+ Yorum Gönder
5. Sayfa BirinciBirinci ... 2456 ... SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Misafir Soruları Kategorisinden Diyanet işleri baskanlığının mail adresi Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir

    Yorum: Diyanet işleri baskanlıgının mail adresi





    Emekliyim İlahiyat lisans mezunuyum medrese tahsilim var diyanet camiasinda bize fahri vaiz hizmeti var mı ?

  2. Misafir

    Yorum: Diyanet işleri baskanlığının mail adresi


    Reklam



    Evimde bulunan Kur'anı kerimde Nahl suresi 43.ayeti kerimenin anlamında (Türkçe )farklı bir söz var. Çoğu Kuranı kerimde zikir ehline sorun derken, bendeki Kuran da İncil ve Tevrata sorun diyor ;ne yapmalıyım?

  3. Misafir
    Müftülüklerde imamlık müktesebi hafız imamlar dururken neden imamlık sıkıntısı çekiliyor merkezde kasabalarda köylerde imam yok bir çok müftülüğün temizliğini hizmetini işkurdan istihtam ediliyorken bizler zaruretten geçici olarak imamlıktan hizmetliliğe geçtik bulinduğumuz bölgelerde imam olmayün yerlere verilmemizi bekliyoruz yetkililer sesimizi duysun.

  4. Misafir
    Merhaba ben 2014 dhbt ve kpss sinavlarina girdim üzerinden neredeyse 2 yıl geçmesine rağmen allah rızası için bir kişi bile alınmadı ve sürekli fahrilerle acik gecistirildi. Bu durum yeterince can sıkıcı olması yetmezmiş gibi bide üstüne sınavın süresi dolduğu için tekrar sinav yapıp eski puanlar iptal oluyor. O puanlar ise yarayacaksa neden sınav yapılıyor

  5. Misafir
    selemun aleykum hocam ben medresede ilim tahsilimi bitrdim icazetliyim ve okul okumamiza izin vermediler suan mağdur durumdayim ümidim var bana yardimci olacaginizdan nolur bana bir an önce yardm edin arastirin beni sizden ricam lütfen bir an önce yardm edin

    selemun aleykum hocam ben medresede ilim tahsilimi bitrdim icazetliyim lakin okul okumamiza izin vermediler suan mağdur durumdayim ümidim var bana yardimci olacaginizdan rabbm razi olsun simdiden

  6. Misafir
    Selamun aleykum
    Benim adım feryal istemil ığdırda ilahiyat okuyorum 2. Sinif öğrencisiyim
    Ders ortalamam 3.02 alttan dersim yok.
    Rabbimi daha iyi tanımak ve tanıtmak için ilahiyati seçtim.
    Lakin devlet bana hiçbir şekilde yardımcı olmuyor. Maddi durumumuz çok kötü olduğu halde geri ödemeli burs verdiler bana.
    Ne diyanet vakfı nede başka vakıflar bursu vermedi. Iğdırda bir tane kyk yurdu var oda şehir dışında aylık gideri 300 tl buluyor.
    Evler çok pahalı sayın bakanım ben aileme yük olamamak için onlardan para almıyorum ama kredi bursu bana yetmiyor. Lütfen bana yardım edin. Evde tek çalışan kişi babam ve 4 u öğrenci olmak üzere 10 kişiye bakıyor aylık geliri ise serbest çalışan olduğu için bazen hiç kazanmadığı bile oluyor.
    Çoğu kez iflasın eşiğine geldi.
    Nolur yardım edin. Şehit gazi çocuğu yada engelli olmadigim için kimse burs vemiyor. Çoğu şehirlerde ilahiyat öğrencilerine ücretsiz diyanet evleri açıyorsunuz nolur bize de açın.
    Yada burs bağlayın bana nolur.
    Allahu teala basardır ve görüyor.alimdir biliyor yalan soylemedigimi.
    Umarım yardımcı olursunuz allah yar ve yardımcınız olsun.
    Selamun aleykum....

  7. Misafir
    Selâmün aleyküm sayın başkanım ben 15 temmuz da sözleşmeli imam lik sınavı girdim . Ben mağdurum bizim gibi insanlar çok niye bizim ki iptal oldu sadece bi sınav için istanbuldan diyarbakira vana giden var ben şahit oldum Antalya ya da İstanbul dan Rize den ayrı ayrı şehir ler den gelmisler di arkadaş lar .iptal ettiniz tam ama çoğu insanımızı uzuyorsunuz pismanlik duyuyor biz para yi yer de mi bulduk hocam kalk burdan diyarbakir Antalya ya vana ne kadar masraf oluyor 10 bin kişiye aşkın arkadaşlarımız sınava girmiştik ben hakkim var ders calisamiyorum bi türlü keşke bunun ne olduğu anlaya bilseniz saygilarimla hocam ....

  8. Misafir
    Selâmün aleyküm hocam .4b sözleşme li imam ların sınavı iptal ettiniz ama onca insanın mağdur olmasi peki 12 bin kişi sınavı girdi girenlerin onca yol gitmesi yazık değil mi komisyon bunu da düşünse idi güzel olurdu ben de sınava girdim 15 de ama ben girdiğim yerde Rize de gelmisler di Erzurum da Adıyaman dan Kastamonu n da gelmiş ti . Sizden rica ediyorum değerli hocam . Sınava giriyoruz biz açıklanır diye bekliyor ken onlar iptal edildi benim gibi binlerce kişi var mahsur olan . Saygılar la

  9. Misafir
    Sayin baskanimiz Mehmet Gormez bes senedirli ilk defa mulaka hakki kazandim ama kaderdir darbeden dolayi iptal edildi her seyde vardir bir hayir dedik. Ama durumumuzun ne oldugunu bilmeden 1 ay boyunca bekledik. Simdi ise sinavlarimizjn jptal oldugunu ogrendik ama tekrar ne zaman gitecegimiz hakkinda yine bilgi sahibi degiliz. Sizden ricamiz lutfen bunda magdur etmeyin bizi biran once sinav edin de hayirlisiyla kurban bayramlarimizi kendi camilerimizde kildiralim insAllah. Zira yeterince magdur oldugumuzu dusuyoruz.islerinizin ne kadar yogun oldugunuda biliyoruz ama bizde nacizhane artik gorev yapmak istiyoruz. Allah hepimizin yar ve yardimcisi olsun. Rabbim sizlerden razi olsun ve basimizdan eksik etmesin...

  10. Misafir
    Hocam iptal olan sınavlar da bizler sinava girmisdik iyi yada kotu sonuçta girdik simdi iptal. Olduktan sonra hic bi aciklamada yapilmadi malumuniz ki sinava sil basdan calsimak cok zor bi süreç sitresli bi bekleyiş oluyo. Hocam karar verir ken bizim bu durumumuzu deyerlendirin yani 2014 den bu yana bekliyor uz ilk 3bin alimda okulum bitmedi diye girememisdim daha sinralari kucuk kucul alimalr oldu fakar sozluye az bi farkla girememisdim benim dirumum ds olan cok kisi var .ta o zmaan bu da bu zmaan bu sitresli bekleyos hepimizi yordu hicam.rahatsizlik verdiğim icinde hakkinizi helal edin

  11. Misafir
    Slm ben edirnede yazıyorum dort gün once selemiyede ikindi namazina gittim hocanın arkasında yani on saflar secdeye yattığımda halılardan bir koku geliyor halılar eski alttabanlari ezik bunları niye denetlemiyosunuz bu cami ulu ve bize ejladimizin kalan en güzel nadide bir eser biz halılarını bile yenilemiyoruz lütfen bununla ilgili bi çalışma yapmanızı istiyoruz sonuç almassan bimerede yazacagim
    İyi çalışmalar bu cami ziyaretçi akınına uğruyor gelirinde bi okadar var lütfen biraz ilgi ve alaka denetlermisiniz

  12. Misafir
    Ben samsunda ikamet ediyorum diyanetten ricam cami imamlarina namaz kilmasini fikhi kurallara riayet ederek ogretilmesidir ornegin 1.tadili erkam camilerin genelinde uygulanmiyor.2 sessiz okunmasi gereken yerlerde sesin fazla cikmasi3. İmamlarin sakalsiz biyiksiz namaz kildirmasi.

+ Yorum Gönder
5. Sayfa BirinciBirinci ... 2456 ... SonuncuSonuncu
diyanet şikayet mail,  diyanet işleri başkanlığı mail adresi,  diyanet mail adresi,  diyanet işleri başkanlığı şikayet hattı,  diyanet işleri başkanlığı şikayet,  diyanet işleri şikayet sayfası,  diyanet işleri şikayet hattı