+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 2346 ... SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Misafir Soruları Kategorisinden Genç kızlarda akıntı hakkında sorular Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir

    Cevap: Genç kızlarda akıntı hakkında sorular





    Cevap: Genç kızlarda akıntı hakkında sorular isimli konu Mumsema.com
    Ben 15 yaşındayım ve daha regl olmadım iki yıldır ara ara akıntı geliyordu beyaz yada şeffafımsı gibiydi. İki gün önce kahverengi akıntı geldi azcık daha sonra beyaz akıntı da gelmedi kahverengi akıntı da nedeni nedir arkadaşlarım bendede bu şekilde oldu regl olacaksın yakında dediler ama yinede sizde bilgilendirirseniz...

  2. arifselim
    Yönetici

    Cevap: Genç kızlarda akıntı hakkında sorular


    Reklam



    Kahverengi akıntı adetinin başlangıcı sayılır. İleride daha düzenli adet göreceksin bu akıntılar bunun işaretidir.

  3. Misafir
    Allah im ne kadar çok aynı soruyu soran var Rabbim sen çocuklarımızı haramdan zina dan şehvetten kötü istekeri akıllarına getiren insanlardan koru onları hep iyilerle karşılaştır ya Rabbimmmm kendi derdimi unuttum resmen

  4. Misafir
    Ben 12 yaşındayım ve her gün beyaz jel gibi akıntım oluyor lütfen yardım edermisiniz

  5. arifselim
    Yönetici
    Değerli kardeşim. Bu durum için doktora gitmen gerekir. Normal rahimden gelen beyaz akıntıdan dolayı endişelenecek bir şey yoktur. Bu sümük gibi doğal bir akıntıdır. Ama aşırı ve sürekli bir durum varsa bir uzman kadın doktora görünmen uygun olur.

  6. Misafir
    Merhaba ben 19 yaşındayim bakireyim adetim gecikti 15 gün akinti var çok şu gibi bazende beyaz korkuyorum bi sıkıntı olur mu acaba

  7. Misafir
    Meraba ben erkek arkadaşimın zoru ile bir ilişkide bulundum çok ısrar etti penisinin yarısını vajinama geçirdi bakireligim bozulmuşmudur benim psikolojim bu yüzden çok bozuldu

  8. arifselim
    Yönetici
    - Merhaba kardeşim. Adetin gecikmesi veya farklı renklerde akmasından dolayı doktora gidebilirsin. Adet düzenin değişmiş olabilir.

    - Bu yaptığın zinadır. Eğer taciz etmiş ise bu kişi hakkında mutlaka şikayette bulunmalısın. Yok kendi rızanızla yapmışsanız tövbe edin ve asla tekrar etmeyin. Bu kişiden her ne olursa olsun uzak durmalısın. Eğer ilişki esnasında bir kanama meydana gelmişse bakireliğin bozulmuş olabilir yoksa bozulmamıştır.

  9. Misafir
    bakireyim erkek arkadaşımla sevisme oldu üstümüzde kiyafetlerimiz vardi sonra beyaz akıntı içinde kahverengi kan pıhtıları vardı bişey olurmusmudur cevap verin lütfen

  10. arifselim
    Yönetici
    Bu yaptığınız haramdır ve bir çeşit zinadır. Bu arkadaşından uzak durmalısın ve tövbe etmelisin. Kıyafet üzerinden herhangi bir etkisi olmaz. Bu akıntılar, meni veya başka sıvılar olması muhtemeldir.

  11. Misafir
    - ya bende vajinamdan kokussuz gaz geliyo sadece hissedebilliyorum balonucuk gibi bu durum neyden olabilir ve bakireyim
    ya ben bakireyim ve bende sürekli akıntı oluyor cok korkuyorum akıntılarım şeffaf ve kokusuz

    - Ben 15 yasindayim ve vaginal akintim oluyo bazen şeffaf bazen de beyaz renkli oluyo bunu onlrmek icin ne yapmaliyim

  12. arifselim
    Yönetici
    - Bu gaz veya gelen akıntıların bakirelikle hiç bir ilgisi yoktur boşuna endişelenmene gerek yoktur. Önden gelen gaz namaz abdestini bozmaz.

    - Normalde akıntı gelmesi sağlıklıdır ve normal bir durumdur. Ancak aşırı veya şeffaf gelmiyorsa o zaman bir uzman kadın hastalıkları doktoruna görünmen gerekir.

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 2346 ... SonuncuSonuncu
kızlarda akıntı ,  kizlarda akinti,  kızda akıntı neden olur,  bekar kızda akıntı olurmu,  genç kızlarda akıntı,  kızlarda akıntı neden olur,  Genc kizlarda akinti