Konusunu Oylayın.: Cinlerin şerrinden korunamayan birine nasıl yardmcı olabilirim ?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi
Cinlerin şerrinden korunamayan birine nasıl yardmcı olabilirim ?
  1. 02.Ocak.2015, 15:56
    1
    Misafir

    Cinlerin şerrinden korunamayan birine nasıl yardmcı olabilirim ?






    Cinlerin şerrinden korunamayan birine nasıl yardmcı olabilirim ? Mumsema Selamn aleykum herkese. ALLAH rzasi icin bana yardmci olur musunz ? Sözlüm uzun süredir rahatsz uc harfliler trfndn rahtsz ediliyor. Hocaya da gitti biraz düzeldi ama halâ devam ediyor. Önceden hastalanmdn önce cok iyi br insandi halâ iyi ama snirli ve insanlarn kalbni kryor özellkle de bnim ben ona hep yrdmci olmaya calstm gerek kuran okuyarak gerekse dua ederek ama bnden hep uzak duruyo. Dayanacakgücüm kalmadi inann ama biliyorum ALLAH büyüktür. Umudmu kesmiyorum hcbr zaman iyi olacak diyorumhep bir sene oldu rahatszlanalı. Namaz kilarken daralyorum diyor klamyorm dyo zorla kil dyorm bu sfer beni anlamysn diyo ne ypacagmi bbilemyorum. Yanmda da degil üniverste de uzakta ve basnda kuran okuma gbi br avantajm da yok hastalandgi zaman iki gün bazen dha fazla uyanmadan uyuyor. Konusurken bazen br sey oluyo ve konusmayi kesiyo .. Kendisi kendine okumali serden kurtlmk icin ama okumuyor daha dgrusu okuyamyor hayattn tamamen bkms ben battım artk dyo umudunu kesmiş ne yapacagmi blmiyorm bana br seyler syleyebilir misiniz ALLAH rzasi icin .. Ne ypmam gerek ? Biliyorum bu da bizim snavımız bazen bu yük bana cok agr geliyor henüz 19 yasndaym o da 20 yasnda ama cok yprandı hem piskolojk olarak hem de manevi olarak.. Ne yapabilirim bazen bn de cok caresiz kaldgmi hssedyorum ....


  2. 02.Ocak.2015, 15:56
    1
    Kayıtsız üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız üye
    Misafir



    Selamn aleykum herkese. ALLAH rzasi icin bana yardmci olur musunz ? Sözlüm uzun süredir rahatsz uc harfliler trfndn rahtsz ediliyor. Hocaya da gitti biraz düzeldi ama halâ devam ediyor. Önceden hastalanmdn önce cok iyi br insandi halâ iyi ama snirli ve insanlarn kalbni kryor özellkle de bnim ben ona hep yrdmci olmaya calstm gerek kuran okuyarak gerekse dua ederek ama bnden hep uzak duruyo. Dayanacakgücüm kalmadi inann ama biliyorum ALLAH büyüktür. Umudmu kesmiyorum hcbr zaman iyi olacak diyorumhep bir sene oldu rahatszlanalı. Namaz kilarken daralyorum diyor klamyorm dyo zorla kil dyorm bu sfer beni anlamysn diyo ne ypacagmi bbilemyorum. Yanmda da degil üniverste de uzakta ve basnda kuran okuma gbi br avantajm da yok hastalandgi zaman iki gün bazen dha fazla uyanmadan uyuyor. Konusurken bazen br sey oluyo ve konusmayi kesiyo .. Kendisi kendine okumali serden kurtlmk icin ama okumuyor daha dgrusu okuyamyor hayattn tamamen bkms ben battım artk dyo umudunu kesmiş ne yapacagmi blmiyorm bana br seyler syleyebilir misiniz ALLAH rzasi icin .. Ne ypmam gerek ? Biliyorum bu da bizim snavımız bazen bu yük bana cok agr geliyor henüz 19 yasndaym o da 20 yasnda ama cok yprandı hem piskolojk olarak hem de manevi olarak.. Ne yapabilirim bazen bn de cok caresiz kaldgmi hssedyorum ....


    Benzer Konular

    - Ayet-el Kürsi cinlerin şerrinden korunmak için büyük bir kaledir.

    - Cinlerin şerrinden Allah'a sığınma nasıl olmalıdır?

    - Namaz kılarken sanki gözlerim kayıyor gibi bide şeytan veya cinlerin şerrinden nasıl korunurum?

    - Habis Ruhların ve Cinlerin Şerrinden Korunmak İçin Ne Yapılmalı ve Ne Okunmalıdır?

    - Cinlerin şerrinden Allah’a sığınma nasıl olmalıdır?

  3. 26.Ocak.2015, 17:12
    2
    @hmet
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Mayıs.2007
    Üye No: 771
    Mesaj Sayısı: 7,758
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: gölbaşı

    Cevap: Cinlerin şerrinden korunamayan birine nasıl yardmcı olabilirim ?




    Cinlerden korunamayan zayıf, çocuk ve delilere okumak gerekir.
    Kurandan ayet ve hadislerdeki korunma duaları okunmalı


  4. 26.Ocak.2015, 17:12
    2
    Üye



    Cinlerden korunamayan zayıf, çocuk ve delilere okumak gerekir.
    Kurandan ayet ve hadislerdeki korunma duaları okunmalı


  5. 29.Haziran.2015, 21:40
    3
    Misafir

    Cevap: Cinlerin şerrinden korunamayan birine nasıl yardmcı olabilirim ?

    Okumak falan onlar biraz korur ama sözlüne Ayet-el kûrsi yi ezberlesin ezberlemek istemiyorsa her sabah ve akşam yatmadan önce okusun yada korktuğunda.Cinlerin başı gelse 30 gün huylayamaz şeytan bunu Peygamberimize demişs


  6. 29.Haziran.2015, 21:40
    3
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Okumak falan onlar biraz korur ama sözlüne Ayet-el kûrsi yi ezberlesin ezberlemek istemiyorsa her sabah ve akşam yatmadan önce okusun yada korktuğunda.Cinlerin başı gelse 30 gün huylayamaz şeytan bunu Peygamberimize demişs





+ Yorum Gönder