+ Yorum Gönder
5. Sayfa BirinciBirinci ... 24568 ... SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Misafir Soruları Kategorisinden Mezi ile meninin farkı nedir,birbirinden nasıl ayırt edilir? Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir

    Cevap: Mezi ile meninin farkı nedir,birbirinden nasıl ayırt edilir?





    Merhaba ben 13 yaşında erkek çocuğuyum ramazan ayında 2 kez mastürbasyon yaptım sadece kaza orucu tutSam yanlış mı olur? Lütfen yardım edin. Ama mezi geldi ve 2 kere yanlışlıkla oldu sivazliyordum sonra baktığımda islaklik vardı günah midir Kefaret mi kaza mi gerektirir?
    ---
    Merhaba ben 13 yaşında erkek çocuğuyum orucluyken 2 kere mezi aktı ama yanlışlıkla oldu sivazliyordum ancak tekrar baktığımda islaklik vardı Kefaret mi gerekir yoksa kaza mi bilemedim bir yardımcı olsanız

  2. arifselim
    Yönetici

    Reklam



    Merhaba kardeşim. Bu gelen eğer mezi ise orucun bozulmaz ve sana bir şey gerekmez. Ancak meni çıkarsa o zaman orucun bozulur. Aynı ayda iki farklı günde bozarsan o zaman hem kefaret hemde kaza gerekir.

  3. Misafir
    Gusul abdesti aldım ve sahur yaptım sonra namaz abdesti icin llavaboya gittim idrar yaparken fark ettim bi sivi aktı idrar bitiminde orucum ne durumda

  4. arifselim
    Yönetici
    İdrardan sonra gelen bu akıntı meni olsa bile cünüp yapmaz ve orucuna da bir zarar vermez. Meni şehvetle ve isteyerek çıkarılırsa orucu bozar.

  5. Misafir
    Merhaba grimsi bir renge sahipti bu mezi mi meni mi ramazanda Pornografi şeyler izlemek orucu bozar mı? Mezi ile meni nasıl ayırt ederiz?
    TEŞEKKÜRLER SIMDIDEN --

  6. arifselim
    Yönetici
    Merhaba kardeşim.

    - Oruçluyken isteyerek meniyi getirmek orucu bozar.
    - Sadece haram şeyleri izlemek orucu bozmaz ama sevabı azaltır.
    - Mezi ince yapışkan ve şeffaftır. Meni ise çok yoğun beyaz ve şehvetle yani zevk vererek çıkar.

  7. Misafir
    Kardeşim banda cevap verirseniz sevinirim sabah uyandım iç çamaşırımda iki tane 1 lira kadar bölüm ıslak oluyor gusül gerektirir mi meni mi mezi mi karar veremedim ama boşalma gibi çok bölüm ıslak değil ne yapılmalıyim

  8. mum
    Administrator
    2 lira kadar olan leke muhtemelen menidir gusül gerekir.

  9. Misafir
    Hocam Selamun Aleykum Ben 13 buçuk yaşında bi erkek çocuguyum, benim sorunum niyet ettikten sonra avret yerim sertleşiyor ben hiçe sayıp uyuyorum ruyamda cinsel şeyler görüyorum ben istemedikçe çıkıyor mezi gibi bişey sıvı aktı fışkırmadı ilk aktıgında baktım kilotta belli oluyordu elimi sürdüm kokladom bunun meni veya mezi oldugunu anlamak için 1 saat geçti baktım kilotta hiçbişey yok hafif bi koku var bu orucu bozarmı ve mezi midir menimidir?

  10. mum
    Administrator
    Avuç içi kadar bir leke ise menidir yıkan ama hafif leke ise sadece iç çamaşırını değiştir.

  11. Misafir
    1 - Merhaba hocam oruçluyken sıvazladım tam boşalmadan daha erken bir sıvı geldi bu sıvı yapışkan ve uzuyordu orucumu bozarmı


    2 - Ramazanda bilerek mezide olsa mastürbasyon yapmak orucu bozar mı? Teşekkürler şimdiden

  12. mum
    Administrator
    1. İlk gelen akıntı mezidir, gusül gerekmez ve orucu bozmaz.

    2. Meni çıkarsa oruç bozulur ama mezi bozmaz sevabını azaltır


+ Yorum Gönder
5. Sayfa BirinciBirinci ... 24568 ... SonuncuSonuncu
mezi nedir,  mezi ve meninin farkı,  mezi ile meninin farkı,  meni ve mezi,  mezi ve meniyi nasıl ayırt ederiz,  meni-mezi farkları,  Mezi meniden nasıl ayırt edilir