Konusunu Oylayın.: Anne baba sorunları

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Anne baba sorunları
  1. 02.Şubat.2016, 00:36
    1
    Misafir

    Anne baba sorunları






    Anne baba sorunları Mumsema Selamin Aleyküm Hayirli Geceler Dilerim öncelikle.

    Ben 37 yasinda Bir Bayanim 4 Kizim var en büyügü 6 yasinda Ben Evin Tek Kiziyim ne Abim nede Ablam olsa hersey daha farkli olurdu zaten. Esim cok iyi biri Allah sükür bazen ufak etfek sorular yasasakda Namzinda Niyazinde cocuklarinida cok Seviyor. Benim büyük Bir Problem Biz Annemlerde oturuyoruz her birlikte Babam 83 yasinda Allaha Sükür Sagligi sihati yerinde hatte 83 göstermio bile Annem 64 Babam cok aksi Namaz kildigi Halde oruc tutugu halde Agzi cok küfürlü Sürekli Hic olmiycak gereksiz yere Tartisiyorlar hersey karisiyor Babam nasil utanuyorum anlatmaktan oysaki Maddi durumunuzda cok iyi ama inanin evde hic huzur yok Sürekli tartismalar Para Icon falan Babamin Parasi oldugu halde gidip bisey almaz arda bi yapar hayir verir. Ben paradada degilim hic sevgi falan yok sürekli Bagirmalar tartismalar örnegin isigi yaksam yeter kapatin gidip yatin herseye karisiyor ve küfürlü oysaki bu yasa kadar hala yanlarindayim düsünmüyorki ya bu kizimin eside var yaninda ne böyle davraniom Ben inanin utanuyorum ve biktim Artik ne yapcagimi bilemiyorum bunlarin davranislari bei cok yipratiyor 8 Sendir birlikte oturuyoruz Ev Aldik am burnumdan getirolar oysaki Ben Anne Babam hepbirlikte yaninda Olson oturalim dedim ama kendi ein gibt hisetmiyorum Artikel burayi rahat edemiyorum Karsuda geliyorum Artik cünkü sinirlerim bozuldu resmen Ev ariyorum bulsam evimi ayircam bu yasimda Babam beni dövmeye jKalkior nerdeyse Annemede öle cok gaddar bazen icimde Sevgi kalmadi Babama güvenimde kalmadi. Hatte bisher ara Evlenmeye kalkisti Anneme Bana diordu defolun gidinsiz hic güvenimde yok Babama Karsi Sadece yine Allah icin iyi davranMaya calisiyorum onuda yapar uyorum bazen Ben iyi davrandikca eziyor beni napim Ben yardim edin Ev bulsam hemen cikicam kirmamak icin piskolojim bozulmasin diye Artik nerdeyse kinamayin beni ölse Kurtuldum diycem


  2. 02.Şubat.2016, 00:36
    1
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir



    Selamin Aleyküm Hayirli Geceler Dilerim öncelikle.

    Ben 37 yasinda Bir Bayanim 4 Kizim var en büyügü 6 yasinda Ben Evin Tek Kiziyim ne Abim nede Ablam olsa hersey daha farkli olurdu zaten. Esim cok iyi biri Allah sükür bazen ufak etfek sorular yasasakda Namzinda Niyazinde cocuklarinida cok Seviyor. Benim büyük Bir Problem Biz Annemlerde oturuyoruz her birlikte Babam 83 yasinda Allaha Sükür Sagligi sihati yerinde hatte 83 göstermio bile Annem 64 Babam cok aksi Namaz kildigi Halde oruc tutugu halde Agzi cok küfürlü Sürekli Hic olmiycak gereksiz yere Tartisiyorlar hersey karisiyor Babam nasil utanuyorum anlatmaktan oysaki Maddi durumunuzda cok iyi ama inanin evde hic huzur yok Sürekli tartismalar Para Icon falan Babamin Parasi oldugu halde gidip bisey almaz arda bi yapar hayir verir. Ben paradada degilim hic sevgi falan yok sürekli Bagirmalar tartismalar örnegin isigi yaksam yeter kapatin gidip yatin herseye karisiyor ve küfürlü oysaki bu yasa kadar hala yanlarindayim düsünmüyorki ya bu kizimin eside var yaninda ne böyle davraniom Ben inanin utanuyorum ve biktim Artik ne yapcagimi bilemiyorum bunlarin davranislari bei cok yipratiyor 8 Sendir birlikte oturuyoruz Ev Aldik am burnumdan getirolar oysaki Ben Anne Babam hepbirlikte yaninda Olson oturalim dedim ama kendi ein gibt hisetmiyorum Artikel burayi rahat edemiyorum Karsuda geliyorum Artik cünkü sinirlerim bozuldu resmen Ev ariyorum bulsam evimi ayircam bu yasimda Babam beni dövmeye jKalkior nerdeyse Annemede öle cok gaddar bazen icimde Sevgi kalmadi Babama güvenimde kalmadi. Hatte bisher ara Evlenmeye kalkisti Anneme Bana diordu defolun gidinsiz hic güvenimde yok Babama Karsi Sadece yine Allah icin iyi davranMaya calisiyorum onuda yapar uyorum bazen Ben iyi davrandikca eziyor beni napim Ben yardim edin Ev bulsam hemen cikicam kirmamak icin piskolojim bozulmasin diye Artik nerdeyse kinamayin beni ölse Kurtuldum diycem


    Benzer Konular

    - Evladın anne baba üzerinde hakkı var mı ve evlat anne babasına hakkını helal etmeyebi

    - Anne ve Baba Nedir? İslamda Anne Baba Kavramı

    - Öz anne-babadan başkasına anne- baba denilebilir mi?

    - Anne ve baba sayesinde kazanılmış kötü bir alışkanlığın cezasını kişimi anne ve babamı verecektir ?

    - Anne babadan başkasına anne baba denirmi

  3. 02.Şubat.2016, 11:52
    2
    haci
    Özel Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Ocak.2011
    Üye No: 83513
    Mesaj Sayısı: 320
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4

    Cevap: Anne baba sorunları




    allah yardımcınız olsun.işte buda sizin imtihanınız.bu olmassa idi başka şeylerle imtihan olurdunuz bunu unutmayın.islamı ana babaya saygıyı biliyor olmanız ne güzel sizin yapaçağınız tek şey sabır hani allah resülü bir hadisinde diyordu ya burnu yerde sürtülsün o ki anne baba yaşlanınca onlara iyi davranmayıp cenneti garanti etmeyenin.inanın bu sorunlar her ailede var hani derler ya atsan atılmaz satsan satılmaz bu da böyle birşey.bir yaşlı annete babaya bakmanın rahmet olduğunu unutmayın evet belki bizler yaşlanınca çekilmez olaçağız sinirle kaprisli herşeyden şikayet eden .bence şükür deyip sabretmekten başka bir yola başvurmayın ileride vicdan azabı çekmektense hakkınıza razı olun beterin beteri var bir elden ayaktan keslidiğini düşünün.inanın çevremde biri var annelerine bakan üç genç insan. 7 yıl oldu belki yatalak bu üç genç yaşları 40 35 30 hepsi işsiz ve bekarlar annelerine bakmaktan dolayı bekliyorlar belki bu onlar için daha hayırlı bunu biz bilemeyiz allah bilir.ümitvar olun sabredin vesselam


  4. 02.Şubat.2016, 11:52
    2
    Özel Üye



    allah yardımcınız olsun.işte buda sizin imtihanınız.bu olmassa idi başka şeylerle imtihan olurdunuz bunu unutmayın.islamı ana babaya saygıyı biliyor olmanız ne güzel sizin yapaçağınız tek şey sabır hani allah resülü bir hadisinde diyordu ya burnu yerde sürtülsün o ki anne baba yaşlanınca onlara iyi davranmayıp cenneti garanti etmeyenin.inanın bu sorunlar her ailede var hani derler ya atsan atılmaz satsan satılmaz bu da böyle birşey.bir yaşlı annete babaya bakmanın rahmet olduğunu unutmayın evet belki bizler yaşlanınca çekilmez olaçağız sinirle kaprisli herşeyden şikayet eden .bence şükür deyip sabretmekten başka bir yola başvurmayın ileride vicdan azabı çekmektense hakkınıza razı olun beterin beteri var bir elden ayaktan keslidiğini düşünün.inanın çevremde biri var annelerine bakan üç genç insan. 7 yıl oldu belki yatalak bu üç genç yaşları 40 35 30 hepsi işsiz ve bekarlar annelerine bakmaktan dolayı bekliyorlar belki bu onlar için daha hayırlı bunu biz bilemeyiz allah bilir.ümitvar olun sabredin vesselam


  5. 03.Şubat.2016, 02:29
    3
    Misafir

    Cevap: Anne baba sorunları

    Cevabiniz icin cok Tskler Sabretmeye calisiyorum Dua ediyorum Allahim Güc ve Sabir versin diye. Babamin bu davranislari karsisinda insanlara Güvenim kalmio sadece Allah ve Yavrularim Benim icinde Dua edin

    Saygilarimla


  6. 03.Şubat.2016, 02:29
    3
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Cevabiniz icin cok Tskler Sabretmeye calisiyorum Dua ediyorum Allahim Güc ve Sabir versin diye. Babamin bu davranislari karsisinda insanlara Güvenim kalmio sadece Allah ve Yavrularim Benim icinde Dua edin

    Saygilarimla





+ Yorum Gönder