+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 1235 ... SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Misafir Soruları Kategorisinden Önemsiz bir nedenle arkadaşım bana küstü ne yapmam gerekir? Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir

    Cevap: önemsiz bir nedenle arkadaşım bana küstü,ne yapmam gerekir?





    Cevap: önemsiz bir nedenle arkadaşım bana küstü,ne yapmam gerekir? isimli yazı www.Mumsema.com

    bence yeni takım kurabilirsin yada sınıf değiştirebilirsin

  2. Misafir

    Cevap: önemsiz bir nedenle arkadaşım bana küstü,ne yapmam gerekir?


    Reklam



    Arkadaslar ben damlayla baristim ve en iyi arkadasiyim size tavsiyem arkadasiniz barismiyorsa lutfen onu birakmayin bakin damla ozgeyle kustu ve bizim dusmanimiz olan nisaya gitti ozge size tekrar soyliyim arkadsinizi birakmayin mutlaka barisirrr hadi size kolay gelsin☺😊

  3. Misafir
    Benim cok sevdiğim arkadasim Kanmam hatta kardeşinden bile ayirmadiğim arkadasim vardi o da beni çok seviyor ama bazen sebepsiz yere küsüyor ve benim moralin sidir oluyordu
    Arkadaşlar size sesleniyorum bence sizi seve yani size gercekten Bavli olan arkadasiniz sizinle barisir ama sizi sevmeyen siz seviyor zannetiğiniz arkadasiniz size geri dönmez siz uç defa gidin özür dileğin allahin haki uç ya siz üstünüze düşeni yapin ve kendizinizi sahada ezdirmeyin hep söyle düşünün arkadasim beni seviyorsa bana geri döner
    Lütfen kendinizi bir baskasi için ezdirmeyin arkadaşlar

  4. Misafir
    Bence ona süpriz yap hoşuna gider

  5. Misafir
    Derste konuştu benle oturuyordu sonra başkasıyla otururken de bnmle oynadığı oyunu oynadılar konuştular sonra yazdım hoca istemişti şimdi de laf sokuyor ben hep sunuyorum ve susucam ne yapmaliyimmmm

  6. Misafir
    arkadaşım bana bağırdı ve kendi küstü ne yapacağım

  7. Misafir
    bence en iyisi konuş

  8. Misafir
    Bence arkadaşını durumdan haberdar et en sonunda seninle barışıcaktır

  9. Misafir
    Biz arkadaşımla çok küçük bi nedenden dolayı küstük sonra barıştık daha sonra ben bi şey yapınca hemen özür diliyorum o ise 3 gün sonra aklına geliyo o kavgadan sonra sürekli küser olduk anladım ki o benim gerçek arkadaşım değil

  10. Misafir
    ama benim durumum çok ciddi 5 yıldır kankayız ve o bana sürekli küsüyo bu gün de küstük ve onla bi daha konuşmıycam
    benim hakkımda çok kötü konuşmuş hem de ben ona hakkımı helal etmiyorum demiş .gıcık oldum adı da
    Y. a. ğ. m. u. r
    sinir oldum yaaaaaaaaa!!!!!!

  11. Misafir
    arkadaşım onuküçük gördüğümü düşünüyor ama yemin ederim öyle görmüyorum bu yüzden bana küstü benle konuşmuyor ama ben öyle bişey yapmadım yada bilinçli olarak yapmadım ben onu çok seviyorum bana küsmesini istemiyorum. mesaj atıyorum ama bana kızıyo sürekli ne yapmalıyım

  12. Misafir
    Arkadasimla oyun oynarken o müdürdür ben öğrenci.onu yasli olarak farzettim ona siir yazdım söylüyorum şiirinin ismi dişiniz olmasa bile çok tatlisiniz. Başlığı söyledim başladı ağlamaya eve gitti annesine şikayet etmiş ondan da azar isittim ne yapmalıyım lütfen söyleyin

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 1235 ... SonuncuSonuncu
arkadaşım bana küstü ne yapmalıyım,  arkadaşım benimle küstü ne yapmalıyım,  arkadaşım küstü ne yapmalıyım,  arkadaşımla küstüm ne yapmalıyım,  arkadaşım bana küstü,  arkadasimla kustum ne yapmaliyim,  arkadaşım küstü