Konusunu Oylayın.: Vahhabiler türkiye müslümanlarını müşrik olarak görüyor?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Vahhabiler türkiye müslümanlarını müşrik olarak görüyor?
  1. 11.Ağustos.2012, 17:16
    1
    Misafir

    Vahhabiler türkiye müslümanlarını müşrik olarak görüyor?






    Vahhabiler türkiye müslümanlarını müşrik olarak görüyor? Mumsema ben kısada olsa arabistanda yaşadım. onların itikadi mezhebleri vahabilik fıkhi mezhebleri ise hanbeli ve malikidir. onları biz tekfir etmeyiz aksine olar bizi tefir eder ve dine girip çıkmış insanlar olduğunuz için katlimizi bir kafirden öncelikli görürler. onlara göre bizler şirk ehliyizdir. yani müşrik. onlara göre peygamber sadece bir insandır ve görevini yapıp gitmiştir.

    şiilere gelince. hernekadar şuanda iranla siyasi olarak şu dönemde yakınlaşıyor olsakta tarih boyunca şiilerin ehli sünnete olan tutumu ortadadır. ve yine ortamı olsa bunlar ehli sünnetle cedelleşmekten asla geri durmazlar.

    İrana gitmesemde Lübnan'da da bir iki ay yaşadım. Oranın müslüman nufusunun yüzde 20'si sünnidir geri kalanı şii ve durzidir. Şimdide biraz şiadan aktarımlar yapayım. tüm şia kitaplarında ashabın aktardığı dinin bozuk ve yanlış olduğu kanısı vardır. Onlara göre ashab Hz. Alinin peygamberimizden sonra halife olmasının gerektiği hakkındaki ayetleri gizlemişlerdir. ve kuran zaten en başından bozulmuştur onlara göre. onlar çok az ayetin bulunduğu "fatıma muzhafı" denen bir kitaba inanırlar. buna göre bu muzhaf Hz. fatımaya pergamberimiz tarafından verilmiş ve silsileyle elden ele aktarılmış bir kitaptır. Ama fantazi odur ki bu kitapta kayıptır ve çıkacak olan kayıp imam olan hz mehdi tarafından tekrar ümmete geri getirilecektir. şianın nerdeyse tüm kitablarında bulunan Hz. Aişeye Hz. Hureyreye ve Hz. Ebu Bekire ve önde gelen tüm ashaba karşı söyledikleri söylemleri burda zikredemeyeceğim ve aslada zikretmem. Şuanki şii tanımı iranın kontrollu bir şekilde ülkemize soktukları tercumeler eşliğinde hafifletilmiş şialıktır. yani söylemleri çok korkunçtur. direk kitapları tercume edilse çok büyük tepki alır. şialarla bir çok defa ehli sünnet alimleri oturumlar düzenlemişlerdir ve onların alimlerini susturmuşlardır. hatta bir dönem çok büyük kitleler sünniliğe geçince Amerika müdahale etmiştir.

    Arkadaşlar gezip görmüyorsunuz. internette yada kitaplarda yazıldığı gibi değil bir çok şey. Şia, vahhabilik, selefilik gibi dini sulandıran ve bozan itikadlarla dış mihrablar çok oyunlar oynamaktadır. Şimdi sıra türkiyede. insanlar saçma sapan söylemlerle cumaya gitmiyor tesbih çekmiyor cihad diye oraya buraya gidip saçma sapan ölüyor.

    dediğim gibi sıra türkiyede ama türklere biraz zor söker. zaten tasavvufu tamamen kültürü yaşantısı haline getirmiş bir milletiz biz. genel yapı olarakta gaybe ve sırrı bilgilere ilgi duyan hem aşırı düşkünlük gösteren şark insanıyız. ve tabiki Kitabiyiz, sunniyiz, mezhebliyiz. kuran bakışndan gelen nasibimizle sünnetteki tanımları kavrıyor geçmiş ulema ve mürşidlerin açıklamalarıyla paralellik sağlayarak rahatlıyor ve bilgimize güveniyoruz. wesselam


  2. 11.Ağustos.2012, 17:16
    1
    VEHAliğeSon! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    VEHAliğeSon!
    Misafir



    ben kısada olsa arabistanda yaşadım. onların itikadi mezhebleri vahabilik fıkhi mezhebleri ise hanbeli ve malikidir. onları biz tekfir etmeyiz aksine olar bizi tefir eder ve dine girip çıkmış insanlar olduğunuz için katlimizi bir kafirden öncelikli görürler. onlara göre bizler şirk ehliyizdir. yani müşrik. onlara göre peygamber sadece bir insandır ve görevini yapıp gitmiştir.

    şiilere gelince. hernekadar şuanda iranla siyasi olarak şu dönemde yakınlaşıyor olsakta tarih boyunca şiilerin ehli sünnete olan tutumu ortadadır. ve yine ortamı olsa bunlar ehli sünnetle cedelleşmekten asla geri durmazlar.

    İrana gitmesemde Lübnan'da da bir iki ay yaşadım. Oranın müslüman nufusunun yüzde 20'si sünnidir geri kalanı şii ve durzidir. Şimdide biraz şiadan aktarımlar yapayım. tüm şia kitaplarında ashabın aktardığı dinin bozuk ve yanlış olduğu kanısı vardır. Onlara göre ashab Hz. Alinin peygamberimizden sonra halife olmasının gerektiği hakkındaki ayetleri gizlemişlerdir. ve kuran zaten en başından bozulmuştur onlara göre. onlar çok az ayetin bulunduğu "fatıma muzhafı" denen bir kitaba inanırlar. buna göre bu muzhaf Hz. fatımaya pergamberimiz tarafından verilmiş ve silsileyle elden ele aktarılmış bir kitaptır. Ama fantazi odur ki bu kitapta kayıptır ve çıkacak olan kayıp imam olan hz mehdi tarafından tekrar ümmete geri getirilecektir. şianın nerdeyse tüm kitablarında bulunan Hz. Aişeye Hz. Hureyreye ve Hz. Ebu Bekire ve önde gelen tüm ashaba karşı söyledikleri söylemleri burda zikredemeyeceğim ve aslada zikretmem. Şuanki şii tanımı iranın kontrollu bir şekilde ülkemize soktukları tercumeler eşliğinde hafifletilmiş şialıktır. yani söylemleri çok korkunçtur. direk kitapları tercume edilse çok büyük tepki alır. şialarla bir çok defa ehli sünnet alimleri oturumlar düzenlemişlerdir ve onların alimlerini susturmuşlardır. hatta bir dönem çok büyük kitleler sünniliğe geçince Amerika müdahale etmiştir.

    Arkadaşlar gezip görmüyorsunuz. internette yada kitaplarda yazıldığı gibi değil bir çok şey. Şia, vahhabilik, selefilik gibi dini sulandıran ve bozan itikadlarla dış mihrablar çok oyunlar oynamaktadır. Şimdi sıra türkiyede. insanlar saçma sapan söylemlerle cumaya gitmiyor tesbih çekmiyor cihad diye oraya buraya gidip saçma sapan ölüyor.

    dediğim gibi sıra türkiyede ama türklere biraz zor söker. zaten tasavvufu tamamen kültürü yaşantısı haline getirmiş bir milletiz biz. genel yapı olarakta gaybe ve sırrı bilgilere ilgi duyan hem aşırı düşkünlük gösteren şark insanıyız. ve tabiki Kitabiyiz, sunniyiz, mezhebliyiz. kuran bakışndan gelen nasibimizle sünnetteki tanımları kavrıyor geçmiş ulema ve mürşidlerin açıklamalarıyla paralellik sağlayarak rahatlıyor ve bilgimize güveniyoruz. wesselam


    Benzer Konular

    - Tasavvuf düşmanı vahhabiler

    - Türkiye Darü'l-İslam mıdır? Bazı kimseler Türkiye'de cuma namazı kılınmaz diyorlar ne

    - Vahhabiler

    - Selefiler(vahhabiler) Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

    - Vahhabiler Arkasında Namaz Kılmak

  3. 27.Ağustos.2012, 01:10
    2
    Eşrefoğlu
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 26.Ağustos.2010
    Üye No: 78342
    Mesaj Sayısı: 195
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0
    Bulunduğu yer: Kahramanmaraş

    Cevap: Vahhabiler türkiye müslümanlarını müşrik olarak görüyor?




    Alıntı
    . Şia, vahhabilik, selefilik gibi dini sulandıran ve bozan itikadlarla dış mihrablar çok oyunlar oynamaktadır. Şimdi sıra türkiyede. insanlar saçma sapan

    söylemlerle cumaya gitmiyor tesbih çekmiyor cihad diye oraya buraya gidip saçma sapan ölüyor
    .

    Maalesef benim çevremde de var bu sapkın kişilerden..İman ve İslam hep dillerinde kaldı..Bir türlü kalplerine indiremediler.

    Ne diyelim Allah ıslah etsin..


  4. 27.Ağustos.2012, 01:10
    2
    Eşrefoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli



    Alıntı
    . Şia, vahhabilik, selefilik gibi dini sulandıran ve bozan itikadlarla dış mihrablar çok oyunlar oynamaktadır. Şimdi sıra türkiyede. insanlar saçma sapan

    söylemlerle cumaya gitmiyor tesbih çekmiyor cihad diye oraya buraya gidip saçma sapan ölüyor
    .

    Maalesef benim çevremde de var bu sapkın kişilerden..İman ve İslam hep dillerinde kaldı..Bir türlü kalplerine indiremediler.

    Ne diyelim Allah ıslah etsin..





+ Yorum Gönder