Konusunu Oylayın.: Kaza Namazımı Hesaplayamıyorum

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Kaza Namazımı Hesaplayamıyorum
  1. 11.Kasım.2009, 16:00
    1
    Misafir





    Mumsema selamun aleyküm kaza namazımı nasıl hesaplicam bilmiyorum arkadaşım hesaplamıştı ama unuttum ona sordum ben de unuttum dedi keşke not alsaydım dedi ben 18 yaşındayım 12 yaşında adet oldum ve namazın farz kılınma yaşı 15 (kuran öğretmenimiz dedi)
    2009 yılının ramazan ayından beri günde 10kere namaz kılıyordum toplam olrak (55)kere kaza namazı kıldım artık her namazdan sonra o namazın 1 kere kazasını kılıcam kaç yılım kaldı yardım edinn


    lütfen hesaplar mısınız hesaplayamıyorum Allah rızası için hesaplayın

    15 yaşından alırsanız sevinirim yani 15 yaştan hesapalrsanız


  2. 11.Kasım.2009, 16:00
    1
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir



    selamun aleyküm kaza namazımı nasıl hesaplicam bilmiyorum arkadaşım hesaplamıştı ama unuttum ona sordum ben de unuttum dedi keşke not alsaydım dedi ben 18 yaşındayım 12 yaşında adet oldum ve namazın farz kılınma yaşı 15 (kuran öğretmenimiz dedi)
    2009 yılının ramazan ayından beri günde 10kere namaz kılıyordum toplam olrak (55)kere kaza namazı kıldım artık her namazdan sonra o namazın 1 kere kazasını kılıcam kaç yılım kaldı yardım edinn


    lütfen hesaplar mısınız hesaplayamıyorum Allah rızası için hesaplayın

    15 yaşından alırsanız sevinirim yani 15 yaştan hesapalrsanız


    Benzer Konular

    - Biri Kaza Namazımı hesaplayabilir mi ?

    - Kaza namazımı nasıl hesaplıycam adetim düzensiz hatırlamıyom

    - Kaza namazı kılarsam erkekler kamet getirmesi gerekiyor ben peşpeşe 20 günlük sabah namazımı kaza ed

    - Namazımı kıldım dua ederken abdestim bozuldu namazı kaza yapmam gerekir mi ?

    - Kaza namazımı nasıl hesaplayayım

  3. 11.Kasım.2009, 16:53
    2
    imamhatipli42
    Özel Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 23.Ocak.2007
    Üye No: 7
    Mesaj Sayısı: 3,569
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 51



    12 yaştan hesaplanır kardeş. Ayrıca bu 10 kere namaz dediğini biraz açar mısın yani 5 vakit namazı mı 10 kere kaza ediyordun.

    Kardeşim namaz kılmadığın dönemlerde adet gördüğün için kaza kılarken de adet göreceksin onun için adet günlerini karıştırmadan 4,5 yıl namaz kılman gerekiyor günde 5 vakit namazını bir kere kaza edersen eğer.


  4. 11.Kasım.2009, 16:53
    2
    Özel Üye



    12 yaştan hesaplanır kardeş. Ayrıca bu 10 kere namaz dediğini biraz açar mısın yani 5 vakit namazı mı 10 kere kaza ediyordun.

    Kardeşim namaz kılmadığın dönemlerde adet gördüğün için kaza kılarken de adet göreceksin onun için adet günlerini karıştırmadan 4,5 yıl namaz kılman gerekiyor günde 5 vakit namazını bir kere kaza edersen eğer.


  5. 11.Kasım.2009, 16:59
    3
    Nursedaa
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 09.Eylül.2007
    Üye No: 2601
    Mesaj Sayısı: 279
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4

    --->: Kaza Namazımı Hesaplayamıyorum

    kardeşim kaza namazının 12 yaşından hesaplanması gerekir o zaman 3 yıl değil 6yıl borcunuz olur ben sizin isteğiniz üzerine 3 yıldan hesaplıyorum...

    kardeşim 55 defa kaza namazı kılmışsınız 18 yaşındasınız 15 den alırsak 3 yıl
    3*365 =1095 gün -55=1040 gün
    1040 gün borçunuz var

    adetlerinizide siz hesaplayın ve bu günden düşün ayda kaç gün adet oluyorsanız bunu 36 ile çarpın 1040dan düşün kaç kılacaksınız ortaya çıkar.


  6. 11.Kasım.2009, 16:59
    3
    Devamlı Üye
    kardeşim kaza namazının 12 yaşından hesaplanması gerekir o zaman 3 yıl değil 6yıl borcunuz olur ben sizin isteğiniz üzerine 3 yıldan hesaplıyorum...

    kardeşim 55 defa kaza namazı kılmışsınız 18 yaşındasınız 15 den alırsak 3 yıl
    3*365 =1095 gün -55=1040 gün
    1040 gün borçunuz var

    adetlerinizide siz hesaplayın ve bu günden düşün ayda kaç gün adet oluyorsanız bunu 36 ile çarpın 1040dan düşün kaç kılacaksınız ortaya çıkar.


  7. 11.Kasım.2009, 17:00
    4
    naqshi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Aralık.2008
    Üye No: 41624
    Mesaj Sayısı: 244
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    Yaş: 38

    --->: Kaza Namazımı Hesaplayamıyorum

    kardesim ögretmenin 15 yaş demis olabilir ama namaz ergenlige girince farz olur. öğretmeninin senin bu özel halini bilmeden yuvarlak konusutgunu varsayarak 6 yil üzerinden eger yanlis hesaplamadıysam 2135 gün daha farzlarin arkasina kazalari eklersen borcun bitmis olur insallah. ama baska birisi daha hesaplarsa daha dogru olur yanlıs anlamadıysam eğer sen her vaktina rkasından kazasını kılmak istiyorsun ve vaktin farzı kadar kılmak istiyosun buda kılmadığın zaman kadar kılmanı (6yıl-55gün) gerekir.


  8. 11.Kasım.2009, 17:00
    4
    Devamlı Üye
    kardesim ögretmenin 15 yaş demis olabilir ama namaz ergenlige girince farz olur. öğretmeninin senin bu özel halini bilmeden yuvarlak konusutgunu varsayarak 6 yil üzerinden eger yanlis hesaplamadıysam 2135 gün daha farzlarin arkasina kazalari eklersen borcun bitmis olur insallah. ama baska birisi daha hesaplarsa daha dogru olur yanlıs anlamadıysam eğer sen her vaktina rkasından kazasını kılmak istiyorsun ve vaktin farzı kadar kılmak istiyosun buda kılmadığın zaman kadar kılmanı (6yıl-55gün) gerekir.


  9. 11.Kasım.2009, 17:15
    5
    Sedanur
    Sedanur

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Mart.2008
    Üye No: 12019
    Mesaj Sayısı: 1,540
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 20

    --->: Kaza Namazımı Hesaplayamıyorum

    kaza namazı borcunuz 12 yaşından başlar buda 18-12=6

    6*365=2190-55=2135

    kaç gün adet oluyorsanız bunuda 6 ile çarpıp 2135'den çıkın borcunuzu bulmuş olursunuz.


  10. 11.Kasım.2009, 17:15
    5
    Sedanur
    kaza namazı borcunuz 12 yaşından başlar buda 18-12=6

    6*365=2190-55=2135

    kaç gün adet oluyorsanız bunuda 6 ile çarpıp 2135'den çıkın borcunuzu bulmuş olursunuz.


  11. 11.Kasım.2009, 17:55
    6
    Misafir

    --->: Kaza Namazımı Hesaplayamıyorum

    7gün adet oluyorum 2097 gün boyunca kılmam gerekiyor sedanur abla


  12. 11.Kasım.2009, 17:55
    6
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    7gün adet oluyorum 2097 gün boyunca kılmam gerekiyor sedanur abla


  13. 11.Kasım.2009, 18:12
    7
    Sedanur
    Sedanur

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Mart.2008
    Üye No: 12019
    Mesaj Sayısı: 1,540
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 20

    --->: Kaza Namazımı Hesaplayamıyorum

    Alıntı
    7gün adet oluyorum 2097 gün boyunca kılmam gerekiyor sedanur abla
    7 gün adet oluyorsanız 6*12=72 ay eder
    72*7=504 gün eder 2135-504= 1631 gün namaz borcun kalır bunuda her namazın arkasına o vaktin namaz borcunu kılarak ödeyebilirsin Allah kabul etsin...


  14. 11.Kasım.2009, 18:12
    7
    Sedanur
    Alıntı
    7gün adet oluyorum 2097 gün boyunca kılmam gerekiyor sedanur abla
    7 gün adet oluyorsanız 6*12=72 ay eder
    72*7=504 gün eder 2135-504= 1631 gün namaz borcun kalır bunuda her namazın arkasına o vaktin namaz borcunu kılarak ödeyebilirsin Allah kabul etsin...


  15. 11.Kasım.2009, 19:24
    8
    reyna89
    Es Rahmet Rüzgarı

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Ağustos.2009
    Üye No: 49643
    Mesaj Sayısı: 329
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4
    Yaş: 28

    --->: Kaza Namazımı Hesaplayamıyorum

    1631 kaç gün ediyor abla bir de adet oldugum zamandan itibaren bütün ayı kattın demi yani toplam olarak 1631 gün sonra kaza namazım bitiyor ( kaç ay yapıyor )


  16. 11.Kasım.2009, 19:24
    8
    Es Rahmet Rüzgarı
    1631 kaç gün ediyor abla bir de adet oldugum zamandan itibaren bütün ayı kattın demi yani toplam olarak 1631 gün sonra kaza namazım bitiyor ( kaç ay yapıyor )


  17. 11.Kasım.2009, 19:45
    9
    Sedanur
    Sedanur

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Mart.2008
    Üye No: 12019
    Mesaj Sayısı: 1,540
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 20

    --->: Kaza Namazımı Hesaplayamıyorum

    Alıntı
    1631 kaç gün ediyor abla bir de adet oldugum zamandan itibaren bütün ayı kattın demi yani toplam olarak 1631 gün sonra kaza namazım bitiyor ( kaç ay yapıyor )
    reyna kardeşim ayda 7 gün adet olduğuna göre bir ayda 30 gün olduğuna göre 30-7=23gün bir ayda namaz kılıyorsun buna göre hesaplarsak yılda 23*12=276 gün namaz kılıyorsun bir yılda buna göre 1631/276= 5yıl 9 buçuk ay namaz kılacaksın




  18. 11.Kasım.2009, 19:45
    9
    Sedanur
    Alıntı
    1631 kaç gün ediyor abla bir de adet oldugum zamandan itibaren bütün ayı kattın demi yani toplam olarak 1631 gün sonra kaza namazım bitiyor ( kaç ay yapıyor )
    reyna kardeşim ayda 7 gün adet olduğuna göre bir ayda 30 gün olduğuna göre 30-7=23gün bir ayda namaz kılıyorsun buna göre hesaplarsak yılda 23*12=276 gün namaz kılıyorsun bir yılda buna göre 1631/276= 5yıl 9 buçuk ay namaz kılacaksın




  19. 11.Kasım.2009, 20:25
    10
    reyna89
    Es Rahmet Rüzgarı

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Ağustos.2009
    Üye No: 49643
    Mesaj Sayısı: 329
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4
    Yaş: 28

    --->: Kaza Namazımı Hesaplayamıyorum

    yani 5yıl 9 buçuk ay namaz kılacaksın (kaza namazı oluyor demi )


  20. 11.Kasım.2009, 20:25
    10
    Es Rahmet Rüzgarı
    yani 5yıl 9 buçuk ay namaz kılacaksın (kaza namazı oluyor demi )


  21. 11.Kasım.2009, 20:28
    11
    Abdullatif
    seyyah

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Eylül.2009
    Üye No: 56182
    Mesaj Sayısı: 954
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 27
    Bulunduğu yer: sınırdan..

    --->: Kaza Namazımı Hesaplayamıyorum

    Alıntı
    12 yaştan hesaplanır kardeş.
    Erkeklerde de 12 midir? Yoksa değişir mi?


  22. 11.Kasım.2009, 20:28
    11
    seyyah
    Alıntı
    12 yaştan hesaplanır kardeş.
    Erkeklerde de 12 midir? Yoksa değişir mi?


  23. 11.Kasım.2009, 21:41
    12
    reyna89
    Es Rahmet Rüzgarı

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Ağustos.2009
    Üye No: 49643
    Mesaj Sayısı: 329
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4
    Yaş: 28

    --->: Kaza Namazımı Hesaplayamıyorum

    sedanur abla peki 1631 gün demişsin eğer günde 2kere her namazın kaza namazı kılınırsa ne kadar zamanda biter yani 1631/2 = 815 mi oluo böle mi hesaplicazzz


  24. 11.Kasım.2009, 21:41
    12
    Es Rahmet Rüzgarı
    sedanur abla peki 1631 gün demişsin eğer günde 2kere her namazın kaza namazı kılınırsa ne kadar zamanda biter yani 1631/2 = 815 mi oluo böle mi hesaplicazzz





+ Yorum Gönder
Git 12 Son