Konusunu Oylayın.: Adet ve gusül ile sıkıntım var ne yapmalıyım

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 3 kişi
Adet ve gusül ile sıkıntım var ne yapmalıyım
  1. 11.Nisan.2016, 16:56
    1
    Misafir

    Adet ve gusül ile sıkıntım var ne yapmalıyım






    Adet ve gusül ile sıkıntım var ne yapmalıyım Mumsema Benim bir sorum var inşallah yardımcı olursunuz.
    Öncelikle ben zaten takıntı bir insanım bunla ilgili çok sıkıntı çekiyorum. Bunlardan biri de şu: Mesela geçenlerde alışverişe çıkacaktık ailemle ama ben sürekli erteliyordum regl dönemim geçsin bitsin öyle paramı çekeyim ve alışveriş yapayım temiz temiz diye. Hayatımda da böyle kısıtlamalar koyuyorum başka konularda. Ama maalesef bu sorunsuz hallolmuyor bazen. O gün ben temizlenmiştim ama dışarıda tuvalete girdiğimde bir sarılık gördüm zaten gusül konusunda da çok takıntılıyım. Dedim takıntılık yapmıcam paramı çektim alışverişimi yaptım ama sonra da içim içimi yedi. Böyle şeylerde kötü şeyler olcak gibi düşünüyorum. İşte o çektiğim parayı bir daha harcamaya korkuyorum aldıklarımı giymeye falan. Birine bir şey olacakmış gibi geliyor. Mesela bazen yine kendimi bu şekilde sınırlayıp x şarkıyı temizlenene kadar dinlemiyim diyorum sonra gusül ile ilgili şüphem olunca ne yapacağımı bilmiyorum. O şarkıcıya bir şey olur diye düşünüyorum. Aynı şey hayal kurduğum şeylerde de oluyor. Aynı durumda o an düşündüğüm hayalini kurduğum kişiye veya şeye bir şey olacakmış gibi. Sürekli hayatımda ertelemeye yol açıyor bu durum. Böyle durumlarda gusülüm gerçekten geçerli olmasa dahi böyle şeyler söz konusu mu? Sadece gusül de değil bunu yapmadan şunu yapmayacağım gibi durumlar da oluyor. Buna uymasam ne olur? Lütfen yardım edin belki saçma gelmiştir ama beni çok rahatsız eden bir durum bu. Çok düşünen bir insanım.


  2. 11.Nisan.2016, 16:56
    1
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir



    Benim bir sorum var inşallah yardımcı olursunuz.
    Öncelikle ben zaten takıntı bir insanım bunla ilgili çok sıkıntı çekiyorum. Bunlardan biri de şu: Mesela geçenlerde alışverişe çıkacaktık ailemle ama ben sürekli erteliyordum regl dönemim geçsin bitsin öyle paramı çekeyim ve alışveriş yapayım temiz temiz diye. Hayatımda da böyle kısıtlamalar koyuyorum başka konularda. Ama maalesef bu sorunsuz hallolmuyor bazen. O gün ben temizlenmiştim ama dışarıda tuvalete girdiğimde bir sarılık gördüm zaten gusül konusunda da çok takıntılıyım. Dedim takıntılık yapmıcam paramı çektim alışverişimi yaptım ama sonra da içim içimi yedi. Böyle şeylerde kötü şeyler olcak gibi düşünüyorum. İşte o çektiğim parayı bir daha harcamaya korkuyorum aldıklarımı giymeye falan. Birine bir şey olacakmış gibi geliyor. Mesela bazen yine kendimi bu şekilde sınırlayıp x şarkıyı temizlenene kadar dinlemiyim diyorum sonra gusül ile ilgili şüphem olunca ne yapacağımı bilmiyorum. O şarkıcıya bir şey olur diye düşünüyorum. Aynı şey hayal kurduğum şeylerde de oluyor. Aynı durumda o an düşündüğüm hayalini kurduğum kişiye veya şeye bir şey olacakmış gibi. Sürekli hayatımda ertelemeye yol açıyor bu durum. Böyle durumlarda gusülüm gerçekten geçerli olmasa dahi böyle şeyler söz konusu mu? Sadece gusül de değil bunu yapmadan şunu yapmayacağım gibi durumlar da oluyor. Buna uymasam ne olur? Lütfen yardım edin belki saçma gelmiştir ama beni çok rahatsız eden bir durum bu. Çok düşünen bir insanım.


    Benzer Konular

    - Zilhicce orucu tutarken adet oldum ne yapmalıyım

    - Adet günüm ama sprey takılı olduğu içi kahverengi leke bir geliyor bir gelmiyor ne yapmalıyım?

    - Gusül abdesti konusunda sıkıntım cünüp oldummu? Kıyafeti yıkamalımıyım? gibi takıntılar

    - Annem benden kredi kartını kullanmamı istiyor maddi sıkıntım var ama çok ısrarcı ne yapmalıyım?

    - Adet dönemimde 10 gün leke oldum namaz kılamadım ne yapmalıyım

  3. 12.Nisan.2016, 09:12
    2
    Şema
    Moderatör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Mart.2007
    Üye No: 123
    Mesaj Sayısı: 9,332
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 103

    Cevap: Adet ve gusül ile sıkıntım var ne yapmalıyım




    Alıntı
    rteliyordum regl dönemim geçsin bitsin öyle paramı çekeyim ve alışveriş yapayım temiz temiz diye
    ilerde bebeğin olacak ve adetliyken emzireceksin ne olacak.... adeliyken sadece ibadet edemezsin kardeş bunu takma kafana.
    alışverişini yap dini hiç bir engel yoktur


  4. 12.Nisan.2016, 09:12
    2
    Moderatör



    Alıntı
    rteliyordum regl dönemim geçsin bitsin öyle paramı çekeyim ve alışveriş yapayım temiz temiz diye
    ilerde bebeğin olacak ve adetliyken emzireceksin ne olacak.... adeliyken sadece ibadet edemezsin kardeş bunu takma kafana.
    alışverişini yap dini hiç bir engel yoktur





+ Yorum Gönder