Konusunu Oylayın.: Eşini aldatan kadın ne yapmalı,nasıl huzura tekrar kavuşmalıdır?

5 üzerinden 3.41 | Toplam : 27 kişi
Eşini aldatan kadın ne yapmalı,nasıl huzura tekrar kavuşmalıdır?
  1. 13.Temmuz.2015, 02:32
    13
    Misafir

    Cevap: Eşini aldatan kadın ne yapmalı,nasıl huzura tekrar kavuşmalıdır?

    reklam


    Cevap: Eşini aldatan kadın ne yapmalı,nasıl huzura tekrar kavuşmalıdır? isimli yazı www.Mumsema.comCevap: Eşini aldatan kadın ne yapmalı,nasıl huzura tekrar kavuşmalıdır?
    İnsanlar acımasız Allahın rahmeti ise sonsuzdur ağır laflar edenler dikkat etsin kendilerini o durumda bulmasınlar Allah korusun bir müslüman bir müslümanı kınarsa yüce mevlam ona onu yaşatmadan ölmez dua edelim hatada olanları Allah kurtarsın


  2. 13.Temmuz.2015, 02:32
    13
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    İnsanlar acımasız Allahın rahmeti ise sonsuzdur ağır laflar edenler dikkat etsin kendilerini o durumda bulmasınlar Allah korusun bir müslüman bir müslümanı kınarsa yüce mevlam ona onu yaşatmadan ölmez dua edelim hatada olanları Allah kurtarsın


  3. 12.Eylül.2015, 01:49
    14
    Misafir

    Cevap: Eşini aldatan kadın ne yapmalı,nasıl huzura tekrar kavuşmalıdır?

    reklam


    3 yıldır evliyiz eşimin hiç bi kotu alışkanlığı yok beni bi kez bile dovmedi kotu soz soylemedi ne bekarken nede nisanliyken bu zamana kadar asla kimseye ihanette etmedim zinada etmedim.Hatta nasıl yaparlar derdim ama benim başıma geleceğini hiç dusunmedim.Uzun zamandır eşim bana karşı çok soğuktu ilgisizdi depresyondaydim zaten boşluğa dustum ve esimi duygusal anlamda aldattim kesinlikle birliktelik yasamadim ama o gün bugündür vicdanım rahat değil hatta sonra eşimede anlattım itiraf ettim gerçeği ama yinede huzur bulamıyorum neden ben neden yaptım diye herşeyi unutma kararı aldık eşimle ben bi turlu unutamiyorum intiharı bile dusundum ama çözüm değil kendimden utanıyorum nasıl böyle bi cahillik yaptım diye içim şöyle rahat sadece eşimle beraber oldum ben duygusal anlamda aldattım eşimi daha çocuğumuzda yok belki de Allahın bi sınavı bilmiyorum ama bu içten içe beni bitirecek nolur biri duydum sesimi iyice çıkmaza girdim korkuyorum kendimden oysa eşime deliler gibi aşığım seviyorum...


  4. 12.Eylül.2015, 01:49
    14
    Tuçeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tuçeee
    Misafir
    reklam


    3 yıldır evliyiz eşimin hiç bi kotu alışkanlığı yok beni bi kez bile dovmedi kotu soz soylemedi ne bekarken nede nisanliyken bu zamana kadar asla kimseye ihanette etmedim zinada etmedim.Hatta nasıl yaparlar derdim ama benim başıma geleceğini hiç dusunmedim.Uzun zamandır eşim bana karşı çok soğuktu ilgisizdi depresyondaydim zaten boşluğa dustum ve esimi duygusal anlamda aldattim kesinlikle birliktelik yasamadim ama o gün bugündür vicdanım rahat değil hatta sonra eşimede anlattım itiraf ettim gerçeği ama yinede huzur bulamıyorum neden ben neden yaptım diye herşeyi unutma kararı aldık eşimle ben bi turlu unutamiyorum intiharı bile dusundum ama çözüm değil kendimden utanıyorum nasıl böyle bi cahillik yaptım diye içim şöyle rahat sadece eşimle beraber oldum ben duygusal anlamda aldattım eşimi daha çocuğumuzda yok belki de Allahın bi sınavı bilmiyorum ama bu içten içe beni bitirecek nolur biri duydum sesimi iyice çıkmaza girdim korkuyorum kendimden oysa eşime deliler gibi aşığım seviyorum...


  5. 07.Ekim.2015, 23:22
    15
    Misafir

    Cevap: Eşini aldatan kadın ne yapmalı,nasıl huzura tekrar kavuşmalıdır?

    Bende 30 yasında iki çocuk annesi biriyim eşimle evlendiğimizde eşimi hiç sevmedim yakınlık kuramadım arada da 26 yaş fark vardı ama hiçbir zaman eşimi sevmesem de onu aldatacağım aklımın ucuna gelmezdi ama oldu işte bir anlık öfke ve sevgisizlik artık adı her neyse belki bunlar benim taptığım karşısında bir mana değil ana kendimi de bunu söylemekten alıkoyamıyorum nikahım olan oldu gönlümü başkasına kaptırdım oda evli bir anlık nefsimin esiri oldum ve o insanla zina yaptım ama çok pişmanım bende utanıyorum yaptıklarıma ağlıyorum günahıma ağlıyorum bağışlanamayacağıma ağlıyorum ümitsizliğine öteki dünyada hem elime hem Allah'a nasıl hesap vereceğime ağlıyorum sizce ben affolunur muyum iki tarafta beni affeder mi bilmiyorum yardım edin çok çaresizim


  6. 07.Ekim.2015, 23:22
    15
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Bende 30 yasında iki çocuk annesi biriyim eşimle evlendiğimizde eşimi hiç sevmedim yakınlık kuramadım arada da 26 yaş fark vardı ama hiçbir zaman eşimi sevmesem de onu aldatacağım aklımın ucuna gelmezdi ama oldu işte bir anlık öfke ve sevgisizlik artık adı her neyse belki bunlar benim taptığım karşısında bir mana değil ana kendimi de bunu söylemekten alıkoyamıyorum nikahım olan oldu gönlümü başkasına kaptırdım oda evli bir anlık nefsimin esiri oldum ve o insanla zina yaptım ama çok pişmanım bende utanıyorum yaptıklarıma ağlıyorum günahıma ağlıyorum bağışlanamayacağıma ağlıyorum ümitsizliğine öteki dünyada hem elime hem Allah'a nasıl hesap vereceğime ağlıyorum sizce ben affolunur muyum iki tarafta beni affeder mi bilmiyorum yardım edin çok çaresizim


  7. 20.Kasım.2015, 01:39
    16
    Misafir

    Cevap: Eşini aldatan kadın ne yapmalı,nasıl huzura tekrar kavuşmalıdır?

    bende esimi aldattimm pismanlik var ama esim çok dövüyor beni aklim başımda diill diil şimdi o kişiyle görüşüyoruz hala ne yapmaliyimmm


  8. 20.Kasım.2015, 01:39
    16
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    bende esimi aldattimm pismanlik var ama esim çok dövüyor beni aklim başımda diill diil şimdi o kişiyle görüşüyoruz hala ne yapmaliyimmm


  9. 20.Kasım.2015, 21:46
    17
    mum
    Administrator

    Profili:
    mum
    Üyelik Tarihi: 20.Ocak.2007
    Üye No: 2
    Mesaj Sayısı: 6,083
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Eşini aldatan kadın ne yapmalı,nasıl huzura tekrar kavuşmalıdır?

    Alıntı
    ne yapmaliyimmm
    Eşin kötü davranıyor diye dünyanı ve ahiretini harap mı etmen gerekiyor?!!
    Anlaşamıyorsan boşan ve dilediğinle evlen ama asla zinaya yaklaşma helak olursun


  10. 20.Kasım.2015, 21:46
    17
    mum
    Administrator
    Alıntı
    ne yapmaliyimmm
    Eşin kötü davranıyor diye dünyanı ve ahiretini harap mı etmen gerekiyor?!!
    Anlaşamıyorsan boşan ve dilediğinle evlen ama asla zinaya yaklaşma helak olursun


  11. 27.Kasım.2015, 14:51
    18
    Misafir

    Cevap: Eşini aldatan kadın ne yapmalı,nasıl huzura tekrar kavuşmalıdır?

    Esimi aldatyorum.ve birne asik oldum.esimle ilgimi kestim esimse budurum dan rahatsiz.napmaliyim.gunah i nedir.


  12. 27.Kasım.2015, 14:51
    18
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Esimi aldatyorum.ve birne asik oldum.esimle ilgimi kestim esimse budurum dan rahatsiz.napmaliyim.gunah i nedir.


  13. 24.Aralık.2015, 00:54
    19
    Misafir

    Cevap: Eşini aldatan kadın ne yapmalı,nasıl huzura tekrar kavuşmalıdır?

    Bırbırınızı kandırmayın yasım genc fuhus yapıyım vs vs herseyın tadına bakıyım ondan sonra tovbe edıyım allah affeder hz omer musrıktı sonradan musluman oldu zına yapanlar muslumansa cezası var cezası bu zamanda ole mercı olmadıgı ıcın ahırette cekecekler


  14. 24.Aralık.2015, 00:54
    19
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Bırbırınızı kandırmayın yasım genc fuhus yapıyım vs vs herseyın tadına bakıyım ondan sonra tovbe edıyım allah affeder hz omer musrıktı sonradan musluman oldu zına yapanlar muslumansa cezası var cezası bu zamanda ole mercı olmadıgı ıcın ahırette cekecekler


  15. 24.Aralık.2015, 00:56
    20
    Misafir

    Cevap: Eşini aldatan kadın ne yapmalı,nasıl huzura tekrar kavuşmalıdır?

    Ona itiraf edecen yoksa AHIRETTE Zaten ortaya cikacak


  16. 24.Aralık.2015, 00:56
    20
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ona itiraf edecen yoksa AHIRETTE Zaten ortaya cikacak


  17. 26.Aralık.2015, 02:33
    21
    Misafir

    Cevap: Eşini aldatan kadın ne yapmalı,nasıl huzura tekrar kavuşmalıdır?

    Ben evliyim esimi aldattim ve bi kizim oglum var ama oglum esimden deil eşimi sevemiyorum hergun agliyorum ona yaptigim haksizlik için vicdan azabi cekiyorum esimi aldattigim adami cok seviyorum hergün ruyamdan cikmiyo aklimdan ben nasil bir insan oldum böyle bilmiyorum cok huzursuzum mutsuzum cok kotu bir durumdayim esimden ayrilmak istiyorum ama ailem izin vermiyo utanıyorum namaz kilmaya eskisi gibi kuran okumaya ne olursunuz yardim edin bana bu ateşten bu cikmazdan nasil cikcam


  18. 26.Aralık.2015, 02:33
    21
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ben evliyim esimi aldattim ve bi kizim oglum var ama oglum esimden deil eşimi sevemiyorum hergun agliyorum ona yaptigim haksizlik için vicdan azabi cekiyorum esimi aldattigim adami cok seviyorum hergün ruyamdan cikmiyo aklimdan ben nasil bir insan oldum böyle bilmiyorum cok huzursuzum mutsuzum cok kotu bir durumdayim esimden ayrilmak istiyorum ama ailem izin vermiyo utanıyorum namaz kilmaya eskisi gibi kuran okumaya ne olursunuz yardim edin bana bu ateşten bu cikmazdan nasil cikcam


  19. 30.Aralık.2015, 19:14
    22
    Misafir

    Cevap: Eşini aldatan kadın ne yapmalı,nasıl huzura tekrar kavuşmalıdır?

    Benim esimde beni evli bir kadinla aldatti ve onu nikahina almak istiyor benim cocuklarim var .yuvami yikmak istemiyom ne yapmaliyim .kadinin kocasi bosamis bende bosaya bilirmiyim esimi . kizgin kirginim bana yol gosterin kocam beni birakmak istemiyor ama kadinda onla nikahlanmak istiyor ben bunu nasil kaldirrim caresiz kaldim bir cevap lutfen


  20. 30.Aralık.2015, 19:14
    22
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Benim esimde beni evli bir kadinla aldatti ve onu nikahina almak istiyor benim cocuklarim var .yuvami yikmak istemiyom ne yapmaliyim .kadinin kocasi bosamis bende bosaya bilirmiyim esimi . kizgin kirginim bana yol gosterin kocam beni birakmak istemiyor ama kadinda onla nikahlanmak istiyor ben bunu nasil kaldirrim caresiz kaldim bir cevap lutfen


  21. 03.Ocak.2016, 22:39
    23
    imam
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Ağustos.2007
    Üye No: 2034
    Mesaj Sayısı: 7,511
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: minallah-ilelllah

    Cevap: Eşini aldatan kadın ne yapmalı,nasıl huzura tekrar kavuşmalıdır?

    kocasını aldatan kadın ne yapmalı
    Alıntı
    kaldirrim caresiz kaldim

    Dinimizde kocanız haram bir şey işlemediği için bir şey diyemiyoruz. karar sizin eğer sabrederseniz bu sizin için daha hayırlıdır.



  22. 03.Ocak.2016, 22:39
    23
    Üye
    kocasını aldatan kadın ne yapmalı
    Alıntı
    kaldirrim caresiz kaldim

    Dinimizde kocanız haram bir şey işlemediği için bir şey diyemiyoruz. karar sizin eğer sabrederseniz bu sizin için daha hayırlıdır.



  23. 14.Ocak.2016, 01:05
    24
    Misafir

    Cevap: Eşini aldatan kadın ne yapmalı,nasıl huzura tekrar kavuşmalıdır?

    Ben bir bayan olarak şunu dile getirmek istiyorum belki hata yapmış olabilirsin ama önemli olan bu hatadan geri dönüp tövbe etek degilmisin Allah birdir ve bi hata yaptığın zaman tövbe et kulumm diyen Cenabı Allahtir. yine bi hatam yaptın yine tövbe et Allah c.c affeden ve bagislayandir


  24. 14.Ocak.2016, 01:05
    24
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ben bir bayan olarak şunu dile getirmek istiyorum belki hata yapmış olabilirsin ama önemli olan bu hatadan geri dönüp tövbe etek degilmisin Allah birdir ve bi hata yaptığın zaman tövbe et kulumm diyen Cenabı Allahtir. yine bi hatam yaptın yine tövbe et Allah c.c affeden ve bagislayandir





+ Yorum Gönder
Git İlk 1235 Son