Konusunu Oylayın.: İstihare yolu ile evlenmek doğru mudur?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
İstihare yolu ile evlenmek doğru mudur?
  1. 06.Şubat.2010, 00:18
    1
    kenan456
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 05.Şubat.2010
    Üye No: 73094
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 34

    İstihare yolu ile evlenmek doğru mudur?






    İstihare yolu ile evlenmek doğru mudur? Mumsema İstihare yolu ile evlenmek doğru mudur?


    merhabalar arkadaşlar benim soruma acil yanıt verebilirmisiniz bu konuda bilgili olan arkadaşlar benim kuzenim beni bir hanfendiyle tanıstırdı bulustuk konustuk birbirimizi begendık tam aileleri tanıstırma arifesıne gelmısken kız istihare konusunu actı ve bana istihareye yatıcanı soyledı bende tamam olur dedım ertesi gün aradım bana bir nikah masası gördüğünü gelinlik giydiğini anlattı ve rüyada bi anda saclarının darmadagın oldugunu anlattı çok korktugunu ve bu işin olamıyacagını soyledı o gece 2arkadası nı daha yatırmıs guvendıgı bıldıgı kısılerden ve onlarnda bırının sıkıntılı gordugunu dıgerının hıc bırsey gormedıgını anllattı ve bu işin bıttıgını söyledi bana biri bu durumu acıklayabılırmı birde evlılık ıcın ıstıharede tek taraflı olarakmı bakılıyor tek taraflı olsa dıyorum neden hocalar evlenecek cıftlerın kendısı bakmaları daha ıyı olur dıyorlar yanı herkes kendı acısındanmı bakıyor ıstıhareye benım ıcın hayırlımı değilmi bu kişi dıye bu durumda ben hayırsız kişi mi oluyorum kendımce ole bırı deılım bu arada ben kendı istiharemde beyaz gordüm ve sabah kalktıgımda bı rahatlık hıssettm bunu kıza soyledım ama hıc bırsey degısmedi napabılırım bu konuda yapılan yanlıslıklar nelerdir yada degıldır çok kafam karıştı



  2. 06.Şubat.2010, 00:18
    1
    kenan456 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    İstihare yolu ile evlenmek doğru mudur?


    merhabalar arkadaşlar benim soruma acil yanıt verebilirmisiniz bu konuda bilgili olan arkadaşlar benim kuzenim beni bir hanfendiyle tanıstırdı bulustuk konustuk birbirimizi begendık tam aileleri tanıstırma arifesıne gelmısken kız istihare konusunu actı ve bana istihareye yatıcanı soyledı bende tamam olur dedım ertesi gün aradım bana bir nikah masası gördüğünü gelinlik giydiğini anlattı ve rüyada bi anda saclarının darmadagın oldugunu anlattı çok korktugunu ve bu işin olamıyacagını soyledı o gece 2arkadası nı daha yatırmıs guvendıgı bıldıgı kısılerden ve onlarnda bırının sıkıntılı gordugunu dıgerının hıc bırsey gormedıgını anllattı ve bu işin bıttıgını söyledi bana biri bu durumu acıklayabılırmı birde evlılık ıcın ıstıharede tek taraflı olarakmı bakılıyor tek taraflı olsa dıyorum neden hocalar evlenecek cıftlerın kendısı bakmaları daha ıyı olur dıyorlar yanı herkes kendı acısındanmı bakıyor ıstıhareye benım ıcın hayırlımı değilmi bu kişi dıye bu durumda ben hayırsız kişi mi oluyorum kendımce ole bırı deılım bu arada ben kendı istiharemde beyaz gordüm ve sabah kalktıgımda bı rahatlık hıssettm bunu kıza soyledım ama hıc bırsey degısmedi napabılırım bu konuda yapılan yanlıslıklar nelerdir yada degıldır çok kafam karıştı


  3. 06.Şubat.2010, 00:28
    2
    Hoca
    Moderatör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Şubat.2007
    Üye No: 11
    Mesaj Sayısı: 30,000
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 340
    Bulunduğu yer: çalışma odam:)

    --->: istihare ve evlilik




    Alıntı
    merhabalar arkadaşlar benim soruma acil yanıt verebilirmisiniz bu konuda bilgili olan arkadaşlar benim kuzenim beni bir hanfendiyle tanıstırdı bulustuk konustuk birbirimizi begendık tam aileleri tanıstırma arifesıne gelmısken kız istihare konusunu actı ve bana istihareye yatıcanı soyledı bende tamam olur dedım ertesi gün aradım bana bir nikah masası gördüğünü gelinlik giydiğini anlattı ve rüyada bi anda saclarının darmadagın oldugunu anlattı çok korktugunu ve bu işin olamıyacagını soyledı o gece 2arkadası nı daha yatırmıs guvendıgı bıldıgı kısılerden ve onlarnda bırının sıkıntılı gordugunu dıgerının hıc bırsey gormedıgını anllattı ve bu işin bıttıgını söyledi bana biri bu durumu acıklayabılırmı birde evlılık ıcın ıstıharede tek taraflı olarakmı bakılıyor tek taraflı olsa dıyorum neden hocalar evlenecek cıftlerın kendısı bakmaları daha ıyı olur dıyorlar yanı herkes kendı acısındanmı bakıyor ıstıhareye benım ıcın hayırlımı değilmi bu kişi dıye bu durumda ben hayırsız kişi mi oluyorum kendımce ole bırı deılım bu arada ben kendı istiharemde beyaz gordüm ve sabah kalktıgımda bı rahatlık hıssettm bunu kıza soyledım ama hıc bırsey degısmedi napabılırım bu konuda yapılan yanlıslıklar nelerdir yada degıldır çok kafam karıştı
    1. İstihareden önce istişare gelir.
    2. istihare kişi kendi yapar, başkasına yaptırmak yanlıştır.
    3. İstihare sadece bir defa yapılmaz, yedi defaya kadar yapılması tavsiye edilir.
    4. Hayırlı bilinen/görünen işlerde zaten istihareye gerek yoktur.



  4. 06.Şubat.2010, 00:28
    2
    Moderatör



    Alıntı
    merhabalar arkadaşlar benim soruma acil yanıt verebilirmisiniz bu konuda bilgili olan arkadaşlar benim kuzenim beni bir hanfendiyle tanıstırdı bulustuk konustuk birbirimizi begendık tam aileleri tanıstırma arifesıne gelmısken kız istihare konusunu actı ve bana istihareye yatıcanı soyledı bende tamam olur dedım ertesi gün aradım bana bir nikah masası gördüğünü gelinlik giydiğini anlattı ve rüyada bi anda saclarının darmadagın oldugunu anlattı çok korktugunu ve bu işin olamıyacagını soyledı o gece 2arkadası nı daha yatırmıs guvendıgı bıldıgı kısılerden ve onlarnda bırının sıkıntılı gordugunu dıgerının hıc bırsey gormedıgını anllattı ve bu işin bıttıgını söyledi bana biri bu durumu acıklayabılırmı birde evlılık ıcın ıstıharede tek taraflı olarakmı bakılıyor tek taraflı olsa dıyorum neden hocalar evlenecek cıftlerın kendısı bakmaları daha ıyı olur dıyorlar yanı herkes kendı acısındanmı bakıyor ıstıhareye benım ıcın hayırlımı değilmi bu kişi dıye bu durumda ben hayırsız kişi mi oluyorum kendımce ole bırı deılım bu arada ben kendı istiharemde beyaz gordüm ve sabah kalktıgımda bı rahatlık hıssettm bunu kıza soyledım ama hıc bırsey degısmedi napabılırım bu konuda yapılan yanlıslıklar nelerdir yada degıldır çok kafam karıştı
    1. İstihareden önce istişare gelir.
    2. istihare kişi kendi yapar, başkasına yaptırmak yanlıştır.
    3. İstihare sadece bir defa yapılmaz, yedi defaya kadar yapılması tavsiye edilir.
    4. Hayırlı bilinen/görünen işlerde zaten istihareye gerek yoktur.





+ Yorum Gönder