Konusunu Oylayın.: Cin eşya çalarmı?

5 üzerinden 3.64 | Toplam : 25 kişi
Cin eşya çalarmı?
  1. 14.Kasım.2011, 20:02
    13
    islamyolu
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Mayıs.2011
    Üye No: 87477
    Mesaj Sayısı: 2,615
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Cin eşya çalarmı?

    reklam


    Cevap: Cin eşya çalarmı? isimli yazı www.Mumsema.comCevap: Cin eşya çalarmı?
    Alıntı
    Kardeşler bu konuyu fazla kurcalamayın yoksa gelip siteyide çalarlar Allah muhafaza
    hocam tam yerinde cevap iyi güldürdün beni Allah razı olsun



  2. 14.Kasım.2011, 20:02
    13
    islamyolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    reklam


    Alıntı
    Kardeşler bu konuyu fazla kurcalamayın yoksa gelip siteyide çalarlar Allah muhafaza
    hocam tam yerinde cevap iyi güldürdün beni Allah razı olsun



  3. 14.Kasım.2011, 20:14
    14
    what
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 14.Ağustos.2011
    Üye No: 89613
    Mesaj Sayısı: 198
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0
    Yaş: 26

    Cevap: Cin eşya çalarmı?

    reklam


    Valla kardeşler ben bunun esprimi yoksa alay mı olduğunu pek anlayamadım ama galiba alay espri olarak kullanılmış.Neyse tamam sorun yok.Allah razı olsun güldürdünüz


  4. 14.Kasım.2011, 20:14
    14
    Emekli
    reklam


    Valla kardeşler ben bunun esprimi yoksa alay mı olduğunu pek anlayamadım ama galiba alay espri olarak kullanılmış.Neyse tamam sorun yok.Allah razı olsun güldürdünüz


  5. 14.Kasım.2011, 20:20
    15
    _müberra_
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Aralık.2010
    Üye No: 81861
    Mesaj Sayısı: 389
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4
    Yaş: 48

    Cevap: Cin eşya çalarmı?

    Alıntı
    Bu kadar eminsiniz yani.
    Benim de başıma böyle şeyler geliyor ama cinlerin almasına bağlamıyorum. Birşeyi arıyorum arıyorum bulamıyorum. Bir süre sonra ya defalarca baktığım yerden çıkıyor yada hiç aklıma gelmeyen bir yerden. Oraya bırakmışımdır diyorum yada iyice bakmamışım diyorum.
    sizce elbise kredi kartını dolabının üzerine uzanı uzanı kaldırmış olabilirmiyimmümkünü yok ,hem de en üstüne .Allahu alem bu onların işiydi
    Alıntı
    Bir defada odamda yataktayken parmağım kaşındı ve yüzüğümü çıkarıp yastığın altına koyduktan sonra parmağımı kaşıdım.Sabah kalktığımda diğer elimdeki yüzükte yoktu ve ikiside kayıptı günlerce aradım bulamadım.Bir ara baktım yatağın üstünde ikisi yanyana duruyor ve kimseninde haberi yoktu
    o da bişeymiki benim kolyenein ucu kaç defa uyurken çıkmış görürüm ,eni sonu ucunu çıkardım tek zincir kullanıyorum, seninki çok farklı uykuda çıkarmışsındır farkında olmadan ,öyle her yitmişi buna bağlamak yanlış


  6. 14.Kasım.2011, 20:20
    15
    Devamlı Üye
    Alıntı
    Bu kadar eminsiniz yani.
    Benim de başıma böyle şeyler geliyor ama cinlerin almasına bağlamıyorum. Birşeyi arıyorum arıyorum bulamıyorum. Bir süre sonra ya defalarca baktığım yerden çıkıyor yada hiç aklıma gelmeyen bir yerden. Oraya bırakmışımdır diyorum yada iyice bakmamışım diyorum.
    sizce elbise kredi kartını dolabının üzerine uzanı uzanı kaldırmış olabilirmiyimmümkünü yok ,hem de en üstüne .Allahu alem bu onların işiydi
    Alıntı
    Bir defada odamda yataktayken parmağım kaşındı ve yüzüğümü çıkarıp yastığın altına koyduktan sonra parmağımı kaşıdım.Sabah kalktığımda diğer elimdeki yüzükte yoktu ve ikiside kayıptı günlerce aradım bulamadım.Bir ara baktım yatağın üstünde ikisi yanyana duruyor ve kimseninde haberi yoktu
    o da bişeymiki benim kolyenein ucu kaç defa uyurken çıkmış görürüm ,eni sonu ucunu çıkardım tek zincir kullanıyorum, seninki çok farklı uykuda çıkarmışsındır farkında olmadan ,öyle her yitmişi buna bağlamak yanlış


  7. 19.Haziran.2012, 07:23
    16
    Misafir

    Cevap: Cin eşya çalarmı?

    çalar kardeşim çalar . kimi zaman çalar ve baska biryere gizler kimi zamanda tamamen alır daha bulamazsın . ablamın mutfağından bıçağı kaybolmuştu ve uzun zaman sonra falcı gibi birine gitti kadın senin eşyan çalınmış dimi dedi . benimde başımdan 2 kez geçti . birincisi bilgisayarımın yanına hafıza kartını koydum kafamı çevirdim bidaha baktm yok . yaklaşık yarım saat her yeri didik didik aradım . sonunda abdest aldım ve seslice nas suresini okudum oraya tekrar baktım ve dik bi şekilde ufak bi kutunun arksndan çıktı . 2. olayı ise daha yeni yaşadım o yüzden bu bloğa girdim hatta . çakımı anahtarımı ve telefonumu bi akrabamın evinde -evde küçük- koltuğun kenarna koydum biraz zaman geçti alıp evden çıkacaktım baktım çakım yoktu . yaklaşık 1 saat 15 dakika falan aradım durdum hatta akrabamda aradı koduğum yeri ve çevresini çok net aradım bunu geç evdeki heryeri didik didik aradım . ve hala yok . merak ediyorum nereden çıkacak . o evde kuzenimde sabh uyandığımda kapı açıldı falan diyodu olay öncesinde . enteresan işler . bu kredi kartı çalınma olayı yine ablamın başından geçti . yani artık buna bi şüpheyle değil tamamen bunu ... lerin yaptını düşünerek yaklaşyorum olaya çünkü kanıtlandı bana bu olay . ayrıca 2. olay başımdan geçerken o evde bulunduğum zaman sürecini küfürle ve günah olan işlerle geçirdim besmelesiz yani . ve abdestli gezerim çoğunlukla orda abdestsizdim . neticede arkadaşlar siz siz olun elinizden gezdiğince abdestli bulunun ve nur mleklerini uzaklaştıracak şeylerden kaçının ayetel kürsi , nas , felak , besmeleyi dilinizden düşürmeyin . umarım okuyanlara aydınlatıcı olur .


  8. 19.Haziran.2012, 07:23
    16
    RaveN13numbeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    RaveN13numbeR
    Misafir
    çalar kardeşim çalar . kimi zaman çalar ve baska biryere gizler kimi zamanda tamamen alır daha bulamazsın . ablamın mutfağından bıçağı kaybolmuştu ve uzun zaman sonra falcı gibi birine gitti kadın senin eşyan çalınmış dimi dedi . benimde başımdan 2 kez geçti . birincisi bilgisayarımın yanına hafıza kartını koydum kafamı çevirdim bidaha baktm yok . yaklaşık yarım saat her yeri didik didik aradım . sonunda abdest aldım ve seslice nas suresini okudum oraya tekrar baktım ve dik bi şekilde ufak bi kutunun arksndan çıktı . 2. olayı ise daha yeni yaşadım o yüzden bu bloğa girdim hatta . çakımı anahtarımı ve telefonumu bi akrabamın evinde -evde küçük- koltuğun kenarna koydum biraz zaman geçti alıp evden çıkacaktım baktım çakım yoktu . yaklaşık 1 saat 15 dakika falan aradım durdum hatta akrabamda aradı koduğum yeri ve çevresini çok net aradım bunu geç evdeki heryeri didik didik aradım . ve hala yok . merak ediyorum nereden çıkacak . o evde kuzenimde sabh uyandığımda kapı açıldı falan diyodu olay öncesinde . enteresan işler . bu kredi kartı çalınma olayı yine ablamın başından geçti . yani artık buna bi şüpheyle değil tamamen bunu ... lerin yaptını düşünerek yaklaşyorum olaya çünkü kanıtlandı bana bu olay . ayrıca 2. olay başımdan geçerken o evde bulunduğum zaman sürecini küfürle ve günah olan işlerle geçirdim besmelesiz yani . ve abdestli gezerim çoğunlukla orda abdestsizdim . neticede arkadaşlar siz siz olun elinizden gezdiğince abdestli bulunun ve nur mleklerini uzaklaştıracak şeylerden kaçının ayetel kürsi , nas , felak , besmeleyi dilinizden düşürmeyin . umarım okuyanlara aydınlatıcı olur .


  9. 27.Ağustos.2013, 18:56
    17
    Misafir

    Cevap: Cin eşya çalarmı?

    arkadaslar benim de basima ilginc ve mantikli bir aciklamasi yapilamayan kaybolma olaylari geliyor. Ayni gun 2 tane esya kaybi pldu, hemde koydugum yerden emin oldugum halde... biri parfumumu cantama koymustum,,, kirmizi siseli ve buyukce,,, belki 20 kere baktim karistirdim, aradim icini inatla... cunku basima bu tur olaylar geliyor, huylandim...gece bu olayi anlattiktan sonra uyudum,,, sabah ilk isim cantama tekrar bakmak oldu nedense, ve baktim orda... inanilmaz birsey bu.. simdi de baska bir esyam ayni bu sekil kayip, onu da sirt cantama koymustum, koyarken de arabamdaydim, indim arabandan, almak icin cantayi actik baktik esimle, yok.. gittik arabayi altust ettik yok, nedir bu is... neden olur bu ?


  10. 27.Ağustos.2013, 18:56
    17
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    arkadaslar benim de basima ilginc ve mantikli bir aciklamasi yapilamayan kaybolma olaylari geliyor. Ayni gun 2 tane esya kaybi pldu, hemde koydugum yerden emin oldugum halde... biri parfumumu cantama koymustum,,, kirmizi siseli ve buyukce,,, belki 20 kere baktim karistirdim, aradim icini inatla... cunku basima bu tur olaylar geliyor, huylandim...gece bu olayi anlattiktan sonra uyudum,,, sabah ilk isim cantama tekrar bakmak oldu nedense, ve baktim orda... inanilmaz birsey bu.. simdi de baska bir esyam ayni bu sekil kayip, onu da sirt cantama koymustum, koyarken de arabamdaydim, indim arabandan, almak icin cantayi actik baktik esimle, yok.. gittik arabayi altust ettik yok, nedir bu is... neden olur bu ?


  11. 03.Eylül.2013, 17:45
    18
    Misafir

    Cevap: Cin eşya çalarmı?

    Benim 2 tane gümüş yüzüğüm , büyük büyük annemin ölmeden önce boynumdan hiç çıkarmamamı söylediği gümüş kolye -ki hiç çıkarmadım ama sabah boynumda yoktu- , terlilklerim -yatağa uzandım terlikleri yere bırakıp e-kitap okumaya başladım sonra kitap bitince bi baktım orda yok ki onunda üzerinde gümüş gucci simgesi vardı 1 hafta sonra dolabın üstünde gördüm hepsi kayboldu , dünde eve geldiğimde tüm makyaj malzemelerim yere dökülmüş camları patlamış yatağıma doğru serpiştirilmiş yatağımın üzerindede mavi bir leke var ne yapmalıyım lütfen söyleyin


  12. 03.Eylül.2013, 17:45
    18
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Benim 2 tane gümüş yüzüğüm , büyük büyük annemin ölmeden önce boynumdan hiç çıkarmamamı söylediği gümüş kolye -ki hiç çıkarmadım ama sabah boynumda yoktu- , terlilklerim -yatağa uzandım terlikleri yere bırakıp e-kitap okumaya başladım sonra kitap bitince bi baktım orda yok ki onunda üzerinde gümüş gucci simgesi vardı 1 hafta sonra dolabın üstünde gördüm hepsi kayboldu , dünde eve geldiğimde tüm makyaj malzemelerim yere dökülmüş camları patlamış yatağıma doğru serpiştirilmiş yatağımın üzerindede mavi bir leke var ne yapmalıyım lütfen söyleyin


  13. 04.Mayıs.2014, 19:29
    19
    Misafir

    Cevap: Cin eşya çalarmı?

    benim eşyalarım günden güne kaybolmaya başladı ilkönce bikaçı kayboldu önemsemedim nasıl olsa çıkar bir yerlerden dedim ama nasıl oluyorsa aylardır giymediğim kiyafetlerim tek tek yok oluyor


  14. 04.Mayıs.2014, 19:29
    19
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    benim eşyalarım günden güne kaybolmaya başladı ilkönce bikaçı kayboldu önemsemedim nasıl olsa çıkar bir yerlerden dedim ama nasıl oluyorsa aylardır giymediğim kiyafetlerim tek tek yok oluyor


  15. 30.Mayıs.2014, 03:53
    20
    Şii
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 30.Nisan.2014
    Üye No: 103566
    Mesaj Sayısı: 160
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Cin eşya çalarmı?

    Ercan Nickli Üyeden Alıntı
    Çalıp napsın eşyanızı?
    Mum Hoca bir soruda cevaplamış. Cinler para falan çalmaz diye. Hazır parayı çalmayan eşyanızı çalıp napacak? Bi de onu paraya çevirmeye mi uğraşacak
    İnsanları çarpmaları ne işine yarıyor? İnsanlara vesvese yoluyla musallat olmları ne işlerine yarıyorsa bu da aynen öyle. Amaçları rahatsızlık vermek. Biz de bol bol Kuran okuyarak, abdestli gezerek ve Allah'a tevekkül ederek onları rahatsız etmeliyiz.

    Benim İslam'a inanmayan bir arkadaşım var ama cinlere inanıyor zira kendisine göründükleri olmuş.


  16. 30.Mayıs.2014, 03:53
    20
    Şii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Ercan Nickli Üyeden Alıntı
    Çalıp napsın eşyanızı?
    Mum Hoca bir soruda cevaplamış. Cinler para falan çalmaz diye. Hazır parayı çalmayan eşyanızı çalıp napacak? Bi de onu paraya çevirmeye mi uğraşacak
    İnsanları çarpmaları ne işine yarıyor? İnsanlara vesvese yoluyla musallat olmları ne işlerine yarıyorsa bu da aynen öyle. Amaçları rahatsızlık vermek. Biz de bol bol Kuran okuyarak, abdestli gezerek ve Allah'a tevekkül ederek onları rahatsız etmeliyiz.

    Benim İslam'a inanmayan bir arkadaşım var ama cinlere inanıyor zira kendisine göründükleri olmuş.


  17. 28.Ağustos.2015, 19:26
    21
    Misafir

    Cevap: Cin eşya çalarmı?

    Arkadaslar.evde acayip tuhaf seyler oluyor.once kizin telefonu sonrada kimligi kayboldu.evi didik didik aradim ama yer yarildi icine girdi sanki.tabiri caizseyapmaliyim.ikisinin de evde olduguna eminim ama evde bulamiyorum. bakmadigim delik kalmadi.kafayi yicem.cildircak gibi oluyorum.lutfen bana yardimcivolun.ne onerirsiniz.


  18. 28.Ağustos.2015, 19:26
    21
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Arkadaslar.evde acayip tuhaf seyler oluyor.once kizin telefonu sonrada kimligi kayboldu.evi didik didik aradim ama yer yarildi icine girdi sanki.tabiri caizseyapmaliyim.ikisinin de evde olduguna eminim ama evde bulamiyorum. bakmadigim delik kalmadi.kafayi yicem.cildircak gibi oluyorum.lutfen bana yardimcivolun.ne onerirsiniz.


  19. 05.Ekim.2015, 23:25
    22
    Misafir

    Cevap: Cin eşya çalarmı?

    Kesinlikle çalıyolar bi gün yüzügümü çıkarıp masanın üstüne koymuştum sonra defalarca bakmama ragmen orda yoktu eşime söyledim oda baktı her yeri aradık yoktu bi süre sonra bi baktık masanın üstünde duruyo


  20. 05.Ekim.2015, 23:25
    22
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Kesinlikle çalıyolar bi gün yüzügümü çıkarıp masanın üstüne koymuştum sonra defalarca bakmama ragmen orda yoktu eşime söyledim oda baktı her yeri aradık yoktu bi süre sonra bi baktık masanın üstünde duruyo


  21. 28.Ekim.2015, 19:52
    23
    Misafir

    Cevap: Cin eşya çalarmı?

    Arkadaşlar sizlerle birşey paylaşmak istiyorum. Babamin yaklaşik 23 milyari vardi. O parayida ben sakliyordum. Babam parayi bankaya yatirmasi için paralari istedi. Son kez paralari saymak istediginde paradan eksildigini farkettik ve para 16 milyara inmiş. bunu birinin caldigindan süpheliydik ve onunla konustuk kurana el basti ben yapmadim dedi. Herneyse 2.Kez parayi annem saklamaya karar verdi.Biz iş yeri açiçaktik ve oradan haber geldi. Paralari annemden saymak icin tekrar istedi ve para yine eksikti. bu kezde 12 milyar kalmişti paradan. Bu kez evdekilerden süphelendik ama yinede istemsiz bir şekildeydi buda. Cünki hiç birimiz kendi paramizi calmayiz Ne kardesim ne ben. Sizce para nasil kayboluyor 3 harfli para çalarmi ? Yada ugursuzluk gibi bişeyler mi var Kimse inanmiyor ama ben 3 harfliden süpheleniyorum. Cevaplariniz için smdiden tşkler..


  22. 28.Ekim.2015, 19:52
    23
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Arkadaşlar sizlerle birşey paylaşmak istiyorum. Babamin yaklaşik 23 milyari vardi. O parayida ben sakliyordum. Babam parayi bankaya yatirmasi için paralari istedi. Son kez paralari saymak istediginde paradan eksildigini farkettik ve para 16 milyara inmiş. bunu birinin caldigindan süpheliydik ve onunla konustuk kurana el basti ben yapmadim dedi. Herneyse 2.Kez parayi annem saklamaya karar verdi.Biz iş yeri açiçaktik ve oradan haber geldi. Paralari annemden saymak icin tekrar istedi ve para yine eksikti. bu kezde 12 milyar kalmişti paradan. Bu kez evdekilerden süphelendik ama yinede istemsiz bir şekildeydi buda. Cünki hiç birimiz kendi paramizi calmayiz Ne kardesim ne ben. Sizce para nasil kayboluyor 3 harfli para çalarmi ? Yada ugursuzluk gibi bişeyler mi var Kimse inanmiyor ama ben 3 harfliden süpheleniyorum. Cevaplariniz için smdiden tşkler..


  23. 02.Kasım.2015, 03:55
    24
    Misafir

    Cevap: Cin eşya çalarmı?

    Ben de evde kartımı kimligimi ve telefonumu kaybettim aramadıgım yer kalmadı ve hala yok artk korkmaya basladım gunlerce aradım ama yok anlamadım nereye gitti.


  24. 02.Kasım.2015, 03:55
    24
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ben de evde kartımı kimligimi ve telefonumu kaybettim aramadıgım yer kalmadı ve hala yok artk korkmaya basladım gunlerce aradım ama yok anlamadım nereye gitti.





+ Yorum Gönder
Git İlk 123 Son