Konusunu Oylayın.: Sunni sie ayrimciligi yapmaya bu devrde gerek var mi?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi
Sunni sie ayrimciligi yapmaya bu devrde gerek var mi?
  1. 19.Şubat.2015, 09:02
    1
    Misafir

    Sunni sie ayrimciligi yapmaya bu devrde gerek var mi?






    Sunni sie ayrimciligi yapmaya bu devrde gerek var mi? Mumsema Sunni Sie ayrimciligi yapmaya bu devrde gerek varmi?sonuçta hepimiz muslumaniz.biz bu ayrimciligi yapmakla müslüman dusmanlarini sevindiroyuz.sunni sianin halifenin sovdugune dua da hz Aliyi sunninin sevmedigine inanir.aklı başında sahis bunlara inanmaz.vahabi arayi katiyo ola bilirmi?dost olub ,dusmana karsi olmaya varmisiniz?


  2. 19.Şubat.2015, 09:02
    1
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir



    Sunni Sie ayrimciligi yapmaya bu devrde gerek varmi?sonuçta hepimiz muslumaniz.biz bu ayrimciligi yapmakla müslüman dusmanlarini sevindiroyuz.sunni sianin halifenin sovdugune dua da hz Aliyi sunninin sevmedigine inanir.aklı başında sahis bunlara inanmaz.vahabi arayi katiyo ola bilirmi?dost olub ,dusmana karsi olmaya varmisiniz?


    Benzer Konular

    - Ata eyer gerek, eyere er gerek atasözünün anlamı

    - Sunni bir bayan Alevi biriyle evlenebilirmi...?

    - Nas suresi 6. ayet:Gerek cinlerden,gerek insanlardan(olan bütün vesvesecilerin şerrinden Allah'a sığ

    - Tevbe suresi 41. ayet: (Ey müminler!) Gerek hafif, gerek ağır olarak savaşa çıkın, mallarınızla ve

    - Bir sunni bayan bir şia ile evlenebilir mi?

  3. 19.Şubat.2015, 17:02
    2
    Desert Rose
    Silent and lonely rains

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Ocak.2007
    Üye No: 5
    Mesaj Sayısı: 17,685
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 227
    Bulunduğu yer: the silent deserts in my soul

    Cevap: Sunni sie ayrimciligi yapmaya bu devrde gerek var mi?




    Sünni ve şia arasında bariz şekilde inanç ve amelde ayrımlar
    olduğu su götürmez bir gerçektir fakat bu devirde de fitneyi körüklemeye
    hiç gerek yoktur.



  4. 19.Şubat.2015, 17:02
    2
    Silent and lonely rains



    Sünni ve şia arasında bariz şekilde inanç ve amelde ayrımlar
    olduğu su götürmez bir gerçektir fakat bu devirde de fitneyi körüklemeye
    hiç gerek yoktur.



  5. 19.Şubat.2015, 23:25
    3
    Misafir

    Cevap: Sunni sie ayrimciligi yapmaya bu devrde gerek var mi?

    Şöyle aciklayalim .sia sunnilerin Hz Aliyi cok ta sevmedigini,muaviye ve yeziti daha cok sevdigine inanir.sunni de sianin hz Aliden önceki halifeleri sovdugune.şöyle bakildiginda hic te boyle diyil.bakin ben bir siiyim.baska ulkede yaşıyorum.bizim ulkede sunni ve sianin bir yerde namz kilmagini gormusum.sialar hakkinta aciklama yapıyim.sia:kadir günday peygamber efendimizin Ali efendimizi halife tayin ettiğine inanir,muaviye devrinde ezanın dahilinde Ali aleyhisselama lanet okunduğu icin,sia azaninda emirlemominen aliyyen veliyulah denlir,namaz eli acik kilinir,bunların hepsinin aciklamsi var hem de sahih delillerle.
    Sunni ise halifeliyin Ebubekr,Ömer,Osman ve Ali olarak articil gitmesine, Ali aleyhisselamin kadir humda halife tayin edilmedigine inanir,namazi eli bagli kilar ve kendilerine uygun aciklamalri var.
    Şimdi gelelim sialarin halifeleri sövmeleri iddiasina.sia halifeyi sövmez,cunki halifeler Islam adina buyuk işler yapmıştır,kalan isler Allah katindadir ve Allah her seyi goruyor,biliyor.namazın kılınması,ezan ve baska konular cok uzun bi konu ve her kes bildiği dogruyu uyguluyo.bununla da hem sii hem de sunni Allaha ibadet ediyor,ona hemd sena ediyo,ona şükür ediyo,ona yalvarip,gunahlarinin affolmasini istiyor.ayrimciliga gerekli olan bi sey gormuyorum ben.
    Sunni ve siani kardes olarak görürüm.ama ki vahabini diyil.vahabi sia ve sunni arasına savaş sokmaya yelteniyo.abd usaklığı yaparak.sialara nefret ederler,cunki sia onların dinlerini kabul etmedi,onlar yaşı otmus kız kardesi erkek kardese,kızı babaya helal kilarlar sunni kardeslerime sorum sizde niye sey varmi kardeşim? Dedigim gibi siayim,başka ulkede yasiyorum,sunnileri severim,ve de tüm programlari izlerim.bizim ulkede vahabiler var,sakallarinin uzunluguna gore para alirlar, pantolanlar hep kisa olur,sia yaninda sunnini sunni yaninda siani kotuler .bunu gerçek müslüman yaparmi?
    Bence su mezhepcigi aradan kaldıralım.yok olmuyorsa bize soru soranlara yalniz muslumanim diylem.cunki müslüman olmak sereftir arkadaşlar,hristiyanlar katolik ,pravaslavlara ayrilarak bir birini dittiler,kanlarini doktuler,sonra bunun bi ise yaramadigini gorup de barış sagladilar.hiç duyuyormusunuz ki dünyada hristiyanlar bir birni kirsin ki sen pravaslav sen katoliksin diye .ama her gun musluman müslümanı olduruo,binlerce musluman cuma namazinda katle yetiriliyor.e şimdi tabi muslumanmi bunu yapiyo abd ,israil müslüman donundami? Açık aydın belli bence .Hiç revami bu kardeslerim.Allah dini boylemi yaratdi?peygambere ne deriz biz o buru tarafta?bu ayrimciliga son verelim,baksanıza mezhep davası ede ede bir birimzi parcaliyoruz,fransada alcaklar peygamberimzin karikaturunu çiziyor,sadece izliyoruz,Islami teror dini adlandiryolar,biz yalnız izliyorum.Hadi kardeslerim sunni dindaslarim hepimiz muslumaniz birlik olalim Allah adina allah askina.
    Lütfen yorumu yayinlayin .hakikatlari yazdim.


  6. 19.Şubat.2015, 23:25
    3
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Şöyle aciklayalim .sia sunnilerin Hz Aliyi cok ta sevmedigini,muaviye ve yeziti daha cok sevdigine inanir.sunni de sianin hz Aliden önceki halifeleri sovdugune.şöyle bakildiginda hic te boyle diyil.bakin ben bir siiyim.baska ulkede yaşıyorum.bizim ulkede sunni ve sianin bir yerde namz kilmagini gormusum.sialar hakkinta aciklama yapıyim.sia:kadir günday peygamber efendimizin Ali efendimizi halife tayin ettiğine inanir,muaviye devrinde ezanın dahilinde Ali aleyhisselama lanet okunduğu icin,sia azaninda emirlemominen aliyyen veliyulah denlir,namaz eli acik kilinir,bunların hepsinin aciklamsi var hem de sahih delillerle.
    Sunni ise halifeliyin Ebubekr,Ömer,Osman ve Ali olarak articil gitmesine, Ali aleyhisselamin kadir humda halife tayin edilmedigine inanir,namazi eli bagli kilar ve kendilerine uygun aciklamalri var.
    Şimdi gelelim sialarin halifeleri sövmeleri iddiasina.sia halifeyi sövmez,cunki halifeler Islam adina buyuk işler yapmıştır,kalan isler Allah katindadir ve Allah her seyi goruyor,biliyor.namazın kılınması,ezan ve baska konular cok uzun bi konu ve her kes bildiği dogruyu uyguluyo.bununla da hem sii hem de sunni Allaha ibadet ediyor,ona hemd sena ediyo,ona şükür ediyo,ona yalvarip,gunahlarinin affolmasini istiyor.ayrimciliga gerekli olan bi sey gormuyorum ben.
    Sunni ve siani kardes olarak görürüm.ama ki vahabini diyil.vahabi sia ve sunni arasına savaş sokmaya yelteniyo.abd usaklığı yaparak.sialara nefret ederler,cunki sia onların dinlerini kabul etmedi,onlar yaşı otmus kız kardesi erkek kardese,kızı babaya helal kilarlar sunni kardeslerime sorum sizde niye sey varmi kardeşim? Dedigim gibi siayim,başka ulkede yasiyorum,sunnileri severim,ve de tüm programlari izlerim.bizim ulkede vahabiler var,sakallarinin uzunluguna gore para alirlar, pantolanlar hep kisa olur,sia yaninda sunnini sunni yaninda siani kotuler .bunu gerçek müslüman yaparmi?
    Bence su mezhepcigi aradan kaldıralım.yok olmuyorsa bize soru soranlara yalniz muslumanim diylem.cunki müslüman olmak sereftir arkadaşlar,hristiyanlar katolik ,pravaslavlara ayrilarak bir birini dittiler,kanlarini doktuler,sonra bunun bi ise yaramadigini gorup de barış sagladilar.hiç duyuyormusunuz ki dünyada hristiyanlar bir birni kirsin ki sen pravaslav sen katoliksin diye .ama her gun musluman müslümanı olduruo,binlerce musluman cuma namazinda katle yetiriliyor.e şimdi tabi muslumanmi bunu yapiyo abd ,israil müslüman donundami? Açık aydın belli bence .Hiç revami bu kardeslerim.Allah dini boylemi yaratdi?peygambere ne deriz biz o buru tarafta?bu ayrimciliga son verelim,baksanıza mezhep davası ede ede bir birimzi parcaliyoruz,fransada alcaklar peygamberimzin karikaturunu çiziyor,sadece izliyoruz,Islami teror dini adlandiryolar,biz yalnız izliyorum.Hadi kardeslerim sunni dindaslarim hepimiz muslumaniz birlik olalim Allah adina allah askina.
    Lütfen yorumu yayinlayin .hakikatlari yazdim.


  7. 20.Şubat.2015, 12:25
    4
    Misafir

    Cevap: Sunni sie ayrimciligi yapmaya bu devrde gerek var mi?

    Sia ile sunni ayrimciligi su devrde yalniz ve yalnız musluman dusmnlari,hristiyan,yahudi,vahabileri sevindirir.bakalım soyle bi meseleye.sialar:3 defa namaz kilar(mutlak diyildir 5 defa namaz klan siiler de vardir ki bu da siilerin cogunu yansitmakta).ezanda eliyyen veliyullah kelimesi şöyle aciklanir,muaviye devrinde emevilerden hakimiyyete gelen (sahsin ismini unutdum af buyurun) sahsa kadar Ali aleyhisselama lanet okunmus ki sunun karsiliginda Ali taraftarlari eliyyen veliyullah demektetirler.namazın mohurle kilinisi ise soyle:topraktan yaratilmisdir muhur,toprak ta yiyilip icilmeyen,giyilmeyen tek sey.hem de insan topraktan yaratilmis ona donucek ve tabi ki yine ALLAHU TEALA tarafından yeniden diriltilecek!toprağa alinini koymakla insan benliyini aradan kaldiri.yani "ben - ben " deyen insanlarda soyle fikir oluyor,ben su topraktan yarandim,Neden ovunuyorum ki! Sahabelere sövmek meselesine gelelim.şii sahabileri sovmez!nerden duyuluyor kim diyo anlamış diyilm.Hz.Ebubekr,Hz .Ömer ,Hz.Osman zamaninda Islam icin cok seyler yapmislar.ama ki sia Hz.Alinini peygamber tarafindan kadir humda canisini tayin ettiğine inanirlar ki bu da kaynaklarda dogrulanmis.su olay icin şiiler halifelri sövüyor diyenlere soz bulamiyorum.o üsler Allah Katindadir ve o her seyin dos doğrusunu yapacaktir.
    Sunni Hz.Ali aleyhisselamin kadir humda halife tayin edilmedigini der ve kendince de haklı deliller getirir.muaviyeye hazret demesi de siiler tarafından hos karşılanmaz. siiye gore Ebubekr Ömer Osman Ve Ali radiallahu anhular da hazret o da mı?o ki Ali aleyhisselam karsi cikmis.neyse su konular uzadikca uzanir ve sonu yeni bir musluman svasina gelir ki bu ne ALLAH tarafindan hos karsilanir ne deki bize bi hayri olur.ve is var ki simdi sünniler ve sialar bir birine karsi gelmis durumdalar.bu da musluman düşmanlarının işine geliyor.götürelim hıristiyanları.katolik ve pravaslavlari iyi taniriz.onlar zamaninda bir birini kirdilar,sonrdan bunun bi ise yaramayacagini anladilar,hiç her hangi bi hristiyan dünyasında simdiki devrde hristiyanlarin din icin bir birini kirdigin,sovdugunu gordunuzmu?
    Şimdi soyle soyleyelim.sia sunni arasindaki su ihtilaflari kaldiralim.hem sunni hem sia ayni ALLAHA secde ediyor,ayni ALLAHA dua ediyo,namaz kiliyor,oruc tutuyor,hepsinin peygamberi MUHAMMED MUSTAFA,DINI ISLAMDIR,KTABI DA KURAN.sunni de sia da ehli beyti sever,sia halifeleri sovmez hasa.aha ne kaldi geride.kalan işler ise ALLAHIN nezdindedir.ben sia sunni kardesligi diyorum.benimle hemfikir olmaya varmisiniz ? Ha bu arda yorumları yayinlayin lutfen ki arkadaslarin fikrini de ogrenelim.Sagolun dindaslarim.


  8. 20.Şubat.2015, 12:25
    4
    dindas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    dindas
    Misafir
    Sia ile sunni ayrimciligi su devrde yalniz ve yalnız musluman dusmnlari,hristiyan,yahudi,vahabileri sevindirir.bakalım soyle bi meseleye.sialar:3 defa namaz kilar(mutlak diyildir 5 defa namaz klan siiler de vardir ki bu da siilerin cogunu yansitmakta).ezanda eliyyen veliyullah kelimesi şöyle aciklanir,muaviye devrinde emevilerden hakimiyyete gelen (sahsin ismini unutdum af buyurun) sahsa kadar Ali aleyhisselama lanet okunmus ki sunun karsiliginda Ali taraftarlari eliyyen veliyullah demektetirler.namazın mohurle kilinisi ise soyle:topraktan yaratilmisdir muhur,toprak ta yiyilip icilmeyen,giyilmeyen tek sey.hem de insan topraktan yaratilmis ona donucek ve tabi ki yine ALLAHU TEALA tarafından yeniden diriltilecek!toprağa alinini koymakla insan benliyini aradan kaldiri.yani "ben - ben " deyen insanlarda soyle fikir oluyor,ben su topraktan yarandim,Neden ovunuyorum ki! Sahabelere sövmek meselesine gelelim.şii sahabileri sovmez!nerden duyuluyor kim diyo anlamış diyilm.Hz.Ebubekr,Hz .Ömer ,Hz.Osman zamaninda Islam icin cok seyler yapmislar.ama ki sia Hz.Alinini peygamber tarafindan kadir humda canisini tayin ettiğine inanirlar ki bu da kaynaklarda dogrulanmis.su olay icin şiiler halifelri sövüyor diyenlere soz bulamiyorum.o üsler Allah Katindadir ve o her seyin dos doğrusunu yapacaktir.
    Sunni Hz.Ali aleyhisselamin kadir humda halife tayin edilmedigini der ve kendince de haklı deliller getirir.muaviyeye hazret demesi de siiler tarafından hos karşılanmaz. siiye gore Ebubekr Ömer Osman Ve Ali radiallahu anhular da hazret o da mı?o ki Ali aleyhisselam karsi cikmis.neyse su konular uzadikca uzanir ve sonu yeni bir musluman svasina gelir ki bu ne ALLAH tarafindan hos karsilanir ne deki bize bi hayri olur.ve is var ki simdi sünniler ve sialar bir birine karsi gelmis durumdalar.bu da musluman düşmanlarının işine geliyor.götürelim hıristiyanları.katolik ve pravaslavlari iyi taniriz.onlar zamaninda bir birini kirdilar,sonrdan bunun bi ise yaramayacagini anladilar,hiç her hangi bi hristiyan dünyasında simdiki devrde hristiyanlarin din icin bir birini kirdigin,sovdugunu gordunuzmu?
    Şimdi soyle soyleyelim.sia sunni arasindaki su ihtilaflari kaldiralim.hem sunni hem sia ayni ALLAHA secde ediyor,ayni ALLAHA dua ediyo,namaz kiliyor,oruc tutuyor,hepsinin peygamberi MUHAMMED MUSTAFA,DINI ISLAMDIR,KTABI DA KURAN.sunni de sia da ehli beyti sever,sia halifeleri sovmez hasa.aha ne kaldi geride.kalan işler ise ALLAHIN nezdindedir.ben sia sunni kardesligi diyorum.benimle hemfikir olmaya varmisiniz ? Ha bu arda yorumları yayinlayin lutfen ki arkadaslarin fikrini de ogrenelim.Sagolun dindaslarim.





+ Yorum Gönder