Konusunu Oylayın.: Rüyada Peygamberi Görmek

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi
Rüyada Peygamberi Görmek
  1. 22.Mayıs.2013, 19:38
    1
    Jordisss94
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 14.Nisan.2013
    Üye No: 101037
    Mesaj Sayısı: 19
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Rüyada Peygamberi Görmek






    Rüyada Peygamberi Görmek Mumsema arkadaşlar ben rüyada Habibullah'ı gördüm , Kabe'nin içinde yatıyordu , Kabe'ye 3. kez gittiğimde Habibullah dirildi ve gülümsüyordu bende ağlıyordum bir süre konuştuk yüzünü falan gördüm gerçekten o mu bilmiyorum ama baya gençti ya da yüzü genç kalmıştı 20 yaşında gibi , rüyada onu görenler cennete gider falan diyorlar ama ben pek hatta hiç iyi bir insan değilim , cennete gideceğimi falan pek sanmıyorum o konudaki hadisler sahi midir rüyada onu görenler cennete mi gider , ben Habibullah'ı , Hz. Ömeri , ve Hz. İsa'yı görmüştüm


  2. 22.Mayıs.2013, 19:38
    1
    Jordisss94 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    arkadaşlar ben rüyada Habibullah'ı gördüm , Kabe'nin içinde yatıyordu , Kabe'ye 3. kez gittiğimde Habibullah dirildi ve gülümsüyordu bende ağlıyordum bir süre konuştuk yüzünü falan gördüm gerçekten o mu bilmiyorum ama baya gençti ya da yüzü genç kalmıştı 20 yaşında gibi , rüyada onu görenler cennete gider falan diyorlar ama ben pek hatta hiç iyi bir insan değilim , cennete gideceğimi falan pek sanmıyorum o konudaki hadisler sahi midir rüyada onu görenler cennete mi gider , ben Habibullah'ı , Hz. Ömeri , ve Hz. İsa'yı görmüştüm


    Benzer Konular

    - Rüyada Hz. Peygamberi görmek

    - Peygamberi Rüyada Görmek Ne Anlama Gelir

    - Rüyada Hz.Peygamberi defalarca görmek

    - Peygamberi rüyada görmüyorum görmek için ne yapmalıyım

    - Peygamberi Rüyada Görmek

  3. 25.Mayıs.2013, 03:26
    2
    seniseviyorum
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 02.Şubat.2013
    Üye No: 99904
    Mesaj Sayısı: 93
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Rüyada Efendimizi Görmek




    Yerinde olmak isterdim kardesim. Anladigim kadariyla ruyalarn cok guzel. Efendimiz (s.a.v)'in yuzune gulmesi bir baska guzel. Belliki farkinda olmadign sevaplar islemissin. Eger pek öyle bir insan degilim diyorsan, o yolda gayret edip ilerlemeye calisman icin bir cagridir Bu arada iblis Efendimizin suretine kesinlikle giremiyormus. Kim Efendimizi ruyasinda gorurse, gercekte gormus oluyormus


  4. 25.Mayıs.2013, 03:26
    2



    Yerinde olmak isterdim kardesim. Anladigim kadariyla ruyalarn cok guzel. Efendimiz (s.a.v)'in yuzune gulmesi bir baska guzel. Belliki farkinda olmadign sevaplar islemissin. Eger pek öyle bir insan degilim diyorsan, o yolda gayret edip ilerlemeye calisman icin bir cagridir Bu arada iblis Efendimizin suretine kesinlikle giremiyormus. Kim Efendimizi ruyasinda gorurse, gercekte gormus oluyormus


  5. 26.Mayıs.2013, 06:29
    3
    Jordisss94
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 14.Nisan.2013
    Üye No: 101037
    Mesaj Sayısı: 19
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Rüyada Efendimizi Görmek

    ya çok kötü insan değilimdir , ama şöyle bir şey çok sevap işliyorum aynı zamanda çokta günah işliyorum tövbelerim kabul olduysa başka


  6. 26.Mayıs.2013, 06:29
    3
    Jordisss94 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    ya çok kötü insan değilimdir , ama şöyle bir şey çok sevap işliyorum aynı zamanda çokta günah işliyorum tövbelerim kabul olduysa başka


  7. 20.Temmuz.2013, 15:54
    4
    Misafir

    Cevap: Rüyada Efendimizi Görmek

    efendimizi rüyada sesini duydum bana birşeyler tavsiye etti tabi ben bu süre zarfında okulu bıraktım sağlık sorunları yaşadım meğer 3 harfliler korkutmuşlar zaten efendimiz de onun hakkında tavsiyede bulunmuştu ama ben iyi biri değilimki yani birde bilmiyorum cinler garip işte yaa


  8. 20.Temmuz.2013, 15:54
    4
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    efendimizi rüyada sesini duydum bana birşeyler tavsiye etti tabi ben bu süre zarfında okulu bıraktım sağlık sorunları yaşadım meğer 3 harfliler korkutmuşlar zaten efendimiz de onun hakkında tavsiyede bulunmuştu ama ben iyi biri değilimki yani birde bilmiyorum cinler garip işte yaa


  9. 21.Temmuz.2013, 17:29
    5
    ekin
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Temmuz.2013
    Üye No: 101949
    Mesaj Sayısı: 17
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Rüyada Efendimizi Görmek

    sakalsız ve genç görmek..genç görmek insanlar içinde fitne çıkacağına yoruluyor tabirde


  10. 21.Temmuz.2013, 17:29
    5
    ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    sakalsız ve genç görmek..genç görmek insanlar içinde fitne çıkacağına yoruluyor tabirde


  11. 21.Temmuz.2013, 17:30
    6
    ekin
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Temmuz.2013
    Üye No: 101949
    Mesaj Sayısı: 17
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Rüyada Efendimizi Görmek

    birde bende sesini duymuştum bana tavsiyede bulundu ve aradan çok geçmedi 1 ay sonra okulu bırakmak zoruna kaldım bir sorundan dolayı ve eğer tavsiyelerini yapmasaydım belki şuan akıl hastası olacaktım tabi sonradan anladım hikmetini


  12. 21.Temmuz.2013, 17:30
    6
    ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    birde bende sesini duymuştum bana tavsiyede bulundu ve aradan çok geçmedi 1 ay sonra okulu bırakmak zoruna kaldım bir sorundan dolayı ve eğer tavsiyelerini yapmasaydım belki şuan akıl hastası olacaktım tabi sonradan anladım hikmetini


  13. 22.Temmuz.2013, 04:42
    7
    turkan
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Temmuz.2013
    Üye No: 101845
    Mesaj Sayısı: 30
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Rüyada Efendimizi Görmek

    ne kadar guzel...imrendım cidden...hayrolsun inşallah ruyanız


  14. 22.Temmuz.2013, 04:42
    7
    Üye
    ne kadar guzel...imrendım cidden...hayrolsun inşallah ruyanız





+ Yorum Gönder