Konusunu Oylayın.: Yatarken önümden akan sıvı akıyor ve bende boy abadesti alıyorum başka ne yapmalıyım?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi
Yatarken önümden akan sıvı akıyor ve bende boy abadesti alıyorum başka ne yapmalıyım?
  1. 16.Haziran.2012, 22:31
    1
    Misafir

    Yatarken önümden akan sıvı akıyor ve bende boy abadesti alıyorum başka ne yapmalıyım?






    Yatarken önümden akan sıvı akıyor ve bende boy abadesti alıyorum başka ne yapmalıyım? Mumsema merba sayın bu mektu okuyan kişi ben : bazen yatarken önümden akan sıvı akıyor ve bende boy abadesti alıyorum başka neler yapmalıyım ?


  2. 16.Haziran.2012, 22:31
    1
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir



  3. 23.Haziran.2012, 03:24
    2
    Galus
    Özel Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Şubat.2007
    Üye No: 13
    Mesaj Sayısı: 4,820
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 51
    Bulunduğu yer: Türkiye

    Cevap: yatarken önümden akan sıvı akıyor ve bende boy abadesti alıyorum başka ne yapm




    sizden akan sıvının ne olduğunu söyleseydiniz daha iyi yardım edebilirdik.
    eğer gelen sıvı meni ise gsul edersiniz ancak mezi,vedi ve idrarda gusul almanıza gerek yoktur.



  4. 23.Haziran.2012, 03:24
    2
    Özel Üye



    sizden akan sıvının ne olduğunu söyleseydiniz daha iyi yardım edebilirdik.
    eğer gelen sıvı meni ise gsul edersiniz ancak mezi,vedi ve idrarda gusul almanıza gerek yoktur.






+ Yorum Gönder