+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 23
Namazlar ve Nafile Namazlar Kategorisinden İstihare Namazı nasıl kılınır ? (Hanefi) Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir
    Reklam

    Yorum: İstihare Namazı nasıl kılınır ? (Hanefi)

    Reklam



    Yorum: İstihare Namazı nasıl kılınır ? (Hanefi) isimli konu Mumsema.com Yorum: İstihare Namazı nasıl kılınır ? (Hanefi)
    Iyi gunler evlenecegim kisiyi daha yakindan tanimiyorum ve cok kararsizim simdi istihare namazini tam.olarak anlamadim lutfen rica ediyorum sizden bana net bir sekilde anlatirmisiniz

  2. arifselim
    Yönetici

    Yorum: İstihare Namazı nasıl kılınır ? (Hanefi)


    Reklam


    İyi günler kardeşim.

    - Evlenmek istediğin kişiyi ilk önce hakkında bir araştırma yapmalısın ve evlilik için uygun biri olup olmadığını öğrenmelisin.

    - Eğer olumlu veya olumsuz bir sonuç çıkarsa zaten bellidir ona göre hareket edilir.

    - Yok eğer arada kalırsan ve bir karar veremiyorsan ne olumlu nede olumsuz diye bir sonuç elde edemiyorsan işte o zaman istihare zamanı gelmiş demektir.

    - Bir çok kişi hiç bir şey yapmadan istihare yapıyor ve daha sonra neden istiharemde şöyle oldu yok böyle oldu demeye başlıyor.

    - İstihare namazı ise gece uyumadan önce iki rekat namaz kılınır ve ardından istihare duası edilir, niyet edilir ve dünya kelamı konuşmadan kıbleye karşı sağ tarafına doğru yatılır.

    - İstiharede esas olan yani en önemli olan şey rüya değil senin içine o konuda gelen hissin ne olduğudur.

  3. Misafir
    Istihareye yattım bugün rüyamda böyle kıyafetim yeşillik ağaçlar var sonra kar yağmış biraz ilerlerime tepelere falan hep yağmış kar bembeyaz tepede öyle bir parlıyor ki nur gibi çok güzeldi uyandım sizce iyi mıdır

  4. arifselim
    Yönetici
    İstihare için en güzel işaret senin içine doğan huzur hissidir bu his en doğru işaret olur. Rüyan ise hayırlı ve güzeldir ama hissedeceğin huzur daha önemlidir.

  5. Misafir
    Hayırlı geceler, ben sevdiğim kişi için istihare namazı kilip yattım. Bundan bi hafta kadar önce. Biz şuan ayrıyız onun bi davranışından dolayi ve ben pek napicağimi bilemediğimden, yani önüme bakmalıyım yoksa tekrardan adım atip, ona şans mı tanimaliyim karar vermedi. Tekrardan beni hayal kırıklığına uğratır diye napicağimi bilemediğimden istihare namazı kilip hayirlisini Rabbim'den dileyip bizi O'na bıraktım. İlk gece bişey görmedim 2. gece rüya gördüm. Rüyamda karanlık bi topluluk vardı daha doğrusu insanlar karanlıktı belli değildi, etraf da karanlıktı. Bende o topluluğun içindeyim. O yoktu tek ben vardım. Biliyorum ki nişanımız var. Onun tarafı da gelmiş. Parmağıma tek taş yüzük takildi taşı parlaktı gecede belli oluyordu ama kimin yerleştirdiğini anlamadım uçar gibi parmağıma yerlestirildi. Ama bi insan takmadı rüzgar gb bişey. Sonra dendi ki o yüzüğün taşı sandığından da büyük dendi. Ben pek yüzükten anlamam ama 1,9 gb bişey dendi. Büyük olduğu anlamına geldiğini anladım tek. Uyandığımda huzurluydum hatta o günde. Üçüncü gece bişey görmedim daha da devam etmedim. Hayırlısıyla yorumlarsaniz sevinirim. Doğru biraz kötüyüm Rabbim'e sığınıyorum, şuan ki halimize sabretmeye çalışıyorum.

  6. arifselim
    Yönetici
    Hayırlı günler. İstihareden önce evlilik için o kişi hakkında istişare edilmiş olması ve bir türlü bir karara varılamamış olması gerekir. Eğer öyle bir durumda istihare yapılmışsa bu gördüğün rüya olumlu olarak yorumlanır. İstiharede ayrıca içinin huzurla dolması en açık işaret olur.

  7. Misafir
    Merhaba beni sevdigim kisi terk etti bende istihareye yatmak istedim ruyamda yolda yuruyorum siyah elbiseli kizlar fotograf cekiniyor sonra onumde bi kız var siyah bir yelegi var daha sonra kizin yanina biri geliyo yelegi istiyo yelegin gercek sahibiymis siyah yelegi alip gidiyor ve kiz mavi elbisesiyle kaliyor bu ruya ne ifade ediyor

  8. arifselim
    Yönetici
    Merhaba. Sevdiğinin seni terketmesi durumunda istihare olmaz. İstihare öyle bir şey için ancak evlilik için her türlü istişaresine rağmen bir karar veremeyen bir kimse istihare etmesi mümkün olur. İstihare demek kararsız bir halde iken bir işaret dilemektir. Bu rüya açık bir işaret olarak kabul edilmez.

  9. Misafir
    Çok teşekkür ederim, istişare önerinizi de dikkate alıcam, Allah razı olsun. Peki karanlık olması yani ortamın karanlık olması insanların karanlık olması olumsuzluk belirtisi değil mi? Yüzük parmağıma ne kadar geçsede

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 23
istihare namazı nasıl kılınır,  istihare namazı,  istihare namazi nasil kilinir ,  istihare namazi,  istihare namazı nasıl kılınır diyanet,  istihareye nasıl yatılır,  istihare nasıl yapılır