Konusunu Oylayın.: HB Aşısı Ateş Yapıyor mu?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
HB Aşısı Ateş Yapıyor mu?
  1. 01.Eylül.2012, 15:06
    1
    Misafir

    HB Aşısı Ateş Yapıyor mu?

  2. 11.Eylül.2012, 12:59
    2
    Desert Rose
    Silent and lonely rains

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Ocak.2007
    Üye No: 5
    Mesaj Sayısı: 17,685
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 227
    Bulunduğu yer: the silent deserts in my soul

    Cevap: HB Aşısı Ateş Yapıyor mu?




    Hepatit A Aşısı. Enjeksiyon yerinde bölgesel reaksiyon aşı yapılanların %20-50’sinde oluşur.
    Halsizlik, yorgunluk, hafif ateş gibi sistemik semptomlar aşılananların %10’undan azında görülür.
    Ciddi sistemik yan etki bildirilmemiştir.


    Hepatit B Aşısı. Enjeksiyon yerinde bölgesel reaksiyon ve halsizlik, yorgunluk, hafif ateş gibi
    sistemik semptomlar en sık görülen yan etkilerdir. Ciddi sistemik yan etki ve allerjik reaksiyon
    nadiren bildirilmiştir. Multipl skleroz riskini artırdığına dair spekülasyonlara karşılık büyük popülasyon
    çalışmalarında bu hastalıkla ilişkisi olduğuna dair bir kanıt bulunamamıştır.

    Prof.Dr.Mustafa Bakır



  3. 11.Eylül.2012, 12:59
    2
    Silent and lonely rains



    Hepatit A Aşısı. Enjeksiyon yerinde bölgesel reaksiyon aşı yapılanların %20-50’sinde oluşur.
    Halsizlik, yorgunluk, hafif ateş gibi sistemik semptomlar aşılananların %10’undan azında görülür.
    Ciddi sistemik yan etki bildirilmemiştir.


    Hepatit B Aşısı. Enjeksiyon yerinde bölgesel reaksiyon ve halsizlik, yorgunluk, hafif ateş gibi
    sistemik semptomlar en sık görülen yan etkilerdir. Ciddi sistemik yan etki ve allerjik reaksiyon
    nadiren bildirilmiştir. Multipl skleroz riskini artırdığına dair spekülasyonlara karşılık büyük popülasyon
    çalışmalarında bu hastalıkla ilişkisi olduğuna dair bir kanıt bulunamamıştır.

    Prof.Dr.Mustafa Bakır






+ Yorum Gönder