+ Yorum Gönder
33. Sayfa BirinciBirinci ... 3032333436 ... SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Rüya Tabiri Kategorisinden Evlilik İstihare rüyaları nasıl yorumlanır? Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir
    Reklam




    Dün gece istihareye yattım. Benim için aklımdaki iki isimden hangisi hayırlı diye niyet etmiştim. Birisiyle telefonda mesajlaştığımı gördüm sonra telefonu bırakınca vücudumda bir titreme oldu bağırmaya çalışıyordum sesim çıkmıyordu. Sonra titreme geçince baş ucumda bir karga gördüm. Karga benim hareketlerimden kaçmadı. Annem el edince karga havalandı üzerimde uçağa başladı yavaş yavaş alçalarak bana saldırmaya başladı. Bu rüya yorumlanabilir mi?

  2. arifselim
    Yönetici
    Bu istihare için hayırlı bir rüya olmaz. Ayrıca iki isim için aynı istihareye de yatılmaz. Eğer İçin rahat etmemişse istihareyi tekrar edebilirsin.

  3. Misafir
    Hayırlı günler hocam. Üniversitem biteli 1 sene oldu. Okul bitti biteli. Gelen giden çok oluyor. Bizim aile hep görücü usulü evlendiği için bende dua edip hep kısmetimi bekledim. 1 haftadır çok ısrar edip isteyen biri oldu ailem araştırdı olumsuz hiç bişi yok namazlı abdestli hem ailesi hem damat adayı başından beri içim hep attı. Dün gece istihare namazımı kılıp duamı edip yattım. Beni İstihareye yattım. Rüyamda Bi evin kapısına vuran yaşlı Nur yüzlü kapalı pardüseli bir kadın geliyor bana bişi dicek açıklama yapmadan yüzüne kapatıyorum. Ben kapatıyorum o bir daha geliyor ben kapatıyorum o tekrar geliyor. Kalbim ferah kalktım anlamı ne yorumlarmısınız Allah'a emanet olun.

  4. arifselim
    Yönetici
    Hayırlı günler kardeşim. İstihare için bu rüyan açık bir işaret değildir. Eğer içim rahat ve huzurlu oldu diyorsan bununla amel edebilirsin veya istihareyi tekrar da edebilirsin.

  5. Misafir
    Selmun aleykum.ben yakin zamanda sozlenecegim annem ve ben iatihare yaptik ikissindede once karisik karanlik seyler sonra ruyanin sonunda aydinlik ferah seyler gorduk ruyanim sonunda ben guvercin gordum yesillik bi cayirda yuruyodum onume guvercin konudu iki erkek cocugi birde adam top oynuyorlardi onlari izledim severek beyaz giyinmislerdi.Annemde once kirmizi kanepeler karanlik bi oda kapali bi oda daha sonrada bir peri gormus beni sakin kimseye soyleme demis gulumseyerek sen nerden ciktin demis annem peri ben hep burdaydim sen beni gormedin demis gulumseyerek.Ruyam hayirlimidir.karisik duygular hissetmis annem.karrarsiz kalmis bende ayni sekilde iyimi kotimu karar veremdik.

  6. arifselim
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. İstiharede zaten asıl olan içinize gelen hislerdir. Bu durumda içiniz rahat etmediği için en doğrusu senin istihareni tekrar yapmandır.

  7. Misafir
    3 gün istihareye yattım ilk gün gelinlik bakmaya gidiyorum, beyaz yorganı arkadaşım hediye ediyor, kardeşimin üzerinde yeşil tişört görüyorum ve en sonunda istediğim kişi karşıdan geliyor pis bir derenin kenarında dururken o beni çekiyor. 2.gün mevsimsiz kar yağıyor. 3.gün ise büyük kuru bir ağacın üzerinde oturuyordum ama onunla alakalı bir şey görmedim 3.günü.

  8. arifselim
    Yönetici
    İstiharede ilk gelen işarete itibar edilir. İlk rüyan hayırlıdır ve olumludur. ayrıca içine doğan huzur yada huzursuzluk sana en açık işaret olur.

  9. Misafir
    Merhaba. Ben dün gece istihareye yattım sevgilimle durumumuzu öğrenmek için. Onunla beraber bir konserdeyiz ünlü birinin. Ünlü birini aramıza alıp beraber resim çekildik. Hatırladığım sadece bu kadardı. Tekrar yapmam gerekiyormu ? Ben bu durumda çok kararsız kaldım

  10. arifselim
    Yönetici
    Merhaba kardeşim. Durumumuzu öğrenmek için derken anlamadım ama eğer hayırlı mıdır niyeti ile yapmışsan be net bir işaret değildir. İstihareni tekrar edebilirsin.

  11. Misafir
    Hocam biri icn dua ediorum sürekli istihare kldm hayrlimi die o dualar onun icn rüyamda net olarak yelpaze gördüm pazar yeri gibi yelpazeler yeşil pembe aliom sonra bi tane kadın her renginden al dio Bnde alıyorum ne demek bu

  12. arifselim
    Yönetici
    Rüyan açık bir mana ifade etmez. İstiharede zaten asıl önemli olan rüya değil senin içine gelen huzur yada huzursuzluk hissidir bu sana en açık işaret olur. Eğer için rahat değilse istihareni tekrar yapabilirsin.

+ Yorum Gönder
33. Sayfa BirinciBirinci ... 3032333436 ... SonuncuSonuncu
istihare rüyası,  istihare rüyası nasıl yorumlanır,  istihare namazı,  istihare rüyaları,  istihare nasıl yorumlanır,  istihare yorumlama,  istihare rüyaları nasıl yorumlanır