+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 34
Soru ve Cevaplar ve Misafir Soruları Kategorisinden Cin eşya çalarmı? Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir

    Yorum: Cin eşya çalarmı?





    Yorum: Cin eşya çalarmı? ile ilgili yazı Yudumla.com
    BİSMİLLAHİRRAHMANİRAHİM kardeş ben dedemin tuşlu küçük telefonu evin içinde kayboldu evin en dibine baktık nerdeyse hiç bi yerde yok dedm onu cinler çaldı diyor .sizce öylemi ?

  2. Selam2
    Devamlı Üye

    Yorum: Cin eşya çalarmı?


    Reklam



    Cinler telefonu ne yapsın. Bulamadığınız bir köşede duruyordur veya başka yerde kaybetmiştir.

  3. Misafir
    Bizden çalındı bulamadık kaçkişiye gittdik hocalar bulamadı

  4. Misafir
    Merhaba arkadaşlar dün altın bilezigim kayboldu ben helak oldum ağlamaktan . Maddi değeri de var manevi de değeri yüksek ama eşimden annesinden babasından korkuyorum büyük kavga cikacak söylersem çok korkuyorum çok üzülüyorum lütfen allah rızası için yardimci olabilecek varsa bana ulaşın çünkü çok kötüyüm cildirmak üzereyim.

  5. Misafir
    Arkadaşlar size bişeyler danışıcam olay bugün yani 15 kasım 2016 da oldu.bir babannem var bikaç aydır bizde kalıyo kendisi namazında niyazında çok iyi niyetli biridir kimseye kötülüğü olmammıştır.ama yıllardır babannemle uğraşan bi yengem var kendisi ve annesi büyücülükle uğraşır küçük bi kasabada.bizim aileye gelin geldiğinden beri babannemin başına gelmeyen kalmadı ve bu yaptığı büyülerin bikaçına bende şahit oldum.bugün okuldan öğle yemeğine geldiğim vakitlerde babannem bana bişey anlattı.dedi ki kahvaltımı yaptım ve sofrayı kaldırdım sonra takma dişimi yıkamak için çıkardım ve lavaboda yıkadım daha sonra lavbonun kenarına koydum ağzımı da çalkaladım dişimi almak için ona uzandım ama diş birden ortadan kayboldu sanki biri çekip aldı önümden gözlerimle gördüm dedi elim deymeden kayboluverdi birden dedi evde heryeri aradım hiçbiyerde bulamadım dedi ve bu olay yaşandığında evde tekti babannem bende akıl sır erdiremedim sizce bu işin büyüyle ve cinle alakası var mıdır evimizde kötü huylu cinler mi bulunuyordu bu iş nasıl oldu bilgisi olan yardımcı olabilir mi

  6. arifselim
    Yönetici
    Bunun cinle veya büyüle bir alakası olabileceğini sanmıyorum. Yaşlı birisinin unutması düşürmesi veya unutma çok normal bir durumdur. Eğer sihirden şüphe ederseniz evin içinde sık sık kuran okuyun ve özellikle de felak ve nas surelerini okuyun.

  7. Misafir
    Arkadaslar cinler çalarlar bu doğru. Yalniz insanlarinda birtakim rituellerle doğaüstü güce sahip olup sonra o beyin gücü ile eşylalari kontrol edebiliyorlar.Artik son zamanlarda okadar hersey cinlerin üstüne atiliyorki.. bence insan kendisi suçlu. Her derdinin çaresini cinci hocalarda arayan insanlar.. sonra bir insandan digerine derken boylece musallatlar cogaliyor.. ama dedigim gibi beyin gücünu kullanmak icin birtakim ritueller yapan insan cok.. ve bu gücleri elde edenlerde esyalarlada oyun oynayabiliyorlar.. ki boyle bisey buyuk kul hakkidir.. ama kul hakkini düsunen kim kaldi bu zamanda.. esyalarin yerlerini degistirme veya çalma sonra geri getirme gibi seyleri birtakim rituellerden gectikten sonra bunlari insanda yapabiloyor yani.. her olayi cine baglamayin.. artik bu zamandaki insanlar cinlerdende seytanlardanda daha tehlikeliler

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 34
cinler eşya çalar mı,  cinler para çalarmı,  evde eşyaların kaybolması,  evde kaybolan eşyalar,  cinler altın çalarmı,  evden eşya kaybolması,  cinler evden eşya çalar mı