Konusunu Oylayın.: Rüyada cinlerin musallat olduğunu görmek tabiri nedir

5 üzerinden 4.15 | Toplam: 39 kişi oyladı.

Rüyada cinlerin musallat olduğunu görmek tabiri nedir
  1. 14.Mayıs.2016, 21:29
    49
    Misafir

    Cevap: Rüyada cinlerin musallat olduğunu görmek tabiri nedir

    reklam


    Cevap: Rüyada cinlerin musallat olduğunu görmek tabiri nedir ile alakalı yazı mumsema.com Cevap: Rüyada cinlerin musallat olduğunu görmek tabiri nedir
    Selamun aleykum ben yillardir cinler tarafindan korkutulutorum cogu kez yuzunu gordum kisa boylu cirkin bi erkek di dun gece de esim evde yoktu oglumu yatirdim bende yatagima gectim uyurken oglumun odasindan sesler geldi kaltim odaya gittim oglumun ustu acikti ben yorgani ortuyorum biri cekiyo sonra kiyafetlerim dagitilmisti topladim ama ben o an cinlerin beni korkutugunu dusundum ruyada oldugumuda biliyordum o an vucuduma hukmedemedim esimi aramak istiyorum elimi kaldiramiyorum sonra uyandim yani oyle sandim yatakta oturuyorum besmele cekiyorum bi baktim ayagima yazi yazdi benim olacagin gunu bekliyorum diye cok korktum besmele cekerek uyandim bu ruyamin yorumunu yaparmisiniz


  2. 14.Mayıs.2016, 21:29
    49
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Selamun aleykum ben yillardir cinler tarafindan korkutulutorum cogu kez yuzunu gordum kisa boylu cirkin bi erkek di dun gece de esim evde yoktu oglumu yatirdim bende yatagima gectim uyurken oglumun odasindan sesler geldi kaltim odaya gittim oglumun ustu acikti ben yorgani ortuyorum biri cekiyo sonra kiyafetlerim dagitilmisti topladim ama ben o an cinlerin beni korkutugunu dusundum ruyada oldugumuda biliyordum o an vucuduma hukmedemedim esimi aramak istiyorum elimi kaldiramiyorum sonra uyandim yani oyle sandim yatakta oturuyorum besmele cekiyorum bi baktim ayagima yazi yazdi benim olacagin gunu bekliyorum diye cok korktum besmele cekerek uyandim bu ruyamin yorumunu yaparmisiniz


  3. 15.Mayıs.2016, 23:54
    50
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,843
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Rüyada cinlerin musallat olduğunu görmek tabiri nedir

    reklam


    Aleykum selam hanım kardeşim. Allah'ın izniyle bunu çok rahatlıkla atlatabilirsin. Gerçek hayatta sana zarar veremezler. Evde namaz kılınmıyorsa namaz kılınmalıdır. Mutlaka kuranı kerim okunmalıdır özellikle bakara suresini evinizde ve odanızda okuyun. Her gün en az bir defa hafif bir sesle ezan okuyun. Allah'ın izniyle bu endişelerinizden eser kalmayacaktır.


  4. 15.Mayıs.2016, 23:54
    50
    Yönetici
    reklam


    Aleykum selam hanım kardeşim. Allah'ın izniyle bunu çok rahatlıkla atlatabilirsin. Gerçek hayatta sana zarar veremezler. Evde namaz kılınmıyorsa namaz kılınmalıdır. Mutlaka kuranı kerim okunmalıdır özellikle bakara suresini evinizde ve odanızda okuyun. Her gün en az bir defa hafif bir sesle ezan okuyun. Allah'ın izniyle bu endişelerinizden eser kalmayacaktır.


  5. 30.Mayıs.2016, 15:33
    51
    Misafir

    Cevap: Rüyada cinlerin musallat olduğunu görmek tabiri nedir

    Ben rüyamda bir odadydım ve yanında ilk okul hocalarım vardı.
    Birden bir ses geldi ve camla kaplı bir odanın kapıları açıldı.
    Hocam girdi ama ben kaldım. Son anda hocam beni kolumdan tuttu ve içeri aldı.
    Derin bir nefes aldım ve önümü dòndüm ki kendi evimdeyim.
    Yukarı çıkmaya başladık ve kendi odamı gòrdüm içeri girdim.
    Odamın kapısında annemi gördüm ve koşarak sarılmak üzere anneme doğru yöneldim ama hicam bni kolumdan tuttu 'bak ayaklarına'dedi baktım ve ayakları tersti.
    Annem bana bakarak çığlık attı ve hocamı kendine çekti.
    Giderken de kulağıma tam anlamasamda 'Geri döneceğim' gibisinden bizi dedi


  6. 30.Mayıs.2016, 15:33
    51
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ben rüyamda bir odadydım ve yanında ilk okul hocalarım vardı.
    Birden bir ses geldi ve camla kaplı bir odanın kapıları açıldı.
    Hocam girdi ama ben kaldım. Son anda hocam beni kolumdan tuttu ve içeri aldı.
    Derin bir nefes aldım ve önümü dòndüm ki kendi evimdeyim.
    Yukarı çıkmaya başladık ve kendi odamı gòrdüm içeri girdim.
    Odamın kapısında annemi gördüm ve koşarak sarılmak üzere anneme doğru yöneldim ama hicam bni kolumdan tuttu 'bak ayaklarına'dedi baktım ve ayakları tersti.
    Annem bana bakarak çığlık attı ve hocamı kendine çekti.
    Giderken de kulağıma tam anlamasamda 'Geri döneceğim' gibisinden bizi dedi


  7. 30.Mayıs.2016, 23:03
    52
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,843
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Rüyada cinlerin musallat olduğunu görmek tabiri nedir

    Asıl olarak bu tür rahatsız edici rüyalar şeytandandır ve hiç bir özel manaları yoktur. Eğer sık sık görüyorsanız abdestli uyuyun ve uyumadan önce mutlaka ayetel kürsi okuyun.


  8. 30.Mayıs.2016, 23:03
    52
    Yönetici
    Asıl olarak bu tür rahatsız edici rüyalar şeytandandır ve hiç bir özel manaları yoktur. Eğer sık sık görüyorsanız abdestli uyuyun ve uyumadan önce mutlaka ayetel kürsi okuyun.


  9. 12.Haziran.2016, 13:36
    53
    Misafir

    Cevap: Rüyada cinlerin musallat olduğunu görmek tabiri nedir

    Ben de bu sabah gördüm.DEgerlendirirseniz sevinirim.evimde dolaşıyorum yanımda bi arkadaşım var sonra kapı çalıyor açmaya gidiyorum yanimdaki arkadaşım kız oluyor yüzü falan şeytana donusuyor ayetel kursu okuyorum o da bağırıyor birşeyler diyor.bende bağırarak okuyorum sureyi derken bu kaçıyor bende kovaliyorim evin içinde soyunuyor sonra beni tahrik ediyor.iliskiye girmiyorum bana diyoki çocuğun olacak benden kendiside ölüymus sonra vucunda kurtlar falan beliriyor.Ne olabilir acaba 😞


  10. 12.Haziran.2016, 13:36
    53
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ben de bu sabah gördüm.DEgerlendirirseniz sevinirim.evimde dolaşıyorum yanımda bi arkadaşım var sonra kapı çalıyor açmaya gidiyorum yanimdaki arkadaşım kız oluyor yüzü falan şeytana donusuyor ayetel kursu okuyorum o da bağırıyor birşeyler diyor.bende bağırarak okuyorum sureyi derken bu kaçıyor bende kovaliyorim evin içinde soyunuyor sonra beni tahrik ediyor.iliskiye girmiyorum bana diyoki çocuğun olacak benden kendiside ölüymus sonra vucunda kurtlar falan beliriyor.Ne olabilir acaba 😞


  11. 12.Haziran.2016, 19:00
    54
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,843
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Rüyada cinlerin musallat olduğunu görmek tabiri nedir

    Bu rüyaların bir tabiri olmaz bunlar şeytandan gelen boş ve anlamsız şeylerdir. Eğer sık sık böyle şeyler görüyorsan uyumadan önce 7 sefer ayetel kürsiyi oku ve uyu Allah'ın izniyle tekrar olmayacaktır.


  12. 12.Haziran.2016, 19:00
    54
    Yönetici
    Bu rüyaların bir tabiri olmaz bunlar şeytandan gelen boş ve anlamsız şeylerdir. Eğer sık sık böyle şeyler görüyorsan uyumadan önce 7 sefer ayetel kürsiyi oku ve uyu Allah'ın izniyle tekrar olmayacaktır.


  13. 13.Haziran.2016, 12:43
    55
    Misafir

    Cevap: Rüyada cinlerin musallat olduğunu görmek tabiri nedir

    selamün aleyküm
    Rüyamda bilmediğim bir evden çıkmaya çalışıyoruz evden çıkıyoruz arabaya biniyoruz arabanın kapısını kapatıyorum geri açılıyor böle oluyor sürekli sonra kapı açılınca kapının dibinde siyah mangala ben zeyen bi ufak beşik duruyor besmele çekiyorum ama. Hala devam ediyor sonra sabah ezanı okumaya başladı rüyadan öle uyandım. Bu rüyanın bi yorumu varmıdır neyapmalıyım teşekkürler


  14. 13.Haziran.2016, 12:43
    55
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    selamün aleyküm
    Rüyamda bilmediğim bir evden çıkmaya çalışıyoruz evden çıkıyoruz arabaya biniyoruz arabanın kapısını kapatıyorum geri açılıyor böle oluyor sürekli sonra kapı açılınca kapının dibinde siyah mangala ben zeyen bi ufak beşik duruyor besmele çekiyorum ama. Hala devam ediyor sonra sabah ezanı okumaya başladı rüyadan öle uyandım. Bu rüyanın bi yorumu varmıdır neyapmalıyım teşekkürler


  15. 14.Haziran.2016, 00:24
    56
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,843
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Rüyada cinlerin musallat olduğunu görmek tabiri nedir

    Aleykum selam. Bu tür rüyaların özel bir tabiri olmaz kardeşim. Euzu besmele çek ve uyumadan önce ayetel kürsi okuman yeterlidir.


  16. 14.Haziran.2016, 00:24
    56
    Yönetici
    Aleykum selam. Bu tür rüyaların özel bir tabiri olmaz kardeşim. Euzu besmele çek ve uyumadan önce ayetel kürsi okuman yeterlidir.


  17. 19.Haziran.2016, 04:28
    57
    Misafir

    Cevap: Rüyada cinlerin musallat olduğunu görmek tabiri nedir

    Merhaba ruyam da ben annem kardeşlerim eskisi gibi dayımlarda yaşıyoduk ve dayım bize yine kötü davranıyodu. Ben temizlik yapıyordum elimdeki bezi yıkamak icin merdivenlerden iniyodum ama basamak aralarindaki boşluklardan çok korkuyordum. Kapıyı açıp evin yanında deniz vardı gece yarisı kıyı da bez yıkıyordum. Sonra evde dayım bize kızıyodu yine ben cevap verince büyük dayımı çagirdi dayım bagirdi anneme kotu davraninca ustune gittim cok farkliydi simsiyah parlak gozler simsiyah sakallari vardi bana bakti dayımın icinde cin var dedim dayım parmagini uzatti kızkardeşimin ölününü görüyorum dedi yığıldı yere ben cin bize gircek diye korktum hemde kizkardesim icin. Herkes yere yatti. Bağirarak ellezi estagfirullah diye bagirip la havleyi okudum uyandim.


  18. 19.Haziran.2016, 04:28
    57
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Merhaba ruyam da ben annem kardeşlerim eskisi gibi dayımlarda yaşıyoduk ve dayım bize yine kötü davranıyodu. Ben temizlik yapıyordum elimdeki bezi yıkamak icin merdivenlerden iniyodum ama basamak aralarindaki boşluklardan çok korkuyordum. Kapıyı açıp evin yanında deniz vardı gece yarisı kıyı da bez yıkıyordum. Sonra evde dayım bize kızıyodu yine ben cevap verince büyük dayımı çagirdi dayım bagirdi anneme kotu davraninca ustune gittim cok farkliydi simsiyah parlak gozler simsiyah sakallari vardi bana bakti dayımın icinde cin var dedim dayım parmagini uzatti kızkardeşimin ölününü görüyorum dedi yığıldı yere ben cin bize gircek diye korktum hemde kizkardesim icin. Herkes yere yatti. Bağirarak ellezi estagfirullah diye bagirip la havleyi okudum uyandim.


  19. 19.Haziran.2016, 04:29
    58
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,843
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Merhaba kardeşim. Bu tür ürkütücü rüyaların çoğu şeytandandır ve özel bir manaları olmaz. Allah'ın izniyle size zarar verecek şeylere galip gelmeye yorumlanır. En doğrusunu Allah bilir.


  20. 19.Haziran.2016, 04:29
    58
    Yönetici
    Merhaba kardeşim. Bu tür ürkütücü rüyaların çoğu şeytandandır ve özel bir manaları olmaz. Allah'ın izniyle size zarar verecek şeylere galip gelmeye yorumlanır. En doğrusunu Allah bilir.


  21. 24.Haziran.2016, 13:47
    59
    Misafir

    Cevap: Rüyada cinlerin musallat olduğunu görmek tabiri nedir

    Bu sabah 11 de uyudum sımdi uyandım. Ruyamda odada bir suru bozuk para vardı ve bir yol yapmışlardı parayla. Ben paraları topladım hepsını poşetlere koydum. Sonra anneme dedıgımde annem "kışlık bir kıyafetınj götürüp para bırakmışlar " dedi. Korkmadım paradan 5 lira alıp küçük bi markette bi sakız alıp eve döndüm odayı karanlık görünce bağırdım kimse duymadı ağlayıp daha fazla bağırınca ailem geldi aglıyarak "La ilahe illallah Muhammed resul Allah " dıyordum ağlıyordum. Açıklamasını öğrenebilir miyim. Simdiden teşekkürler


  22. 24.Haziran.2016, 13:47
    59
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Bu sabah 11 de uyudum sımdi uyandım. Ruyamda odada bir suru bozuk para vardı ve bir yol yapmışlardı parayla. Ben paraları topladım hepsını poşetlere koydum. Sonra anneme dedıgımde annem "kışlık bir kıyafetınj götürüp para bırakmışlar " dedi. Korkmadım paradan 5 lira alıp küçük bi markette bi sakız alıp eve döndüm odayı karanlık görünce bağırdım kimse duymadı ağlayıp daha fazla bağırınca ailem geldi aglıyarak "La ilahe illallah Muhammed resul Allah " dıyordum ağlıyordum. Açıklamasını öğrenebilir miyim. Simdiden teşekkürler


  23. 25.Haziran.2016, 23:52
    60
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,843
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Rüyada cinlerin musallat olduğunu görmek tabiri nedir

    Selamun aleykum kardeşim. Genel anlamda hayırlı bir rüya görmüşsün. Allah'ın izniyle rahata kavuşmaya ve dua ile dileklerinin kabul edilmesine delalet eder. En doğrusunu Allah bilir.


  24. 25.Haziran.2016, 23:52
    60
    Yönetici
    Selamun aleykum kardeşim. Genel anlamda hayırlı bir rüya görmüşsün. Allah'ın izniyle rahata kavuşmaya ve dua ile dileklerinin kabul edilmesine delalet eder. En doğrusunu Allah bilir.





+ Yorum Gönder
Git İlk 24568 Son