Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır bilgi için İletişim ...

Konusunu Oylayın.: İstihare namazı sonrası görülen renkler

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 26 kişi
İstihare namazı sonrası görülen renkler
  1. 21.Nisan.2016, 22:17
    193
    Misafir

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    reklam


    Hocam selametle dun gordugum bi ruyayi anlatayim. Istihareye yattim ve ruyamda rahmetli anneannem ve dedemi gordum sapasaglam ve saglikliydilar cok sevindim. Sonra cok yüksek Karadeniz gibi bi yerde yemyesil bi ovaya bakıyorum. Ne anlama gelir acaba. Allaha emanet olunuz.


  2. 21.Nisan.2016, 22:17
    193
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Hocam selametle dun gordugum bi ruyayi anlatayim. Istihareye yattim ve ruyamda rahmetli anneannem ve dedemi gordum sapasaglam ve saglikliydilar cok sevindim. Sonra cok yüksek Karadeniz gibi bi yerde yemyesil bi ovaya bakıyorum. Ne anlama gelir acaba. Allaha emanet olunuz.


  3. 22.Nisan.2016, 00:04
    194
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,068
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    reklam


    Selamun aleykum kardeşim. İstihare için bu rüya çok hayırlı olarak tabir edilir. Bu rüya ile birlikte niyetiniz hakkında içinize doğan his de çok önemlidir. İstihare dışında önemli olan her meselede mutlaka istişare de etmek çok önemlidir.


  4. 22.Nisan.2016, 00:04
    194
    Yönetici
    reklam


    Selamun aleykum kardeşim. İstihare için bu rüya çok hayırlı olarak tabir edilir. Bu rüya ile birlikte niyetiniz hakkında içinize doğan his de çok önemlidir. İstihare dışında önemli olan her meselede mutlaka istişare de etmek çok önemlidir.


  5. 22.Nisan.2016, 07:55
    195
    Misafir

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Selamin aleykum bir is degisikligi icin hayirlimi degilmi diye istihareye yattim ruyamda cuzdanimda iki tane yesil yirmi tl birde beyaz yuz tl gordum ne yapmam gerekir


  6. 22.Nisan.2016, 07:55
    195
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamin aleykum bir is degisikligi icin hayirlimi degilmi diye istihareye yattim ruyamda cuzdanimda iki tane yesil yirmi tl birde beyaz yuz tl gordum ne yapmam gerekir


  7. 23.Nisan.2016, 02:07
    196
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,068
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Aleykum selam kardeşim. Rüyan istihare için çok olumlu ve hayırlı olarak yorumlanır. Sen yinede bununla birlikte bilen kimselere de danışarak bir karar ver.


  8. 23.Nisan.2016, 02:07
    196
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. Rüyan istihare için çok olumlu ve hayırlı olarak yorumlanır. Sen yinede bununla birlikte bilen kimselere de danışarak bir karar ver.


  9. 23.Nisan.2016, 04:01
    197
    Misafir

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Merhabalar.. Ben 2.5 yıllik bir ilişkim var. Bir ayrılıp bir barisiyoruz. Annemden benim için istiare ye yatmasini istedim. Annem yattığı istiare de konsutugum çocuğun facebook sayfası gibi hayat sayfası varmış bütün hayatını anlattığı bir sayfa annem onu okup aşağı doğru kaydirken hep yeşil yeşil şeyler çıkıyormus. Sonra annem uyanip tekrar uyumuş bu sefer erkek arkadaşımla konuşmuş ben onu çok seviyorm o olmasa başkasıyla olamam herhlde demis sizce bana bunu yorumlayabilir misiniz ?


  10. 23.Nisan.2016, 04:01
    197
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Merhabalar.. Ben 2.5 yıllik bir ilişkim var. Bir ayrılıp bir barisiyoruz. Annemden benim için istiare ye yatmasini istedim. Annem yattığı istiare de konsutugum çocuğun facebook sayfası gibi hayat sayfası varmış bütün hayatını anlattığı bir sayfa annem onu okup aşağı doğru kaydirken hep yeşil yeşil şeyler çıkıyormus. Sonra annem uyanip tekrar uyumuş bu sefer erkek arkadaşımla konuşmuş ben onu çok seviyorm o olmasa başkasıyla olamam herhlde demis sizce bana bunu yorumlayabilir misiniz ?


  11. 23.Nisan.2016, 04:01
    198
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,068
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Merhabalar. İstihare için bu rüya net bir rüya değildir. İstihareyi kendiniz yapmanız sünnettir. Ayrıca istihare esas olan rüya değildir. Yani rüya bir işaret olsa bile sizin hissedeceğiniz şey daha önemlidir.


  12. 23.Nisan.2016, 04:01
    198
    Yönetici
    Merhabalar. İstihare için bu rüya net bir rüya değildir. İstihareyi kendiniz yapmanız sünnettir. Ayrıca istihare esas olan rüya değildir. Yani rüya bir işaret olsa bile sizin hissedeceğiniz şey daha önemlidir.


  13. 23.Nisan.2016, 08:53
    199
    Misafir

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Allah sizden razi olsun hocam ben istihareye yattım dun gece ve ruyamda baba kiz iki insana bi konuda yardimci oldum amcanin saci beyazdi bi devlet dairesinde isleri vardi beyaz bi binaydi oraya onlari goturup islerine yardimci olmaya calistim. Uyandigimda iyihissediyodum. Saygilar


  14. 23.Nisan.2016, 08:53
    199
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Allah sizden razi olsun hocam ben istihareye yattım dun gece ve ruyamda baba kiz iki insana bi konuda yardimci oldum amcanin saci beyazdi bi devlet dairesinde isleri vardi beyaz bi binaydi oraya onlari goturup islerine yardimci olmaya calistim. Uyandigimda iyihissediyodum. Saygilar


  15. 23.Nisan.2016, 16:27
    200
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,068
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Allah sizden de razı olsun kardeşim. Bu rüya ve hissiniz istihare için olumlu manaya işaret eder. Mutlaka istihare ile birlikte önemli olan her konuda istişarede etmek gerektiğini unutmayın.


  16. 23.Nisan.2016, 16:27
    200
    Yönetici
    Allah sizden de razı olsun kardeşim. Bu rüya ve hissiniz istihare için olumlu manaya işaret eder. Mutlaka istihare ile birlikte önemli olan her konuda istişarede etmek gerektiğini unutmayın.


  17. 25.Nisan.2016, 15:04
    201
    Misafir

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Mrb Ben yurt disindan yasiyorum evlilik oncesi istibareye yattim kirmizi gordum ailemede bir baskasi da kirmizi rengini gormus,, olumsuz olarak yorumlaniyor bu durumda nasil dusunulmeli,,
    Hersey cok yolunda oldugu icin biraz uzuldum acikcasi bu ruyaya,, kendisi haftaya musluman da olicak acaba daha Hala din degisikligi olmadigi icin böyle olmus olabilir mi


  18. 25.Nisan.2016, 15:04
    201
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Mrb Ben yurt disindan yasiyorum evlilik oncesi istibareye yattim kirmizi gordum ailemede bir baskasi da kirmizi rengini gormus,, olumsuz olarak yorumlaniyor bu durumda nasil dusunulmeli,,
    Hersey cok yolunda oldugu icin biraz uzuldum acikcasi bu ruyaya,, kendisi haftaya musluman da olicak acaba daha Hala din degisikligi olmadigi icin böyle olmus olabilir mi


  19. 25.Nisan.2016, 22:07
    202
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,068
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Merhaba. İstiharede esas olan insanın içine doğan his ve istektir. Ama rüya eğer net bir işaret veriyorsa buda tabir edilir. Hayatını birleştireceğin bir kimse çok önemlidir. Hem istihareni önemsemelisin hemde ilim sahibi ve güvenilir kimselere danışarak hareket etmelisin.


  20. 25.Nisan.2016, 22:07
    202
    Yönetici
    Merhaba. İstiharede esas olan insanın içine doğan his ve istektir. Ama rüya eğer net bir işaret veriyorsa buda tabir edilir. Hayatını birleştireceğin bir kimse çok önemlidir. Hem istihareni önemsemelisin hemde ilim sahibi ve güvenilir kimselere danışarak hareket etmelisin.


  21. 25.Nisan.2016, 23:16
    203
    Misafir

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Merhaba hocam ben sevdigim kisinin benim icin hayirli olup olmadigina dair istihareye yattim ve ruyamda sevdigim kisi beni istemye gelmisti onunla gitmek istedim ama ailem gitmeme izin vermedi ben yinede onunla gittim giderken yolun yarisinda durdum uzakta kilisenin oldugunu farkettim ve papanin sesini duydum buna ragmen gidip arabaya bindim biraz gittikten sonra arabayi durdurup indim


  22. 25.Nisan.2016, 23:16
    203
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Merhaba hocam ben sevdigim kisinin benim icin hayirli olup olmadigina dair istihareye yattim ve ruyamda sevdigim kisi beni istemye gelmisti onunla gitmek istedim ama ailem gitmeme izin vermedi ben yinede onunla gittim giderken yolun yarisinda durdum uzakta kilisenin oldugunu farkettim ve papanin sesini duydum buna ragmen gidip arabaya bindim biraz gittikten sonra arabayi durdurup indim


  23. 25.Nisan.2016, 23:22
    204
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,068
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Merhaba hanım kardeşim. Bu rüyan istihare için olumsuz manaya gelir. Bununla birlikte içine nasıl bir his geldiğine de bakmalısın. Bu his sana olumlu veya olumsuz olarak bir işaret olur zaten. Ayrıca bilen kimselere danışın ve sonra bir karar verin.


  24. 25.Nisan.2016, 23:22
    204
    Yönetici
    Merhaba hanım kardeşim. Bu rüyan istihare için olumsuz manaya gelir. Bununla birlikte içine nasıl bir his geldiğine de bakmalısın. Bu his sana olumlu veya olumsuz olarak bir işaret olur zaten. Ayrıca bilen kimselere danışın ve sonra bir karar verin.





Konu Kapatılmıştır