Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır bilgi için İletişim ...

Konusunu Oylayın.: İstihare namazı sonrası görülen renkler

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 26 kişi
İstihare namazı sonrası görülen renkler
  1. 29.Mayıs.2016, 13:54
    265
    Misafir

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Sözlüm bizim icin istihareye yatti yesil erik yedigimizi gormus avucunda cekirdekler varmis daha sonra takim elbiseli adamlar gormus beyaz gomlek siyah ceket varmis pantolonlari hardal sarisiymis ne demektir evlenmek istiyoruz hayirli midir?


  2. 29.Mayıs.2016, 13:54
    265
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Sözlüm bizim icin istihareye yatti yesil erik yedigimizi gormus avucunda cekirdekler varmis daha sonra takim elbiseli adamlar gormus beyaz gomlek siyah ceket varmis pantolonlari hardal sarisiymis ne demektir evlenmek istiyoruz hayirli midir?


  3. 30.Mayıs.2016, 01:14
    266
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,940
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Zaten karar vermiş ve sözlenmişsiniz. İstihare karar vermeden önce yapılır. Yinede görülen bu rüya hayırlıdır ve olumludur. Ayrıca istiharede içinize gelen hissede dikkat etmelisiniz bu his olumlu yada olumsuz olarak bir işaret olur.


  4. 30.Mayıs.2016, 01:14
    266
    Yönetici
    Zaten karar vermiş ve sözlenmişsiniz. İstihare karar vermeden önce yapılır. Yinede görülen bu rüya hayırlıdır ve olumludur. Ayrıca istiharede içinize gelen hissede dikkat etmelisiniz bu his olumlu yada olumsuz olarak bir işaret olur.


  5. 02.Haziran.2016, 07:34
    267
    Misafir

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Selamün aleyküm, İstihareye yattım rüyamda güneş gördüm işlek bir cadde üzerinde batmak üzereydi. Güneş batarken oluşan kızıllıklar hiç yoktu.
    ---
    İstihare namazından sonra rüyamda güneş gördüm, ikindi sonrası batma arası bir zamandaydı. İnşallah hayırlıdır. Herhangi bir kızıllık yoktu gökyüzünde.


  6. 02.Haziran.2016, 07:34
    267
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamün aleyküm, İstihareye yattım rüyamda güneş gördüm işlek bir cadde üzerinde batmak üzereydi. Güneş batarken oluşan kızıllıklar hiç yoktu.
    ---
    İstihare namazından sonra rüyamda güneş gördüm, ikindi sonrası batma arası bir zamandaydı. İnşallah hayırlıdır. Herhangi bir kızıllık yoktu gökyüzünde.


  7. 02.Haziran.2016, 10:50
    268
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,940
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Aleykum selam kardeşim. İstiharede güneşin görülmesi hayırlıdır. Ancak asıl önemli olan sizin içine nasıl bir his geldiğidir. Eğer huzurlu ve mutlu hissetmişseniz bu olumlu manaya işaret eder.


  8. 02.Haziran.2016, 10:50
    268
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. İstiharede güneşin görülmesi hayırlıdır. Ancak asıl önemli olan sizin içine nasıl bir his geldiğidir. Eğer huzurlu ve mutlu hissetmişseniz bu olumlu manaya işaret eder.


  9. 02.Haziran.2016, 11:18
    269
    Misafir

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Merhaba hocam benim bir iliskim var ve aramizda hic bir sorun yoktu ve gayet iyi anlasiyorduk bizden kaynakli olmayan birtakim sorunlar oldu ve araya biraz sogukluk girdi (sorunlar evliligin gelecegini etkileyece sekildr)bunun icin istihareye yatsak olur mu onu ogrenmek istiyorum.


  10. 02.Haziran.2016, 11:18
    269
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Merhaba hocam benim bir iliskim var ve aramizda hic bir sorun yoktu ve gayet iyi anlasiyorduk bizden kaynakli olmayan birtakim sorunlar oldu ve araya biraz sogukluk girdi (sorunlar evliligin gelecegini etkileyece sekildr)bunun icin istihareye yatsak olur mu onu ogrenmek istiyorum.


  11. 02.Haziran.2016, 22:29
    270
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,940
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Merhaba kardeşim. Şu kişi ile evlenmem hayırlı mıdır şeklinde yaparsan olur. Ama şu kişi ile ilişkimi sürdürmem hayırlı mıdır diye istihare olmaz. Çünkü dini nikah olmadan bir ilişki helal değildir ve helal olmayan bir iş için istihare yapılamaz. Ama evliliği düşünüyorsa o zaman o niyetle yapabilirsin.


  12. 02.Haziran.2016, 22:29
    270
    Yönetici
    Merhaba kardeşim. Şu kişi ile evlenmem hayırlı mıdır şeklinde yaparsan olur. Ama şu kişi ile ilişkimi sürdürmem hayırlı mıdır diye istihare olmaz. Çünkü dini nikah olmadan bir ilişki helal değildir ve helal olmayan bir iş için istihare yapılamaz. Ama evliliği düşünüyorsa o zaman o niyetle yapabilirsin.


  13. 03.Haziran.2016, 12:21
    271
    Misafir

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Merhaba hocam, ben kiz arkadasim için istihareye yattim. Rüyamda kayadan evler gördüm sira şira ve yanindada 5 katli bina yanimda annemde var ve sonra o 5katli bina cokuyor annrme gosteriyorum. Bembeyaz toz bulutu kapliyor her yeri sonra evdeyim. Havanin karanlık olduğumu gördüm. Sonra birde ayran aldim kuzenime verdim mavi bir araba gördüm çok karisik nedir sizce bunun anlami?


  14. 03.Haziran.2016, 12:21
    271
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Merhaba hocam, ben kiz arkadasim için istihareye yattim. Rüyamda kayadan evler gördüm sira şira ve yanindada 5 katli bina yanimda annemde var ve sonra o 5katli bina cokuyor annrme gosteriyorum. Bembeyaz toz bulutu kapliyor her yeri sonra evdeyim. Havanin karanlık olduğumu gördüm. Sonra birde ayran aldim kuzenime verdim mavi bir araba gördüm çok karisik nedir sizce bunun anlami?


  15. 04.Haziran.2016, 00:13
    272
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,940
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Merhaba kardeşim. İstihare için bu rüya olumsuz manaya işarettir. Elbette istihare için en doğru işaret insanın içine gelen huzur veya huzursuzluktur. En doğru işaret böyle alınır.


  16. 04.Haziran.2016, 00:13
    272
    Yönetici
    Merhaba kardeşim. İstihare için bu rüya olumsuz manaya işarettir. Elbette istihare için en doğru işaret insanın içine gelen huzur veya huzursuzluktur. En doğru işaret böyle alınır.


  17. 04.Haziran.2016, 07:26
    273
    Misafir

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Hocam merhaba ben gecenlerde konuyu bahsedim bunun icin istihareye yatilir mi diue sordum ve ilk istiraha uykumda arabada giderken kaza gecirmedik ama sanki kaza anindan kurtulduk gibi hatirliyorum ruyamda nasil bir hayir var yorumlarmisniz,istiraha olarak konustugun bir bayan var evlilik icin hayirli mi diye o niyetle yatmistim.


  18. 04.Haziran.2016, 07:26
    273
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Hocam merhaba ben gecenlerde konuyu bahsedim bunun icin istihareye yatilir mi diue sordum ve ilk istiraha uykumda arabada giderken kaza gecirmedik ama sanki kaza anindan kurtulduk gibi hatirliyorum ruyamda nasil bir hayir var yorumlarmisniz,istiraha olarak konustugun bir bayan var evlilik icin hayirli mi diye o niyetle yatmistim.


  19. 04.Haziran.2016, 23:25
    274
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,940
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Merhaba kardeşim. İstihare manasına bir işaret olarak hayırlı yada hayırsız diyebilmek için sizin içinize doğan hisse bakmanız gerekir. Kazadan kurtulmak hemen hemen aynı manada yorumlanır. Ama istihare için açık bir işaret olmaz. Eğer için rahat etmemişse istihareyi tekrar etmelisin.


  20. 04.Haziran.2016, 23:25
    274
    Yönetici
    Merhaba kardeşim. İstihare manasına bir işaret olarak hayırlı yada hayırsız diyebilmek için sizin içinize doğan hisse bakmanız gerekir. Kazadan kurtulmak hemen hemen aynı manada yorumlanır. Ama istihare için açık bir işaret olmaz. Eğer için rahat etmemişse istihareyi tekrar etmelisin.


  21. 05.Haziran.2016, 08:19
    275
    Misafir

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Hocam hayirli ranazanlar. Ben istihare namazi kildim dun gece ruyamda siyah bi deri mont begeniyorum magaza beyaz. Birde yesil bir gunes gozlugu gozlugu aliyorum ama montta tereddüt ediyorum sonra karisik ruyalar gordum saclarimdan kahkul kestiriyorum falan. Saygilar.


  22. 05.Haziran.2016, 08:19
    275
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Hocam hayirli ranazanlar. Ben istihare namazi kildim dun gece ruyamda siyah bi deri mont begeniyorum magaza beyaz. Birde yesil bir gunes gozlugu gozlugu aliyorum ama montta tereddüt ediyorum sonra karisik ruyalar gordum saclarimdan kahkul kestiriyorum falan. Saygilar.


  23. 05.Haziran.2016, 10:29
    276
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,940
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Hayırlı ramazanlar kardeşim.
    Eğer sana rüyan veya rüyaların karışık gelmiş ise zaten rüyalardan bir işaret çıkmaz. Asıl önemli olan senin içine doğan huzur yada huzursuzluktur ona göre bir işaret almış olursun.


  24. 05.Haziran.2016, 10:29
    276
    Yönetici
    Hayırlı ramazanlar kardeşim.
    Eğer sana rüyan veya rüyaların karışık gelmiş ise zaten rüyalardan bir işaret çıkmaz. Asıl önemli olan senin içine doğan huzur yada huzursuzluktur ona göre bir işaret almış olursun.





Konu Kapatılmıştır