+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 345 ... SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Misafir Soruları Kategorisinden Cin musallatından nasıl kurtulurum? Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir

    Cevap: Cin musallatından nasıl kurtulurum?





    Cevap: Cin musallatından nasıl kurtulurum? ile ilgili yazı Yudumla.com
    Merhaba benim sikintilarim büyük biraz 3 harflilerle alakalı gorunuyolar rahatsız ediyorlar korkutuyolar gordugum zaman kitlenip kalıyorum elim ayağım ugusuyo hissedemiyorum basımda dua okunduğu zaman kendimden geciyorum ağlamaya ve titremeye başlıyorum yardım edebilirmidiniz

  2. imam
    Üye

    Cevap: Cin musallatından nasıl kurtulurum?


    Reklam



    cinlerin musallatından nasıl kurtulunur
    basımda dua okunduğu zaman kendimden geciyorum ağlamaya ve titremeye başlıyorum
    İstanbula salih memişe gidin ve mutlaka derdinizi olduğu gibi anlatın şifa bulursunuz inşallah

  3. Misafir
    Hamileyim ve gece ses duydum korkuyorum eşim rüyamda içine cin girmiş onu dövüyodum ve en ufak şeyden korkuyorm
    -------
    Merhba benimde 30 yasinda oglumda oyle seler oldugunu hissediyorum bize kufurler ediyor evimizde paralarimiz kayboluyor ne yapmam lazim yardim edin lutfen.

  4. Misafir
    Sen tam erol tangutluksun kardes vur you tuba erol tangun numara adresi yaziyo Allah acil sifalar versin sana kardes

  5. Misafir
    Valla aynı şeyler yıllar önce bende vardı donuk bakiyordum etrafa yaktirdim cigligini bile duydum ki gittiğim kişi nette sitesi filan yok

  6. Misafir
    Yahudiler Hıristiyanlar vs. Bunlara Çin musallat olmuyor mu. Dinsizlere bile olmuyor mu ? Hemen tedavi için ibadetleri tam yapın diyorsunuz. Tamam, kişilerin ibadetlerini yapması için güzel bir yöntem ama mağdur olan kişi namaz kılarken bile konsantre olamıyor. Daha çok günaha giriyoruz.

  7. Misafir
    Allah Rızası için yardım edin arkadaşlar aklımı kaybedeceğim

    Arkadaşlar 10 yıldır tam on yıldır bu dertle ugrasıyorum musallat var kurtulamıyorum yasamımın ölüden hic bir farkı yok ne yaptıysam olmadı kurtulamadım
    Lütfen bana bir yol gösterin şifa Allahtan yıllardır uyuyamıyorum hayatım alt üst oldu
    Zindan etti cinler hayatımı korunmak icin ciddi bir yol gösterin arkadaslar hergun iciyorum son care olarak ne kazandıgım param cebimde kalıyor ne yaptıgımın farkında bile degilim bitkisel bir yasam tarzı yasoyorum lütfen nasıl kurtulabilirim ailem bile artık umursamaz oldu ALLAH TAN baska kimsem kalmadı harabe yerlerde yasıyorum hayatla hic bir baglantım yokkkk

  8. Misafir
    S.a hocam kiz kardesimi hocaya götürdük herseyi kafasına takıyor aklına koydunu yapıyor sinirleniyor die hoca bir kağıda birsey yazdı yaktı yarıda söndü 3 tane çini var dedi bir şeyler yazacak inşallah kurtulur gerisi allaha kalmış dedi ne yapmamız lazım nasıl kurtulur

  9. Misafir
    Selâmünaleyküm ben 4-5yıl cinler musallat oldular ne doktor ne hoca gitmediyim Hocalar doktor kalmadı muskalar takamadım.

  10. Misafir
    Essalamu aleykum hocam,
    Kardesim 20 yasinda senelerdir perdeleri kapatiyor, biri onu izliyor diye.. Yeni yikanmis esyalarin kötü koktugunu söylüyor.. Seneler önce nimete küfür ederdi, simdi ise allahim aklimimi kaybettim Bana cinlermi mussallat oldu dedi gecenlerde banyoda, evden disari cikarken bize kapidan cekilin diyor halbuki kapinin önünde durmuyoruz , Sonra ise iceri bakiyor kapi araligindan ve diyör eve birimi girdi , biz hayir deyince girse görürüm heralde diyor. Birileri onumu cagirdi diye soruyor sonra ise bize yemin et diyor Kimse cagirmadigina dahil. Yemek yer iken besmele cekiyor eskiden yaparmiydi bilmem Ama yeni tavirlari tesekür ediyor Sonra özür diliyor eger Evde eziyet cektirirse mishal olarak yemek tencereyi yere dökmek veya temizlikten Sonra bir kova suyu yere dökmek gibi. Cok düsünceli ve konustuklarindan düsüncelerinden emin degil. Kararsizlik icerisinde Problemlerin var deyip hic birsey anlatmiyor. Evin perdeleri acinca korkuyor veya sinirleniyor cvp Icin Allah razi olsun. Bu cümleyide yeni olarak Cok kullanmaya basladi Allah razi olsun cümlesini, dinini yasayan biri degil Ama zikir ediyor allahin adini

  11. Misafir
    Selamin aleykum hocam bana yardimci olun lutfen artik gece olsun istemiyorum bana her gece gozukuyor ilk baslarda bana biraz uzaktan gozukuyordu tiyreyip bayiliyordum esim beni ayiltiyordu kollarim tutmuyor agzim kuruyor ve nefesimi zor aliyorum. Son. Gunler artik bana Cok yaklasti esim yanimda uyuyoruz birden esim gozumun onunde kayboluyor sadece onu goruyorum kirmizi gozu ve buyuk bir eli var saclari Cok uzun esim sabaha kadar basimda yatiyor hocam nasil kurtulurum bana yardimci olun

  12. arifselim
    Yönetici
    Yorum: Cin musallatından nasıl kurtulurum? ile alakalı yazı mumsema.com Yorum: Cin musallatından nasıl kurtulurum?
    Aleykum selam kardeşim. Bundan kurtulman Allah'ın izniyle çok kolaydır. İlk önce temizliğe çok önem vermelisin. Evde namaz kılınmalı ve kuranı kerim okunmalıdır. Abdestli yatağa gir. Evde günde bir kaç defa hafif sesle ezan oku. Allah'ın izniyle artık asla görmeyeceksin. Allah'a emanet ol.

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 345 ... SonuncuSonuncu
cinlerden nasıl kurtulunur,  cin musallatından nasıl kurtulunur,  cinden nasıl kurtulunur,  cinlerin musallatından nasıl kurtulunur,  cin nasıl çıkarılır,  cinlerden nasil kurtulunur,  cinlerden nasil kurtuluruz