+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 345 SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Misafir Soruları Kategorisinden Erkeğin eşine küfür ve hakaret etmesi Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir

    Yorum: Erkeğin eşine küfür ve hakaret etmesi





    Yorum: Erkeğin eşine küfür ve hakaret etmesi ile ilgili yazı Yudumla.com
    Eğer çocuklari varsa direkt boşansinlar o çocuklarin psikolojisini bozmaya hakklari yoktur ve dinende eslerin birbirlerine kufur etmeleri haramdir ve onlarin gunahkâr olmalarina yol açar

  2. Misafir

    Yorum: Erkeğin eşine küfür ve hakaret etmesi


    Reklam



    Ağzına sağlık abla çok doğru konuştun ama o bütün erkekler de var

  3. Misafir
    Hanfendi sizin gibi bayanlar varken erkekleri suclamamak lazim cunku onlari bizler yetistiriyoruz.Allah zorda olan herkese yardim etsin basina gelmeyen bilmez

  4. Misafir
    bir kadın ömüş anne babasına küfreden ve baş kadınlar yüzünden döven lanet okuyan kocasına itaat etmemesi günahmıdır

  5. arifselim
    Yönetici
    Bir kadına böyle bir muamele caiz olmaz. Ancak meşru olan konularda ve kadının görevlerinden olan şeylerde eşine itaat etmesi gerekir. Elbette erkekte görevini yapmak zorundadır.

  6. Misafir
    sabir et kardeşim bende ayni cileyi çekiyorum

  7. Misafir
    Allah bildiği gibi yapsın hepsi aynı bunların. .. binde bir efendi olanı çıkıyor. .. bende aynı durumdayım kardeşim Allah sonumuzu hayretsin

  8. Misafir
    Bayanlar maddi özgürlüğünüzü kazanın.. En azından kendi harçlığınızı kazanacak küçükde olsa bişiler yapın.. Evde 7/24 ev işide yapsanız bi kıymeti yok.. Kötü Erkeğe göre akşama kadar evde boş boş oturuyor olursunuz.. Maddi özgürlüğü olmayan kadın; şiddete, küfüre, hakarete katlanmak zorunda kalıyor malesef..
    Çocuklarınıza;
    annesine şiddet uygulanırken, küfür edilirken hiç birşey yapamamanın çaresizliğini yaşatmayın..
    Böyle bir ailede büyüyen çocuk ruhsal olarak asla sağlıklı olamaz...
    Kadınlık onurunuza sahip çıkın , kendiniz ve çocuklarınız için bişiler yapın..

  9. Canan123123
    Seyirci Üye
    21 yıllık evliyım eşim hep ananı şöle ananın yanından gelıyom hep küfür ediyo oglumda küfür bana şitdet e başladı ayrılmak ıstıyom ama onuda yapamıyom

    21 senelık evliyim eşim hep anneme küfür edıyo 15 yaşinda oglumda anneme küfüre başladı şiddet e başladı ayrılıktandan cekınıyom

  10. Misafir
    Iyi akşamlar ben 6 aylık evliyim ve eşim bana 6 aydır para vermiyor hep ailesine veriyor ve bana gelince yok param diyor bende kaldiramiyorum bugün para istedim yok dedi bende artık yeter herkese veriyorsun para dedim bana vurmaya kalktı bende şerefsizin bana vuruyorsun yazık dedim canımı yaktı bende vurmaya gittim ağlattı beni başladık tartışmaya beni itince it şerefsiz o.c dedim bana orospu dedi sizce napmaliyim?

  11. emre
    Devamlı Üye
    Yazılana göre koca elbette haksız lakin bir kadın kocasına bu şekil davranıyorsa ne kısa ne uzun zamanda o evlilikten sevgi ve saygı açısından bir umut kalmamıştır. Bu etki süresiz devam devam eder.

  12. Misafir
    Yorum: Erkeğin eşine küfür ve hakaret etmesi ile alakalı yazı mumsema.com Yorum: Erkeğin eşine küfür ve hakaret etmesi
    Sadece ev işlerinin birini yapıp birini yapmamam eşimin bana kufretmesine beni dövmesini çocuklarının yanında bana şiddet uygulamasını kabullenmeliyim buna izin mi vermeliyim hakaret küfür şiddet hepsi var ve sadece bana değil aileme de sövüyo ne yapmalıyım

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 345 SonuncuSonuncu
karısına küfür eden erkek,  kocanın karısına küfür etmesi,  kocanın karısına hakaret etmesi,  erkeğin karısına küfür etmesi,  kocanın karısına küfür etmesi günah mı,  koca karisina küfür ederse,  eşine küfür eden erkek