+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 35679 ... SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Rüya Tabiri Kategorisinden Rüyada Hz. Muhammed gördüğünü sanıp efendimizin yüzünü hiç görememek Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir

    Cevap: Rüyada Hz. Muhammed gördüğünü sanıp efendimizin yüzünü hiç görememek

    Reklam




    Cevap: Rüyada Hz. Muhammed gördüğünü sanıp efendimizin yüzünü hiç görememek altıncı sayfa yazısı mumsema.com Cevap: Rüyada Hz. Muhammed gördüğünü sanıp efendimizin yüzünü hiç görememek
    Selamun aleykum ruyamda efendimiz kizi hazreti fatimaya ölmeden 3gun önce abdest alalim diye sesleniyo benden abdest suyu istiyo veriyorum ve abdset aliyo lütfen cevab bekliyorum allah razi olsun

  2. arifselim
    Yönetici

    Cevap: Rüyada Hz. Muhammed gördüğünü sanıp efendimizin yüzünü hiç görememek


    Reklam



    Aleykum selam kardeşim. Peygamberi sevmeye, sünneti ile amel etmeye ve sıkı sıkı onun yoluna sarılmaya delalettir. En doğrusunu Allah bilir.

  3. genccoo
    Üye
    Selamun aleyküm. ben çok değişik bir şekilde gördüm. halen gerçek mi diye tereddütteyim. rüyamda gökyüzünde tek göz gördüm. karada da efendimiz sav ve atı burak ı gördüm. efendimiz üstünde değildi. yan yanaydılar. ancak silüet şeklindeydi. yani kumdan resim yapıyorlar ya onun gibi gördüm. bir de daha sonra efendimizin bir hayvana veya birine zarar verdiğini gördüm. (bıçakla sanırım). bu rüyaya anlam veremedim. yanlış mı gördüm anlamadım.
    Not: sahurda kumdan resim yapıldığını izledim tv'de etkisi olmuş mudur bilmiyorum.

  4. arifselim
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. Net ve açık olmayan rüyalar yorumlanmazlar. Ama her zaman Allah'tan hayırlısını dilemek gerekir.

  5. Misafir
    Merhaba ben bir rüya gördüm ama tabircisini hiç bulamadım bir yaşlı sakalsiz peygamber elbiseli birini gördüm beyaz bir elbise üstünde yeşil bir ceket gibi birsey ve kafasında peygambermi evliyami bilmiyom onların takke si. Baktım elinde bir Damacana içinde kırmızı bişi var kanmi şerbetmi bilmiyorum birinin huzuruna bırakıyor ama yüzüne bakmadan bırakıyor o kişinin yüzüne bakmıyor o kişide kral gibi ama insan değildi hayvanda değildi bir varlık gibiydi şeklini tarif etmeyecem.
    O kişi tahtın üstünde padişahlar gibi oturmuştu bende onları izliyordum ama ikisininde kim olduğunu bilmiyordum.sonra uyandım ben dedim bu Allah'tır.
    Birkaç gün geçti bir rüya daha gördüm cehennemdeydim o tahtın üstündeki varlık cehennemin kapısını açtı içeri girdi beni çıkardı uykudan çok tatlı bir şekilde uyandım bunların tabiri nedir acaba bilen biri yazarmi

  6. arifselim
    Yönetici
    Merhaba kardeşim. İlk rüyandan emin olmadığın için yorumlayamam. İkinci rüyan ise çok hayırlıdır. Sana salih amel işlemek ile Allah'ın rızasını kazanmanın ve cehennemden kurtulmanın önemine işarettir ve hayırlıdır. En doğrusunu Allah bilir.

  7. Misafir
    Merhaba Peygamber Efendimiz (s.a.s)""Bir kimse uykusunda beni görse, o kimse hakikaten ve gerçekten beni görmüştür."" diye buyurmuştur. Yani seytan onu suretine giremez peki diger peygamberlerin suretine girebilir mi ruyada.

  8. arifselim
    Yönetici
    Merhaba kardeşim. Bu müjde sadece peygamberimiz aleyhisselam içindir. Diğer peygamberler için öyle bir rivayet yoktur.

  9. Misafir
    Selamun aleykum.hayirli sahurlar.ruyamda evime girdim 3 tane cin vardi cok korktum efendimizi cagirdim ve sarilip yardim istedim peygamberimizde onlar bana tam zarar vericekken yardim etti ve beni kurtardi efendimize sarildim beyaz uzun elbisesi vardi ve bana guldu.yuzunu goremedim ama cevaplarsaniz ALLAH razi olsun bereketli gunler dinlerim

  10. arifselim
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. Rüyan sana kurtuluşunun peygambere uymakla ancak mümkün olacağına tabir edilir. En doğrusunu Allah bilir.

  11. Misafir
    Rüyamda
    Efendimiz yanında dört beş kişi daha var ve annemin evinde oturuyorlar bende onlara çay ikram ediyorum sıra Efendimize gelince yüzüne bakmak için başımı kaldırıyorum ve o.esnada efendimizin mübarek basının arkasından güneş doğuyor ve benim gözlerimi alıyor . O an göremiyorum ve uyaniyorum. Bu rüyayı uykuya dalma esnasında gördüm güneş öyle gözümü aldı ki uyandım sizce efendimizi görmüş oluyor muyum . Sıkıntılı bir dönemdeyim çokça dua ediyorum . Bu ona işaret olabilir mi ? Bilgilerinizi paylaşır misiniz ?

  12. arifselim
    Yönetici
    Onu gördüğü hissetmek bile o rüyanın sahih olduğuna işaret olur. İnşaallah bu rüyan sana hayırlı bir işarettir. Ona uyarak ve yolundan giderek ancak kurtuluş mümkün olur. En doğrusunu Allah bilir.

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 35679 ... SonuncuSonuncu
rüyada peygamber efendimizi görmek ama yüzünü görememek,  rüyada peygamber efendimizi görmek,  rüyada peygamber efendimizi görmek ama yüzünü görmemek,  rüyada peygamber efendimizin yüzünü görememek,  rüyada peygamberimizin yüzünü görememek,  rüyada peygamber efendimizin yüzünü görmek,  peygamber efendimizi rüyada görmek