+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 34
Soru ve Cevaplar ve Misafir Soruları Kategorisinden Cinler insana nasıl musallat olur? Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir

    Yorum: Cinler insana nasıl musallat olur?





    Yorum: Cinler insana nasıl musallat olur? ile ilgili yazı Yudumla.com
    Dün garip garip şeyler görmeye başladım evde dabbe izliyorduk ben biraz korktum ve dışarı çıktım ama dünden beri garip garip şeyler görüyorum ve garip garip seyler hissediyorum dün akşam eşimin gözlerine baktım ve çok korktum çünkü çok farklı bir şekilde gördüm sanki esimi karşımda sizce bana ne oldu acaba filmin etkisinde mi kaldım ? Bana yardımcı olun lütfen ?

  2. Misafir

    Yorum: Cinler insana nasıl musallat olur?


    Reklam



    ben hep kötü bişi olacakmış gibi hissediyorum
    tuvalette çok durmuyorum
    annemler evden gidince sanki birisi evde sırıtıyomuş gibi ve birileri konuşuyomuş gibi
    ezan okunurken müzik dinleme isteğim geliyo
    kuran okunurken canım sıkılıyo
    bazen ölmek istiyorum
    tek kalmak istiyorum bazen
    namaz kılmak istemiyorum
    ailemle iyi geçinemiyorum
    bişi beni rahatsız ediyo sanki korkuyorum napmalyım sizce?

  3. Misafir
    Evin köselerine sirke dökün az olsun
    Her sabah ve aksam Ayetülkürsi okuyun.
    Sirke olan eve cin ve büyü girmez
    Hep evinizde bulundurun inanin faydasi cok hemde cok sevaptir evde sirke bulunmasi
    Saygilar

  4. Misafir
    Kardeşim helal olan yol rukyedir gunumuzde cin musallatı olayı çok fazla rukyecilere ggözünün

    Kardeşim rukye var rukye..hiç haberiniz yokmu helal yol rukyedir bi rukyeciye gozukun zaten Şifayı ALLAH veriyor

  5. Misafir
    Herkese söylüyorum ayetel kursiyı 56 kez suyu üfleyip üç defa da için sağa sola ve yattiginiz yere üfleyin sağ tarafınıza yatın bunu hergün yapın kesin çözüm

  6. Misafir
    Ben geceleri unutamıyorum gece gunduz etrafımda birilerin olduğunu hissediyorum hatta görüyorum kimi zaman vucudumda morluklar ve tırnak izleri var geceleri aynayla konuşuyorum aynada bana cevap veriyo rüyalarımda surekli acı çekiyorum geceleri evde geziyorum kimi zaman krizler geçiriyorum gözlerimin altları ve parmak uçlarim simsiyah oluyo neden acaba

  7. Misafir
    benim dayim bayiliyor ve kendi kendi ayilniyor. dokorlar da ayiltamiyor . galiba anneannem olunce dayim yolda yuruken sela sesibi duyuyor , ve annesinin oldunu duyunca kosarak mezarliga dogru ilerliyor yolda bayiliyor bundan sora surekli bayiliyor. hatta bu bayilan dayim bi ruya gormus kendi bahcelerinde musak var diye uykundan uyanmis gitmis o gordu yeri esmis ve musakayi cikartmis . bazen bayiliyor su atinca saga sola dorgu sudan kaciyor bi kuran veriyoruz eline saga sola atiyor. bi imama var onu ariyo teyzelerim o kuran i eline aliyor mus dayimda eline aliyomus imamin actigi sayfayi aciyor mus dayim da teyzelerim tlf. da konuruken bilgi aliyorlarmis ondan biliyorlar hatta imama onu okurken dayimin da agzi kipirdiyor mus okuyo gibi ... bi kereksinde annem agladi o bayinca dayim ell falan bi harekteler yapmis dayimin karisi anneme aglama sana geliyolar demis sizce ne bu olaylar ne olabilir bi cin musallat olmudmudur . (bunu yazarken de cok korkuyorum )

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 34