+ Yorum Gönder
Soru ve Cevaplar ve Rüya Tabiri Kategorisinden İstihare rüyası Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir

    İstihare rüyası

    Reklam




    Sual: mrb arkadaşlar
    ben istiareye yattım ailem ve nışanlım iyi anlaşamıyor bu benm için hayırlı mı diye fakat babam ve nışanlımı üzerlerine kolları yakası ve içinde beyaz olan kırmızı bi bluzle birbirlerinin omuzlarına ellerini atmış olarak gördüm bu hayırlı mıdır yardımcı olursanız çok mutlu olurum.. kırmızı ve beyaz olması sebebiyle anlamlandıramıyorum..... ?







  2. muvahhidim
    herşey O'nun için..!

    Yanıt: istihare rüyası


    Reklam



    Cevap: Ailenin mi nişanlının mı haksız olduğunu biliyorsun ona göre karar ver bence

  3. konya442
    (Cezalı)
    Öncelikle Selamun Aleykum

    Bu soru kafama takildi
    İstihare başkasına yaptırılmaz. İstihareyi herkesin kendi yapması gerekir. İstihare yapmasını öğrenmeli, bu sünneti kendisi ifa etmelidir. Bedenle yapılan ibadetleri başkasına yaptırmak caiz değildir.


    Abimin gecenlerde nikahi oldu ve ben onun icin simdi istihare yapamazmiyim ,

    Selam ve dua ile

  4. Misafir
    oglum bir kizla konusuyor evlenmeyi dusunuyor istihareye yattim ruyamda yesil ve krem rengi karisimi orgu gordum sonra yillar once komsumuz olan bir bayan kiziyla bize gelmis yediyildir cezaevindeydim yeni ciktim size geldim diyor ve ben tekrar yesil krem rengi karisimi goruyorum bi ses bana orguyu kastederek iyi bak diyor ve uyaniyorum ruyamin yorumu nedir

  5. arifselim
    Yönetici
    Selamun aleykum kardeşim. Rüyanız olumlu olarak ve hayırlı olarak tabir edilir. Ama istiharede doğru olan şey rüya görülsün görülmesin insanın içine Allah tarafından gelen histir. Bu his o şeyin hayırlı mı değil mi şeklinde olur. Sizde eğer bunu hissettiyseniz ona göre bir karar verebilirsiniz veya tekrar istihareye yatabilirsiniz.

  6. Misafir
    Selamun aleyküm kardeş.. şimdi benim görüştüğüm bi çocuk vardı bu çocukla ciddi düşünüp adını koymak istiyoduk bende hani ciddi düşnyrz istihare yapsam olur mu diye düşünce içersndeydm o sırada biz arkdşlığımızı bitirdik ve görüşmedik baya bi dönem bende onu sevdiğim için istihare yapmak istedim ilk istiharemi yaptım sonucu olumlu idi hocaya yorumlatmıştım bunu.. sonra benim sevdiğim bu çocuk 7-8 ay snra başka bir kızla sözlendi.. şimdi ben yine istihare yapmak istiyrm o çocuk için olur mu? Birde ben bu çocuk için istihare yapmştm olumlu idi sonucu şimdi sözlendi başkasıyla yani genelde istihare yapanların sonucu çıkar ya ben ne yapmalıyım bu durumda anlayamadım

  7. arifselim
    Yönetici
    Aleykum selam. Ayrı olduğun birisi için evlilik konusunda istihare yapamazsın. Başkası ile sözlenen birisi için ise asla istihare yapamazsın. İstihare demek hayır dilemek demektir ve sonucunda garanti yoktur. Mutlaka istişare istihareden önce yapılmalıdır.

+ Yorum Gönder