Konusunu Oylayın.: Üç harfliler hangi durumlarda insana musallat olur?

5 üzerinden 4.90 | Toplam: 49 kişi oyladı.

Üç harfliler hangi durumlarda insana musallat olur?
  1. 01.Ağustos.2016, 11:09
    37
    Misafir

    Yorum: Üç harfliler hangi durumlarda insana musallat olur?

    reklam


    Yorum: Üç harfliler hangi durumlarda insana musallat olur? ile ilgili yazı Mumsema.org
    Kardeşim öncelikle geçmiş olsun size tavsiyem söke bağ arasında bir hoca var adı bülbül hoca isterseniz bir oraya gidin denemekte fayda var


  2. 01.Ağustos.2016, 11:09
    37
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Kardeşim öncelikle geçmiş olsun size tavsiyem söke bağ arasında bir hoca var adı bülbül hoca isterseniz bir oraya gidin denemekte fayda var


  3. 04.Ağustos.2016, 01:12
    38
    Misafir

    Yorum: Üç harfliler hangi durumlarda insana musallat olur?

    reklam


    Ablan onu hissettiği an gözü ile odaklasin ve bildiği bütün duaları ayetleri okusun bilmiyo ise Allah desin kelimeye Şehadet getirsin


  4. 04.Ağustos.2016, 01:12
    38
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Ablan onu hissettiği an gözü ile odaklasin ve bildiği bütün duaları ayetleri okusun bilmiyo ise Allah desin kelimeye Şehadet getirsin


  5. 15.Ağustos.2016, 14:16
    39
    Misafir

    Yorum: Üç harfliler hangi durumlarda insana musallat olur?

    - Üç harflileri bir başkasina anlatılırsa cin onada gidermi

    - Ben her gun cinlerin evine gidiyorum

    - Bence Korkma Sen Böyle Korktukça Onlar Sana Daha Bulasacaklar

    - Bana hiç olmadı fakat çok korkuyorum

    - geldiklerinde ayetler oku tekbir getir onlar hemen kaçarlar


  6. 15.Ağustos.2016, 14:16
    39
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    - Üç harflileri bir başkasina anlatılırsa cin onada gidermi

    - Ben her gun cinlerin evine gidiyorum

    - Bence Korkma Sen Böyle Korktukça Onlar Sana Daha Bulasacaklar

    - Bana hiç olmadı fakat çok korkuyorum

    - geldiklerinde ayetler oku tekbir getir onlar hemen kaçarlar


  7. 24.Ağustos.2016, 01:51
    40
    Misafir

    Yorum: Üç harfliler hangi durumlarda insana musallat olur?

    ben gördüm aynı şekilde erkek arkadaşım yanımdaydı oda gördü işsiz bi yerdeydi k o bize geliyormuş o tam gördü ben sadece insan şeklinde gordum acaba bize musallat olmak istiyorlar anlamış değiliz


  8. 24.Ağustos.2016, 01:51
    40
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    ben gördüm aynı şekilde erkek arkadaşım yanımdaydı oda gördü işsiz bi yerdeydi k o bize geliyormuş o tam gördü ben sadece insan şeklinde gordum acaba bize musallat olmak istiyorlar anlamış değiliz


  9. 20.Eylül.2016, 22:44
    41
    Misafir

    Yorum: Üç harfliler hangi durumlarda insana musallat olur?

    Cinler bu şekilde görünmez. Genellikle bir hayvan veya insan kılığına girerler. Tıpkı benim annemi mutfakta görüp hem de bitişiğindeki odada görmem gibi.


  10. 20.Eylül.2016, 22:44
    41
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Cinler bu şekilde görünmez. Genellikle bir hayvan veya insan kılığına girerler. Tıpkı benim annemi mutfakta görüp hem de bitişiğindeki odada görmem gibi.


  11. 12.Ekim.2016, 22:38
    42
    Misafir

    Yorum: Üç harfliler hangi durumlarda insana musallat olur?

    Böyle şeylere inanmazsanız korkacak birşey de kalmaz, kendi korkularınızın tavan yaptığı sırada hormonlarınız yüzünden halisünasyon görüyorsunuz o kadar. Cinmiş, periymiş, goblinmiş, şirinlermiş hepsi aynı. Aklınızda var ettiğiniz şeyler yine aklınıza oyunlar ediyor. Böyle hikayelerin yalan olduğunu ispatlamak için gidip mezarlıkta gece içki de içtim, küle de işedim aklınıza gelebilecek her türlü uydurma şeyi de denedim sonra da evime gidip mışıl mışıl da uyudum. Hiçbir yerim de çarpılmadı, aklımı da yitirmedim, tecavüze falan da uğramadım. Yalan hep. Mantıklı olun.


  12. 12.Ekim.2016, 22:38
    42
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Böyle şeylere inanmazsanız korkacak birşey de kalmaz, kendi korkularınızın tavan yaptığı sırada hormonlarınız yüzünden halisünasyon görüyorsunuz o kadar. Cinmiş, periymiş, goblinmiş, şirinlermiş hepsi aynı. Aklınızda var ettiğiniz şeyler yine aklınıza oyunlar ediyor. Böyle hikayelerin yalan olduğunu ispatlamak için gidip mezarlıkta gece içki de içtim, küle de işedim aklınıza gelebilecek her türlü uydurma şeyi de denedim sonra da evime gidip mışıl mışıl da uyudum. Hiçbir yerim de çarpılmadı, aklımı da yitirmedim, tecavüze falan da uğramadım. Yalan hep. Mantıklı olun.


  13. 13.Ekim.2016, 02:27
    43
    Misafir

    Yorum: Üç harfliler hangi durumlarda insana musallat olur?

    Merhaba benimle arada biri konuşuyor ama yalnız olduğumu biliyorum bu olay çocukluğumdan beri var hocaya da gittim olmadı şimdi ise evliyim her ilişkiden sonra konuşuluyor benimle bir an delirdigimi düşünüyorum bana bunun hakkında birşey söyleyebilir misiniz

    Hayır bana tecavüz edilmedi kötü bir şey basimdan gecmedi sadece benimle konuşuluyor halisulasyon gormedigime eminim bana sürekli söylenen ben senin yanındayım istesende yanlis bir şey yapamazsın söyleyen kişi de kadın erkek sesi değil


  14. 13.Ekim.2016, 02:27
    43
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Merhaba benimle arada biri konuşuyor ama yalnız olduğumu biliyorum bu olay çocukluğumdan beri var hocaya da gittim olmadı şimdi ise evliyim her ilişkiden sonra konuşuluyor benimle bir an delirdigimi düşünüyorum bana bunun hakkında birşey söyleyebilir misiniz

    Hayır bana tecavüz edilmedi kötü bir şey basimdan gecmedi sadece benimle konuşuluyor halisulasyon gormedigime eminim bana sürekli söylenen ben senin yanındayım istesende yanlis bir şey yapamazsın söyleyen kişi de kadın erkek sesi değil


  15. 19.Ekim.2016, 13:25
    44
    Misafir

    Yorum: Üç harfliler hangi durumlarda insana musallat olur?

    Hocam benim size bir soru sorucam sora bilirmiyim acaba simdi soyle hocam aynalarin karsina geciyorlar ve de aynalarin karsisina gecince aynalarin icin uc harflilerin ruhlari cikiyorlar diye duydum hocam bunlar dogru mu?


  16. 19.Ekim.2016, 13:25
    44
    Nazli celik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Nazli celik
    Misafir
    Hocam benim size bir soru sorucam sora bilirmiyim acaba simdi soyle hocam aynalarin karsina geciyorlar ve de aynalarin karsisina gecince aynalarin icin uc harflilerin ruhlari cikiyorlar diye duydum hocam bunlar dogru mu?


  17. 19.Ekim.2016, 22:04
    45
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 19,948
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Üç harfliler hangi durumlarda insana musallat olur?

    Merhaba kardeşim kesinlikle öyle bir şey yoktur. Bu dedikleri şeyin aslı yoktur. Bu tür şeyler uydurmadır bunlara sakın inanmamalısın.


  18. 19.Ekim.2016, 22:04
    45
    Yönetici
    Merhaba kardeşim kesinlikle öyle bir şey yoktur. Bu dedikleri şeyin aslı yoktur. Bu tür şeyler uydurmadır bunlara sakın inanmamalısın.


  19. 31.Ekim.2016, 20:12
    46
    Misafir

    Yorum: Üç harfliler hangi durumlarda insana musallat olur?

    Bizim aylede hepimize uc lerin musallat oldu söyleniyor biz hiçbirşey hissetmiyoruz nekadar doğru cevap alırsam teşekkür ederim


  20. 31.Ekim.2016, 20:12
    46
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Bizim aylede hepimize uc lerin musallat oldu söyleniyor biz hiçbirşey hissetmiyoruz nekadar doğru cevap alırsam teşekkür ederim


  21. 05.Kasım.2016, 08:04
    47
    Misafir

    Yorum: Üç harfliler hangi durumlarda insana musallat olur?

    3 aylık bebeğimi gece beşiğine yatırdım uyuttum sonra sabah 5 te bi kalktım sıçrayarak. Bebeğim ayak ucumuzda yatıyo ve Allahtan bacaklarımızı uzatmamşız çocuğa bişey olmamış. Ama bu ne demek 3 aylık çocuk nası beşikten çıkıp benim ayak ucuma geldi?


  22. 05.Kasım.2016, 08:04
    47
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    3 aylık bebeğimi gece beşiğine yatırdım uyuttum sonra sabah 5 te bi kalktım sıçrayarak. Bebeğim ayak ucumuzda yatıyo ve Allahtan bacaklarımızı uzatmamşız çocuğa bişey olmamış. Ama bu ne demek 3 aylık çocuk nası beşikten çıkıp benim ayak ucuma geldi?


  23. 05.Kasım.2016, 22:29
    48
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 19,948
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Üç harfliler hangi durumlarda insana musallat olur?

    Değerli kardeşim. Bunun normalde kendi kendine olması zaten mümkün değildir. O yaştaki bir bebek de gelmeyeceğine göre onu ya sen yada eşin oraya koymuş ve uyku sersemliği ile unutmuş olabilir.


  24. 05.Kasım.2016, 22:29
    48
    Yönetici
    Değerli kardeşim. Bunun normalde kendi kendine olması zaten mümkün değildir. O yaştaki bir bebek de gelmeyeceğine göre onu ya sen yada eşin oraya koymuş ve uyku sersemliği ile unutmuş olabilir.





+ Yorum Gönder