Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır bilgi için İletişim ...

Konusunu Oylayın.: İstihare namazından sonra görülen rüya

5 üzerinden 5.00 | Toplam: 27 kişi oyladı.

İstihare namazından sonra görülen rüya
  1. 08.Temmuz.2016, 09:27
    505
    Misafir

    Cevap: İstihare namazından sonra görülen rüya

    Ben birinin benim için hayırlı olup olmadığına bakmak için istihareye yattım. Tanımadığım iinsanlar gördüm ortam karanlık.. Ne olduğunu çözemiyorum.. Şimdi o insan benim için hayırlı mı değil mi ? Yardımcı olursanız sevinirim


  2. 08.Temmuz.2016, 09:27
    505
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ben birinin benim için hayırlı olup olmadığına bakmak için istihareye yattım. Tanımadığım iinsanlar gördüm ortam karanlık.. Ne olduğunu çözemiyorum.. Şimdi o insan benim için hayırlı mı değil mi ? Yardımcı olursanız sevinirim


  3. 08.Temmuz.2016, 14:10
    506
    Tohat
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Eylül.2014
    Üye No: 104729
    Mesaj Sayısı: 22
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    İstiharenin diğer rüya içeriğine bakarak yattığınız nedenin hayırlı olup olmadığı kanaatine varabilirsiniz. Sadece bu rüya netice vermez. Fakat bu rüyada görülen karanlık rüyanızın hayırlı olmadığını gösterir.


  4. 08.Temmuz.2016, 14:10
    506
    Tohat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetici
    İstiharenin diğer rüya içeriğine bakarak yattığınız nedenin hayırlı olup olmadığı kanaatine varabilirsiniz. Sadece bu rüya netice vermez. Fakat bu rüyada görülen karanlık rüyanızın hayırlı olmadığını gösterir.


  5. 08.Temmuz.2016, 21:43
    507
    Misafir

    Cevap: İstihare namazından sonra görülen rüya

    Selam aleykum. Ben istahareye yattım rüyamda kırmızı bi elbise gördüm ve ablam elbiseyi almamı istedi bende çok begendim ve almadım daha sonra ruyada ailemle birlikte evimize bişey olduğunu gördüm dışarda yanmış evler vardı kül olmuş bende kul olan ateşe su attım tekrar yangin çıkmasın die ve annem neden kırmızı elbiseyi almadigimi sordu bende fiyatı çok uygun olmasına rağmen almadım dedim ablamda fiyatı bu kadar di diyince bende iyiki almamisim dedim ruyami yorumlarsaniz sevinirim tekrar istahareye yatmam gerekiyor mu


  6. 08.Temmuz.2016, 21:43
    507
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selam aleykum. Ben istahareye yattım rüyamda kırmızı bi elbise gördüm ve ablam elbiseyi almamı istedi bende çok begendim ve almadım daha sonra ruyada ailemle birlikte evimize bişey olduğunu gördüm dışarda yanmış evler vardı kül olmuş bende kul olan ateşe su attım tekrar yangin çıkmasın die ve annem neden kırmızı elbiseyi almadigimi sordu bende fiyatı çok uygun olmasına rağmen almadım dedim ablamda fiyatı bu kadar di diyince bende iyiki almamisim dedim ruyami yorumlarsaniz sevinirim tekrar istahareye yatmam gerekiyor mu


  7. 08.Temmuz.2016, 22:21
    508
    Tohat
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Eylül.2014
    Üye No: 104729
    Mesaj Sayısı: 22
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    İstihare en az üç en fazla yedi defa yatılıp neticesi görülen bir mesajdır. Bir kere yatmak yetmez. Bu rüyanızı yorumlayacak olursak. Rüyanızda gördüğünüz yangın olumlu gelişmelerin meydana gelmeyeceğini aksine sorun ve sizi üzecek gelişmelerin yaşanacağını gösterirken kırmızı elbise de bu yorumu destekler niteliktedir.


  8. 08.Temmuz.2016, 22:21
    508
    Tohat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetici
    İstihare en az üç en fazla yedi defa yatılıp neticesi görülen bir mesajdır. Bir kere yatmak yetmez. Bu rüyanızı yorumlayacak olursak. Rüyanızda gördüğünüz yangın olumlu gelişmelerin meydana gelmeyeceğini aksine sorun ve sizi üzecek gelişmelerin yaşanacağını gösterirken kırmızı elbise de bu yorumu destekler niteliktedir.


  9. 08.Temmuz.2016, 22:21
    509
    Misafir

    Cevap: İstihare namazından sonra görülen rüya

    Selamun aleykum hocam.Sevdiğim çocuk hayırlı mı değil mi diye istihareye yatttim. Ciddi dusunuyoruz.o yüzden bir karar vermem gerekiyordu. ilk gün rüyayı hatırlamadim.ama kötü bir şey gormedigime emin gibiydim. kalktigimda mutluydum.yedi gün yapılması gerekiyor diye tekrar devam ettim yapmaya.ikinci gün de kötu renk gormedim ama kalktigimda çok korkmustum. Çok kötü hissettim kendimi.sonra üçüncü gün tekrar yaptım. Bu sefer okuduğum okulu gordum. Fakültemiz başka bir yere taşımışlardi.oraya gittik.ve kocaman bembeyaz bir bina ile karşılaştık.okulum bembeyazdi. sonra sevdiğimle beraber oturduk şakalaştik. Uyandigimda bir şey hissetmedim çünkü rüyayı hatirlamadim.sonra hatırlayinca sevindim ama emin olamadim.cunku dün yaptığımda yani bundan önceki istihare de kotu hissetmistim.. hocam lütfen yorum yapın.bunun anlamı nedir


  10. 08.Temmuz.2016, 22:21
    509
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamun aleykum hocam.Sevdiğim çocuk hayırlı mı değil mi diye istihareye yatttim. Ciddi dusunuyoruz.o yüzden bir karar vermem gerekiyordu. ilk gün rüyayı hatırlamadim.ama kötü bir şey gormedigime emin gibiydim. kalktigimda mutluydum.yedi gün yapılması gerekiyor diye tekrar devam ettim yapmaya.ikinci gün de kötu renk gormedim ama kalktigimda çok korkmustum. Çok kötü hissettim kendimi.sonra üçüncü gün tekrar yaptım. Bu sefer okuduğum okulu gordum. Fakültemiz başka bir yere taşımışlardi.oraya gittik.ve kocaman bembeyaz bir bina ile karşılaştık.okulum bembeyazdi. sonra sevdiğimle beraber oturduk şakalaştik. Uyandigimda bir şey hissetmedim çünkü rüyayı hatirlamadim.sonra hatırlayinca sevindim ama emin olamadim.cunku dün yaptığımda yani bundan önceki istihare de kotu hissetmistim.. hocam lütfen yorum yapın.bunun anlamı nedir


  11. 09.Temmuz.2016, 01:54
    510
    Tohat
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Eylül.2014
    Üye No: 104729
    Mesaj Sayısı: 22
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: İstihare namazından sonra görülen rüya

    İstiharenin yedi gün yatılmasının nedeni emin olmaktır. Yattığınız üç rüyadan ikisi hayırlı işaretlerle doludur. Kalbi huzur ve sevinç hissetmeniz ve olumlu işaret barındıran renkleri görmeniz hayırlı iken bir rüyanız ise olağan bir durumdur. Yani yedi rüyanızdan dördünün hayırlı olması kafidir.


  12. 09.Temmuz.2016, 01:54
    510
    Tohat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetici
    İstiharenin yedi gün yatılmasının nedeni emin olmaktır. Yattığınız üç rüyadan ikisi hayırlı işaretlerle doludur. Kalbi huzur ve sevinç hissetmeniz ve olumlu işaret barındıran renkleri görmeniz hayırlı iken bir rüyanız ise olağan bir durumdur. Yani yedi rüyanızdan dördünün hayırlı olması kafidir.


  13. 10.Temmuz.2016, 14:36
    511
    Misafir

    Cevap: İstihare namazından sonra görülen rüya

    Selamun Aleykum, ben istihare kıldım 3 gece kismetimdeki kisiyi goreyim diye , ilkinde ruyamda birilerine onunla ayni otobuse bindigimi ve sonra ayni yerde sinava girdigimizi anlatiyordum o kiside bir parkta oturmuştu yüzünü görmedim. Ikinci gece ruya gormedim ya da hatırlamıyorum. Ucuncu gece ruyamda halami gordum beni elimden tutup bir yere goturdu ve beyaz kundakta bir bebek vardi elimizde esmer bi bebekti babasina benzedigini söyledim , normalde halamla görüşmuyorum . anlami nedir sizce . Allah razı olsun şimdiden .


  14. 10.Temmuz.2016, 14:36
    511
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamun Aleykum, ben istihare kıldım 3 gece kismetimdeki kisiyi goreyim diye , ilkinde ruyamda birilerine onunla ayni otobuse bindigimi ve sonra ayni yerde sinava girdigimizi anlatiyordum o kiside bir parkta oturmuştu yüzünü görmedim. Ikinci gece ruya gormedim ya da hatırlamıyorum. Ucuncu gece ruyamda halami gordum beni elimden tutup bir yere goturdu ve beyaz kundakta bir bebek vardi elimizde esmer bi bebekti babasina benzedigini söyledim , normalde halamla görüşmuyorum . anlami nedir sizce . Allah razı olsun şimdiden .


  15. 10.Temmuz.2016, 23:19
    512
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 21,372
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Aleykum selam kardeşim. İlk alınan işaret istihare için yeterli olur. İlk rüyan hayırlı manaya delalettir. Ayrıca içine gelen his sana daha doğru bir işaret olur. Herşeyin en doğrusunu ancak Allah bilir.


  16. 10.Temmuz.2016, 23:19
    512
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. İlk alınan işaret istihare için yeterli olur. İlk rüyan hayırlı manaya delalettir. Ayrıca içine gelen his sana daha doğru bir işaret olur. Herşeyin en doğrusunu ancak Allah bilir.


  17. 11.Temmuz.2016, 00:31
    513
    Misafir

    Cevap: İstihare namazından sonra görülen rüya

    merhaba hocam rüyamda sevdiğim cocugu yanaklarından öpüyorum o da beni öpsün istiyorum ama dudaklarını öpücük şekli yapmış yanagımı yanaştırıyorum fakat öpmüyor.beni itmiyor kendi de öpmemden rahatsız olmuyor fakat öpücüğü kondurmuyor yanagıma öylece duruyor.dudakları kıpkırmızı...biz şu an ayrıyız. sarılıyorum falan çok hoş bir rüyaydı.sonra bi yere gidiyoruz dondurma falan yiyoruz..neye işarretir hocam istihare değil normal yattığımda gördüm hocam..Allah razı olsun şimdidn..


  18. 11.Temmuz.2016, 00:31
    513
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    merhaba hocam rüyamda sevdiğim cocugu yanaklarından öpüyorum o da beni öpsün istiyorum ama dudaklarını öpücük şekli yapmış yanagımı yanaştırıyorum fakat öpmüyor.beni itmiyor kendi de öpmemden rahatsız olmuyor fakat öpücüğü kondurmuyor yanagıma öylece duruyor.dudakları kıpkırmızı...biz şu an ayrıyız. sarılıyorum falan çok hoş bir rüyaydı.sonra bi yere gidiyoruz dondurma falan yiyoruz..neye işarretir hocam istihare değil normal yattığımda gördüm hocam..Allah razı olsun şimdidn..


  19. 11.Temmuz.2016, 00:34
    514
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 21,372
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: İstihare namazından sonra görülen rüya

    Merhaba kardeşim. Bir rüya olarak hayatında güzel gelişmelerin gerçekleşeceğine ve sevinçli haberler alacağına tabir edilir. En doğrusunu ancak Allah bilir.


  20. 11.Temmuz.2016, 00:34
    514
    Yönetici
    Merhaba kardeşim. Bir rüya olarak hayatında güzel gelişmelerin gerçekleşeceğine ve sevinçli haberler alacağına tabir edilir. En doğrusunu ancak Allah bilir.


  21. 11.Temmuz.2016, 04:34
    515
    Misafir

    Cevap: İstihare namazından sonra görülen rüya

    Istihareye yattim ruyamda hakkima hayirli mi diye yattigim kisiyi beyaz damatlik icinde bana gelirken gordum yorumlar misiniz. Allah razi olsun.


  22. 11.Temmuz.2016, 04:34
    515
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Istihareye yattim ruyamda hakkima hayirli mi diye yattigim kisiyi beyaz damatlik icinde bana gelirken gordum yorumlar misiniz. Allah razi olsun.


  23. 11.Temmuz.2016, 07:46
    516
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 21,372
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    İstiharen için bu rüyan hayırlara işarettir. Sırf bir rüya veya bir his ile hareket etmemek gerekir mutlaka danışmak ve bilgili kimselerin fikirlerini de almak gerekir.


  24. 11.Temmuz.2016, 07:46
    516
    Yönetici
    İstiharen için bu rüyan hayırlara işarettir. Sırf bir rüya veya bir his ile hareket etmemek gerekir mutlaka danışmak ve bilgili kimselerin fikirlerini de almak gerekir.





Konu Kapatılmıştır