar sizce istiharem ne manaya geliyor..


  7. 27.Haziran.2016, 01:53
    424
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 21,464
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Aleykum selam kardeşim. İstiharede ilk alınan işarete itibar edilir ve istihareye devam edilmez. Hem ilk hemde diğer rüyaların olumlu manaya işarettir. Ama sen içine gelen huzur yada huzursuzluk hissine bakmalısın. Bu his sana en doğru işaret olur.


  8. 27.Haziran.2016, 01:53
    424
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. İstiharede ilk alınan işarete itibar edilir ve istihareye devam edilmez. Hem ilk hemde diğer rüyaların olumlu manaya işarettir. Ama sen içine gelen huzur yada huzursuzluk hissine bakmalısın. Bu his sana en doğru işaret olur.


  9. 27.Haziran.2016, 01:53
    425
    Misafir

    Cevap: Evlilik İstihare rüyaları nasıl yorumlanır?

    peki istihareyi anlatabilir misiniz çünkü göremiyorum bişey yada hatırlamıyorum yanlış mı kılıyorum acaba yeni namaz kılmaya başladım.

    babannem ve teyzem öldü 7 8 yıl oluyo ben ikisinide sadece bi kere gördüm rüyamda ilk öldükleri zaman. Neden hiç göremiyorum


  10. 27.Haziran.2016, 01:53
    425
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    peki istihareyi anlatabilir misiniz çünkü göremiyorum bişey yada hatırlamıyorum yanlış mı kılıyorum acaba yeni namaz kılmaya başladım.

    babannem ve teyzem öldü 7 8 yıl oluyo ben ikisinide sadece bi kere gördüm rüyamda ilk öldükleri zaman. Neden hiç göremiyorum


  11. 27.Haziran.2016, 02:20
    426
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 21,464
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    İstihare bir konuda kararsız kalınca o şeyin hayırlı olup olmadığına dair bir işaret istemek için yapılır. Normal rüya görmek için istihare yapılmaz. Ölmüş kimseleri görmek için istihare yapılmaz.


  12. 27.Haziran.2016, 02:20
    426
    Yönetici
    İstihare bir konuda kararsız kalınca o şeyin hayırlı olup olmadığına dair bir işaret istemek için yapılır. Normal rüya görmek için istihare yapılmaz. Ölmüş kimseleri görmek için istihare yapılmaz.


  13. 27.Haziran.2016, 02:22
    427
    Misafir

    Cevap: Evlilik İstihare rüyaları nasıl yorumlanır?

    Selamin aleykum ben dun gece istihareye yatacaktim ama olmadi yatamadim aklimdaydi ama yapamadım uyudugumda ilk defa rüyamda çok etkilendim . Rüyamda annemle disardaydim birden şiddetli yağmur yağmaya başladı ardından gok gurlemesi ve şimşek çalıyqordu çok korktum arabanın altına girdim sonra koşarak eve geldim evdede arkadaşlarım vardı odama geçtim üstümü değiştirmeye arkadasimda yanima geldi müsait olmadigimi söylediğim halde benle muhabbet etti nolur yorumlayin cok etkilendim bugunde yağmur yagiyor


  14. 27.Haziran.2016, 02:22
    427
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamin aleykum ben dun gece istihareye yatacaktim ama olmadi yatamadim aklimdaydi ama yapamadım uyudugumda ilk defa rüyamda çok etkilendim . Rüyamda annemle disardaydim birden şiddetli yağmur yağmaya başladı ardından gok gurlemesi ve şimşek çalıyqordu çok korktum arabanın altına girdim sonra koşarak eve geldim evdede arkadaşlarım vardı odama geçtim üstümü değiştirmeye arkadasimda yanima geldi müsait olmadigimi söylediğim halde benle muhabbet etti nolur yorumlayin cok etkilendim bugunde yağmur yagiyor


  15. 27.Haziran.2016, 02:34
    428
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 21,464
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Evlilik İstihare rüyaları nasıl yorumlanır?

    Aleykum selam. Hem yağmurun yağması hemde şimşek çakması çok hayırlıdır. Beklediğin müjdeli haberleri almaya ve çokça sevinmeye delalettir. En doğrusunu ancak Allah bilir.


  16. 27.Haziran.2016, 02:34
    428
    Yönetici
    Aleykum selam. Hem yağmurun yağması hemde şimşek çakması çok hayırlıdır. Beklediğin müjdeli haberleri almaya ve çokça sevinmeye delalettir. En doğrusunu ancak Allah bilir.


  17. 27.Haziran.2016, 04:05
    429
    Misafir

    Cevap: Evlilik İstihare rüyaları nasıl yorumlanır?

    Selamun aleyküm hocam.Bekledigim hoşlandigim biri için 7 defa istihare yaptım ileride olacak mı hayırlı olacak mı diye.ama bir şey göremedim uyandıgımda icimde iyi hisler vardı.bu bilincalti mi emin olamadım.daha sonra arkadaşım benim için istihare yaptı ve rüyasında o kişiyle yuvarlak bi masada oturdugumuzu bembeyaz giyindigimizi ve guzel guzel konustugumuzu görmüş.bu ne anlama gelmektedir yorumlamamda yardımcı olur musunuz? Bu şekilde hayırlı görmek o kişiyle olacagını gösterir mi?geleceği Allahtan baska kimse bilemez tabiki ama nasıl yorumlayacagimi bilemedim lütfen yardimci olun.teşekkür ederim.


  18. 27.Haziran.2016, 04:05
    429
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamun aleyküm hocam.Bekledigim hoşlandigim biri için 7 defa istihare yaptım ileride olacak mı hayırlı olacak mı diye.ama bir şey göremedim uyandıgımda icimde iyi hisler vardı.bu bilincalti mi emin olamadım.daha sonra arkadaşım benim için istihare yaptı ve rüyasında o kişiyle yuvarlak bi masada oturdugumuzu bembeyaz giyindigimizi ve guzel guzel konustugumuzu görmüş.bu ne anlama gelmektedir yorumlamamda yardımcı olur musunuz? Bu şekilde hayırlı görmek o kişiyle olacagını gösterir mi?geleceği Allahtan baska kimse bilemez tabiki ama nasıl yorumlayacagimi bilemedim lütfen yardimci olun.teşekkür ederim.


  19. 27.Haziran.2016, 05:43
    430
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 21,464
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Aleykum selam. İstihare yapmak demek hayır dilemek demektir. Burdan alacağın sana bir işaret olur yüzde yüz garantidir manasına gelmez. Rüya görmesen bile asıl önemli olan şey içinize gelen histir. Arkadaşının gördüğü rüya ise olumlu ve hayırlı manasına yorumlanır. Ayrıca önemli olan bütün meselelerde sadece rüyaya ve hisse bırakmadan mutlaka istişarede yapmak gerekir.


  20. 27.Haziran.2016, 05:43
    430
    Yönetici
    Aleykum selam. İstihare yapmak demek hayır dilemek demektir. Burdan alacağın sana bir işaret olur yüzde yüz garantidir manasına gelmez. Rüya görmesen bile asıl önemli olan şey içinize gelen histir. Arkadaşının gördüğü rüya ise olumlu ve hayırlı manasına yorumlanır. Ayrıca önemli olan bütün meselelerde sadece rüyaya ve hisse bırakmadan mutlaka istişarede yapmak gerekir.


  21. 27.Haziran.2016, 05:51
    431
    Misafir

    Cevap: Evlilik İstihare rüyaları nasıl yorumlanır?

    Merhaba,

    Ben erkek arkadaşımla evlilik için yedi günlük istihareye yattım. Normal zamanlarda da rüyalarımı pek hatırlamam. İstiharenin ilk günü inanılmaz bir gönül ferahlığı ile uyandım ve hatırladığım tek şey yemyeşil ve huzur dolu bir yerde olduğumdu. Daha sonra yattıklarımdan hiç bir şey hatırlamıyorum ama her sabah ferahlıkla uyanıyorum. 4. gün rüyamda erkek arkadaşımın olduğu çok karışık bir rüya görüyorum ama hiç bir şey hatırlamıyorum sadece sıkıntılı uyandım. Son gün ise cinsel içerikli rüya gördüm. rüyada erkek arkadaşımla ayrılmışız o da kızgınlıkla beni aldatmak için çok kötü bir yere gidiyor. Orada bir kadın erkek arkadaşımla sevişmek istiyor ama erkek arkadaşım karşılık vermiyor. Arka odada kadının 3 tane daha erkek arkadaşı varmış, onlar kavga etmeye başlıyorlar bir erkeğin penisinin kanadığını gördüm. Acaba son 2 gün erkek arkadaşımdan yana canım sıkkındı o yüzden mi böyle saçma sapan bir rüya gördüm bilmiyorum. Bu yedi günlük istihareyi nasıl yorumlamam lazım kafam karıştı. Lütfen yorum yaparmısınız. Teşekkürler.


  22. 27.Haziran.2016, 05:51
    431
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Merhaba,

    Ben erkek arkadaşımla evlilik için yedi günlük istihareye yattım. Normal zamanlarda da rüyalarımı pek hatırlamam. İstiharenin ilk günü inanılmaz bir gönül ferahlığı ile uyandım ve hatırladığım tek şey yemyeşil ve huzur dolu bir yerde olduğumdu. Daha sonra yattıklarımdan hiç bir şey hatırlamıyorum ama her sabah ferahlıkla uyanıyorum. 4. gün rüyamda erkek arkadaşımın olduğu çok karışık bir rüya görüyorum ama hiç bir şey hatırlamıyorum sadece sıkıntılı uyandım. Son gün ise cinsel içerikli rüya gördüm. rüyada erkek arkadaşımla ayrılmışız o da kızgınlıkla beni aldatmak için çok kötü bir yere gidiyor. Orada bir kadın erkek arkadaşımla sevişmek istiyor ama erkek arkadaşım karşılık vermiyor. Arka odada kadının 3 tane daha erkek arkadaşı varmış, onlar kavga etmeye başlıyorlar bir erkeğin penisinin kanadığını gördüm. Acaba son 2 gün erkek arkadaşımdan yana canım sıkkındı o yüzden mi böyle saçma sapan bir rüya gördüm bilmiyorum. Bu yedi günlük istihareyi nasıl yorumlamam lazım kafam karıştı. Lütfen yorum yaparmısınız. Teşekkürler.


  23. 27.Haziran.2016, 10:33
    432
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 21,464
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Merhaba kardeşim. İstiharede ilk alınan işarete itibar edilir ve devam edilmez. Rüya görmesen bile içine doğan his bir işaret sayılır. Eninde sonunda istihare ile amel etmek ne farz neden vaciptir. Mutlaka danışarak karar almak gerekir.


  24. 27.Haziran.2016, 10:33
    432
    Yönetici
    Merhaba kardeşim. İstiharede ilk alınan işarete itibar edilir ve devam edilmez. Rüya görmesen bile içine doğan his bir işaret sayılır. Eninde sonunda istihare ile amel etmek ne farz neden vaciptir. Mutlaka danışarak karar almak gerekir.





Konu Kapatılmıştır