Konusunu Oylayın.: Hocam ben çok kötüyüm zina yaptım evliyim bir de çocuğum var çok ama çok pişmanım

5 üzerinden 3.25 | Toplam : 4 kişi
Hocam ben çok kötüyüm zina yaptım evliyim bir de çocuğum var çok ama çok pişmanım
  1. 05.Kasım.2011, 09:27
    1
    Misafir

    Hocam ben çok kötüyüm zina yaptım evliyim bir de çocuğum var çok ama çok pişmanım






    Hocam ben çok kötüyüm zina yaptım evliyim bir de çocuğum var çok ama çok pişmanım Mumsema hocam ben çok kötüyüm zina yaptım evliyim bir de çocuğum var çok ama çok pişmanım. önceden zina yaptım ama bir daha asla dedim asla yapmıycam dedim ama tekrar yaptım. şimdi çok pişmanım ruhum daralıyo tövbe ediyorum ama içimdden bi ses senin gibi pisliğin duası kabul olmaz diyor. çok kötüyüm mailime cevap verebilirmisiniz. Rabbim kurban bayramı hürmetine affetsin günahlarımı 30 yaşına geldim her şey boş. kuran-ı kerim hızlı okuyamıyorum kekeleyerek azıcık hızlandırmak için ne yapmalıyım. çok bunalıyorum ne olur yardım edin ne olurrrrrrrrrrrr geç olmadan yardım edin.


  2. 05.Kasım.2011, 09:27
    1
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir



    hocam ben çok kötüyüm zina yaptım evliyim bir de çocuğum var çok ama çok pişmanım. önceden zina yaptım ama bir daha asla dedim asla yapmıycam dedim ama tekrar yaptım. şimdi çok pişmanım ruhum daralıyo tövbe ediyorum ama içimdden bi ses senin gibi pisliğin duası kabul olmaz diyor. çok kötüyüm mailime cevap verebilirmisiniz. Rabbim kurban bayramı hürmetine affetsin günahlarımı 30 yaşına geldim her şey boş. kuran-ı kerim hızlı okuyamıyorum kekeleyerek azıcık hızlandırmak için ne yapmalıyım. çok bunalıyorum ne olur yardım edin ne olurrrrrrrrrrrr geç olmadan yardım edin.


    Benzer Konular

    - Zina yaptım çok pişmanım

    - Hırsızlık yaptım çok pişmanım ne yapmalıyım

    - Evli olan akrabam ile zina yaptım çok pişmanım

    - Zina yaptım, şimdi zina yapan kızlamı evlenmek zorundayım

    - Sihir yaptım çok pişmanım

  3. 05.Kasım.2011, 09:49
    2
    hasene
    Kıdemli Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Nisan.2008
    Üye No: 16023
    Mesaj Sayısı: 332
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4
    Yaş: 31

    Cevap: hocam ben çok kötüyüm zina yaptım evliyim bir de çocuğum var çok ama çok pişmanım




    bugun zilhiccenin 9 .GUNU DUALARIN KABUL OLDUGUN GUNLERDEN ALLAHIN RAHMETININ MERHAMETININ SAGNAK SAGNAK INDIGI GUNLERDEN DEGERLENDIR BUGUNU RABBINE ILTICA ET O ERHAMURRAHIMINDIR .TEVVABTIR TOVBELERI KABUL EDER KARDESIM ICINDEN GELEN SEY SEYTANIN SESI SENI O GUNAHA DEVAM ETTITMEK ISTIYO KAPAT ONA KULAKLARINI VE KALBINI RABBINE YONELT


  4. 05.Kasım.2011, 09:49
    2
    Kıdemli Üye



    bugun zilhiccenin 9 .GUNU DUALARIN KABUL OLDUGUN GUNLERDEN ALLAHIN RAHMETININ MERHAMETININ SAGNAK SAGNAK INDIGI GUNLERDEN DEGERLENDIR BUGUNU RABBINE ILTICA ET O ERHAMURRAHIMINDIR .TEVVABTIR TOVBELERI KABUL EDER KARDESIM ICINDEN GELEN SEY SEYTANIN SESI SENI O GUNAHA DEVAM ETTITMEK ISTIYO KAPAT ONA KULAKLARINI VE KALBINI RABBINE YONELT


  5. 05.Kasım.2011, 09:59
    3
    Muhammed_Enes
    محمد أنس

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 03.Şubat.2008
    Üye No: 8757
    Mesaj Sayısı: 119
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Bulunduğu yer: Alem-i Ervah

    Cevap: hocam ben çok kötüyüm zina yaptım evliyim bir de çocuğum var çok ama çok pişmanım

    Evlisiniz? Ve zina yaptınız? Zina'ya hâlâ yanaşabiliyorsanız bu sizin imanınızın noksan olduğunuz gösterir. Öncelikle imanımızı güzelce bir tazeliyelim. Size yazacağım dua'yı okuyun inşaAllah
    Laa ilaahe illellaahü vahdehüü laa şeriyke leh lehü'lmülkü ve lehü'l hamdü
    yuhyii ve yümiytü vehüve hayyün laa yemüütü biyedihi'l hayr ve huve ale kulli şey'inm kadir..

    Güzel kardeşim, belli ki günaha bulaşmış bir müslümansın. İşlediğin günahın ne derece çirkin olduğunu vicdanın hissettirmiştir mutlaka.
    Allah'u teâla'dan hiçbir zaman ümidinizi kesmeyiniz. Her ne kadar cürüm işlemişsek de, bizlerin günahlarını affedebilecek Yegane kudret, mağfiret sahibi Allah'tır.
    Siz, tevbe-i nasuh ile Rabbe iltica edin. Günahlarınızdan dolayı pişmanlık duyun inşaAllah.
    Eğer tevbenizde samimi olursanız, İnşaAllah affediceleceksiniz..

    Bunalıyorsunuz, çünkü Allah'a karşı samimi değilsiniz. bunalıyorsunuz çünkü nefsi emmarenizin esiri olmuşsunuz. Dünya geçicidir kardeşim. 5 dk lık heves için aldanmayın inşaAllah şeytanın oyunlarına..

    Allah'ım affeylesin sizleri. Ve günahlardan uzak eylesin cümlemizi..


  6. 05.Kasım.2011, 09:59
    3
    محمد أنس
    Evlisiniz? Ve zina yaptınız? Zina'ya hâlâ yanaşabiliyorsanız bu sizin imanınızın noksan olduğunuz gösterir. Öncelikle imanımızı güzelce bir tazeliyelim. Size yazacağım dua'yı okuyun inşaAllah
    Laa ilaahe illellaahü vahdehüü laa şeriyke leh lehü'lmülkü ve lehü'l hamdü
    yuhyii ve yümiytü vehüve hayyün laa yemüütü biyedihi'l hayr ve huve ale kulli şey'inm kadir..

    Güzel kardeşim, belli ki günaha bulaşmış bir müslümansın. İşlediğin günahın ne derece çirkin olduğunu vicdanın hissettirmiştir mutlaka.
    Allah'u teâla'dan hiçbir zaman ümidinizi kesmeyiniz. Her ne kadar cürüm işlemişsek de, bizlerin günahlarını affedebilecek Yegane kudret, mağfiret sahibi Allah'tır.
    Siz, tevbe-i nasuh ile Rabbe iltica edin. Günahlarınızdan dolayı pişmanlık duyun inşaAllah.
    Eğer tevbenizde samimi olursanız, İnşaAllah affediceleceksiniz..

    Bunalıyorsunuz, çünkü Allah'a karşı samimi değilsiniz. bunalıyorsunuz çünkü nefsi emmarenizin esiri olmuşsunuz. Dünya geçicidir kardeşim. 5 dk lık heves için aldanmayın inşaAllah şeytanın oyunlarına..

    Allah'ım affeylesin sizleri. Ve günahlardan uzak eylesin cümlemizi..


  7. 05.Kasım.2011, 10:05
    4
    islamyolu
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Mayıs.2011
    Üye No: 87477
    Mesaj Sayısı: 2,617
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: hocam ben çok kötüyüm zina yaptım evliyim bir de çocuğum var çok ama çok pişmanım

    Allah günah yapanı tekrar yapsada affeder. Zina çok büyük günahtır. islamda evli ise Recm cezası vardır. Ne kadar büyük günah olduğunu anlamışındır. şimdi ülkemizde Şeriat kanunları yoktur. onun için Sen bu konuyu kimseye açma. En yakın arkadaşın dahi olsa açma. Allah affeder Kul affetmez. Bol Bol tövbe istiğfar çek. böyle bir yanlışa inşaAllah bir daha bulaşmassın..


  8. 05.Kasım.2011, 10:05
    4
    islamyolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Allah günah yapanı tekrar yapsada affeder. Zina çok büyük günahtır. islamda evli ise Recm cezası vardır. Ne kadar büyük günah olduğunu anlamışındır. şimdi ülkemizde Şeriat kanunları yoktur. onun için Sen bu konuyu kimseye açma. En yakın arkadaşın dahi olsa açma. Allah affeder Kul affetmez. Bol Bol tövbe istiğfar çek. böyle bir yanlışa inşaAllah bir daha bulaşmassın..


  9. 05.Kasım.2011, 10:10
    5
    Muhammed_Enes
    محمد أنس

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 03.Şubat.2008
    Üye No: 8757
    Mesaj Sayısı: 119
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Bulunduğu yer: Alem-i Ervah

    Cevap: hocam ben çok kötüyüm zina yaptım evliyim bir de çocuğum var çok ama çok pişmanım

    Ayrıca, günahınızı en yakınızıdakine dahi anlatmayın. Anlatmayın ki, ahirette şahitlik etmesin size..


  10. 05.Kasım.2011, 10:10
    5
    محمد أنس
    Ayrıca, günahınızı en yakınızıdakine dahi anlatmayın. Anlatmayın ki, ahirette şahitlik etmesin size..


  11. 19.Temmuz.2016, 15:05
    6
    Misafir

    Yorum: Hocam ben çok kötüyüm zina yaptım evliyim bir de çocuğum var çok ama çok pişmanım

    Ben evliyim zina yaptim ve yapmadim 7 senedir uzaktim ve yine aynı hataya düştum kocam çok ilgisiz di ve benle konuşmaz ve sohbet etmezdi o yüzden düştüm ama birdaha düşmek istemiyorum tövbe etsem kabul olurmu 2 tane çocuğum var ne yapmaliyim


  12. 19.Temmuz.2016, 15:05
    6
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ben evliyim zina yaptim ve yapmadim 7 senedir uzaktim ve yine aynı hataya düştum kocam çok ilgisiz di ve benle konuşmaz ve sohbet etmezdi o yüzden düştüm ama birdaha düşmek istemiyorum tövbe etsem kabul olurmu 2 tane çocuğum var ne yapmaliyim


  13. 23.Temmuz.2016, 21:39
    7
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,068
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Hocam ben çok kötüyüm zina yaptım evliyim bir de çocuğum var çok ama çok pişmanım

    Eşinin ilgisiz olması ve cinsel ihtiyaçlarını da karşılamıyorsa o zaman boşanırsın ama zina yapmaya bu bir hak değildir. Cinsel ilgisizlik bir boşanma nedenidir. Boşanırsın ve dilediğin biri ile evlenirsin.

    Ama bu durumda artık tövbe etmelisin ve seni zinaya götürecek her kapıyı sıkı sıkıya örtmelisin. Eşinle sorunlarınızı çözmeye çalışın. Allah işlenen günahları tövbe edilirse affeder.


  14. 23.Temmuz.2016, 21:39
    7
    Yönetici
    Eşinin ilgisiz olması ve cinsel ihtiyaçlarını da karşılamıyorsa o zaman boşanırsın ama zina yapmaya bu bir hak değildir. Cinsel ilgisizlik bir boşanma nedenidir. Boşanırsın ve dilediğin biri ile evlenirsin.

    Ama bu durumda artık tövbe etmelisin ve seni zinaya götürecek her kapıyı sıkı sıkıya örtmelisin. Eşinle sorunlarınızı çözmeye çalışın. Allah işlenen günahları tövbe edilirse affeder.


  15. 21.Ağustos.2016, 22:33
    8
    Misafir

    Yorum: Hocam ben çok kötüyüm zina yaptım evliyim bir de çocuğum var çok ama çok pişmanım

    Sen içindeki sesi dinliyosun ve zevkini hem evlisin hem çocuğun varmış git karınla yap başkasına ihtiyaç neden duruyosun karın ve ya çocuğun yapmış olsa böle bişeyi sen öldürürsün bile eger yapmaycam bida diye şey yapıyorsan aynısını bide tövbe edip yapıyosan bali en azından eşininde böle bişey yaptığını düşün yani o senin gibi oldugunu düşünki yapmayasın en önemlisi karın aklına gelmiyosa çocuğun gelsin senin canın ya kızsa eger ona öle bi erkek dokunsa nolck kullanmış olcak kendi zevki için ve sen bu yüzden katil olurdun kimbilir neyse bide günahını düşün heran kıyamet kopabilir iyi zaman dada degiliz


  16. 21.Ağustos.2016, 22:33
    8
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Sen içindeki sesi dinliyosun ve zevkini hem evlisin hem çocuğun varmış git karınla yap başkasına ihtiyaç neden duruyosun karın ve ya çocuğun yapmış olsa böle bişeyi sen öldürürsün bile eger yapmaycam bida diye şey yapıyorsan aynısını bide tövbe edip yapıyosan bali en azından eşininde böle bişey yaptığını düşün yani o senin gibi oldugunu düşünki yapmayasın en önemlisi karın aklına gelmiyosa çocuğun gelsin senin canın ya kızsa eger ona öle bi erkek dokunsa nolck kullanmış olcak kendi zevki için ve sen bu yüzden katil olurdun kimbilir neyse bide günahını düşün heran kıyamet kopabilir iyi zaman dada degiliz


  17. 25.Eylül.2016, 22:54
    9
    Misafir

    Yorum: Hocam ben çok kötüyüm zina yaptım evliyim bir de çocuğum var çok ama çok pişmanım

    Hocam merhaba bu nasıl söylenir bilmiyorum ama ben bir kadın olarak bu çirkin olaya bende düştüm çok korkardım kul yakından ben de esime yaptim çok seviyorum esimi yanlışa dusdum 2 tane çocuğum var aklıma geldikçe bizden hesabı çekiyorum esimdende ayrılmak istemiyorum napcam gerekiyo yalvarıyorum size


  18. 25.Eylül.2016, 22:54
    9
    adsiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    adsiz
    Misafir
    Hocam merhaba bu nasıl söylenir bilmiyorum ama ben bir kadın olarak bu çirkin olaya bende düştüm çok korkardım kul yakından ben de esime yaptim çok seviyorum esimi yanlışa dusdum 2 tane çocuğum var aklıma geldikçe bizden hesabı çekiyorum esimdende ayrılmak istemiyorum napcam gerekiyo yalvarıyorum size


  19. 25.Eylül.2016, 23:06
    10
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,068
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Hocam ben çok kötüyüm zina yaptım evliyim bir de çocuğum var çok ama çok pişmanım

    Merhaba. Hemen çok sağlam bir tövbe et. Seni tekrar bu harama itebilecek herşeyden kurtul. Zinaya gidebilecek her türlü kapıyı kapat. Allah tövbe edenin tövbesini kabul eder. Bunu eşine anlataman daha büyük hatalara sebep olur. Anlatma ama tövbene sahip ol ve Allah'a verdiğin sözde dur.


  20. 25.Eylül.2016, 23:06
    10
    Yönetici
    Merhaba. Hemen çok sağlam bir tövbe et. Seni tekrar bu harama itebilecek herşeyden kurtul. Zinaya gidebilecek her türlü kapıyı kapat. Allah tövbe edenin tövbesini kabul eder. Bunu eşine anlataman daha büyük hatalara sebep olur. Anlatma ama tövbene sahip ol ve Allah'a verdiğin sözde dur.


  21. 27.Eylül.2016, 00:20
    11
    Misafir

    Yorum: Hocam ben çok kötüyüm zina yaptım evliyim bir de çocuğum var çok ama çok pişmanım

    Allahın affetmeyecegi şey yok ama , zina edenin evleneceği kadın veya erkekte zina etmiştir . Bu ayettir. Kuranda sabittir


  22. 27.Eylül.2016, 00:20
    11
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Allahın affetmeyecegi şey yok ama , zina edenin evleneceği kadın veya erkekte zina etmiştir . Bu ayettir. Kuranda sabittir


  23. 27.Eylül.2016, 15:18
    12
    Misafir

    Yorum: Hocam ben çok kötüyüm zina yaptım evliyim bir de çocuğum var çok ama çok pişmanım

    Allah razı olsun sizden birdaha asla ve asla çok pişmanım intihar bile düşündüm zaten suc işledim dedim allahin verdiği canı allah alır dedim burdan sesleniyorum kardeşlerim sakin bu iğrenç şeyi yapmayın asla ben çok pişmanım


  24. 27.Eylül.2016, 15:18
    12
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Allah razı olsun sizden birdaha asla ve asla çok pişmanım intihar bile düşündüm zaten suc işledim dedim allahin verdiği canı allah alır dedim burdan sesleniyorum kardeşlerim sakin bu iğrenç şeyi yapmayın asla ben çok pişmanım





+ Yorum Gönder
Git 12 Son