Konusunu Oylayın.: Porno seyretmek büyük günahlardan mıdır cezası ne kadar ağırdır ?

5 üzerinden 4.81 | Toplam: 233 kişi oyladı.

Porno seyretmek büyük günahlardan mıdır cezası ne kadar ağırdır ?
  1. 27.Mayıs.2015, 16:36
    73
    Misafir

    Cevap: Porno seyretmek büyük günahlardan mıdır cezası ne kadar ağırdır ?

    reklam


    Cevap: Porno seyretmek büyük günahlardan mıdır cezası ne kadar ağırdır ? yedinci sayfa yazısı mumsema.com Cevap: Porno seyretmek büyük günahlardan mıdır cezası ne kadar ağırdır ?
    Çok izledim.Her defasında pişman olup sonrasında yine.Lakin şöyle bir şey var artık.Tam aklıma gelince 'Ne faydası var' 'Faydasını geçtim günahı çok fazla' diyorum.İnanın uzun zamandır bakmıyorum.Çok şükür. Allah günahlarımızı affetsin.


  2. 27.Mayıs.2015, 16:36
    73
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Çok izledim.Her defasında pişman olup sonrasında yine.Lakin şöyle bir şey var artık.Tam aklıma gelince 'Ne faydası var' 'Faydasını geçtim günahı çok fazla' diyorum.İnanın uzun zamandır bakmıyorum.Çok şükür. Allah günahlarımızı affetsin.


  3. 30.Mayıs.2015, 01:21
    74
    Misafir

    Cevap: Porno seyretmek büyük günahlardan mıdır cezası ne kadar ağırdır ?

    reklam


    önemli olan alıskanlik haline getirenlerin nasil kurtulabilecdgidir herkes biliyor gunah oldugunu... sigara gibi süründürüyor ama birakilamiyor


  4. 30.Mayıs.2015, 01:21
    74
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    önemli olan alıskanlik haline getirenlerin nasil kurtulabilecdgidir herkes biliyor gunah oldugunu... sigara gibi süründürüyor ama birakilamiyor


  5. 04.Haziran.2015, 14:57
    75
    Misafir

    Cevap: Porno seyretmek büyük günahlardan mıdır cezası ne kadar ağırdır ?

    önce izlemeye çalıştığında Allahı hatırla kıyamette bunun cezasını hatırla arkadaşımada bunları önerdim artık izlemiyor


  6. 04.Haziran.2015, 14:57
    75
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    önce izlemeye çalıştığında Allahı hatırla kıyamette bunun cezasını hatırla arkadaşımada bunları önerdim artık izlemiyor


  7. 11.Haziran.2015, 16:42
    76
    Misafir

    Cevap: Porno seyretmek büyük günahlardan mıdır cezası ne kadar ağırdır ?

    eğer bunun günah olduğunu bilmeden izleyip ve daha ergen olmayan bi çocuksa günahmıdır


  8. 11.Haziran.2015, 16:42
    76
    misafir1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    misafir1
    Misafir
    eğer bunun günah olduğunu bilmeden izleyip ve daha ergen olmayan bi çocuksa günahmıdır


  9. 11.Haziran.2015, 16:46
    77
    Misafir

    Cevap: Porno seyretmek büyük günahlardan mıdır cezası ne kadar ağırdır ?

    ben şimdi porno izlemenin günah olduğunu bilmiodum ve şuan bn ergen olmayan 12 yaşında bi çocuğum


  10. 11.Haziran.2015, 16:46
    77
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    ben şimdi porno izlemenin günah olduğunu bilmiodum ve şuan bn ergen olmayan 12 yaşında bi çocuğum


  11. 15.Haziran.2015, 18:08
    78
    Misafir

    Cevap: Porno seyretmek büyük günahlardan mıdır cezası ne kadar ağırdır ?

    Gerçekten çok kötü birşey o resim ve videolara bakmak ama ne yazık ki her yerde yayınlanmış bu tür şeyler.


  12. 15.Haziran.2015, 18:08
    78
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Gerçekten çok kötü birşey o resim ve videolara bakmak ama ne yazık ki her yerde yayınlanmış bu tür şeyler.


  13. 17.Haziran.2015, 21:08
    79
    Misafir

    Cevap: Porno seyretmek büyük günahlardan mıdır cezası ne kadar ağırdır ?

    bende çok izledim ama tövbe ettim artık hiç izleyorum. Püf nokta ayette de emredildiği gibi YAKLAŞMAYIN. Yani özellikle internette gördüğünüz müstehcen içerikli her fotoğraftan haberden vs uzak durmaya çalışın. Sokakta da aynı şekilde Allah ın sizi izlediğini bilin ve haramdan yüz çevirin. Kurtulacaksınız inşallah.


  14. 17.Haziran.2015, 21:08
    79
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    bende çok izledim ama tövbe ettim artık hiç izleyorum. Püf nokta ayette de emredildiği gibi YAKLAŞMAYIN. Yani özellikle internette gördüğünüz müstehcen içerikli her fotoğraftan haberden vs uzak durmaya çalışın. Sokakta da aynı şekilde Allah ın sizi izlediğini bilin ve haramdan yüz çevirin. Kurtulacaksınız inşallah.


  15. 19.Haziran.2015, 13:30
    80
    Misafir

    Cevap: Porno seyretmek büyük günahlardan mıdır cezası ne kadar ağırdır ?

    bliyorum ama yapacagım bir şey uok küfür de haram ama öyle şeyleri cekenlerin allah belalarını vrsin


  16. 19.Haziran.2015, 13:30
    80
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    bliyorum ama yapacagım bir şey uok küfür de haram ama öyle şeyleri cekenlerin allah belalarını vrsin


  17. 20.Haziran.2015, 11:22
    81
    Misafir

    cok kotu bi durum

    13yasimda bi arkadasim gostermisti cok pis ve igrenc kiliyordum bundan daha oncelerinde hic **** seven veya izleyen biri degildim ama simdi hayata bakis acim degisti ayda yilda da olsa izledigim olur malum ergenlik donemindeyim ama bu bilgiyi ogrenince kurtulmak istiyorum izlememem icin bi cozum varsa soyleyin cunku bazen vesveselerde kendimi hazvedemiyom


  18. 20.Haziran.2015, 11:22
    81
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    13yasimda bi arkadasim gostermisti cok pis ve igrenc kiliyordum bundan daha oncelerinde hic **** seven veya izleyen biri degildim ama simdi hayata bakis acim degisti ayda yilda da olsa izledigim olur malum ergenlik donemindeyim ama bu bilgiyi ogrenince kurtulmak istiyorum izlememem icin bi cozum varsa soyleyin cunku bazen vesveselerde kendimi hazvedemiyom


  19. 20.Haziran.2015, 13:07
    82
    Misafir

    Cevap: Porno seyretmek büyük günahlardan mıdır cezası ne kadar ağırdır ?

    Men de bilmirdim gunah oldugunu. Ve indi ozumden cox utaniram. Allah efv etsin


  20. 20.Haziran.2015, 13:07
    82
    ..... - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    .....
    Misafir
    Men de bilmirdim gunah oldugunu. Ve indi ozumden cox utaniram. Allah efv etsin


  21. 21.Haziran.2015, 23:07
    83
    Misafir

    Cevap: Porno seyretmek büyük günahlardan mıdır cezası ne kadar ağırdır ?

    izlerken yanında kimse yok ya insana günah değilmiş gibi geliyor. halbuki şeytanın vesvesesi...

    şeytan nefs departmanımıza elçilerini gönderiyor ve orada telkin başlıyor. "sen birisinin ırzına geçmiyorsun, odanda kimsecikler yok hem o kadınlar erkekler kendilerini isteyerek pazarlıyorlar vs diyerekten bizim gözlerimize zihnimize sonucu ziyanla bitecek tesellilerini yapıyorlar.

    Allah biliyor ya affetsin. O dehşetli günde gizli günahlarımızı açığa çıkartmasın. amin.

    porno film izlemenin vs fotografların dikkatinizi çektiyse izleyince hemen bıkıp yenisini görmek istersiniz. bu vücudunuzdaki kimyasal ayarların alt üst olmasıyla da alakalı bir şey dir.

    gözler görüntüleri beyine aktarır ve dopamin hormonu salgılanır bu öyle bir raddeye gider ki insan boş zamanlarında porno izler hale gelir vücut aynen uyuşturucu sigara veya alkol gibi kabul eder. ileri seviyelerde kurtulması çok zor bir bağımlıya dönüşmesi kaçınılmazdır.


    Din ile alakası olmayan insanların bile bu durumdan duydukları rahatsızlıkları ve araştırmalarını dinledim.
    bu çağımızın en kötü ama gizli bağımlılıklarındandır.

    seyretmediyseniz bulaşmayın. seyrediyorsanız yol yakınken bırakın ve kur an a sarılın. ona sarılanları allah hidayete erdirir inşaallah.


  22. 21.Haziran.2015, 23:07
    83
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    izlerken yanında kimse yok ya insana günah değilmiş gibi geliyor. halbuki şeytanın vesvesesi...

    şeytan nefs departmanımıza elçilerini gönderiyor ve orada telkin başlıyor. "sen birisinin ırzına geçmiyorsun, odanda kimsecikler yok hem o kadınlar erkekler kendilerini isteyerek pazarlıyorlar vs diyerekten bizim gözlerimize zihnimize sonucu ziyanla bitecek tesellilerini yapıyorlar.

    Allah biliyor ya affetsin. O dehşetli günde gizli günahlarımızı açığa çıkartmasın. amin.

    porno film izlemenin vs fotografların dikkatinizi çektiyse izleyince hemen bıkıp yenisini görmek istersiniz. bu vücudunuzdaki kimyasal ayarların alt üst olmasıyla da alakalı bir şey dir.

    gözler görüntüleri beyine aktarır ve dopamin hormonu salgılanır bu öyle bir raddeye gider ki insan boş zamanlarında porno izler hale gelir vücut aynen uyuşturucu sigara veya alkol gibi kabul eder. ileri seviyelerde kurtulması çok zor bir bağımlıya dönüşmesi kaçınılmazdır.


    Din ile alakası olmayan insanların bile bu durumdan duydukları rahatsızlıkları ve araştırmalarını dinledim.
    bu çağımızın en kötü ama gizli bağımlılıklarındandır.

    seyretmediyseniz bulaşmayın. seyrediyorsanız yol yakınken bırakın ve kur an a sarılın. ona sarılanları allah hidayete erdirir inşaallah.


  23. 26.Haziran.2015, 09:31
    84
    Misafir

    Cevap: Porno seyretmek büyük günahlardan mıdır cezası ne kadar ağırdır ?

    Bunu izleme k için ancak namaz kılan insan önüne geçer sürekli ibadet eden insan bunu izlemez artık çünkü kalpten ve gönülden kendini imana verirse allahın sevgili kulu olur ve allahın. Sevdiği işlerle meşkul olur allah onun kalbini sav. Temiz kalbi güzel nur la doldurur. Bunlar aklına bile gelmez


  24. 26.Haziran.2015, 09:31
    84
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Bunu izleme k için ancak namaz kılan insan önüne geçer sürekli ibadet eden insan bunu izlemez artık çünkü kalpten ve gönülden kendini imana verirse allahın sevgili kulu olur ve allahın. Sevdiği işlerle meşkul olur allah onun kalbini sav. Temiz kalbi güzel nur la doldurur. Bunlar aklına bile gelmez





+ Yorum Gönder