Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır bilgi için İletişim ...

Konusunu Oylayın.: Rüyada Hz. Muhammed gördüğünü sanıp efendimizin yüzünü hiç görememek

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 6 kişi
Rüyada Hz. Muhammed gördüğünü sanıp efendimizin yüzünü hiç görememek
  1. 16.Temmuz.2016, 17:16
    109
    Misafir

    Yorum: Rüyada Hz. Muhammed gördüğünü sanıp efendimizin yüzünü hiç görememek

    reklam


    Selamun aleykum ben rüyamda benim yanıma doğru yaklaşan ama yüzü olmayan yani yüz hatları olmayan birini gördün bana şöyle dedi eğer kendine güvenmiyorsan şu anda rüyadan uyanabilirsin ama eğer benim yüzüme bakamcaksan bakabilceksen olmayan yüzümü sana göstericem yüzünde bi örtü vardı ama yüz hatların olmadığı söylüyordu ne olabilir sizce ve yüzünü göstermekte çok israrcydi


  2. 16.Temmuz.2016, 17:16
    109
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Selamun aleykum ben rüyamda benim yanıma doğru yaklaşan ama yüzü olmayan yani yüz hatları olmayan birini gördün bana şöyle dedi eğer kendine güvenmiyorsan şu anda rüyadan uyanabilirsin ama eğer benim yüzüme bakamcaksan bakabilceksen olmayan yüzümü sana göstericem yüzünde bi örtü vardı ama yüz hatların olmadığı söylüyordu ne olabilir sizce ve yüzünü göstermekte çok israrcydi


  3. 16.Temmuz.2016, 17:20
    110
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,448
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    reklam


    Aleykum selam kardeşim. Bu rüyayı gören kişi için belirsizliğe kararsızlığa ve bazı konularda ne yapacağını bilememeye tabir edilir en doğrusunu elbette ancak Allah bilir.


  4. 16.Temmuz.2016, 17:20
    110
    Yönetici
    reklam


    Aleykum selam kardeşim. Bu rüyayı gören kişi için belirsizliğe kararsızlığa ve bazı konularda ne yapacağını bilememeye tabir edilir en doğrusunu elbette ancak Allah bilir.


  5. 16.Temmuz.2016, 21:28
    111
    Misafir

    Yorum: Rüyada Hz. Muhammed gördüğünü sanıp efendimizin yüzünü hiç görememek

    Selamun aleykum rüyamda yüzü olmayan yani yüz hatları olmayan biri bana yaklasyodu yüzünün on tarafında örtü vardı bana korkacaksan eğer rüyadan uyan diodo ama çok ısrarıydı nolabilir sizce


  6. 16.Temmuz.2016, 21:28
    111
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamun aleykum rüyamda yüzü olmayan yani yüz hatları olmayan biri bana yaklasyodu yüzünün on tarafında örtü vardı bana korkacaksan eğer rüyadan uyan diodo ama çok ısrarıydı nolabilir sizce


  7. 16.Temmuz.2016, 22:51
    112
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,448
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Rüyada Hz. Muhammed gördüğünü sanıp efendimizin yüzünü hiç görememek

    Aleykum selam. Bir üstte de bu rüyanı yorumlamıştık. Bazı konularda kararsız olmaya ve ne yapacağını bilememeye delalettir. Bu tür rüyalarda Allah'tan hayırlısını dilemek gerekir.


  8. 16.Temmuz.2016, 22:51
    112
    Yönetici
    Aleykum selam. Bir üstte de bu rüyanı yorumlamıştık. Bazı konularda kararsız olmaya ve ne yapacağını bilememeye delalettir. Bu tür rüyalarda Allah'tan hayırlısını dilemek gerekir.


  9. 18.Temmuz.2016, 22:14
    113
    Misafir

    Yorum: Rüyada Hz. Muhammed gördüğünü sanıp efendimizin yüzünü hiç görememek

    Selamun aleykumm ben bugun ruyamda denizdeydik ve arkasi donuk biri yatiyodu ve bir bebek vardi sonra o yatan kisiye herkes efendimiz diyoyodu s.a.v sonra bir olay oluyodu efendimiz bebegi korurken yuzune sicak su dokulup yaniyodu yuzu herkes diyodu efendimizin yuzu yandi simdi ben yuzzunu gormedim ama efendimiz i gormusmu oldum ruyama girmismi oldu


  10. 18.Temmuz.2016, 22:14
    113
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamun aleykumm ben bugun ruyamda denizdeydik ve arkasi donuk biri yatiyodu ve bir bebek vardi sonra o yatan kisiye herkes efendimiz diyoyodu s.a.v sonra bir olay oluyodu efendimiz bebegi korurken yuzune sicak su dokulup yaniyodu yuzu herkes diyodu efendimizin yuzu yandi simdi ben yuzzunu gormedim ama efendimiz i gormusmu oldum ruyama girmismi oldu


  11. 18.Temmuz.2016, 23:39
    114
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,448
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Rüyada Hz. Muhammed gördüğünü sanıp efendimizin yüzünü hiç görememek

    Aleykum selam kardeşim. Evet onu rüyasında gören kişi yüzünü görmese bile onu görmüş gibi olur. Ancak bu rüya sana peygamberin sünnetine uyman gerektiğine veya işlediğin bazı hatalarından hemen dönmen gerektiğine yorumlanır. En doğrusunu Allah bilir.


  12. 18.Temmuz.2016, 23:39
    114
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. Evet onu rüyasında gören kişi yüzünü görmese bile onu görmüş gibi olur. Ancak bu rüya sana peygamberin sünnetine uyman gerektiğine veya işlediğin bazı hatalarından hemen dönmen gerektiğine yorumlanır. En doğrusunu Allah bilir.


  13. 19.Temmuz.2016, 07:27
    115
    Misafir

    Yorum: Rüyada Hz. Muhammed gördüğünü sanıp efendimizin yüzünü hiç görememek

    Ben ruyamda baskasinin evinde kaliyordum. Kadin bana butun peygamberlere baktigini soylemisti o anda biri beni kovaliyordu biraz buyuk bir arabayla sonra onun nedense peygamber olduguna emindim kafam karisik :\


  14. 19.Temmuz.2016, 07:27
    115
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ben ruyamda baskasinin evinde kaliyordum. Kadin bana butun peygamberlere baktigini soylemisti o anda biri beni kovaliyordu biraz buyuk bir arabayla sonra onun nedense peygamber olduguna emindim kafam karisik :\


  15. 19.Temmuz.2016, 17:50
    116
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,448
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Eğer onun peygamber olduğunu hissettiysen bu sana hayırlı bir ikazdır. Yani hemen hayatını peygamberin hayatına uydurmaya onun yolundan gitmen gerektiğine yorumlanır. En doğrusunu Allah bilir.


  16. 19.Temmuz.2016, 17:50
    116
    Yönetici
    Eğer onun peygamber olduğunu hissettiysen bu sana hayırlı bir ikazdır. Yani hemen hayatını peygamberin hayatına uydurmaya onun yolundan gitmen gerektiğine yorumlanır. En doğrusunu Allah bilir.


  17. 19.Temmuz.2016, 23:21
    117
    Misafir

    Yorum: Rüyada Hz. Muhammed gördüğünü sanıp efendimizin yüzünü hiç görememek

    Selamınaleyküm öncelikle ben peygamber efendimizi görmedim ama onun olduğunu hissettim insanlar sorular sorup cevaplar alıyorlardı bende ona sormak üzere bir soru hazırladım sorucakken uyandım bu rüyaya bir cevap bulamadım inşallah aydınlatırsınız Allah razı olsun.


  18. 19.Temmuz.2016, 23:21
    117
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamınaleyküm öncelikle ben peygamber efendimizi görmedim ama onun olduğunu hissettim insanlar sorular sorup cevaplar alıyorlardı bende ona sormak üzere bir soru hazırladım sorucakken uyandım bu rüyaya bir cevap bulamadım inşallah aydınlatırsınız Allah razı olsun.


  19. 19.Temmuz.2016, 23:21
    118
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,448
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Aleykum selam kardeşim. Eğer onun peygamber olduğu hissi gelmişse size o peygamberdir inşaallah. Bu senin için ilim ile peygamberin sünnetini öğrenmen gerektiğine işarettir. En doğrusunu Allah bilir.


  20. 19.Temmuz.2016, 23:21
    118
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. Eğer onun peygamber olduğu hissi gelmişse size o peygamberdir inşaallah. Bu senin için ilim ile peygamberin sünnetini öğrenmen gerektiğine işarettir. En doğrusunu Allah bilir.


  21. 20.Temmuz.2016, 03:14
    119
    Misafir

    Yorum: Rüyada Hz. Muhammed gördüğünü sanıp efendimizin yüzünü hiç görememek

    Merhaba hocam
    Ben öğretmenim. 2 yıl önce evde uyurken sabaha karşı Cafer-ı Sadık hazretleri olduğunu hissetmişim. Yaa Seyyid falan diye ismimle hitab etti. Uyku ile uyanıklık arası bir durumdu. Hemen uyandım. Bunu duyunca çok sevindim. Gerçekten ben Seyyid miyim diye düşünmeye başladım. Aradan 2 hafta falan geçti. Ama ben gerçekten Seyyid miyim diye kendi kendime sürekli bunu düşünüyordum. Şubat tatlıydı. Memlekete gittim. Bir kaç gün sonra yine benim gibi memur olan çok samimi bir arkadaşım var. Baba telefon etti. Dediki bana sabaha karşı uyku ile uyanıklık arasında rüyamda Peygamber Efendimizin sesini duydum. Ben O mubaregin Efendimiz Aleyhisselam olduğunu biliyordum. Bana ismimi söylemiş. Falan hocaya söyle. O benim ehl-ı Beyt'imdendir demiş. Uyandım dedi arkadaşım. Kalktim bir bardak su içtim ve tekrar yattım dedi. Yine Efendimiz (sav) filan hocaya şöyle o benim ehli Beyt imdendir buyurdu dedi. Tekrar uyandım dedi. Kalktım. Helaya gidip ihtiyaç giderecek temizliğini yaptım gidip tekrar yattım dedi. Yine Efendimiz (sav) in sesini duydum. Aynı şeyi söyledi dedi. Ben de sordum. Hangi filan hoca diye dedi. Cevaben hangi filan hoca olacak. Arkadasin filan hoca buyurdu dedi. Sabah olmuştu. Kalktım bir daha da yatmadım dedi. Sevindim. Aradan bir yıl falan geçti. Sabaha karşı uyku ile uyanıklık bir haldeyken yine Seyyid Cafer-ı Sadık hazretlerinin sesini duydum. Bu sefer bana Yaa Şeyh Seyyid Filan dedi. Hemen uyandım. Evet ben tasavvuf talebesiyim. Kamil bir Mürşide bağlıyım. Ama ne icazet ne de halifeliğim var. Kendimi Şeyh olarak da görmem mümkün değil. Çünkü böyle bir şeye layık olmadığımı biliyorum.
    Allah cc sizlerden razı olsun.


  22. 20.Temmuz.2016, 03:14
    119
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Merhaba hocam
    Ben öğretmenim. 2 yıl önce evde uyurken sabaha karşı Cafer-ı Sadık hazretleri olduğunu hissetmişim. Yaa Seyyid falan diye ismimle hitab etti. Uyku ile uyanıklık arası bir durumdu. Hemen uyandım. Bunu duyunca çok sevindim. Gerçekten ben Seyyid miyim diye düşünmeye başladım. Aradan 2 hafta falan geçti. Ama ben gerçekten Seyyid miyim diye kendi kendime sürekli bunu düşünüyordum. Şubat tatlıydı. Memlekete gittim. Bir kaç gün sonra yine benim gibi memur olan çok samimi bir arkadaşım var. Baba telefon etti. Dediki bana sabaha karşı uyku ile uyanıklık arasında rüyamda Peygamber Efendimizin sesini duydum. Ben O mubaregin Efendimiz Aleyhisselam olduğunu biliyordum. Bana ismimi söylemiş. Falan hocaya söyle. O benim ehl-ı Beyt'imdendir demiş. Uyandım dedi arkadaşım. Kalktim bir bardak su içtim ve tekrar yattım dedi. Yine Efendimiz (sav) filan hocaya şöyle o benim ehli Beyt imdendir buyurdu dedi. Tekrar uyandım dedi. Kalktım. Helaya gidip ihtiyaç giderecek temizliğini yaptım gidip tekrar yattım dedi. Yine Efendimiz (sav) in sesini duydum. Aynı şeyi söyledi dedi. Ben de sordum. Hangi filan hoca diye dedi. Cevaben hangi filan hoca olacak. Arkadasin filan hoca buyurdu dedi. Sabah olmuştu. Kalktım bir daha da yatmadım dedi. Sevindim. Aradan bir yıl falan geçti. Sabaha karşı uyku ile uyanıklık bir haldeyken yine Seyyid Cafer-ı Sadık hazretlerinin sesini duydum. Bu sefer bana Yaa Şeyh Seyyid Filan dedi. Hemen uyandım. Evet ben tasavvuf talebesiyim. Kamil bir Mürşide bağlıyım. Ama ne icazet ne de halifeliğim var. Kendimi Şeyh olarak da görmem mümkün değil. Çünkü böyle bir şeye layık olmadığımı biliyorum.
    Allah cc sizlerden razı olsun.


  23. 20.Temmuz.2016, 03:28
    120
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,448
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Merhaba kardeşim. Senin gördüğün rüyalarda sana edilen hitap ne kadar doğrudur bunu Allah bilir biz kesin bir şey elbette bilemeyiz. Allah'tan hayırlısını ve sahih olmasını dileriz. Arkadaşının gördüğü rüyalarda peygamber aleyhisselam ise bu rüyalar sahihtir. Ancak bunların bir bağlayıcılığı yoktur sadece sana çok güzel ve çok hayırlı bir müjde manasına gelir. Herşeyi hakkıyla bilen ancak Allah'tır.


  24. 20.Temmuz.2016, 03:28
    120
    Yönetici
    Merhaba kardeşim. Senin gördüğün rüyalarda sana edilen hitap ne kadar doğrudur bunu Allah bilir biz kesin bir şey elbette bilemeyiz. Allah'tan hayırlısını ve sahih olmasını dileriz. Arkadaşının gördüğü rüyalarda peygamber aleyhisselam ise bu rüyalar sahihtir. Ancak bunların bir bağlayıcılığı yoktur sadece sana çok güzel ve çok hayırlı bir müjde manasına gelir. Herşeyi hakkıyla bilen ancak Allah'tır.





Konu Kapatılmıştır