Konusunu Oylayın.: Eşime yaptıklarına devam edersen yemin ederim boşanıcam dedim,ama yine yaptı bu durumda ne yapmalıyım yardım lütfen

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Eşime yaptıklarına devam edersen yemin ederim boşanıcam dedim,ama yine yaptı bu durumda ne yapmalıyım yardım lütfen
  1. 11.Haziran.2011, 01:45
    1
    Misafir

    Eşime yaptıklarına devam edersen yemin ederim boşanıcam dedim,ama yine yaptı bu durumda ne yapmalıyım yardım lütfen






    Eşime yaptıklarına devam edersen yemin ederim boşanıcam dedim,ama yine yaptı bu durumda ne yapmalıyım yardım lütfen Mumsema Allah rizasi icin yardimci olun ve dua edin
    15 yillik evliyiz evlendigimizden beri esim bütün tartismalarimizi ailesine anlatiyo kackere bosanma raddesine geldik kackere anlattim yaptiginin dogru olmadigini ama anlamiyo ..kendimede kiziyorum o firsati vermemeliyim kavga etmemeliyim diyorum ...ama oluyo iste..hatta bir kac arkadasimizada anlatmis cok kötü seyler yasadim herkese hesap vermek anlatmak zorunda kaldim onada dedim bak bizi ne hallere sokuyosun yapma dedim gel benimle konus dedim seninle konusamiyorum diyo ama hic denemedin diyorum ..Yemin bile ettim birdaha yaparsan bosancam diye yine yapti bosanamadimda bir kizim var


  2. 11.Haziran.2011, 01:45
    1
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir



    Allah rizasi icin yardimci olun ve dua edin
    15 yillik evliyiz evlendigimizden beri esim bütün tartismalarimizi ailesine anlatiyo kackere bosanma raddesine geldik kackere anlattim yaptiginin dogru olmadigini ama anlamiyo ..kendimede kiziyorum o firsati vermemeliyim kavga etmemeliyim diyorum ...ama oluyo iste..hatta bir kac arkadasimizada anlatmis cok kötü seyler yasadim herkese hesap vermek anlatmak zorunda kaldim onada dedim bak bizi ne hallere sokuyosun yapma dedim gel benimle konus dedim seninle konusamiyorum diyo ama hic denemedin diyorum ..Yemin bile ettim birdaha yaparsan bosancam diye yine yapti bosanamadimda bir kizim var


    Benzer Konular

    - Yemin ederim ki şunu bir hafta yapmayacağım dedim bu yemin sayılır mı?

    - Boş bulunarak yemin ederim dedim

    - Allah canımı alsın dedim yemin mi ne yapmalıyım pişmanım ?

    - Eşim bana çok büyük bir hata yaptı döndü ama yine yaparım diyor sürekli tartışma içindeyiz bu durumd

    - İbadetime devam edemiyorum. devamlı ibade konusunda Lütfen Yardım

  3. 11.Haziran.2011, 11:00
    2
    Desert Rose
    Silent and lonely rains

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Ocak.2007
    Üye No: 5
    Mesaj Sayısı: 17,685
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 227
    Bulunduğu yer: the silent deserts in my soul

    Cevap: Eşime yaptıklarına devam edersen yemin ederim boşanıcam dedim,ama yine yaptı bu durumda ne yapmalıyım yardım lütf




    Evliliğinizi sürdürmek istiyorsanız biraz sıkıntılara katlanıp
    sabır göstermelisiniz,eşinizle uygun bir zamanda uygun bir dille
    konuşmayı denemeniz yararlı olabilir Allah c.c yardımcınız olsun.
    Yemin kefareti için yazıyı inceleyebilirsiniz
    Hayırlarla kalın...

    ________________


    Yemin keffareti nedir ve nasıl verilir?

    Keffaret mal ile yapılabileceği gibi bedelini ödemeklede olur. Ayrıca vekil tayin ederek de ödenebilir.

    Ettiği yemini yerine getirmeyip bozmaktan dolayı lâzım gelen keffârete yemin keffareti denir.
    Yeminin keffâreti olarak 10 fakiri akşam ve sabah olarak günde iki öğün doyurmak veya giydirmek cihetine gidilir.

    Keffaret yiyecek ve elbise olduğu gibi karşılığı başka bir şey de olabilir. Keffaret ister yiyecek veya bedeli olsun, ister elbise veya bedeli olsun, hepsini birden bir defada bir fakire vermek caiz değildir. Ancak başka fakir bulmakta zorluk çekiyorsa o takdirde aynı fakire her gün sabahlı akşamlı doyacak kadar yiyecek yada bedelini veya aynı fakire her gün bir elbiseyi vermek kafi gelir. Yani keffaret ödenmiş olur.

    Buna güç yetirilmezse, 3 gün ardarda oruç tutulur. Bu oruçların arasına hiç bir mâni girmemelidir. Girerse keffâret bozulur, yeni baştan tutulması gerekir.

    Birden fazla yeminini bozan kimse her bir yemin bozma için ayrı bir keffaret vermesi gerekir.

    Şâfiîlere göre yemin keffâretini ardarda tutmak mecburiyeti yoktur.

    Gerek yemin, gerekse oruç keffâretlerinde yapılacak ilk iş bir köle azâd edilmesidir. Ancak günümüzde kölelik kalktığı için bu maddenin tatbikına imkân kalmadığından zikretmeye lüzum hissetmedik.

    arşivden...




  4. 11.Haziran.2011, 11:00
    2
    Silent and lonely rains



    Evliliğinizi sürdürmek istiyorsanız biraz sıkıntılara katlanıp
    sabır göstermelisiniz,eşinizle uygun bir zamanda uygun bir dille
    konuşmayı denemeniz yararlı olabilir Allah c.c yardımcınız olsun.
    Yemin kefareti için yazıyı inceleyebilirsiniz
    Hayırlarla kalın...

    ________________


    Yemin keffareti nedir ve nasıl verilir?

    Keffaret mal ile yapılabileceği gibi bedelini ödemeklede olur. Ayrıca vekil tayin ederek de ödenebilir.

    Ettiği yemini yerine getirmeyip bozmaktan dolayı lâzım gelen keffârete yemin keffareti denir.
    Yeminin keffâreti olarak 10 fakiri akşam ve sabah olarak günde iki öğün doyurmak veya giydirmek cihetine gidilir.

    Keffaret yiyecek ve elbise olduğu gibi karşılığı başka bir şey de olabilir. Keffaret ister yiyecek veya bedeli olsun, ister elbise veya bedeli olsun, hepsini birden bir defada bir fakire vermek caiz değildir. Ancak başka fakir bulmakta zorluk çekiyorsa o takdirde aynı fakire her gün sabahlı akşamlı doyacak kadar yiyecek yada bedelini veya aynı fakire her gün bir elbiseyi vermek kafi gelir. Yani keffaret ödenmiş olur.

    Buna güç yetirilmezse, 3 gün ardarda oruç tutulur. Bu oruçların arasına hiç bir mâni girmemelidir. Girerse keffâret bozulur, yeni baştan tutulması gerekir.

    Birden fazla yeminini bozan kimse her bir yemin bozma için ayrı bir keffaret vermesi gerekir.

    Şâfiîlere göre yemin keffâretini ardarda tutmak mecburiyeti yoktur.

    Gerek yemin, gerekse oruç keffâretlerinde yapılacak ilk iş bir köle azâd edilmesidir. Ancak günümüzde kölelik kalktığı için bu maddenin tatbikına imkân kalmadığından zikretmeye lüzum hissetmedik.

    arşivden...




  5. 11.Haziran.2011, 12:54
    3
    Mürid74
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Ocak.2011
    Üye No: 83646
    Mesaj Sayısı: 186
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    Cevap: Eşime yaptıklarına devam edersen yemin ederim boşanıcam dedim,ama yine yaptı bu durumda ne yapmalıyım yardım lütf

    Alıntı
    15 yillik evliyiz evlendigimizden beri esim bütün tartismalarimizi ailesine anlatiyo kackere bosanma raddesine geldik kackere anlattim yaptiginin dogru olmadigini ama anlamiyo ..kendimede kiziyorum o firsati vermemeliyim kavga etmemeliyim diyorum ...ama oluyo iste..hatta bir kac arkadasimizada anlatmis cok kötü seyler yasadim herkese hesap vermek anlatmak zorunda kaldim onada dedim bak bizi ne hallere sokuyosun yapma dedim gel benimle konus dedim seninle konusamiyorum diyo ama hic denemedin diyorum ..Yemin bile ettim birdaha yaparsan bosancam diye yine yapti bosanamadimda bir kizim var


    Allah (c.c.) yardimciniz olsun kardesim!!!


  6. 11.Haziran.2011, 12:54
    3
    Devamlı Üye
    Alıntı
    15 yillik evliyiz evlendigimizden beri esim bütün tartismalarimizi ailesine anlatiyo kackere bosanma raddesine geldik kackere anlattim yaptiginin dogru olmadigini ama anlamiyo ..kendimede kiziyorum o firsati vermemeliyim kavga etmemeliyim diyorum ...ama oluyo iste..hatta bir kac arkadasimizada anlatmis cok kötü seyler yasadim herkese hesap vermek anlatmak zorunda kaldim onada dedim bak bizi ne hallere sokuyosun yapma dedim gel benimle konus dedim seninle konusamiyorum diyo ama hic denemedin diyorum ..Yemin bile ettim birdaha yaparsan bosancam diye yine yapti bosanamadimda bir kizim var


    Allah (c.c.) yardimciniz olsun kardesim!!!





+ Yorum Gönder