Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır bilgi için İletişim ...

Konusunu Oylayın.: İstihare namazından sonra görülen rüya

5 üzerinden 4.74 | Toplam: 27 kişi oyladı.

  1. 22.Temmuz.2016, 14:48
    553
    Misafir

    Yorum: İstihare namazından sonra görülen rüya

    Merhabalar.. ben erkek arkadaşımın benim için hayırlı olup olmadığını anlamak için bir arkadaşımın tavsiyesiyle isrihare namazı kilip kibleye karşı uyudum . Daha önce de kilmistim fakat o gece içimde çok başka hisler vardı çok heyecanlıydım namazı kılarken bile elim ayagim titriyordu. Sabaha kadar heyecanimdan uyuyamamistim iki ruya gördüm ilkinde onunla dugunum olacağını biliyordum ve sacimda çiçekler vardı kır düğünü için nasıl yapsam diye düşünüyordum ikinci rüyamda ise ondan hamileydim ve kızımız olacağını biliyordum sonra da erkek arkadaşım sesi dinliyordu ve ben ona kızınla konussana diyordum. Hissiyat önemli dediginiz icin soruyorum anlattığım herkes hayırlı olduğunu söylemesine rağmen ben acaba bilinçaltim olabilir mi gördüğüm rüyalar diye bir iki defa daha kıldım fakat göremedim sizce kılmaya devam etmeli miyim yoksa yeterince açık mi


  2. 22.Temmuz.2016, 14:48
    553
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Merhabalar.. ben erkek arkadaşımın benim için hayırlı olup olmadığını anlamak için bir arkadaşımın tavsiyesiyle isrihare namazı kilip kibleye karşı uyudum . Daha önce de kilmistim fakat o gece içimde çok başka hisler vardı çok heyecanlıydım namazı kılarken bile elim ayagim titriyordu. Sabaha kadar heyecanimdan uyuyamamistim iki ruya gördüm ilkinde onunla dugunum olacağını biliyordum ve sacimda çiçekler vardı kır düğünü için nasıl yapsam diye düşünüyordum ikinci rüyamda ise ondan hamileydim ve kızımız olacağını biliyordum sonra da erkek arkadaşım sesi dinliyordu ve ben ona kızınla konussana diyordum. Hissiyat önemli dediginiz icin soruyorum anlattığım herkes hayırlı olduğunu söylemesine rağmen ben acaba bilinçaltim olabilir mi gördüğüm rüyalar diye bir iki defa daha kıldım fakat göremedim sizce kılmaya devam etmeli miyim yoksa yeterince açık mi


  3. 22.Temmuz.2016, 22:57
    554
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 18,506
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: İstihare namazından sonra görülen rüya

    İstihare için bir işaret aldıktan sonra artık devam yapılmaz. Bu her iki rüyanda istihare açısından çok hayırlıdır ve evliliğe işarettir. Başka insanlarla da istişare yapmışsanız ve olumlu cevap almışsanız artık Allah'a tevekkül ederek bir karar verebilirsiniz.


  4. 22.Temmuz.2016, 22:57
    554
    Yönetici
    İstihare için bir işaret aldıktan sonra artık devam yapılmaz. Bu her iki rüyanda istihare açısından çok hayırlıdır ve evliliğe işarettir. Başka insanlarla da istişare yapmışsanız ve olumlu cevap almışsanız artık Allah'a tevekkül ederek bir karar verebilirsiniz.


  5. 23.Temmuz.2016, 00:12
    555
    Misafir

    Yorum: İstihare namazından sonra görülen rüya

    - Ölen kişi için istihareye yatılır mı? Istihare ile Azap cekip cekmedigini anlayabilir miyiz? Ya da bunu anlamak için bir yol var mı?teşekkürler

    - merhaba sevdigim kisi icin istihare namazi kildim ruyamda güzel bi ata bindigimi gordum ama atin rengini hatirlamiyorum siyah da olabilir herhangi bir seyde


  6. 23.Temmuz.2016, 00:12
    555
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    - Ölen kişi için istihareye yatılır mı? Istihare ile Azap cekip cekmedigini anlayabilir miyiz? Ya da bunu anlamak için bir yol var mı?teşekkürler

    - merhaba sevdigim kisi icin istihare namazi kildim ruyamda güzel bi ata bindigimi gordum ama atin rengini hatirlamiyorum siyah da olabilir herhangi bir seyde


  7. 23.Temmuz.2016, 16:12
    556
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 18,506
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: İstihare namazından sonra görülen rüya

    - Ölen kişinin ne durumda olduğunu anlamak için istihareye yatılmaz öyle bir şey yoktur. Ölüye ancak dua etmek vardır.

    - Merhaba kardeşim. Rüyada istihare için ata bindiğini görmek çok hayırlıdır. Atın rengi hiç önemli değildir. En doğrusunu elbette Allah bilir.


  8. 23.Temmuz.2016, 16:12
    556
    Yönetici
    - Ölen kişinin ne durumda olduğunu anlamak için istihareye yatılmaz öyle bir şey yoktur. Ölüye ancak dua etmek vardır.

    - Merhaba kardeşim. Rüyada istihare için ata bindiğini görmek çok hayırlıdır. Atın rengi hiç önemli değildir. En doğrusunu elbette Allah bilir.


  9. 23.Temmuz.2016, 17:52
    557
    Misafir

    Yorum: İstihare namazından sonra görülen rüya

    Selamun aleyküm hocam istihareye sabah namazından sonra yattım önce kırmızı beyaz Türk bayrağı gördüm daha sonra elimde bir acur vardı onu kesiyordum daha sonra Bi yerden çeyrek altın alıyordum elimde salata tabağı gördüm (olaylar bağlantısız birbirinden ) 2. Gün bir rüya göremedim 3. Gün ise Bi köyde oluyoruz hayvan pislikleri oluyor yerde görüştüğüm kişi bizim eve geliyor köye .. Yüzünü yıkıyor ben ona havlu veriyorum yüzünü silmesi için bugün tekrar yatacağım Nasıl yorumlayabiliriz hocam


  10. 23.Temmuz.2016, 17:52
    557
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamun aleyküm hocam istihareye sabah namazından sonra yattım önce kırmızı beyaz Türk bayrağı gördüm daha sonra elimde bir acur vardı onu kesiyordum daha sonra Bi yerden çeyrek altın alıyordum elimde salata tabağı gördüm (olaylar bağlantısız birbirinden ) 2. Gün bir rüya göremedim 3. Gün ise Bi köyde oluyoruz hayvan pislikleri oluyor yerde görüştüğüm kişi bizim eve geliyor köye .. Yüzünü yıkıyor ben ona havlu veriyorum yüzünü silmesi için bugün tekrar yatacağım Nasıl yorumlayabiliriz hocam


  11. 24.Temmuz.2016, 23:19
    558
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 18,506
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: İstihare namazından sonra görülen rüya

    Aleykum selam kardeşim. Bu rüyaların olumsuz bir şeye işaret etmiyor ama senin içine o konuda gelen hisse bakman gerekir. Rüyada açık ve net bir işaret olmadan bir mana çıkaramayız. En doğru işaret insanın içine gelen hissidir. Eğer hala için rahat etmemişse istihareyi tekrar edebilirsin.


  12. 24.Temmuz.2016, 23:19
    558
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. Bu rüyaların olumsuz bir şeye işaret etmiyor ama senin içine o konuda gelen hisse bakman gerekir. Rüyada açık ve net bir işaret olmadan bir mana çıkaramayız. En doğru işaret insanın içine gelen hissidir. Eğer hala için rahat etmemişse istihareyi tekrar edebilirsin.


  13. 25.Temmuz.2016, 09:00
    559
    Misafir

    Yorum: İstihare namazından sonra görülen rüya rüyamda ucrenkten oluşan örme bir çanta gördüm renkler siyah .yeşil.beyaz

    Evlenmek için bir bayanla tanıştık karar vere mıyorum istihareye yattım üzerinde üç renkten oluşan bir çanta gördüm siyah yeşil beyaz örme bir çanta ne anlam tasiyor


  14. 25.Temmuz.2016, 09:00
    559
    rıfat akcay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    rıfat akcay
    Misafir
    Evlenmek için bir bayanla tanıştık karar vere mıyorum istihareye yattım üzerinde üç renkten oluşan bir çanta gördüm siyah yeşil beyaz örme bir çanta ne anlam tasiyor


  15. 25.Temmuz.2016, 14:07
    560
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 18,506
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Değerli kardeşim. Evlilik için en doğru karar o kişiyi tanıyanlara danışmaktır. İstihare ile insanın her zaman yanılma ihtimali vardır. Rüyan olumlu manaya işaret eder diyebiliriz ancak asıl önemli olan senin içine gelen huzur yada huzursuzluk hissidir.


  16. 25.Temmuz.2016, 14:07
    560
    Yönetici
    Değerli kardeşim. Evlilik için en doğru karar o kişiyi tanıyanlara danışmaktır. İstihare ile insanın her zaman yanılma ihtimali vardır. Rüyan olumlu manaya işaret eder diyebiliriz ancak asıl önemli olan senin içine gelen huzur yada huzursuzluk hissidir.


  17. 25.Temmuz.2016, 18:15
    561
    Misafir

    Yorum: İstihare namazından sonra görülen rüya

    hocam ben uzun zamadır görmediğim bi bayan sınıf arkadaşımı yaklaşık 10 gün önce gördüm açıktı kapanmış çarşaf giymiş .dün bir işi yapıp yapmamak için istihareye yattım aynı kişiyi gördüm başı açıktı ve üstünde beyaz tşört vardı sizce hayırlı mı bu iş . kalbin hissetiği önemli demişsiniz ancak yapacağım iş maddi bir kazanç getireceği için nefsimden korkuyorum biliyorsunuz nefis haramı ister o yüzden emin olamıyorum herkes farklı yorumlamış yardımcı olursanız seviirim


  18. 25.Temmuz.2016, 18:15
    561
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    hocam ben uzun zamadır görmediğim bi bayan sınıf arkadaşımı yaklaşık 10 gün önce gördüm açıktı kapanmış çarşaf giymiş .dün bir işi yapıp yapmamak için istihareye yattım aynı kişiyi gördüm başı açıktı ve üstünde beyaz tşört vardı sizce hayırlı mı bu iş . kalbin hissetiği önemli demişsiniz ancak yapacağım iş maddi bir kazanç getireceği için nefsimden korkuyorum biliyorsunuz nefis haramı ister o yüzden emin olamıyorum herkes farklı yorumlamış yardımcı olursanız seviirim


  19. 25.Temmuz.2016, 20:37
    562
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 18,506
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: İstihare namazından sonra görülen rüya

    Değerli kardeşim. Maddi kazanç içinde istihare yapılabilir. Yeter ki haram bir iş olmasın. Bu rüyan sana o iş için net bir işaret olmasa da asıl senin içine gelen hisse göre bir işaret kabul edebilirsin.


  20. 25.Temmuz.2016, 20:37
    562
    Yönetici
    Değerli kardeşim. Maddi kazanç içinde istihare yapılabilir. Yeter ki haram bir iş olmasın. Bu rüyan sana o iş için net bir işaret olmasa da asıl senin içine gelen hisse göre bir işaret kabul edebilirsin.


  21. 26.Temmuz.2016, 12:26
    563
    Misafir

    Yorum: İstihare namazından sonra görülen rüya

    hocam yardım edersenız sevınırım sımdı benım uzun yıllar boyunca sevdıgım bı kız var beraber buyuduk sayılır artık evlenmek ıcın tek engelımız askerlıktı ve bana askerlıgını yap gel dedi sonra ben askerden gelır gelmezde baska bırınıbuldugundan benı terk ettı ıstıhareye yattım ve donucekmı donmucekmı dıye ve ruyama gırdı onların evının onundeyız ve bulusmusuz gulup eglenıyoruz sonra yanımıza bırı geldı anneme benzeyen bı kısı ama onu tanıyor ıste sız ayrılmadınızmı dedı benım kızda ayrıldık ama bu konusmayacagımız bulusmayacagımız bı anlamına gelmıyor dedı . o kız arkasına dondu turbanlı bırıydı sanırım bana bakarak bu kız donmez kabul etme dedı sızce bu ne olabılır


  22. 26.Temmuz.2016, 12:26
    563
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    hocam yardım edersenız sevınırım sımdı benım uzun yıllar boyunca sevdıgım bı kız var beraber buyuduk sayılır artık evlenmek ıcın tek engelımız askerlıktı ve bana askerlıgını yap gel dedi sonra ben askerden gelır gelmezde baska bırınıbuldugundan benı terk ettı ıstıhareye yattım ve donucekmı donmucekmı dıye ve ruyama gırdı onların evının onundeyız ve bulusmusuz gulup eglenıyoruz sonra yanımıza bırı geldı anneme benzeyen bı kısı ama onu tanıyor ıste sız ayrılmadınızmı dedı benım kızda ayrıldık ama bu konusmayacagımız bulusmayacagımız bı anlamına gelmıyor dedı . o kız arkasına dondu turbanlı bırıydı sanırım bana bakarak bu kız donmez kabul etme dedı sızce bu ne olabılır


  23. 26.Temmuz.2016, 14:48
    564
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 18,506
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Değerli kardeşim. İstihare şu iş veya şu şey olacak mı olmayacak mı diye yapılmaz. Ancak olmak üzere olan birşey karşısında kararsız kalındığında yapılır. Bu durumun için istihare yapılmaz.


  24. 26.Temmuz.2016, 14:48
    564
    Yönetici
    Değerli kardeşim. İstihare şu iş veya şu şey olacak mı olmayacak mı diye yapılmaz. Ancak olmak üzere olan birşey karşısında kararsız kalındığında yapılır. Bu durumun için istihare yapılmaz.