Konusunu Oylayın.: Hacet namazından sonra görülen rüya

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 7 kişi
Hacet namazından sonra görülen rüya
  1. 15.Kasım.2012, 19:29
    1
    Misafir

    Hacet namazından sonra görülen rüya






    Hacet namazından sonra görülen rüya Mumsema merhaba arkadaşlar.
    hacet namazından sonra görülen rüya nasıl yorumlanır?
    ben yaptım.gecesinde rüyada gördüm ama o rüyaya cinler karışabilir mi?
    ya da bilinç altı rüyası olabilir mi?
    ya da bir kaç tane rüya görüyorsak hangisinin hacet namazından sonraki mesaj verici rüya olduğunu nasıl anlarız?
    şöyle diyim hayatımda 2 seçenek var.yani 2 kişiyle alakalı.ikisi de şu an hayatımda değil.ben de allahtan kim hayırlısıysa benim için onu diledim.ama rüyada ikisini de görüyorum.yorumlayamıyorum.açıkçası anlayamadım.bir de her yerde okuduğum ama anlam veremedğim mürşit konusu var.mürşit ne demektir?
    bu bir kişi mi?nerde görürüz?yani rüyada mı?gerçek hayatta mı?ne için görürüz?
    lütfen bilgi verin kafam çok karıştı.


  2. 15.Kasım.2012, 19:29
    1
    yalnilzik_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    yalnilzik_
    Misafir



    merhaba arkadaşlar.
    hacet namazından sonra görülen rüya nasıl yorumlanır?
    ben yaptım.gecesinde rüyada gördüm ama o rüyaya cinler karışabilir mi?
    ya da bilinç altı rüyası olabilir mi?
    ya da bir kaç tane rüya görüyorsak hangisinin hacet namazından sonraki mesaj verici rüya olduğunu nasıl anlarız?
    şöyle diyim hayatımda 2 seçenek var.yani 2 kişiyle alakalı.ikisi de şu an hayatımda değil.ben de allahtan kim hayırlısıysa benim için onu diledim.ama rüyada ikisini de görüyorum.yorumlayamıyorum.açıkçası anlayamadım.bir de her yerde okuduğum ama anlam veremedğim mürşit konusu var.mürşit ne demektir?
    bu bir kişi mi?nerde görürüz?yani rüyada mı?gerçek hayatta mı?ne için görürüz?
    lütfen bilgi verin kafam çok karıştı.


    Benzer Konular

    - Sabah namazından sonra görülen rüya

    - İstihare namazından sonra görülen rüya

    - Hacet namazı sonrası görülen rüya

    - Hacet namazı sonrasında görülen ilginç rüya

  3. 15.Kasım.2012, 19:35
    2
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,169
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10



    Selamun aleykum kardeşim. Hacet namazı demek, Allah'tan bir şey dilemek için kılınır. Hacet namazından sonra görülen rüyalar illada bu namazla bir ilgisi olacak diye bir durum yoktur. Hacet namazı başka ve istihare namazı başkadır. Mürşit ise çok daha farklı bir konudur. Tasavvufta tabi olunan kâmil insan örneği demektir.


  4. 15.Kasım.2012, 19:35
    2
    Yönetici



    Selamun aleykum kardeşim. Hacet namazı demek, Allah'tan bir şey dilemek için kılınır. Hacet namazından sonra görülen rüyalar illada bu namazla bir ilgisi olacak diye bir durum yoktur. Hacet namazı başka ve istihare namazı başkadır. Mürşit ise çok daha farklı bir konudur. Tasavvufta tabi olunan kâmil insan örneği demektir.


  5. 21.Şubat.2015, 18:37
    3
    Misafir

    Cevap: hacet namazından sonra görülen rüya

    Selamın aleykum. Ben sevdiğim insanın hakkimda hayırlı olup olmadığını öğrenmek için istihare namazı kılıp uyudum rüyamda sinemaya gitmiştik sinema koltukları laciverti bir koltuğa erkek arkadaşım ile oturduk sonra bembeyaz bir köpek gördüm bir dağ vardı ve ben dağaa çıktım. Sonra ikince gece annem le yemyesil bir yerde yürüdüğümü gördüm rüyamı yorumlarsanız sevinirim


  6. 21.Şubat.2015, 18:37
    3
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamın aleykum. Ben sevdiğim insanın hakkimda hayırlı olup olmadığını öğrenmek için istihare namazı kılıp uyudum rüyamda sinemaya gitmiştik sinema koltukları laciverti bir koltuğa erkek arkadaşım ile oturduk sonra bembeyaz bir köpek gördüm bir dağ vardı ve ben dağaa çıktım. Sonra ikince gece annem le yemyesil bir yerde yürüdüğümü gördüm rüyamı yorumlarsanız sevinirim


  7. 12.Haziran.2015, 09:26
    4
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,169
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Aleykum selam. İstiharede yapılan bir hata illada rüya görülmesi gerektiği ve bu rüya ile bir işaret geleceği düşüncesidir. Aslında istihareden sonra Allah'ın kalbe verdiği his önemlidir. Ona göre bir karar verilir. Rüyanız ise çok karışık bir rüyadır.


  8. 12.Haziran.2015, 09:26
    4
    Yönetici
    Aleykum selam. İstiharede yapılan bir hata illada rüya görülmesi gerektiği ve bu rüya ile bir işaret geleceği düşüncesidir. Aslında istihareden sonra Allah'ın kalbe verdiği his önemlidir. Ona göre bir karar verilir. Rüyanız ise çok karışık bir rüyadır.


  9. 20.Haziran.2015, 18:10
    5
    Misafir

    Cevap: Hacet namazından sonra görülen rüya

    Selamun aleykum ben hacet namazi kildim ardindan kimseyle konusmadan uyudum hacetim bazi hayallerim var ve onlari gerceklestirebilmemdi dogru yorumlanmasi icin hayallerimdende bahsedeyim hayirli sekilde okul okuyup istedgim gibi kaliteli bi yasam sürmek gezip gormek istedgim yerleri görmek bu gibi dünyevî seyler fakat hayatimi istedigim gibi yaşarken ayni anda ahiretimide kazanmak istyorum ruyamda ise ben evliydim ve once af edersiniz kopek baglasan durmaz bi evde yasiyodum yokluk sefalet yasiyodum sanirim ve bi çocuğum vardı cinsiyetini erkek olarak hatırlıyorum emin degilim ama. Kocam son derece yakisikli biriymis sonra nasil oldugunu hatirlamiyorum baya guzel bi eve çıkıyoruz zengin olmusuz kocam beni aldatiyo çocugum baskasina anne diyo bende sahile havuz yapilmis cesitli çeşitli bolmeleri var bi havuzdan cikip diğerine giriliyor ilk girdiğim havuz rengi irmak suyu gibi kirli bi koyu rengi var daha sonra girdiğim havuz renkleri su yesili gok mavisi boyle acik guzel renkler. Ben iyi bi yasam surmeyi hayirli bi şekilde istiyorum ruyamda kocam aldatiyodu çocugum baskasina anne diyodu hayat şartlarım iyiydi sinirimi bile yuzerek atiyodum. Daha sonra su anda hayatimda biri var ve o cikiyo karsima ilk defa tanışıyoruz hayatimdaki kisi bana hayallerimi yasatabilrmi suphedeyim bu yüzden hayatima gircek kocam esim olacak kisiyide hayirlisi kimse o olsun diyerek diledim. Ruyamda Sikintili halimde o karsima cikiyo. Acilen yorumlarmisiniz Allah rızası icin cok acil


  10. 20.Haziran.2015, 18:10
    5
    secil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    secil
    Misafir
    Selamun aleykum ben hacet namazi kildim ardindan kimseyle konusmadan uyudum hacetim bazi hayallerim var ve onlari gerceklestirebilmemdi dogru yorumlanmasi icin hayallerimdende bahsedeyim hayirli sekilde okul okuyup istedgim gibi kaliteli bi yasam sürmek gezip gormek istedgim yerleri görmek bu gibi dünyevî seyler fakat hayatimi istedigim gibi yaşarken ayni anda ahiretimide kazanmak istyorum ruyamda ise ben evliydim ve once af edersiniz kopek baglasan durmaz bi evde yasiyodum yokluk sefalet yasiyodum sanirim ve bi çocuğum vardı cinsiyetini erkek olarak hatırlıyorum emin degilim ama. Kocam son derece yakisikli biriymis sonra nasil oldugunu hatirlamiyorum baya guzel bi eve çıkıyoruz zengin olmusuz kocam beni aldatiyo çocugum baskasina anne diyo bende sahile havuz yapilmis cesitli çeşitli bolmeleri var bi havuzdan cikip diğerine giriliyor ilk girdiğim havuz rengi irmak suyu gibi kirli bi koyu rengi var daha sonra girdiğim havuz renkleri su yesili gok mavisi boyle acik guzel renkler. Ben iyi bi yasam surmeyi hayirli bi şekilde istiyorum ruyamda kocam aldatiyodu çocugum baskasina anne diyodu hayat şartlarım iyiydi sinirimi bile yuzerek atiyodum. Daha sonra su anda hayatimda biri var ve o cikiyo karsima ilk defa tanışıyoruz hayatimdaki kisi bana hayallerimi yasatabilrmi suphedeyim bu yüzden hayatima gircek kocam esim olacak kisiyide hayirlisi kimse o olsun diyerek diledim. Ruyamda Sikintili halimde o karsima cikiyo. Acilen yorumlarmisiniz Allah rızası icin cok acil


  11. 30.Haziran.2015, 08:54
    6
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,169
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Aleykum selam. İstiharenizi yaptıktan sonra kalbinize bir ilham gelir işte o his niyetinizin hayır mı şer mi olduğu hakkında en güzel işarettir. Eğer o hissi hissetmemişseniz istiharenizi tekrar ediniz ve niyetini halis tutun dua edin.


  12. 30.Haziran.2015, 08:54
    6
    Yönetici
    Aleykum selam. İstiharenizi yaptıktan sonra kalbinize bir ilham gelir işte o his niyetinizin hayır mı şer mi olduğu hakkında en güzel işarettir. Eğer o hissi hissetmemişseniz istiharenizi tekrar ediniz ve niyetini halis tutun dua edin.


  13. 13.Temmuz.2015, 10:10
    7
    Misafir

    Cevap: Hacet namazından sonra görülen rüya

    Selamun aleyküm ben kaynaklarla bir oturuyorum ayrı bir eve cikmak nniyetine hamleyi hacet namazi kıldım rüyamda bir ev gördüm böyle gece kondu gibi amcamın kızları ile birlikte oturdum bir araba geldi ve ben binip gittim sonra 2 dk geçmeden hemen geri döndüm döndüm de evde kuran ve mevlit okunuyordu yemek dağıtılıyor du anlamı nedir


  14. 13.Temmuz.2015, 10:10
    7
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamun aleyküm ben kaynaklarla bir oturuyorum ayrı bir eve cikmak nniyetine hamleyi hacet namazi kıldım rüyamda bir ev gördüm böyle gece kondu gibi amcamın kızları ile birlikte oturdum bir araba geldi ve ben binip gittim sonra 2 dk geçmeden hemen geri döndüm döndüm de evde kuran ve mevlit okunuyordu yemek dağıtılıyor du anlamı nedir


  15. 12.Ağustos.2015, 00:02
    8
    tufann
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 11.Ağustos.2015
    Üye No: 106715
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Hacet namazından sonra gördüğüm rüya

    merhaba arkadaşlar benim bi sorum var yaklaşık 9 aydan beridir benim Allah'tan bi isteğim var neyse bu son 3 gündür hacet namazı kılıyom ve her seferinde manası hayra yorumlanan güzel manalı rüyalar görüyom en son kıldığım 3.hacet namazından sonra yattığımda ise ben sanki bi kuş gibi uçuyodum ve masmavi bi denizle birleşik cami görüyodum ama cami inşaat halindeydi ve kubbe si yeşil di acaba bu "Allah benim dua mı kabul etti" anlamına mı geliyo.. ve hacet namazını aynı isteğim için kılmaya devam mı etmeliyim


  16. 12.Ağustos.2015, 00:02
    8
    tufann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    merhaba arkadaşlar benim bi sorum var yaklaşık 9 aydan beridir benim Allah'tan bi isteğim var neyse bu son 3 gündür hacet namazı kılıyom ve her seferinde manası hayra yorumlanan güzel manalı rüyalar görüyom en son kıldığım 3.hacet namazından sonra yattığımda ise ben sanki bi kuş gibi uçuyodum ve masmavi bi denizle birleşik cami görüyodum ama cami inşaat halindeydi ve kubbe si yeşil di acaba bu "Allah benim dua mı kabul etti" anlamına mı geliyo.. ve hacet namazını aynı isteğim için kılmaya devam mı etmeliyim


  17. 12.Ağustos.2015, 00:02
    9
    İZGEN
    Bayan Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Kasım.2015
    Üye No: 107262
    Mesaj Sayısı: 1,145
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 12

    Cevap: Hacet namazından sonra gördüğüm rüya

    Hacet namazı kişinin işinin hayırlımı hayırsızmı olduğunu işinde seçimmi yapması gerektiğini bilmek için ALLAHtan yardım istemesi dua ve namazla uykuya yatmasıdır görülen açık renkler ve rüyanın mutlu uyandırması hayra işarettir


  18. 12.Ağustos.2015, 00:02
    9
    Bayan Üye
    Hacet namazı kişinin işinin hayırlımı hayırsızmı olduğunu işinde seçimmi yapması gerektiğini bilmek için ALLAHtan yardım istemesi dua ve namazla uykuya yatmasıdır görülen açık renkler ve rüyanın mutlu uyandırması hayra işarettir


  19. 26.Eylül.2015, 10:28
    10
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,169
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Aleykum selam. Bir işin hayırlı olup olmadığını anlamak için hacet namazı kılınmaz. Böyle bir niyet için istihare namazı kılınır ve istihare duası edilir. En doğrusu bu şekilde bir istihare yapmanızdır. Allah hakkınızda hayırlısını nasip etsin.


  20. 26.Eylül.2015, 10:28
    10
    Yönetici
    Aleykum selam. Bir işin hayırlı olup olmadığını anlamak için hacet namazı kılınmaz. Böyle bir niyet için istihare namazı kılınır ve istihare duası edilir. En doğrusu bu şekilde bir istihare yapmanızdır. Allah hakkınızda hayırlısını nasip etsin.


  21. 14.Kasım.2015, 11:05
    11
    Misafir

    Cevap: Hacet namazından sonra görülen rüya

    Dün gece 2 rekat hacet namazi kılıp uykuya daldım sonra rüyamda bir camide sevdiğimle beraberiz sonra o yanımdan ayrilip hocamizin yanına gitti bende camiye girdim camide bir sürü kuranı kerim vardı kuran okumaya başladık sonra ben okumadan ezan oldu böyle bi rüya anlamı nedr yardimcim olursanız sevinirim şimdiden allah razı olsun...


  22. 14.Kasım.2015, 11:05
    11
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Dün gece 2 rekat hacet namazi kılıp uykuya daldım sonra rüyamda bir camide sevdiğimle beraberiz sonra o yanımdan ayrilip hocamizin yanına gitti bende camiye girdim camide bir sürü kuranı kerim vardı kuran okumaya başladık sonra ben okumadan ezan oldu böyle bi rüya anlamı nedr yardimcim olursanız sevinirim şimdiden allah razı olsun...


  23. 16.Kasım.2015, 13:18
    12
    Şema
    Moderatör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Mart.2007
    Üye No: 123
    Mesaj Sayısı: 9,336
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 103

    Cevap: Hacet namazından sonra görülen rüya

    hacet namazından sonra görülen rüya
    Alıntı
    2 rekat hacet namazi kılıp uykuya daldım sonra rüyamda
    Hacet namazında rüyaya itibar edilmez.
    Bir ihtiyacından dolayı iki rekât namaz kılıp namazdan sonra dua etmeye HACET NAMAZI denmektedir. Sahih olmasa da böyle bir hadis vardır, yapılabilir ama rüya görme olayı sünnette yoktur.


  24. 16.Kasım.2015, 13:18
    12
    Moderatör
    hacet namazından sonra görülen rüya
    Alıntı
    2 rekat hacet namazi kılıp uykuya daldım sonra rüyamda
    Hacet namazında rüyaya itibar edilmez.
    Bir ihtiyacından dolayı iki rekât namaz kılıp namazdan sonra dua etmeye HACET NAMAZI denmektedir. Sahih olmasa da böyle bir hadis vardır, yapılabilir ama rüya görme olayı sünnette yoktur.





+ Yorum Gönder
Git 124 Son