Konusunu Oylayın.: Hasta hayvanlar için dua

5 üzerinden 2.89 | Toplam : 18 kişi
Hasta hayvanlar için dua
  1. 27.Eylül.2011, 14:36
    1
    Misafir

    Hasta hayvanlar için dua

  2. 27.Eylül.2011, 16:18
    2
    Desert Rose
    Silent and lonely rains

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Ocak.2007
    Üye No: 5
    Mesaj Sayısı: 17,693
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 227
    Bulunduğu yer: the silent deserts in my soul

    Cevap: hasta hayvanlar için dua




    Özel bir dua şekli yok ama örneğin
    Allah'ım kainattaki her varlık sana aiittir rızıkları ve şifaları
    verecek olan yine sensin şifa ya muhtaç olan zavallı hayvanlarada (hayvanıma)
    şifa ver çünkü sen Şafii'sin die dua da bulunulabilir
    yada içinizden geldiği gibi....



  3. 27.Eylül.2011, 16:18
    2
    Silent and lonely rains



    Özel bir dua şekli yok ama örneğin
    Allah'ım kainattaki her varlık sana aiittir rızıkları ve şifaları
    verecek olan yine sensin şifa ya muhtaç olan zavallı hayvanlarada (hayvanıma)
    şifa ver çünkü sen Şafii'sin die dua da bulunulabilir
    yada içinizden geldiği gibi....



  4. 12.Ocak.2016, 11:24
    3
    Misafir

    Cevap: Hasta hayvanlar için dua

    Allah'ım kainattaki her varlık sana aiittir rızıkları ve şifaları
    verecek olan yine sensin şifa ya muhtaç olan zavallı hayvanlarada (hayvanıma)
    şifa ver çünkü sen Şafii'sin die dua da bulunulabilir


  5. 12.Ocak.2016, 11:24
    3
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Allah'ım kainattaki her varlık sana aiittir rızıkları ve şifaları
    verecek olan yine sensin şifa ya muhtaç olan zavallı hayvanlarada (hayvanıma)
    şifa ver çünkü sen Şafii'sin die dua da bulunulabilir


  6. 31.Temmuz.2016, 13:58
    4
    Misafir

    Yorum: Hasta hayvanlar için dua

    Arkaaşlar galiba civcivlerim hasta nolur onlar icin dua edin allah risasi icin onlara dua edin ileşsinler lutfen arkadaslar korkuyorum onlara bisiy olursa bn yasayamam nolur arkadaslar. Nolur yardim edin Yüce Rabbim'e dua edin ona yalvarin lutfeeen


  7. 31.Temmuz.2016, 13:58
    4
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Arkaaşlar galiba civcivlerim hasta nolur onlar icin dua edin allah risasi icin onlara dua edin ileşsinler lutfen arkadaslar korkuyorum onlara bisiy olursa bn yasayamam nolur arkadaslar. Nolur yardim edin Yüce Rabbim'e dua edin ona yalvarin lutfeeen


  8. 01.Ağustos.2016, 01:28
    5
    yasinist
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 29.Temmuz.2016
    Üye No: 109313
    Mesaj Sayısı: 37
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Yorum: Hasta hayvanlar için dua

    civcivlerim yazmissin onlar allaha ait ve sana olumu hatirlatsin imtihan ediliyorsun sevgiyi tattirmis hasreti ogrenmelisin yoksa hasta olmayan civcivden sikilirdin zamanla iman et birgun civciv oldugunda pisman olma yanlis anlamazsin umarim


  9. 01.Ağustos.2016, 01:28
    5
    yasinist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    civcivlerim yazmissin onlar allaha ait ve sana olumu hatirlatsin imtihan ediliyorsun sevgiyi tattirmis hasreti ogrenmelisin yoksa hasta olmayan civcivden sikilirdin zamanla iman et birgun civciv oldugunda pisman olma yanlis anlamazsin umarim


  10. 29.Eylül.2016, 20:46
    6
    Misafir

    Acil lütfen bişey söyleyin

    Merhaba çok acil bişey sormam gerek yanlışlıkla 1 aylık yavru kedimin kafasina bastım boynu kirildi öldü sandım ama ölmedi veterinere götürdük ama hiç bişey yapmadı sadece nasıl besleyecegimizi falan söyledi kedi suan yasiyo ama sürekli uyuyo gözleri kapalı sadece siringayla süt verirken hareket ediyo kafası ezilmiş sizce yaşar mi nerdeyse 3 gün oluyor.


  11. 29.Eylül.2016, 20:46
    6
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Merhaba çok acil bişey sormam gerek yanlışlıkla 1 aylık yavru kedimin kafasina bastım boynu kirildi öldü sandım ama ölmedi veterinere götürdük ama hiç bişey yapmadı sadece nasıl besleyecegimizi falan söyledi kedi suan yasiyo ama sürekli uyuyo gözleri kapalı sadece siringayla süt verirken hareket ediyo kafası ezilmiş sizce yaşar mi nerdeyse 3 gün oluyor.


  12. 15.Ekim.2016, 04:49
    7
    Misafir

    Yorum: Hasta hayvanlar için dua

    Kardeşim geçmiş olsun Allah bol şifalar versin.ama yinede doktora gitmeyi ihmal etme.başka doktorlarda baksın.belki çare bulunur vardır bi tedavisi.o halde bekletme hayvanı yazıktır.


  13. 15.Ekim.2016, 04:49
    7
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Kardeşim geçmiş olsun Allah bol şifalar versin.ama yinede doktora gitmeyi ihmal etme.başka doktorlarda baksın.belki çare bulunur vardır bi tedavisi.o halde bekletme hayvanı yazıktır.


  14. 06.Aralık.2016, 13:27
    8
    Misafir

    Yorum: Hasta hayvanlar için dua

    Arkadaslar benimde kedim hasta 4 gündür hic bisey yemiyor sürekli uyku halinde onun için dua aradım bitane bulup okudum sonrasında kustu kapacak nolur yardım edin


  15. 06.Aralık.2016, 13:27
    8
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Arkadaslar benimde kedim hasta 4 gündür hic bisey yemiyor sürekli uyku halinde onun için dua aradım bitane bulup okudum sonrasında kustu kapacak nolur yardım edin


  16. 10.Aralık.2016, 15:20
    9
    Misafir

    Yorum: Hasta hayvanlar için dua

    Hasta ineğim var buzayı doğurduktan bir hafta sonra buza öldü ineğim buza dogaldan beri memesi ateşli ve ağrılı


  17. 10.Aralık.2016, 15:20
    9
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Hasta ineğim var buzayı doğurduktan bir hafta sonra buza öldü ineğim buza dogaldan beri memesi ateşli ve ağrılı


  18. 07.Ocak.2017, 11:23
    10
    Misafir

    Yorum: Hasta hayvanlar için dua

    Benim köpeğim dünden beri titriyor kulübesinden çıkmak istiyor ama kafasını kaldıramıyorum bu dua


  19. 07.Ocak.2017, 11:23
    10
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Benim köpeğim dünden beri titriyor kulübesinden çıkmak istiyor ama kafasını kaldıramıyorum bu dua


  20. 19.Mart.2017, 17:32
    11
    Misafir

    Yorum: Hasta hayvanlar için dua

    Mesajımı okuyanlar bana dua bişey önersin. Kuşum bir odadan diğer odaya geçerken kardeşim kapıyı kapatınca bacağı ve kanadı incindi. Kuş yürürken sendeliyor. Lütfen yardımcı olun da kuşum iyileşsin.


  21. 19.Mart.2017, 17:32
    11
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Mesajımı okuyanlar bana dua bişey önersin. Kuşum bir odadan diğer odaya geçerken kardeşim kapıyı kapatınca bacağı ve kanadı incindi. Kuş yürürken sendeliyor. Lütfen yardımcı olun da kuşum iyileşsin.


  22. 29.Mart.2017, 01:27
    12
    Misafir

    Yorum: Hasta hayvanlar için dua

    İhmal etmeyin sakın muhakkak iyi bir veterinere götürün

    Kardeşim önce bir veterinere götür gereken varsa yapılsın sonrada duanı okursun.


  23. 29.Mart.2017, 01:27
    12
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    İhmal etmeyin sakın muhakkak iyi bir veterinere götürün

    Kardeşim önce bir veterinere götür gereken varsa yapılsın sonrada duanı okursun.





+ Yorum Gönder
Git 12 Son