+ Yorum Gönder
22. Sayfa BirinciBirinci ... 1921222325 ... SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Rüya Tabiri Kategorisinden İstihare namazı sonrası görülen renkler Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir
    Reklam




    Merhaba istihare ruyasinda aksam vakti gunes batarken yagmur yagiyordu ve sari beyaz gibi i isik vardi ve birde garip birinin endiseli seslenmesi gibi sesler duydum ruyami yorumlarmisiniz

  2. arifselim
    Yönetici

    Reklam



    Merhaba kardeşim. İstihare rüyası için bu rüya güzel bir rüyadır ancak sizin için dikkat etmeniz gereken daha önemli şey, içinize doğan huzur veya huzursuzluktur bu his size bir işaret olur. Eğer içiniz rahat etmediyse istihareyi tekrar edebilirsiniz.

  3. Misafir
    Rüyamda Hz MUHAMMED sav torunu sandığım bir kadın gördüm ve bana gözlerin o kadar mahsum ki her kese iyi niyetle bakıyorsun Allah cc istediğini verecek dedi ama torun yaşlı bir kadındı sürekli yüzüme guluyordu

  4. arifselim
    Yönetici
    İstihare için yatarken eğer bu rüyayı görmüşseniz bu hayırlı bir rüyadır. İstiharede uyanınca gördüğü rüya ile ilgili insanın içine hayırlı mı değil mi şeklinde gelen his en açık işaret olur.

  5. Misafir
    Istare yaptigimda kız kardeşim açık kırmızı takım elbise ve içine beyaz gömlek gitmişti çok begenmisti elbiseyi ve cok yakismisti benim niyetimde hayırlı bir evlilik yapacakmiyim niyetlenmistim

  6. arifselim
    Yönetici
    İstiharede önemli olan renkler veya illaki rüya da değildir. Bunlarla insan her zaman yanılabilir. Asıl önemli olan içinize doğan olumlu veya olumsuz olarak gelen histir. Bu his sizin için bir işaret olur.

  7. Misafir
    Merhabalar.. biz erkek arkadasimla ayrilali 1 ay oldu ben cok seviyordum ama biraz sklmistik bir kavgamiz ayriligimiza sebep oldu istihareye yattim dun aksam tekrar berar olabilir miyiz olursak da o insan benim icin hayirlimi diye ruyamda cicekci dukkanina giriyorum canli saksida cicek almak istiyorum cicegin govdesi ve yapraklari yem yesil cicegi ise uzun ve beyaz bir cicek zambak gibi ancak saksinin yarisi kirikti ve cicekci yuksek fiyat soyledigi icin almiyorum yere birakiyorum rica etsem bana yorumlar misiniz ?

  8. arifselim
    Yönetici
    Merhabalar hanım kardeşim. İstihare için bu rüya olumlu manaya yorumlanmaz.Zaten mutlaka içinize de bu konuda bir his doğar ve bu his ile hayırlı mı değil mi diye anlamış olursunuz. Allah'tan hayırlısını dileyin.

  9. Misafir
    Merhabalar hocam rüyamda ölmüş dedemin tekrar dirildigini ve kalkıp geziniyordu o sırada hemen kendisine bir soru yöneltmek istedim. Dede dedim benim sevdiğim bir adam var sevdigimin ismini getirerek ona kavuşur muyum diye sordum o da evet dedi sonra emin olmak için tekrar sordum yine aynı cevabı verdi sadece evet dedi ama suskunca söyledi hocam bunun hikmeti nedir cok merak ediyorum aydinlatsaniz teşekkürler

  10. arifselim
    Yönetici
    Merhabalar. Bu rüya eğer istihareye yatılırken görülmüşse hayırlı bir rüyadır ve niyet ettiğiniz şeyin olumlu manasına yorumlanır. Ancak istiharede rüyadan daha önemli olan insanın içine doğan his ve arzudur. Bu his insana olumlu veya olumsuz olarak bir işaret olur.

  11. Misafir
    Selamun Aleykum 2 kere istihare namazına yattım 1. de kiraz gördüm çok güzel bi ruyaydi ikram ettim kendim yedim. 2. de ise iftar yemeği hazırladım. Sebze yemegiydi. Anlamlarına bakınca güzel ama hayırsız anlamına mi geliyor?

  12. arifselim
    Yönetici
    Aleykum selam. Her iki rüyada hayırlı ve olumlu manaya işarettir. Ayrıca içinize gelen his asıl işaret olur. Çünkü rüyalarla her zaman yanılmak mümkündür.

+ Yorum Gönder
22. Sayfa BirinciBirinci ... 1921222325 ... SonuncuSonuncu
istiharede renkler,  istihare renkleri,  istihare namazı,  istiharede görülen renkler ,  istiharede renklerin anlamı,  istihare namazında renkler,  istihare namazında görülen renkler