Konusunu Oylayın.: Cünüp gezmenin günahı nedir ?

5 üzerinden 4.16 | Toplam : 98 kişi
Cünüp gezmenin günahı nedir ?
  1. 30.Mart.2015, 15:06
    13
    Misafir

    Cevap: Cünüp gezmenin günahı nedir ?

    reklam


    Cevap: Cünüp gezmenin günahı nedir ? isimli yazı www.Mumsema.comCevap: Cünüp gezmenin günahı nedir ?
    Cünüp gezmek neden günah?
    cünüp gezmenin ahiretteki hesabı nasıl olucak
    ben bi kaç gün cünüp gezdim bunun bi telafisi var mı ?


  2. 30.Mart.2015, 15:06
    13
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Cünüp gezmek neden günah?
    cünüp gezmenin ahiretteki hesabı nasıl olucak
    ben bi kaç gün cünüp gezdim bunun bi telafisi var mı ?


  3. 30.Mart.2015, 16:46
    14
    jerusselam
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Şubat.2013
    Üye No: 100353
    Mesaj Sayısı: 4,172
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 42

    Cevap: Cünüp gezmenin günahı nedir ?

    reklam


    Alıntı
    Cünüp gezmek neden günah
    Bir insanın cenabet gezmesi günah değildir. bir vakit namazı geçirecek kadar cünüb durmak namazın aksamasına neden olacağı için caiz değildir.


  4. 30.Mart.2015, 16:46
    14
    Devamlı Üye
    reklam


    Alıntı
    Cünüp gezmek neden günah
    Bir insanın cenabet gezmesi günah değildir. bir vakit namazı geçirecek kadar cünüb durmak namazın aksamasına neden olacağı için caiz değildir.


  5. 03.Nisan.2015, 21:36
    15
    Misafir

    bazen cünüp uyuyorum?

    cenabet gezmenin günahı vardır ama sadece namaz vakti geçerse
    Tövbe et bence çünkü bir şey duymuştum sen 1 hatayı günde 70 kerede yapsan Allah seni bağışlar çünkü o Rahman ve Rahimdir


  6. 03.Nisan.2015, 21:36
    15
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    cenabet gezmenin günahı vardır ama sadece namaz vakti geçerse
    Tövbe et bence çünkü bir şey duymuştum sen 1 hatayı günde 70 kerede yapsan Allah seni bağışlar çünkü o Rahman ve Rahimdir


  7. 24.Mayıs.2015, 11:59
    16
    Misafir

    Cevap: Cünüp gezmenin günahı nedir ?

    S.a kardeslerim cunup dolasmak mekruhtur yani allah cc istemedigi sevmedigi şeylerdir cünup gezen bir kimse o anda azrail (a.s) o kisinin canını alirsa ile cehenneme zümera yani sorgusuz cehenneme girder bunun nedeni ise kafirlerde böyle oldugu için allah bizleri cehennemin azabından şeytanin(iblis)şerrinden nefsimize yenik düşmekten korusun elinizden geldikce cunüp gezmeyin


  8. 24.Mayıs.2015, 11:59
    16
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    S.a kardeslerim cunup dolasmak mekruhtur yani allah cc istemedigi sevmedigi şeylerdir cünup gezen bir kimse o anda azrail (a.s) o kisinin canını alirsa ile cehenneme zümera yani sorgusuz cehenneme girder bunun nedeni ise kafirlerde böyle oldugu için allah bizleri cehennemin azabından şeytanin(iblis)şerrinden nefsimize yenik düşmekten korusun elinizden geldikce cunüp gezmeyin


  9. 06.Aralık.2015, 19:13
    17
    Misafir

    Cevap: Cünüp gezmenin günahı nedir ?

    peki abicim hercektıgımız 3* için boy abdesti almamız gerekirmi ???


  10. 06.Aralık.2015, 19:13
    17
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    peki abicim hercektıgımız 3* için boy abdesti almamız gerekirmi ???


  11. 08.Aralık.2015, 01:19
    18
    Misafir

    Cevap: Cünüp gezmenin günahı nedir ?

    Alıntı
    peki abicim hercektıgımız 3* için boy abdesti almamız gerekirmi ???
    Elbette boy abdesti alman gerekir


  12. 08.Aralık.2015, 01:19
    18
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Alıntı
    peki abicim hercektıgımız 3* için boy abdesti almamız gerekirmi ???
    Elbette boy abdesti alman gerekir


  13. 31.Ocak.2016, 21:57
    19
    Misafir

    Cevap: Cünüp gezmenin günahı nedir ?

    arkadaşlar ben yaklasik 3 bile abdesiz gezdigim oldu bunun gunahi nedir lutfen dogru duzgun aciklayici bir cevap


  14. 31.Ocak.2016, 21:57
    19
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    arkadaşlar ben yaklasik 3 bile abdesiz gezdigim oldu bunun gunahi nedir lutfen dogru duzgun aciklayici bir cevap


  15. 01.Mart.2016, 23:33
    20
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,499
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Selamun aleykum. Bir namaz vaktini geçirecek kadar cünüp olarak kalmak haramdır. Bundan tövbe etmelisin ve bir daha tekrar etmemelisin.


  16. 01.Mart.2016, 23:33
    20
    Yönetici
    Selamun aleykum. Bir namaz vaktini geçirecek kadar cünüp olarak kalmak haramdır. Bundan tövbe etmelisin ve bir daha tekrar etmemelisin.


  17. 02.Mart.2016, 05:12
    21
    Misafir

    Cevap: Cünüp gezmenin günahı nedir ?

    Slm öncelikle demim dediginiz gibi o sıvı şey cunup ediyor mu bizi etmiyormu onu anlamadim. namaz kiliyorum bazen o sıvı sey geliyor ama cunup mu oluyorum olmuyorum mu bilmiyom yardim ederseniz sevinirim çünkü korkuyorum Allahın karşısına cunup cikmaktan. oglen sabah geliyor o sıvı o yuzden namaz kilamiyorum. bana daha detayli söylermisin rica edsem bir yandan da çalışıyorum abdest almak zor oluyor aksami brklemek zorunda kaliyorum bu seferde namaz saati kaciyor lütfen yardım edin bana


  18. 02.Mart.2016, 05:12
    21
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Slm öncelikle demim dediginiz gibi o sıvı şey cunup ediyor mu bizi etmiyormu onu anlamadim. namaz kiliyorum bazen o sıvı sey geliyor ama cunup mu oluyorum olmuyorum mu bilmiyom yardim ederseniz sevinirim çünkü korkuyorum Allahın karşısına cunup cikmaktan. oglen sabah geliyor o sıvı o yuzden namaz kilamiyorum. bana daha detayli söylermisin rica edsem bir yandan da çalışıyorum abdest almak zor oluyor aksami brklemek zorunda kaliyorum bu seferde namaz saati kaciyor lütfen yardım edin bana


  19. 02.Mart.2016, 16:21
    22
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,499
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Cünüp gezmenin günahı nedir ?

    Aleykum selam kardeşim. Erkeklerden gelen 3 çeşit sıvı vardır. Mezi ile vedi nin hükmü aynıdır. Bu sıvılar ince şeffaf ve yapışkandır sadece namaz abdestini bozarlar ve kirlenen yerin temizlenmesi gerekir. Meni ise ancak bir şehvet halinde gelir. Fışkırarak gelir rengi beyazdır ve yoğundur. Senden gelen büyük ihtimalle mezi olmalıdır. Mezi abdesti bozar cünüp yapmaz.


  20. 02.Mart.2016, 16:21
    22
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. Erkeklerden gelen 3 çeşit sıvı vardır. Mezi ile vedi nin hükmü aynıdır. Bu sıvılar ince şeffaf ve yapışkandır sadece namaz abdestini bozarlar ve kirlenen yerin temizlenmesi gerekir. Meni ise ancak bir şehvet halinde gelir. Fışkırarak gelir rengi beyazdır ve yoğundur. Senden gelen büyük ihtimalle mezi olmalıdır. Mezi abdesti bozar cünüp yapmaz.


  21. 29.Mart.2016, 04:37
    23
    Misafir

    Cevap: Cünüp gezmenin günahı nedir ?

    Burayı açıp yazana,cevap bekleyene kadar 50 kere abdest alırsın velet seni.Sana tavsiyem o hikayeleri de okuma.Psikolojini bozar yavrucum.


  22. 29.Mart.2016, 04:37
    23
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Burayı açıp yazana,cevap bekleyene kadar 50 kere abdest alırsın velet seni.Sana tavsiyem o hikayeleri de okuma.Psikolojini bozar yavrucum.


  23. 21.Nisan.2016, 16:27
    24
    Misafir

    Cevap: Cünüp gezmenin günahı nedir ?

    Gusül abdesti alamıyorum annemler hayır diyor. çünkü daha dün banyo ettim ne yapacam ?


  24. 21.Nisan.2016, 16:27
    24
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Gusül abdesti alamıyorum annemler hayır diyor. çünkü daha dün banyo ettim ne yapacam ?





+ Yorum Gönder
Git İlk 123 Son