Konusunu Oylayın.: Abdülaziz Bayındır'ın “Allah Geleceği Bilmez” dalaleti

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Abdülaziz Bayındır'ın “Allah Geleceği Bilmez” dalaleti
  1. 07.Ocak.2013, 17:01
    13
    İLİMCİK
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Haziran.2012
    Üye No: 96623
    Mesaj Sayısı: 419
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 5

    Cevap: Abdülaziz Bayındır'ın “Allah Geleceği Bilmez” dalaleti

    reklam


    Cevap: Abdülaziz Bayındır'ın “Allah Geleceği Bilmez” dalaleti isimli yazı www.Mumsema.comCevap: Abdülaziz Bayındır'ın “Allah Geleceği Bilmez” dalaleti
    Alıntı
    Bahsettiği ayetlerden bir tanesinin bir kelimesinin manasını yanlış verdiğini yazın yeterlidir.Uzun uzun konuyla alakasız yazılar yazmanıza gerek yok
    .

    Peki soruyu şöyle sorayım sana Çelebi kardeşim:

    Mesela "ahsen-ül halıkin" "Allahü Ekber" "erhamürrahimin" "hayrurrazıkin" gibi cümlelere bakıp "bak Kur'an Allahtan başka ilahlar, halıklar, rezzaklar, rahimler olduğunu söylüyor" diyen ve "sen bu ayetlere verdiğim tercümeyi çürütebilir misin" diye dava eden bir kimseye nasıl cevap verirsin? veya Mesela, biri dese ki ayette "Allah unuttuğunu söylüyor..bu ayetin tercümesinin yanlış olduğunu söyleyebilir misin? Ya ayetin tercümesinin yanlış olduğunu ispatla veya Allahın gerçekten unuttuğunu kabul et" dese ona ne cevap verirsin? veya mesela bir kimse sana dese: "Ayette Allahın eli olduğunu ve oturduğunu söylüyor..Bu ayetlerin tercümesini inkar edebilir misin..Öyle ise, Allahın eli olduğunu ve oturduğunu kabul etmek zorundasın"..dese ne cevap verirsin?

    Demek ki, bir ayette geçen kelimenin sadece lügat manasına değil, Kur'an ve sünnet bütünlüğü içinde o ayetin maksadına bakılır ve diğer Kur'an ayetlerinde ve sünnette o ayetin izah ve tefsirine ve hakiki manasına ve maksadına bakılır..Eğer diğer ayetleri ve hadis-i şerifleri nazara almazsak ve ayetin maksadına bakmazsak yukarıdaki soruyu soran adam devamlı haklı olur..Ona bir şey demeye hakkın olmaz..İşte madem Allahın ilminin sonsuz olduğunu hepimiz biliyoruz..Hem madem, bütün zamanları ve mekanları bir anda gördüğünü inkar edenin imanı gider..Madem Kur'an-ı Hakim, bir çok ayeti ile Allahın herşeyi bildiğini ve ilminde noksan olmadığını ve herşeyin levh-i mahfuzda yazıldığını çok açık beyan ediyor ve MADEM ALLAHIN HAŞA İLMİNİN ARTMASI BİR NOKSANLIKTIR..Öyle ise, bu adamın o ayetlerden anladığı mana yanlıştır, hatalıdır..

    Bu adam başka bir yerde, işine gelmeyince lügat manasına bakmıyor..Mesela "venşakkal kamer" ayeti için "hakikat ortaya çıktı" diyor..Demek ki, bu adam kendi bozulmuş itikadına Kur'an ayetlerini alet yapıyor.. Allahın bütün zamanları ve mekanları bir anda gördüğünü inkar ettiği için ve kader hakikatini ve Allahın bilmesi ile cüz-i iradenin nasıl tevfik edileceğini bilmediği ve bozulmuş aklına sığıştırmadığı için haşa ve kella Allahın ezeli ve sonsuz ilmini inkar ederek, haşa Allahı cahillik ile ve acz ile ve noksan sıfatlar ile ittiham edip, dalalet fırkalarında koşturuyor..Bu adam haşa Allahı kendi gibi sadece şimdiki zamanda yaşayan ve geçmiş ve geleceği görmeyen bir varlık zannediyor herhalde..Allahın ezeliyetini ve zaman ve mekandan münezzehiyetini aklına sığıştıramıyor..

    Elhasıl, madem Allahın ilmi ezelidir, sonsuzdur, zatidir, arızi değildir.. madem, bütün kainat ezelden ebede kadar Allahın nazar-ı şuhudundadır...Öyle ise, "Allah bir şeyler öğrendi" veya "Allah bazı şeyleri bilmiyor" demek insanın imanını uçurur..


  2. 07.Ocak.2013, 17:01
    13
    İLİMCİK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    reklam


    Alıntı
    Bahsettiği ayetlerden bir tanesinin bir kelimesinin manasını yanlış verdiğini yazın yeterlidir.Uzun uzun konuyla alakasız yazılar yazmanıza gerek yok
    .

    Peki soruyu şöyle sorayım sana Çelebi kardeşim:

    Mesela "ahsen-ül halıkin" "Allahü Ekber" "erhamürrahimin" "hayrurrazıkin" gibi cümlelere bakıp "bak Kur'an Allahtan başka ilahlar, halıklar, rezzaklar, rahimler olduğunu söylüyor" diyen ve "sen bu ayetlere verdiğim tercümeyi çürütebilir misin" diye dava eden bir kimseye nasıl cevap verirsin? veya Mesela, biri dese ki ayette "Allah unuttuğunu söylüyor..bu ayetin tercümesinin yanlış olduğunu söyleyebilir misin? Ya ayetin tercümesinin yanlış olduğunu ispatla veya Allahın gerçekten unuttuğunu kabul et" dese ona ne cevap verirsin? veya mesela bir kimse sana dese: "Ayette Allahın eli olduğunu ve oturduğunu söylüyor..Bu ayetlerin tercümesini inkar edebilir misin..Öyle ise, Allahın eli olduğunu ve oturduğunu kabul etmek zorundasın"..dese ne cevap verirsin?

    Demek ki, bir ayette geçen kelimenin sadece lügat manasına değil, Kur'an ve sünnet bütünlüğü içinde o ayetin maksadına bakılır ve diğer Kur'an ayetlerinde ve sünnette o ayetin izah ve tefsirine ve hakiki manasına ve maksadına bakılır..Eğer diğer ayetleri ve hadis-i şerifleri nazara almazsak ve ayetin maksadına bakmazsak yukarıdaki soruyu soran adam devamlı haklı olur..Ona bir şey demeye hakkın olmaz..İşte madem Allahın ilminin sonsuz olduğunu hepimiz biliyoruz..Hem madem, bütün zamanları ve mekanları bir anda gördüğünü inkar edenin imanı gider..Madem Kur'an-ı Hakim, bir çok ayeti ile Allahın herşeyi bildiğini ve ilminde noksan olmadığını ve herşeyin levh-i mahfuzda yazıldığını çok açık beyan ediyor ve MADEM ALLAHIN HAŞA İLMİNİN ARTMASI BİR NOKSANLIKTIR..Öyle ise, bu adamın o ayetlerden anladığı mana yanlıştır, hatalıdır..

    Bu adam başka bir yerde, işine gelmeyince lügat manasına bakmıyor..Mesela "venşakkal kamer" ayeti için "hakikat ortaya çıktı" diyor..Demek ki, bu adam kendi bozulmuş itikadına Kur'an ayetlerini alet yapıyor.. Allahın bütün zamanları ve mekanları bir anda gördüğünü inkar ettiği için ve kader hakikatini ve Allahın bilmesi ile cüz-i iradenin nasıl tevfik edileceğini bilmediği ve bozulmuş aklına sığıştırmadığı için haşa ve kella Allahın ezeli ve sonsuz ilmini inkar ederek, haşa Allahı cahillik ile ve acz ile ve noksan sıfatlar ile ittiham edip, dalalet fırkalarında koşturuyor..Bu adam haşa Allahı kendi gibi sadece şimdiki zamanda yaşayan ve geçmiş ve geleceği görmeyen bir varlık zannediyor herhalde..Allahın ezeliyetini ve zaman ve mekandan münezzehiyetini aklına sığıştıramıyor..

    Elhasıl, madem Allahın ilmi ezelidir, sonsuzdur, zatidir, arızi değildir.. madem, bütün kainat ezelden ebede kadar Allahın nazar-ı şuhudundadır...Öyle ise, "Allah bir şeyler öğrendi" veya "Allah bazı şeyleri bilmiyor" demek insanın imanını uçurur..


  3. 08.Ocak.2013, 00:49
    14
    imam
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Ağustos.2007
    Üye No: 2034
    Mesaj Sayısı: 7,512
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: minallah-ilelllah

    Cevap: Abdülaziz Bayındır'ın “Allah Geleceği Bilmez” dalaleti

    reklam


    Çelebi hakkı biliyor ama o şahısa olan sevgisi hakkı kabul etmesine engel oluyor.
    Kamer süresine ne diyecek bakalım


  4. 08.Ocak.2013, 00:49
    14
    Üye
    reklam


    Çelebi hakkı biliyor ama o şahısa olan sevgisi hakkı kabul etmesine engel oluyor.
    Kamer süresine ne diyecek bakalım


  5. 08.Ocak.2013, 08:28
    15
    çelebiler
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 15.Ağustos.2012
    Üye No: 97474
    Mesaj Sayısı: 406
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Abdülaziz Bayındır'ın “Allah Geleceği Bilmez” dalaleti

    Alıntı
    Çelebi hakkı biliyor ama o şahısa olan sevgisi hakkı kabul etmesine engel oluyor.
    Kamer süresine ne diyecek bakalım
    Senin açtığın konuda cevap verdim oradan bakabilirsin

    http://www.mumsema.com/tefsir/233996...tml#post846362


  6. 08.Ocak.2013, 08:28
    15
    çelebiler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Alıntı
    Çelebi hakkı biliyor ama o şahısa olan sevgisi hakkı kabul etmesine engel oluyor.
    Kamer süresine ne diyecek bakalım
    Senin açtığın konuda cevap verdim oradan bakabilirsin

    http://www.mumsema.com/tefsir/233996...tml#post846362


  7. 08.Ocak.2013, 10:21
    16
    İLİMCİK
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Haziran.2012
    Üye No: 96623
    Mesaj Sayısı: 419
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 5

    Cevap: Abdülaziz Bayındır'ın “Allah Geleceği Bilmez” dalaleti

    En'am suresinin altıncı ayetinin meali şöyledir: O öyle bir Rab’dır ki, sizi çamurdan yaratmış, sonra (her birinize) bir ecel tayin etmiştir. (Kıyametin kopması için) belirlenmiş bir ecel de O’nun katındadır. Siz ise hâlâ şüphe ediyorsunuz.

    sorum şu: Allah bizim ecelimizi tayin etmiş.Şimdi, bir kimse diğer bir kimseyi tüfekle öldürüyor..Allah, ecelimizi bildiği ve belirlediği için mi o adam tüfekle öldürüyor?Yoksa, o adamın tüfek ile ateş edeceğini bildiği için mi Allah o adamın ecelini tayin ediyor?

    Tüfek ile ateş eden adam: "Allah senin ecelini tayin etmiş ve ne zaman öleceğini bilmiş..öyle ise benim suçum yok" derse haklı olur mu?

    Bu iki sorudan Bayındır'ın ne kadar basit düşündüğünü ve ehl-i hakikat ve ehl-i ilim nazarında ne kadar maskara olduğunu anlayınız..


  8. 08.Ocak.2013, 10:21
    16
    İLİMCİK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    En'am suresinin altıncı ayetinin meali şöyledir: O öyle bir Rab’dır ki, sizi çamurdan yaratmış, sonra (her birinize) bir ecel tayin etmiştir. (Kıyametin kopması için) belirlenmiş bir ecel de O’nun katındadır. Siz ise hâlâ şüphe ediyorsunuz.

    sorum şu: Allah bizim ecelimizi tayin etmiş.Şimdi, bir kimse diğer bir kimseyi tüfekle öldürüyor..Allah, ecelimizi bildiği ve belirlediği için mi o adam tüfekle öldürüyor?Yoksa, o adamın tüfek ile ateş edeceğini bildiği için mi Allah o adamın ecelini tayin ediyor?

    Tüfek ile ateş eden adam: "Allah senin ecelini tayin etmiş ve ne zaman öleceğini bilmiş..öyle ise benim suçum yok" derse haklı olur mu?

    Bu iki sorudan Bayındır'ın ne kadar basit düşündüğünü ve ehl-i hakikat ve ehl-i ilim nazarında ne kadar maskara olduğunu anlayınız..


  9. 08.Ocak.2013, 13:54
    17
    islamyolu
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Mayıs.2011
    Üye No: 87477
    Mesaj Sayısı: 2,615
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Abdülaziz Bayındır'ın “Allah Geleceği Bilmez” dalaleti

    nasıl diliniz varıyor Allah gelecegi bilmez demeye dahada anlamıyorum. yav İlah tır. Yaradandır. Bizleri yaradan gelecegi bilmezse nasıl İlah olacak. Her namazda Allahı noksan sıfatlardan tenzih etmiyormuyuz. öyle bir noksanlık veriyorsunuz ki , şaştım kaldım. kardeşim açıkça diyorum bu bizim itikatımızda vardır 4 mezhebe görede böyledir. Abdullaziz Bayındır çok ayette yanlış okuyor. o kadar usta bir arapcası yok. lügat mugat anlamıyor.


  10. 08.Ocak.2013, 13:54
    17
    islamyolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    nasıl diliniz varıyor Allah gelecegi bilmez demeye dahada anlamıyorum. yav İlah tır. Yaradandır. Bizleri yaradan gelecegi bilmezse nasıl İlah olacak. Her namazda Allahı noksan sıfatlardan tenzih etmiyormuyuz. öyle bir noksanlık veriyorsunuz ki , şaştım kaldım. kardeşim açıkça diyorum bu bizim itikatımızda vardır 4 mezhebe görede böyledir. Abdullaziz Bayındır çok ayette yanlış okuyor. o kadar usta bir arapcası yok. lügat mugat anlamıyor.


  11. 08.Ocak.2013, 14:03
    18
    imam
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Ağustos.2007
    Üye No: 2034
    Mesaj Sayısı: 7,512
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: minallah-ilelllah

    Cevap: Abdülaziz Bayındır'ın “Allah Geleceği Bilmez” dalaleti

    Dili varıyor ama ınan kalbi bunu tasdik etmiyor.
    Ebu çekilin inadı ışte bu


  12. 08.Ocak.2013, 14:03
    18
    Üye
    Dili varıyor ama ınan kalbi bunu tasdik etmiyor.
    Ebu çekilin inadı ışte bu


  13. 08.Ocak.2013, 14:17
    19
    İLİMCİK
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Haziran.2012
    Üye No: 96623
    Mesaj Sayısı: 419
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 5

    Cevap: Abdülaziz Bayındır'ın “Allah Geleceği Bilmez” dalaleti

    Zaten geçmiş-gelecek hep yaratılmış mahluklar için geçerlidir..Allah için geçmiş veya gelecek düşünülemez, çünkü, ezelidir..Zamandan ve mekandan ve bütün noksan sıfatlardan münezzehtir..Bütün kainat, ezelden ebede onun huzurundadır ve kabza-i tasarrufundadır..Zaten Allahın bütün sıfatları zatidir..arızi değildir..Bu sebeple haşa cehil ona arız olamaz..Eğer bir kimse "Allah bazı şeyleri yeni öğreniyor" veya "Allah sadece bizim olduğumuz zamanı görüyor" derse, Allahın ezeli ve sonsuz ilmini inkar etmiş ve haşa ona cehil ve acz isnad etmiş olur..Bu sebeple "Allah yarını (bize göre yarını) bilmiyor" demek küfürdür..İnsanı dinden çıkarır.


  14. 08.Ocak.2013, 14:17
    19
    İLİMCİK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    Zaten geçmiş-gelecek hep yaratılmış mahluklar için geçerlidir..Allah için geçmiş veya gelecek düşünülemez, çünkü, ezelidir..Zamandan ve mekandan ve bütün noksan sıfatlardan münezzehtir..Bütün kainat, ezelden ebede onun huzurundadır ve kabza-i tasarrufundadır..Zaten Allahın bütün sıfatları zatidir..arızi değildir..Bu sebeple haşa cehil ona arız olamaz..Eğer bir kimse "Allah bazı şeyleri yeni öğreniyor" veya "Allah sadece bizim olduğumuz zamanı görüyor" derse, Allahın ezeli ve sonsuz ilmini inkar etmiş ve haşa ona cehil ve acz isnad etmiş olur..Bu sebeple "Allah yarını (bize göre yarını) bilmiyor" demek küfürdür..İnsanı dinden çıkarır.


  15. 08.Ocak.2013, 15:51
    20
    İLİMCİK
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Haziran.2012
    Üye No: 96623
    Mesaj Sayısı: 419
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 5

    Cevap: Abdülaziz Bayındır'ın “Allah Geleceği Bilmez” dalaleti

    Bu adam böyle imana ve itikada taalluk eden esas bir meselede bu kadar basit düşünebiliyorsa ve böyle halt edebiliyorsa, teferruata dair ictihadi meselelerde ne halt yediğini kıyas ediniz..Sonra da tutmuş İmam-ı Azam ve İmam-ı Şafi gibi müctehidlere "bunlar Kur'andan habersiz" demesinin ne kadar ehemmiyetsiz olduğunu kıyas ediniz...Adam "Kur'andan habersiz" derken kendini tarif etmiş tam olarak.


  16. 08.Ocak.2013, 15:51
    20
    İLİMCİK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    Bu adam böyle imana ve itikada taalluk eden esas bir meselede bu kadar basit düşünebiliyorsa ve böyle halt edebiliyorsa, teferruata dair ictihadi meselelerde ne halt yediğini kıyas ediniz..Sonra da tutmuş İmam-ı Azam ve İmam-ı Şafi gibi müctehidlere "bunlar Kur'andan habersiz" demesinin ne kadar ehemmiyetsiz olduğunu kıyas ediniz...Adam "Kur'andan habersiz" derken kendini tarif etmiş tam olarak.


  17. 08.Ocak.2013, 16:02
    21
    zekaikc
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Şubat.2011
    Üye No: 84250
    Mesaj Sayısı: 28
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0
    Yaş: 33

    Cevap: Abdülaziz Bayındır'ın “Allah Geleceği Bilmez” dalaleti

    Takke düştü kel iyice göründü Abdülaziz bayındır


  18. 08.Ocak.2013, 16:02
    21
    zekaikc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Takke düştü kel iyice göründü Abdülaziz bayındır


  19. 08.Ocak.2013, 18:22
    22
    İLİMCİK
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Haziran.2012
    Üye No: 96623
    Mesaj Sayısı: 419
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 5

    Cevap: Abdülaziz Bayındır'ın “Allah Geleceği Bilmez” dalaleti

    Dördüncü Nükte: Ehl-i dalalet ve bid'at fırkalarından bir kısım zâtlar, ümmet nazarında makbul oluyorlar. Aynen onlar gibi zâtlar var; zahirî hiçbir fark yokken, ümmet reddediyor. Bunda hayret ediyordum. Meselâ: Mu'tezile mezhebinde Zemahşerî gibi, İtizal'de en mutaassıb bir ferd olduğu halde, muhakkikîn-i Ehl-i Sünnet, onun o şedid itirazatına karşı onu tekfir ve tadlil etmiyorlar, belki bir râh-ı necat(kurtuluş yolu) onun için arıyorlar. Zemahşerî'nin derece-i şiddetinden çok aşağı Ebu Ali Cübbaî gibi mu'tezile imamlarını, merdud ve matrud sayıyorlar. Çok zaman bu sır benim merakıma dokunuyordu. Sonra lütf-u İlahî ile anladım ki: Zemahşerî'nin Ehl-i Sünnet'e itirazatı, hak zannettiği mesleğindeki muhabbet-i haktan ileri geliyordu. Yani, meselâ: Tenzih-i hakikî; onun nazarında, hayvanlar kendi ef'aline hâlık olmasıyla oluyor. Onun için Cenab-ı Hakk'ı tenzih muhabbetinden, Ehl-i Sünnet'in halk-ı ef'al mes'elesinde düsturunu kabul etmiyor. Merdud olan sair Mu'tezile imamları muhabbet-i haktan ziyade, Ehl-i Sünnet'in yüksek düsturlarına kısa akılları yetişemediğinden ve geniş kavanin-i Ehl-i Sünnet, onların dar fikirlerine yerleşmediğinden, inkâr ettiklerinden merduddurlar....
    Mektubat ( 454 )


  20. 08.Ocak.2013, 18:22
    22
    İLİMCİK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    Dördüncü Nükte: Ehl-i dalalet ve bid'at fırkalarından bir kısım zâtlar, ümmet nazarında makbul oluyorlar. Aynen onlar gibi zâtlar var; zahirî hiçbir fark yokken, ümmet reddediyor. Bunda hayret ediyordum. Meselâ: Mu'tezile mezhebinde Zemahşerî gibi, İtizal'de en mutaassıb bir ferd olduğu halde, muhakkikîn-i Ehl-i Sünnet, onun o şedid itirazatına karşı onu tekfir ve tadlil etmiyorlar, belki bir râh-ı necat(kurtuluş yolu) onun için arıyorlar. Zemahşerî'nin derece-i şiddetinden çok aşağı Ebu Ali Cübbaî gibi mu'tezile imamlarını, merdud ve matrud sayıyorlar. Çok zaman bu sır benim merakıma dokunuyordu. Sonra lütf-u İlahî ile anladım ki: Zemahşerî'nin Ehl-i Sünnet'e itirazatı, hak zannettiği mesleğindeki muhabbet-i haktan ileri geliyordu. Yani, meselâ: Tenzih-i hakikî; onun nazarında, hayvanlar kendi ef'aline hâlık olmasıyla oluyor. Onun için Cenab-ı Hakk'ı tenzih muhabbetinden, Ehl-i Sünnet'in halk-ı ef'al mes'elesinde düsturunu kabul etmiyor. Merdud olan sair Mu'tezile imamları muhabbet-i haktan ziyade, Ehl-i Sünnet'in yüksek düsturlarına kısa akılları yetişemediğinden ve geniş kavanin-i Ehl-i Sünnet, onların dar fikirlerine yerleşmediğinden, inkâr ettiklerinden merduddurlar....
    Mektubat ( 454 )


  21. 10.Ocak.2013, 14:17
    23
    çelebiler
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 15.Ağustos.2012
    Üye No: 97474
    Mesaj Sayısı: 406
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Abdülaziz Bayındır'ın “Allah Geleceği Bilmez” dalaleti



    08-01-2014 Kuran Sohbetleri - Kader Konusunda Yapılan Tenkitlere Cevaplar


  22. 10.Ocak.2013, 14:17
    23
    çelebiler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli


    08-01-2014 Kuran Sohbetleri - Kader Konusunda Yapılan Tenkitlere Cevaplar


  23. 10.Ocak.2013, 17:49
    24
    rana
    Aciz Kul

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 07.Temmuz.2007
    Üye No: 5879
    Mesaj Sayısı: 5,602
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 70
    Bulunduğu yer: Stuttgart/Istanbul/Ankara

    Cevap: Abdülaziz Bayındır'ın “Allah Geleceği Bilmez” dalaleti

    Prof. Dr. Abdulaziz Bayındır: "Allah Bilmediğini Söylüyor" Diyoruz.



    cok sacma bir sahis...
    tevbe suresinin 16. ayetini dahi yanlis tefsir ediyor..
    Allah böyle insanlarin serrinden korusun..


  24. 10.Ocak.2013, 17:49
    24
    Aciz Kul
    Prof. Dr. Abdulaziz Bayındır: "Allah Bilmediğini Söylüyor" Diyoruz.



    cok sacma bir sahis...
    tevbe suresinin 16. ayetini dahi yanlis tefsir ediyor..
    Allah böyle insanlarin serrinden korusun..





+ Yorum Gönder
Git İlk 123 Son