Konusunu Oylayın.: Kuzenlerim Beni Hep Dışlıyor Ne yapmam lazım

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Kuzenlerim Beni Hep Dışlıyor Ne yapmam lazım
  1. 25.Kasım.2009, 14:04
    1
    Misafir

    Kuzenlerim Beni Hep Dışlıyor Ne yapmam lazım






    Kuzenlerim Beni Hep Dışlıyor Ne yapmam lazım Mumsema amcamın ve halamın kızı benimle yaşıt (19) yaşındayız hep beni küçük görüyorlar yani aşağıda görüyorlar kendileri çok güzelmiş gibi ben kiminle konuşsam kiminle arkadaşlık etsem ayyy Büşranın arkadaşlık ettiği kişiye bak tam kendi dengine göre zevksiz salak aptal falan diyorlar ben onlarla herşeyimi paylaşıyorum bzie geldiklerinde elimden geldiğince her dedikelrini yapıyorum misafir sonuçta üzmemek için ama ben ne zaman onlara gitsem ağlayarak eve dönüyorum ya beni dışlıyorlar ya da kırıyorlar kalbimi ben ne yapayım ? mesafeli olmam konusunda yardım edin. iyi hallerimi suistimal ediyorlar ben de kötü mü olayım ?


  2. 25.Kasım.2009, 14:04
    1
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir



    amcamın ve halamın kızı benimle yaşıt (19) yaşındayız hep beni küçük görüyorlar yani aşağıda görüyorlar kendileri çok güzelmiş gibi ben kiminle konuşsam kiminle arkadaşlık etsem ayyy Büşranın arkadaşlık ettiği kişiye bak tam kendi dengine göre zevksiz salak aptal falan diyorlar ben onlarla herşeyimi paylaşıyorum bzie geldiklerinde elimden geldiğince her dedikelrini yapıyorum misafir sonuçta üzmemek için ama ben ne zaman onlara gitsem ağlayarak eve dönüyorum ya beni dışlıyorlar ya da kırıyorlar kalbimi ben ne yapayım ? mesafeli olmam konusunda yardım edin. iyi hallerimi suistimal ediyorlar ben de kötü mü olayım ?


    Benzer Konular

    - Eşim beni küçük düşürüyor ne yapmam lazım

    - Rabbimden hayırlı birini istiyorum tek istegim bu ne yapmam lazım nasıl yapmam lazım?

    - Rüyamda beni yoruyorlar ne yapmam lazım

    - Kuzenlerimin Ve Akrabalarımın Beni Küçük Görmesini İstemiyorum Ne Yapmam Lazım

    - Beni Allah sevsin diye ne yapmam lazım :(

  3. 25.Kasım.2009, 22:01
    2
    rana
    Aciz Kul

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 07.Temmuz.2007
    Üye No: 5879
    Mesaj Sayısı: 5,605
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 70
    Bulunduğu yer: Stuttgart/Istanbul/Ankara

    --->: Kuzenlerim Beni Hep Dışlıyor Ne yapmam lazım




    hayir bacim asla iyilikden vazgecme o cözüm degildir
    onlar bi zaman yani olgunlasinca ki anlatigin gibi yaptiklari hal ve hareketler kücük cocugun yaptigi hal ve hareketler, yaptiklarindan utanacaktirlar. Sen gerektigi kadar konus, misafir geldiklerinde her bir misafire nasil bir mümin iyi davranliysa aynen öyle iyi davran, fazla muhattap olma, sana zarar her kim olursa olsun o kisiden uzak dur.
    güzel ahlaklarindan hic bir zaman vazgecme


  4. 25.Kasım.2009, 22:01
    2
    Aciz Kul



    hayir bacim asla iyilikden vazgecme o cözüm degildir
    onlar bi zaman yani olgunlasinca ki anlatigin gibi yaptiklari hal ve hareketler kücük cocugun yaptigi hal ve hareketler, yaptiklarindan utanacaktirlar. Sen gerektigi kadar konus, misafir geldiklerinde her bir misafire nasil bir mümin iyi davranliysa aynen öyle iyi davran, fazla muhattap olma, sana zarar her kim olursa olsun o kisiden uzak dur.
    güzel ahlaklarindan hic bir zaman vazgecme


  5. 25.Kasım.2009, 22:11
    3
    imamhatipli42
    Özel Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 23.Ocak.2007
    Üye No: 7
    Mesaj Sayısı: 3,569
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 51

    --->: Kuzenlerim Beni Hep Dışlıyor Ne yapmam lazım

    İyiliğe iyilik her kişinin, kötülüğe iyilik er kişinin işidir.


  6. 25.Kasım.2009, 22:11
    3
    Özel Üye
    İyiliğe iyilik her kişinin, kötülüğe iyilik er kişinin işidir.


  7. 26.Kasım.2009, 01:00
    4
    Misafir

    --->: Kuzenlerim Beni Hep Dışlıyor Ne yapmam lazım

    Allah razı olsun Rana ve imamhatipli42 iyilikten hiç bi zaman vazgeçmicem iyilik edersem birgün ben de zor durumda kalırsam Rabbim de bana bir kurtarıcı ya da iyilik eden birini gösterir gönderir

    Allah razı olsun


  8. 26.Kasım.2009, 01:00
    4
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Allah razı olsun Rana ve imamhatipli42 iyilikten hiç bi zaman vazgeçmicem iyilik edersem birgün ben de zor durumda kalırsam Rabbim de bana bir kurtarıcı ya da iyilik eden birini gösterir gönderir

    Allah razı olsun


  9. 26.Kasım.2009, 01:42
    5
    rana
    Aciz Kul

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 07.Temmuz.2007
    Üye No: 5879
    Mesaj Sayısı: 5,605
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 70
    Bulunduğu yer: Stuttgart/Istanbul/Ankara

    --->: Kuzenlerim Beni Hep Dışlıyor Ne yapmam lazım

    Rahman senden de razi olsun güzel kardesim, her kötülükten korusun
    aynen dedigin gibi sen dogru yoldan sasma asla ins.


  10. 26.Kasım.2009, 01:42
    5
    Aciz Kul
    Rahman senden de razi olsun güzel kardesim, her kötülükten korusun
    aynen dedigin gibi sen dogru yoldan sasma asla ins.


  11. 26.Kasım.2009, 02:06
    6
    zikir99
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Mayıs.2009
    Üye No: 48361
    Mesaj Sayısı: 27
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 32

    --->: Kuzenlerim Beni Hep Dışlıyor Ne yapmam lazım

    Senin kalbin temiz ve güzel olsun kardeşim bırak gerisini yalan ..O kuzenlerininde dış güzelli olsun ama zaman onların dış güzelliklerini alıp götürecektir tıpkı bir yaprak gibiş solupp gidecekler ....


  12. 26.Kasım.2009, 02:06
    6
    Üye
    Senin kalbin temiz ve güzel olsun kardeşim bırak gerisini yalan ..O kuzenlerininde dış güzelli olsun ama zaman onların dış güzelliklerini alıp götürecektir tıpkı bir yaprak gibiş solupp gidecekler ....





+ Yorum Gönder