Konusunu Oylayın.: Sunni bir bayan alevi bir erkekle evlenirse günaha mı girer ?

5 üzerinden 4.21 | Toplam : 24 kişi
Sunni bir bayan alevi bir erkekle evlenirse günaha mı girer ?
  1. 23.Aralık.2015, 12:20
    25
    Misafir

    Cevap: Sunni bir bayan alevi bir erkekle evlenirse günaha mı girer ?

    reklam


    Cevap: Sunni bir bayan alevi bir erkekle evlenirse günaha mı girer ? isimli konu Mumsema.com Cevap: Sunni bir bayan alevi bir erkekle evlenirse günaha mı girer ?
    kendim sünniyim fakat cevremde birsürü alevi arkadaslarim var hepsini de cok severim.
    kimi arkadasim(alevi) fakat namaz kilar oruc tutar yani dinimizin emrettigi herseyi yapar ama suda var ki aralardinda bunlari yapmayan da var tabiki sünnilerde de var böyle insanlar ama tanidigim bazi alevi arkadaslarim bunlara karsi geliyor bize düsmez diyorlar :/
    Alevi birini seviyorum oda dinine ibadetine düskün bir insan ama ne yazikki benim ailem istemiyor... ne yapacagimi sasirmis bir durumdayim


  2. 23.Aralık.2015, 12:20
    25
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    kendim sünniyim fakat cevremde birsürü alevi arkadaslarim var hepsini de cok severim.
    kimi arkadasim(alevi) fakat namaz kilar oruc tutar yani dinimizin emrettigi herseyi yapar ama suda var ki aralardinda bunlari yapmayan da var tabiki sünnilerde de var böyle insanlar ama tanidigim bazi alevi arkadaslarim bunlara karsi geliyor bize düsmez diyorlar :/
    Alevi birini seviyorum oda dinine ibadetine düskün bir insan ama ne yazikki benim ailem istemiyor... ne yapacagimi sasirmis bir durumdayim


  3. 28.Ocak.2016, 13:52
    26
    Misafir

    Cevap: Sunni bir bayan alevi bir erkekle evlenirse günaha mı girer ?

    reklam


    ben sünnüyim sevdiğim çocuk alevi ibadetleri yarım namaz seyrek oruç arada camiyede cumadan cumaya gider yada gitmez napmam lazım 6 yıldır beraberiz evlenmek istiyo ailem istemiyo


  4. 28.Ocak.2016, 13:52
    26
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    ben sünnüyim sevdiğim çocuk alevi ibadetleri yarım namaz seyrek oruç arada camiyede cumadan cumaya gider yada gitmez napmam lazım 6 yıldır beraberiz evlenmek istiyo ailem istemiyo


  5. 28.Ocak.2016, 18:08
    27
    Misafir

    Cevap: Sunni bir bayan alevi bir erkekle evlenirse günaha mı girer ?

    1 - ben sünniym erkek arkadaşım alevi ve evlenmek üzereyiz ama namaz ona göre saçma

    2 - Bende alevi biriyle evliyim ama eşim evlendikten sonra çok değişti daha çok imana yakınlaştı.


  6. 28.Ocak.2016, 18:08
    27
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    1 - ben sünniym erkek arkadaşım alevi ve evlenmek üzereyiz ama namaz ona göre saçma

    2 - Bende alevi biriyle evliyim ama eşim evlendikten sonra çok değişti daha çok imana yakınlaştı.


  7. 28.Ocak.2016, 18:09
    28
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,115
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    1- Alevi olması olarak değil, islamın helaline helal ve haramına da haram demesi gerekir aksi takdirde böyle bir evlilik çok tehlikelidir.

    2- Müslüman bir kadın ancak müslüman bir erkekle evlilik yapabilir. Eğer evlenilen kişi islama imanı tamsa sorun yoktur.


  8. 28.Ocak.2016, 18:09
    28
    Yönetici
    1- Alevi olması olarak değil, islamın helaline helal ve haramına da haram demesi gerekir aksi takdirde böyle bir evlilik çok tehlikelidir.

    2- Müslüman bir kadın ancak müslüman bir erkekle evlilik yapabilir. Eğer evlenilen kişi islama imanı tamsa sorun yoktur.


  9. 28.Ocak.2016, 23:31
    29
    Misafir

    Cevap: Sunni bir bayan alevi bir erkekle evlenirse günaha mı girer ?

    8 yıldır beraber olduğum biri var Alevi ailem istemiyo napmam lazım çok seviyorum vaz geçemedik iyice uzadı bi bilgi


  10. 28.Ocak.2016, 23:31
    29
    Bi gülemedim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bi gülemedim
    Misafir
    8 yıldır beraber olduğum biri var Alevi ailem istemiyo napmam lazım çok seviyorum vaz geçemedik iyice uzadı bi bilgi


  11. 29.Ocak.2016, 03:52
    30
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,115
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Sunni bir bayan alevi bir erkekle evlenirse günaha mı girer ?

    Bu konuda imani esaslar önemlidir. Adı alevi olsa bile imanı eğer islama uygun bir ima ise evlilik caiz olur ama itikadı islama ters ise o zman dini nikah kıymak caiz olmaz. Bu genel bir cevaptır ama yeterlidir.


  12. 29.Ocak.2016, 03:52
    30
    Yönetici
    Bu konuda imani esaslar önemlidir. Adı alevi olsa bile imanı eğer islama uygun bir ima ise evlilik caiz olur ama itikadı islama ters ise o zman dini nikah kıymak caiz olmaz. Bu genel bir cevaptır ama yeterlidir.


  13. 09.Şubat.2016, 16:08
    31
    Misafir

    Cevap: Sunni bir bayan alevi bir erkekle evlenirse günaha mı girer ?

    bende ayni sorunu yasiyorum.... benim babam ama etraf baskisi oldugu icin vermek istemiyor beni.... benim erkek arkadasim, namazda kiliyor, oructa tutuyor, benim din bilgimden farki yok, hatda fazlasi var.... ama adi üstünde alevi oldugu icin, babamda islami kabul etmeyen alevilerle büyüdügü icin vermek istemiyor :-(


  14. 09.Şubat.2016, 16:08
    31
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    bende ayni sorunu yasiyorum.... benim babam ama etraf baskisi oldugu icin vermek istemiyor beni.... benim erkek arkadasim, namazda kiliyor, oructa tutuyor, benim din bilgimden farki yok, hatda fazlasi var.... ama adi üstünde alevi oldugu icin, babamda islami kabul etmeyen alevilerle büyüdügü icin vermek istemiyor :-(


  15. 21.Şubat.2016, 01:20
    32
    Misafir

    Cevap: Sunni bir bayan alevi bir erkekle evlenirse günaha mı girer ?

    Tek dın ıslamdır
    ıman varsa ımkanda vardır
    almanya
    dortmund ıgmg


  16. 21.Şubat.2016, 01:20
    32
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Tek dın ıslamdır
    ıman varsa ımkanda vardır
    almanya
    dortmund ıgmg


  17. 10.Mart.2016, 00:57
    33
    Misafir

    Cevap: Sunni bir bayan alevi bir erkekle evlenirse günaha mı girer ?

    alevi erkek 5 vakit namaza inanmiyor. hacca inanmiyor. zekata inanmiyor.... camiye gitmiyor. onun yerine cem evine gidiyorsa. bu alevi bizim inancimiza gore musluman sayilmiyor. bunla evlenen sunni kizda dinden cikiyor. kisaca anlasilan bu.


  18. 10.Mart.2016, 00:57
    33
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    alevi erkek 5 vakit namaza inanmiyor. hacca inanmiyor. zekata inanmiyor.... camiye gitmiyor. onun yerine cem evine gidiyorsa. bu alevi bizim inancimiza gore musluman sayilmiyor. bunla evlenen sunni kizda dinden cikiyor. kisaca anlasilan bu.


  19. 10.Mart.2016, 01:00
    34
    Misafir

    Cevap: Sunni bir bayan alevi bir erkekle evlenirse günaha mı girer ?

    yani alevinin ne tarz bir alevi olduguna bagli durum. eger inanisi bir sunni gibiyse evlenilebilir. ama alevi camiyi, 5 vakit namazi, hacci, ramazani,... reddediyorsa. bunla evlenilmez. evlenen dinden cikar.


  20. 10.Mart.2016, 01:00
    34
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    yani alevinin ne tarz bir alevi olduguna bagli durum. eger inanisi bir sunni gibiyse evlenilebilir. ama alevi camiyi, 5 vakit namazi, hacci, ramazani,... reddediyorsa. bunla evlenilmez. evlenen dinden cikar.


  21. 21.Nisan.2016, 01:51
    35
    Misafir

    Cevap: Sunni bir bayan alevi bir erkekle evlenirse günaha mı girer ?

    Namazı sevsin bari cuma günleri camiye gitsin istiyorum. Tüm kalbimle dua ediyorum onun için. Ama nasıl sevdireceğimi bilmiyorum.


  22. 21.Nisan.2016, 01:51
    35
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Namazı sevsin bari cuma günleri camiye gitsin istiyorum. Tüm kalbimle dua ediyorum onun için. Ama nasıl sevdireceğimi bilmiyorum.


  23. 21.Nisan.2016, 02:46
    36
    Misafir

    Cevap: Sunni bir bayan alevi bir erkekle evlenirse günaha mı girer ?

    erkek arkadaşım alevi cumaları bile camiye gitmiyo kuranda namaz kıl diye bişey yazmıyo diyo onun sevmesi gitmesi için bişeyler yapmak istiyorum. Ayrılamıyorum çok seviyorz birbirimizi.


  24. 21.Nisan.2016, 02:46
    36
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    erkek arkadaşım alevi cumaları bile camiye gitmiyo kuranda namaz kıl diye bişey yazmıyo diyo onun sevmesi gitmesi için bişeyler yapmak istiyorum. Ayrılamıyorum çok seviyorz birbirimizi.





+ Yorum Gönder
Git İlk 234 Son