Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır bilgi için İletişim ...

Konusunu Oylayın.: İstihare namazı sonrası görülen renkler

5 üzerinden 5.00 | Toplam: 26 kişi oyladı.

İstihare namazı sonrası görülen renkler
  1. 27.Mart.2016, 17:41
    133
    Misafir

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    reklam


    Hocam selamun aleyküm.. Hocam arkadaşım benim.için istihareye yattı ve. Kocaman ucu görünmeyen mavi deniz görmüş biraz dalgalıymış sizce ne olabilir hocam ... Allah razı olsun


  2. 27.Mart.2016, 17:41
    133
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Hocam selamun aleyküm.. Hocam arkadaşım benim.için istihareye yattı ve. Kocaman ucu görünmeyen mavi deniz görmüş biraz dalgalıymış sizce ne olabilir hocam ... Allah razı olsun


  3. 27.Mart.2016, 17:55
    134
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 21,386
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    reklam


    Aleykum selam kardeşim. Rüya olarak mavi deniz çok hayırlıdır ancak istihareyi herkesin kendisi için yapması gerekir. Siz en iyisi birde kendiniz istihare yapın.


  4. 27.Mart.2016, 17:55
    134
    Yönetici
    reklam


    Aleykum selam kardeşim. Rüya olarak mavi deniz çok hayırlıdır ancak istihareyi herkesin kendisi için yapması gerekir. Siz en iyisi birde kendiniz istihare yapın.


  5. 28.Mart.2016, 12:55
    135
    Misafir

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Selamun aleykum ben 3 gun ust uste istiareye yattim ucundede bir suru renk gordum ikisindede deniz girdum drniz bulanik degildi cok temizdi denizin icindede bir adam gordum uyandigimdada ne olumlu nede olumsuz bisey hissetmedim


  6. 28.Mart.2016, 12:55
    135
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamun aleykum ben 3 gun ust uste istiareye yattim ucundede bir suru renk gordum ikisindede deniz girdum drniz bulanik degildi cok temizdi denizin icindede bir adam gordum uyandigimdada ne olumlu nede olumsuz bisey hissetmedim


  7. 28.Mart.2016, 18:52
    136
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 21,386
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Aleykum selam kardeşim. İstihare rüyası olarak hayırlı bir rüyadır. Ancak istihare tam bir ihlas ve samimi bir dua ile yapılmalıdır. Eğer içiniz hala rahat değilse istihareyi tekrar edebilirsiniz.


  8. 28.Mart.2016, 18:52
    136
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. İstihare rüyası olarak hayırlı bir rüyadır. Ancak istihare tam bir ihlas ve samimi bir dua ile yapılmalıdır. Eğer içiniz hala rahat değilse istihareyi tekrar edebilirsiniz.


  9. 28.Mart.2016, 18:59
    137
    Misafir

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Hayatimdaki kişi için istihareye yattım ilk gece onun üzerinde yeşil pantolon vardı ve deniz kenarindaydi benim üzerimde siyah uzun etek vardı sonra o yanıma geldi elimden tutup deniz tarafina götürdü hayirmi sermi anlamadım birde etege çamur sicramisti


  10. 28.Mart.2016, 18:59
    137
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Hayatimdaki kişi için istihareye yattım ilk gece onun üzerinde yeşil pantolon vardı ve deniz kenarindaydi benim üzerimde siyah uzun etek vardı sonra o yanıma geldi elimden tutup deniz tarafina götürdü hayirmi sermi anlamadım birde etege çamur sicramisti


  11. 29.Mart.2016, 03:57
    138
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 21,386
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Selamun aleykum hanım kardeşim. Rüyanız güzeldir. Ancak şunu bilmelisiniz ki istiharede asıl olan rüya değildir. Önemli olan insanın kalbine gelen istek ve ilhamdır. Yani bu istek ve arzu size bir işaret olur. En doğrusunu Allah bilir.


  12. 29.Mart.2016, 03:57
    138
    Yönetici
    Selamun aleykum hanım kardeşim. Rüyanız güzeldir. Ancak şunu bilmelisiniz ki istiharede asıl olan rüya değildir. Önemli olan insanın kalbine gelen istek ve ilhamdır. Yani bu istek ve arzu size bir işaret olur. En doğrusunu Allah bilir.


  13. 29.Mart.2016, 12:18
    139
    Misafir

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    kötü bi şekilde ayrıldığım erkek arkadaşım benim için hayırlımı değil mi diye istihareye yattım çünkü haksız bi ayrılık oldu . rüyamda resim hocam barış işareti çizelim diyor ve güvercin çiziyoruz.beyaza boyayalım diyor.bende diyorum kağıt zaten beyaz maviye boyayalım ve mavi kalemler görüyorum.sonra erkek arkadaşımın annesi ve teyzeside geliyor bi gün buluşup gezelim diyorum tamam diyorlar ve gülüyoruz.rüyamı yorumlar mısınız rica etsem.içime rahatlık verdi bu rüya


  14. 29.Mart.2016, 12:18
    139
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    kötü bi şekilde ayrıldığım erkek arkadaşım benim için hayırlımı değil mi diye istihareye yattım çünkü haksız bi ayrılık oldu . rüyamda resim hocam barış işareti çizelim diyor ve güvercin çiziyoruz.beyaza boyayalım diyor.bende diyorum kağıt zaten beyaz maviye boyayalım ve mavi kalemler görüyorum.sonra erkek arkadaşımın annesi ve teyzeside geliyor bi gün buluşup gezelim diyorum tamam diyorlar ve gülüyoruz.rüyamı yorumlar mısınız rica etsem.içime rahatlık verdi bu rüya


  15. 29.Mart.2016, 23:53
    140
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 21,386
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Selamun aleykum. Bu bir istihare rüyası olarak olumsuz manada yorumlanan bir rüyadır. İstiharede esas olan rüya değildir. Allah'ın içinize verdiği ilhamdır. Rüya anlamında ise haksız yere laf işitmeye ve bu sözlerden üzülmenize işaret eder. En doğrusunu Allah bilir.


  16. 29.Mart.2016, 23:53
    140
    Yönetici
    Selamun aleykum. Bu bir istihare rüyası olarak olumsuz manada yorumlanan bir rüyadır. İstiharede esas olan rüya değildir. Allah'ın içinize verdiği ilhamdır. Rüya anlamında ise haksız yere laf işitmeye ve bu sözlerden üzülmenize işaret eder. En doğrusunu Allah bilir.


  17. 01.Nisan.2016, 04:18
    141
    Misafir

    İstihare

    Arkadaşlar ben bir çıkmazdayım. Bir kız arkadaşım var 5 yıldır görüşüyoruz. Yanlış anlamayın el ele diz dize göz göze asla olmadık. Bu günahı ilerletmeyelim diye sadece telefonda görüştük. Lisede tanışmıştık. Üniversite 1 de ben açıldım zor da olsa o kabul etti. Sonra 5 yıl boyunca kesinlikle buluşmadık. Fotoğraflarda gördük birbirimizi. Çünkü ikimizde böyle istedik. Bu sene ikimizde mezun olacağız. Onun aklı çok karışık ve ayrılmak istediğini söyledi. Daha doğrusu 1 ay süre istedi düşünmek için. Kafam karışık 1 ay beni kendime bırak düşüneyim sonra karar vereyim dedi. Ben kendi kendine düşünmenin mantık içermediğini isterse hem o hem ben istihareye yatabiliriz dedim. Kabul etti.Önümüzdeki hafta 7 gün istihareye yatacağız. Sevgisi bitmedi biliyorum çünkü kendisi söylüyor. Sevgim bitmedi kesinlikle ama aklım kafam karışık diyor. Benden ilk süre istediğinde ben istihareye yattım beyaz gördüm. Kız arkadaşımın kardeşi var 2 yaş küçük hafız olmaya çalışıyor ondanda rica ettim o da beyaz gördüğünü söyledi. Ne yapacağım bilmiyorum ?


  18. 01.Nisan.2016, 04:18
    141
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Arkadaşlar ben bir çıkmazdayım. Bir kız arkadaşım var 5 yıldır görüşüyoruz. Yanlış anlamayın el ele diz dize göz göze asla olmadık. Bu günahı ilerletmeyelim diye sadece telefonda görüştük. Lisede tanışmıştık. Üniversite 1 de ben açıldım zor da olsa o kabul etti. Sonra 5 yıl boyunca kesinlikle buluşmadık. Fotoğraflarda gördük birbirimizi. Çünkü ikimizde böyle istedik. Bu sene ikimizde mezun olacağız. Onun aklı çok karışık ve ayrılmak istediğini söyledi. Daha doğrusu 1 ay süre istedi düşünmek için. Kafam karışık 1 ay beni kendime bırak düşüneyim sonra karar vereyim dedi. Ben kendi kendine düşünmenin mantık içermediğini isterse hem o hem ben istihareye yatabiliriz dedim. Kabul etti.Önümüzdeki hafta 7 gün istihareye yatacağız. Sevgisi bitmedi biliyorum çünkü kendisi söylüyor. Sevgim bitmedi kesinlikle ama aklım kafam karışık diyor. Benden ilk süre istediğinde ben istihareye yattım beyaz gördüm. Kız arkadaşımın kardeşi var 2 yaş küçük hafız olmaya çalışıyor ondanda rica ettim o da beyaz gördüğünü söyledi. Ne yapacağım bilmiyorum ?


  19. 02.Nisan.2016, 02:44
    142
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 21,386
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Selamun aleykum kardeşim. İstihareyi herkes kendisi için yapmalıdır. İstiharede rüya görmek şart değildir ve renk görmek de şart değildir. İstihareyi ilk işaret gelene kadar tekrar etmelisiniz illa da 7 defa değil. Eğer hala içiniz rahat değilse istihareyi tekrar edebilirsiniz. Önemli olan ihlasla yapılan bir istihare esnasında Allah'ın sizin içinize o konuda verdiği olumlu veya olumsuz olan istektir. İstihare yapmanın yanında mutlaka sizleri tanıyan güvenilir ve tecrübe sahibi kimselerle istişare yapmanızdır.


  20. 02.Nisan.2016, 02:44
    142
    Yönetici
    Selamun aleykum kardeşim. İstihareyi herkes kendisi için yapmalıdır. İstiharede rüya görmek şart değildir ve renk görmek de şart değildir. İstihareyi ilk işaret gelene kadar tekrar etmelisiniz illa da 7 defa değil. Eğer hala içiniz rahat değilse istihareyi tekrar edebilirsiniz. Önemli olan ihlasla yapılan bir istihare esnasında Allah'ın sizin içinize o konuda verdiği olumlu veya olumsuz olan istektir. İstihare yapmanın yanında mutlaka sizleri tanıyan güvenilir ve tecrübe sahibi kimselerle istişare yapmanızdır.


  21. 02.Nisan.2016, 10:30
    143
    Misafir

    Cevap: İstihare namazı sonrası görülen renkler

    Merhaba bende dün gece istihareye yattım ailelerimiz sorunlu evlenmek istediğim bir kişi var. Rüyama dair hatırladığım tek şey top kumaş halinde mercan yeşili bir perde. Uyandığımda da ne gergindim ne de cok huzurlu. Olumlu mu rüyam acaba?


  22. 02.Nisan.2016, 10:30
    143
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Merhaba bende dün gece istihareye yattım ailelerimiz sorunlu evlenmek istediğim bir kişi var. Rüyama dair hatırladığım tek şey top kumaş halinde mercan yeşili bir perde. Uyandığımda da ne gergindim ne de cok huzurlu. Olumlu mu rüyam acaba?


  23. 02.Nisan.2016, 18:15
    144
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 21,386
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Merhaba. Senin uyandığın zaman hissettiğin önemlidir. Şu durumda istihareyi tekrar etmelisin. Rüya görmen de şart değildir. Allah hakkında hayırlısını nasip eylesin.


  24. 02.Nisan.2016, 18:15
    144
    Yönetici
    Merhaba. Senin uyandığın zaman hissettiğin önemlidir. Şu durumda istihareyi tekrar etmelisin. Rüya görmen de şart değildir. Allah hakkında hayırlısını nasip eylesin.





Konu Kapatılmıştır