Konusunu Oylayın.: Tarikat tövbesi, Tevbenin 8 şartı, Rüyada mürşidi görme hakkında

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 6 kişi
Tarikat tövbesi, Tevbenin 8 şartı, Rüyada mürşidi görme hakkında
  1. 29.Mayıs.2012, 17:41
    1
    artery
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Ocak.2012
    Üye No: 93407
    Mesaj Sayısı: 49
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: Las Vegas ta bir Kamyoncu Mekanı

    Tarikat tövbesi, Tevbenin 8 şartı, Rüyada mürşidi görme hakkında






    Tarikat tövbesi, Tevbenin 8 şartı, Rüyada mürşidi görme hakkında Mumsema Selamun Aleyküm Ümmet-i Muhammed. size bir kaç sorum olacak yanıtlarsanız sevinirim.

    Açıklama=
    Ben 25 mayıs 2012 tarihinde Afyon'a gelen Abdülbaki Erol Hazretlerinin Yanına gittim ve tevbe aldım. O gün 8 şartı yaptım rüyamda mürşidimi görüp görmediğimi tam hatırlamıyorum. O günden sonra bambaşka biri oldum. sözlerime davranışlarıma dikkat ettim. namaza başladım.

    Sorular
    1) rüyamda o günden sonra hiç görmedim.sebebi nedir?

    2) içimde bi kuşku var acaba müridliğim kabul edilmedi mi?(1. sorudaki olay hiç gerçekleşmediği için içimde bi kuşku var.)

    3) tevbe alırken Seyda Hazretlerini şeyhim kabul ettim dedik.Seyda Hazretleri Abdülbaki Erol Hazretleri mi?

    4) bu müridliğim kabul olduysa hayatımda neye yarayacak? yani ben mürşidimi bidaha bu hayatta göremeyebilirim. bana nasıl yardımcı olacak ve ne gibi katkıları vardır?



  2. 29.Mayıs.2012, 17:41
    1
    Üye



    Selamun Aleyküm Ümmet-i Muhammed. size bir kaç sorum olacak yanıtlarsanız sevinirim.

    Açıklama=
    Ben 25 mayıs 2012 tarihinde Afyon'a gelen Abdülbaki Erol Hazretlerinin Yanına gittim ve tevbe aldım. O gün 8 şartı yaptım rüyamda mürşidimi görüp görmediğimi tam hatırlamıyorum. O günden sonra bambaşka biri oldum. sözlerime davranışlarıma dikkat ettim. namaza başladım.

    Sorular
    1) rüyamda o günden sonra hiç görmedim.sebebi nedir?

    2) içimde bi kuşku var acaba müridliğim kabul edilmedi mi?(1. sorudaki olay hiç gerçekleşmediği için içimde bi kuşku var.)

    3) tevbe alırken Seyda Hazretlerini şeyhim kabul ettim dedik.Seyda Hazretleri Abdülbaki Erol Hazretleri mi?

    4) bu müridliğim kabul olduysa hayatımda neye yarayacak? yani ben mürşidimi bidaha bu hayatta göremeyebilirim. bana nasıl yardımcı olacak ve ne gibi katkıları vardır?



    Benzer Konular

    - Devrin mürşidi kamili kim? Mürşidi kamil Her devrin bir mürşidi olması gerekiyormu? Mürşid olmazsa h

    - Mürşidi olmayanın mürşidi şeytanmıdır?

    - Hakkı hak görme ve batılı batıl görme duası nedir?

    - Mürşidi olmayanın mürşidi şeytandır sözü hadisle yada ayetle destekli midir?

  3. 29.Mayıs.2012, 17:46
    2
    Şema
    Moderatör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Mart.2007
    Üye No: 123
    Mesaj Sayısı: 9,332
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 103

    Cevap: Tarikat tövbesi, Tevbenin 8 şartı, Rüyada mürşidi görme hakkında




    ve aleykumusselam ve rahmetullah.
    Kardeş sorduğun sorularla alakam yok sadece forum kurallarını hatırlatacağım.

    1-konu başlıkları, konu içeriğini ifade edecek şekilde açıılmalı,
    2-sorularınızı sadece "sizden gelen sorular" başlığına açılmalı.
    3-Tevbe kişi ile Allah arasındadır, başkalarına ihtiyaç yoktur (sizin yaptığınız tarikata girmedir tevbe değildir.)


  4. 29.Mayıs.2012, 17:46
    2
    Moderatör



    ve aleykumusselam ve rahmetullah.
    Kardeş sorduğun sorularla alakam yok sadece forum kurallarını hatırlatacağım.

    1-konu başlıkları, konu içeriğini ifade edecek şekilde açıılmalı,
    2-sorularınızı sadece "sizden gelen sorular" başlığına açılmalı.
    3-Tevbe kişi ile Allah arasındadır, başkalarına ihtiyaç yoktur (sizin yaptığınız tarikata girmedir tevbe değildir.)


  5. 29.Mayıs.2012, 18:06
    3
    islamyolu
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Mayıs.2011
    Üye No: 87477
    Mesaj Sayısı: 2,615
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Tarikat tövbesi, Tevbenin 8 şartı, Rüyada mürşidi görme hakkında

    Ve Aleykümüsselam ve Rahmetullahi ve beraketüh

    kardeşim Abdulbaki hazretlerine tevbe etmeye gitmişsin. yani tevbe etmek demek abdulbaki hazretlerinide Tevbene şahit ediyorsun. Zaten kimse gidip şeyhe tövbe etmez. şeyhe tövbe edilmez zaten Tövbe Allah'a sadece edilir. Ama seninkinin anlamı Abdulbaki hazretlerini şahit tutup tövbe ediyorsun. ve onun Aracılığı ile Allahın daha çabuk bağışlayacagını umuyorsun. ve Doğru bir yaklaşımdır.

    Alıntı
    1) rüyamda o günden sonra hiç görmedim.sebebi nedir?
    Görmeyebilirsin kardeş Rüya ile amel olmaz zaten. sana öyle bir şart sunmamışlardır zaten.


    Alıntı
    2) içimde bi kuşku var acaba müridliğim kabul edilmedi mi?(1. sorudaki olay hiç gerçekleşmediği için içimde bi kuşku var.)
    kardeşim şeytan birde vesveseyi bu türlü vuruyor neden gerçekleşmesin. sen kabul ediyorsun ya o Menzilin gülüne mürid olmayı. o Allah dostuda Seni kabul etmiş zaten.


    Alıntı
    3) tevbe alırken Seyda Hazretlerini şeyhim kabul ettim dedik.Seyda Hazretleri Abdülbaki Erol Hazretleri mi?
    Doğrudur kardeş. Ama bak çok kişi burayı yanlış anlıyor ve şirk diyor. . Tövbe almak demek. Sen Abdülbaki hazretlerini Allahın yanında şahit tutup Allaha tövbe ediyorsun. kula tövbe edilmez çünkü.

    Alıntı
    4) bu müridliğim kabul olduysa hayatımda neye yarayacak? yani ben mürşidimi bidaha bu hayatta göremeyebilirim. bana nasıl yardımcı olacak ve ne gibi katkıları vardır?
    Allah Alimlerimize Şefaat hakkı verecektir. İnşaAllah Abdulbaki hazretlerinede şefaat izni verir. Ve Allah şefaat izni verirse Müritlerine Mahşerde şefaat edecektir. bundan büyük Katkı olmaz ki.


    Alıntı
    O günden sonra bambaşka biri oldum. sözlerime davranışlarıma dikkat ettim. namaza başladım.
    seni Günahlardan Haramlardan Alıkoymuş bak ne güzel işte. Demekki faydalı.


  6. 29.Mayıs.2012, 18:06
    3
    islamyolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Ve Aleykümüsselam ve Rahmetullahi ve beraketüh

    kardeşim Abdulbaki hazretlerine tevbe etmeye gitmişsin. yani tevbe etmek demek abdulbaki hazretlerinide Tevbene şahit ediyorsun. Zaten kimse gidip şeyhe tövbe etmez. şeyhe tövbe edilmez zaten Tövbe Allah'a sadece edilir. Ama seninkinin anlamı Abdulbaki hazretlerini şahit tutup tövbe ediyorsun. ve onun Aracılığı ile Allahın daha çabuk bağışlayacagını umuyorsun. ve Doğru bir yaklaşımdır.

    Alıntı
    1) rüyamda o günden sonra hiç görmedim.sebebi nedir?
    Görmeyebilirsin kardeş Rüya ile amel olmaz zaten. sana öyle bir şart sunmamışlardır zaten.


    Alıntı
    2) içimde bi kuşku var acaba müridliğim kabul edilmedi mi?(1. sorudaki olay hiç gerçekleşmediği için içimde bi kuşku var.)
    kardeşim şeytan birde vesveseyi bu türlü vuruyor neden gerçekleşmesin. sen kabul ediyorsun ya o Menzilin gülüne mürid olmayı. o Allah dostuda Seni kabul etmiş zaten.


    Alıntı
    3) tevbe alırken Seyda Hazretlerini şeyhim kabul ettim dedik.Seyda Hazretleri Abdülbaki Erol Hazretleri mi?
    Doğrudur kardeş. Ama bak çok kişi burayı yanlış anlıyor ve şirk diyor. . Tövbe almak demek. Sen Abdülbaki hazretlerini Allahın yanında şahit tutup Allaha tövbe ediyorsun. kula tövbe edilmez çünkü.

    Alıntı
    4) bu müridliğim kabul olduysa hayatımda neye yarayacak? yani ben mürşidimi bidaha bu hayatta göremeyebilirim. bana nasıl yardımcı olacak ve ne gibi katkıları vardır?
    Allah Alimlerimize Şefaat hakkı verecektir. İnşaAllah Abdulbaki hazretlerinede şefaat izni verir. Ve Allah şefaat izni verirse Müritlerine Mahşerde şefaat edecektir. bundan büyük Katkı olmaz ki.


    Alıntı
    O günden sonra bambaşka biri oldum. sözlerime davranışlarıma dikkat ettim. namaza başladım.
    seni Günahlardan Haramlardan Alıkoymuş bak ne güzel işte. Demekki faydalı.


  7. 30.Mayıs.2012, 16:52
    4
    artery
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Ocak.2012
    Üye No: 93407
    Mesaj Sayısı: 49
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: Las Vegas ta bir Kamyoncu Mekanı

    Cevap: Tarikat tövbesi, Tevbenin 8 şartı, Rüyada mürşidi görme hakkında

    Teşekkür ederim arkadaşım. Allah (c.c) Razı Olsun İNŞALLAH.


  8. 30.Mayıs.2012, 16:52
    4
    Üye
    Teşekkür ederim arkadaşım. Allah (c.c) Razı Olsun İNŞALLAH.


  9. 30.Mayıs.2012, 18:06
    5
    İnanc
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Şubat.2012
    Üye No: 93990
    Mesaj Sayısı: 2,028
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 21
    Bulunduğu yer: Yalan Dünyada Bir Yer.

    Cevap: Tarikat tövbesi, Tevbenin 8 şartı, Rüyada mürşidi görme hakkında

    Alıntı
    Ama seninkinin anlamı Abdulbaki hazretlerini şahit tutup tövbe ediyorsun. ve onun Aracılığı ile Allahın daha çabuk bağışlayacagını umuyorsun. ve Doğru bir yaklaşımdır.
    Ben şunu sormak istiyorum ancak sorum yanlış anlaşılmasın...
    Neden tevbe ederken ALLAH ile aramıza bir aracı sokuyoruz ?
    Biz tek olarak kendimiz Allah'a tevbe etsek daha makbul olmazmı ?
    Tevbe Allah ile Kul arasında geçen bir olaydır
    Bu işin bence en eftali Bütün inancımız ile tek başımıza ALLAH'tan af istemektir


  10. 30.Mayıs.2012, 18:06
    5
    Devamlı Üye
    Alıntı
    Ama seninkinin anlamı Abdulbaki hazretlerini şahit tutup tövbe ediyorsun. ve onun Aracılığı ile Allahın daha çabuk bağışlayacagını umuyorsun. ve Doğru bir yaklaşımdır.
    Ben şunu sormak istiyorum ancak sorum yanlış anlaşılmasın...
    Neden tevbe ederken ALLAH ile aramıza bir aracı sokuyoruz ?
    Biz tek olarak kendimiz Allah'a tevbe etsek daha makbul olmazmı ?
    Tevbe Allah ile Kul arasında geçen bir olaydır
    Bu işin bence en eftali Bütün inancımız ile tek başımıza ALLAH'tan af istemektir


  11. 30.Mayıs.2012, 18:27
    6
    islamyolu
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Mayıs.2011
    Üye No: 87477
    Mesaj Sayısı: 2,615
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Tarikat tövbesi, Tevbenin 8 şartı, Rüyada mürşidi görme hakkında

    Alıntı
    Ben şunu sormak istiyorum ancak sorum yanlış anlaşılmasın...
    Neden tevbe ederken ALLAH ile aramıza bir aracı sokuyoruz ?
    Biz tek olarak kendimiz Allah'a tevbe etsek daha makbul olmazmı ?
    Tevbe Allah ile Kul arasında geçen bir olaydır
    Bu işin bence en eftali Bütün inancımız ile tek başımıza ALLAH'tan af istemektir
    Kardeşim neden sen Peki bir işe girecegin zaman o patronun sevdiği bir dostunu tanıdıgın zaman onu aracı yapıyorsun. çünkü Patron o kişiyi sever ve kırmaz.

    Rabbimiz elbette Tövbeleri çokça kabul edendir. ama evliyalarımıza velilerimize Allah bir değer veriyor.

    Eğer onlar kendilerine zulmettikleri zaman sana gelseler de Allah'tan günahlarının bağışlanmasını dileselerdi ve Resul de onların bağışlanmasını dileseydi, elbette Allah'ı affedici, merhametli bulurlardı. (Nisa süresi 64 )

    Bak Allah Demiyor ki Direk kendileri Tövbe etsin. Rasulümün yanına gidin oda sizin için af dilesin diyor. Ve o beni affedici merhametli bulurlardı diyor.

    Ashabdan sahabelerde, bir suç işlediklerinde Hemen RasulAllah s.a.v koşar;

    -Ey Allahın Rasulü, Biz Şöyle Şöyle Hata işledik..bizim için Allaha Dua ette Mağfiret indirsin derlerdi..

    (Sahih-i Buhari,Müslim Aff_44,Kütübi sitte)

    bak hadisi şeriftende Anlaşıldığı gibi Peygamberimizi araya sokuyorlar sahabelerimiz.

    Diyeceksinki ama o peygamber şuan Peygamber yok. Ama Peygamberimiz yok ise bu ümmet Yapa yalnız mı kalacak. sende biliyorsunki Peygamberimiz (Sallahu aleyhi ve sellem) benden sonra Peygamber gelmeyecektir diyor. Ama ümmetimin Alimleri beni israiloğullarının Peygamberleri gibidir. Peygamber varisleridir. Bir kaç hadisi şerif yazayım.

    (Âlimlere tabi olun! Çünkü onlar, dünya ve ahiretin ışıklarıdır.) [Deylemi]
    (Âlimler olmasaydı, insanlar helak olurdu.) [İ. Maverdi

    daha alimlerle ilgili bir sürü hadisi şerif getirebilirim. Alimlerimizin şefaat hakkı verilecegine dahil hadisi şeriflerde yine peygamberimiz bildirmiştir.

    yanlış anlama ben kesinlikle direk Allaha dua etmeye karşı değilim. her zaman ederiz zaten direk Allaha. Ama bir Alimin yanına gidip dua isteyene karşı gelenlere benim cevaplarım.




  12. 30.Mayıs.2012, 18:27
    6
    islamyolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Alıntı
    Ben şunu sormak istiyorum ancak sorum yanlış anlaşılmasın...
    Neden tevbe ederken ALLAH ile aramıza bir aracı sokuyoruz ?
    Biz tek olarak kendimiz Allah'a tevbe etsek daha makbul olmazmı ?
    Tevbe Allah ile Kul arasında geçen bir olaydır
    Bu işin bence en eftali Bütün inancımız ile tek başımıza ALLAH'tan af istemektir
    Kardeşim neden sen Peki bir işe girecegin zaman o patronun sevdiği bir dostunu tanıdıgın zaman onu aracı yapıyorsun. çünkü Patron o kişiyi sever ve kırmaz.

    Rabbimiz elbette Tövbeleri çokça kabul edendir. ama evliyalarımıza velilerimize Allah bir değer veriyor.

    Eğer onlar kendilerine zulmettikleri zaman sana gelseler de Allah'tan günahlarının bağışlanmasını dileselerdi ve Resul de onların bağışlanmasını dileseydi, elbette Allah'ı affedici, merhametli bulurlardı. (Nisa süresi 64 )

    Bak Allah Demiyor ki Direk kendileri Tövbe etsin. Rasulümün yanına gidin oda sizin için af dilesin diyor. Ve o beni affedici merhametli bulurlardı diyor.

    Ashabdan sahabelerde, bir suç işlediklerinde Hemen RasulAllah s.a.v koşar;

    -Ey Allahın Rasulü, Biz Şöyle Şöyle Hata işledik..bizim için Allaha Dua ette Mağfiret indirsin derlerdi..

    (Sahih-i Buhari,Müslim Aff_44,Kütübi sitte)

    bak hadisi şeriftende Anlaşıldığı gibi Peygamberimizi araya sokuyorlar sahabelerimiz.

    Diyeceksinki ama o peygamber şuan Peygamber yok. Ama Peygamberimiz yok ise bu ümmet Yapa yalnız mı kalacak. sende biliyorsunki Peygamberimiz (Sallahu aleyhi ve sellem) benden sonra Peygamber gelmeyecektir diyor. Ama ümmetimin Alimleri beni israiloğullarının Peygamberleri gibidir. Peygamber varisleridir. Bir kaç hadisi şerif yazayım.

    (Âlimlere tabi olun! Çünkü onlar, dünya ve ahiretin ışıklarıdır.) [Deylemi]
    (Âlimler olmasaydı, insanlar helak olurdu.) [İ. Maverdi

    daha alimlerle ilgili bir sürü hadisi şerif getirebilirim. Alimlerimizin şefaat hakkı verilecegine dahil hadisi şeriflerde yine peygamberimiz bildirmiştir.

    yanlış anlama ben kesinlikle direk Allaha dua etmeye karşı değilim. her zaman ederiz zaten direk Allaha. Ama bir Alimin yanına gidip dua isteyene karşı gelenlere benim cevaplarım.




  13. 31.Mayıs.2012, 15:25
    7
    İnanc
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Şubat.2012
    Üye No: 93990
    Mesaj Sayısı: 2,028
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 21
    Bulunduğu yer: Yalan Dünyada Bir Yer.

    Cevap: Tarikat tövbesi, Tevbenin 8 şartı, Rüyada mürşidi görme hakkında

    Peki cevap için teşekkürler


  14. 31.Mayıs.2012, 15:25
    7
    Devamlı Üye
    Peki cevap için teşekkürler


  15. 15.Haziran.2014, 12:36
    8
    Misafir

    Cevap: Tarikat tövbesi, Tevbenin 8 şartı, Rüyada mürşidi görme hakkında

    Selamun aleykum hocam ben 8 şartı yerine getirdim ancak ben fatihayı okumadan ölümümü düsundum ve mürşid rabıtası yaptım sonra aklıma geldi bende hemen 8 fatihayi okudum yani yerleri karisti sizce olmamismidir ?


  16. 15.Haziran.2014, 12:36
    8
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamun aleykum hocam ben 8 şartı yerine getirdim ancak ben fatihayı okumadan ölümümü düsundum ve mürşid rabıtası yaptım sonra aklıma geldi bende hemen 8 fatihayi okudum yani yerleri karisti sizce olmamismidir ?


  17. 15.Haziran.2014, 14:00
    9
    jerusselam
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Şubat.2013
    Üye No: 100353
    Mesaj Sayısı: 4,172
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 42

    Cevap: Tarikat tövbesi, Tevbenin 8 şartı, Rüyada mürşidi görme hakkında

    tövbe almak ALLAH ile kul arasında olur tarikat büyüklerinden alınırsa ilim alınır.insanlardan tövbe almak putlaştırmaktan başka bişey değil.


  18. 15.Haziran.2014, 14:00
    9
    Devamlı Üye
    tövbe almak ALLAH ile kul arasında olur tarikat büyüklerinden alınırsa ilim alınır.insanlardan tövbe almak putlaştırmaktan başka bişey değil.


  19. 15.Haziran.2014, 14:06
    10
    mum
    Administrator

    Profili:
    mum
    Üyelik Tarihi: 20.Ocak.2007
    Üye No: 2
    Mesaj Sayısı: 6,094
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Tarikat tövbesi, Tevbenin 8 şartı, Rüyada mürşidi görme hakkında

    Alıntı
    8 şartı yerine getirdim
    Bu tevbe değildir, belki tarikata giriş, bir şeyhe bağlanma sözleşmesidir.

    Tövbe, Günahtan pişman olmak, Bir daha yapmayacağına Allaha söz vermektir.


  20. 15.Haziran.2014, 14:06
    10
    mum
    Administrator
    Alıntı
    8 şartı yerine getirdim
    Bu tevbe değildir, belki tarikata giriş, bir şeyhe bağlanma sözleşmesidir.

    Tövbe, Günahtan pişman olmak, Bir daha yapmayacağına Allaha söz vermektir.


  21. 02.Mart.2015, 22:04
    11
    Misafir

    Cevap: Tarikat tövbesi, Tevbenin 8 şartı, Rüyada mürşidi görme hakkında

    Merhaba tövbeden sosnra 8 şartı kaç gün içinde yapılmalıdır ?


  22. 02.Mart.2015, 22:04
    11
    dddd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    dddd
    Misafir
    Merhaba tövbeden sosnra 8 şartı kaç gün içinde yapılmalıdır ?


  23. 23.Mart.2016, 02:33
    12
    Misafir

    Cevap: Tarikat tövbesi, Tevbenin 8 şartı, Rüyada mürşidi görme hakkında

    3 gün içinde yapılması gerekliymis


  24. 23.Mart.2016, 02:33
    12
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    3 gün içinde yapılması gerekliymis





+ Yorum Gönder
Git 12 Son