+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 3567 ... SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Misafir Soruları Kategorisinden Ölmek için dua etmek hemen ölüp yok olmak için dua varmı. intihar eden komple cehennemlikmidir? Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir

    Yorum: Ölmek için dua etmek hemen ölüp yok olmak için dua varmı. intihar eden komple cehennemlikmidir?





    Yorum: Ölmek için dua etmek hemen ölüp yok olmak için dua varmı. intihar eden komple cehennemlikmidir? altıncı sayfa yazısı mumsema.com Yorum: Ölmek için dua etmek hemen ölüp yok olmak için dua varmı. intihar eden komple cehennemlikmidir?
    Allahım ben ölmek istiyorum ama sebebim çok tabi intihar etmek istiyorum ama sonra cehennemde kendimi öldürdüğüm için azab çekiceğim aklıma geliyor yani benim kaderim beyinsiz olmam için yaratılmış ben bi kuyuya düştüm çıkamıyorum derslerim berbat , hırsızlık yapıyorum , aileme küfür ediyorum (her ne kadar yapmak istemesemde ) gittiğim bütün okullardan atıldım şuan babam trilyonlar borcu var birde darbe tam yerinin buldu satamıyoruz iş yerimizi yaa ben anladım ger.ekten burası yalan dünya çünkü bir zamanlar zengin olan biz şimdi batma noktasındayız annemin dizi nin durumu kötü protez ayak takılıcak ama babamın durumu kötü diye takmak istemiyo annem tabi bunların hepsine babam sebep birzamanlar insanlara milyarlar borç veren adam şimdi borcunu alamıyo insanlar hep kullandı bizi hani bi atosözü vardır ya dost kara günde belli olur işte aynen böyle babam ben gerçekten artık ölmek istiyorum ablam özel okulda okuyo ve çok zeki ben niye onun gibi olamadım peki o benim kardeşim değilmi nie onun gibib olamadım ah ah ailem üzülücek biliyorum ama keşke beynimde bir çeşit hastalık bulunsa ve gün geçtikçe hastalığım vücduma yayılıp ölsem kaç kere intihara giriştim ilaç yuttum ama ne fayda ilaçın dozları düşükmüş asdfghjklş işte bundan sonra anlafım ki ecelim kelmeden ölmiycem galiba teoguma 3 ay kaldı yapamıycam biliyorum çok korkuyorum her geçen gün ölmek için daha çok dua ediyorum ama inşallah bi gün dilek kapıları açık olur ve ölürüm yoo hayır ölümden korkan bi insan değilim ama sadece allaha nasıl hesap vericem bilmiyorum olaki bi gün haberlere çıkarsım kendini 13. Kattan attı diye hiç şaşırmayan arkadaşlar bazen aklıma 30 yaşında evli barklı olucağım geliyor aklıma intihar etmeye değmez diyorum ama yine önümde 10 yıl var haa bi keresinde babamın cebimden para alıyodum sizcede yaşamayı haketmeyen bir insan değilmiyim nolur söyleyin ve ölmek isteyen arkadaşlara sesleniyorum gerçekten ölmek istiyorsanaz inşallah ölürsünüz çünki bende o duygudayım sizi iyi anlıyorum yarın 2 kutu ilaç alıcam ve görüşürüz yalan dünya.

  2. Misafir

    Yorum: Ölmek için dua etmek hemen ölüp yok olmak için dua varmı. intihar eden komple cehennemlikmidir?


    Reklam



    Annem komşunun ağzına bakıp gelip ben le kardesimle babamla kavga eder
    Her dakka her saniye komşusu Nurcan hep anne mi dolduruyor bizim hakkımızda kötü şeyler diyor biz bıktık artık yaşamaktan Nurcan in 1 kızı 1 oglu var onlar annem e bir şey derse annem Altan alıyor ama Nurcan a bn bir şey dersem hep azalıyor hakkımda yalan atıyor bn napalıyim lütfen cevap verin beni herkes sever beni okulda ki tüm öğretmenler sever ama annem sevmiyor
    Yüce Yarabbim inşallah Nurcan cehennem in kaynar dibinde cayır cayır yanar o kadar bıktım
    Bn napmaliyim lütfen ama lütfen cevap verin

  3. Misafir
    Allahtan canımı almasini istiyorum cunku bu dunyadan nefret ediyorum anne babam hayatta ama onlarin gercektenmi anne babam oldugundan emin degilim ben onlari cok sevip hayirli evlat olmaya calisirken onlar benden nefret ediyolar hayatta sevilenim yokken neden yasiyimki olum icin dua varmi?

  4. Misafir
    Evlilik hariç Aşağıda yazılanların2004 yılında sahiptim ama iflas etmemizle hersey degisti, ortalama 12 yıldır bu isleri düzeltmek istiyorum ama olmuyor.
    Eskiden ilmim çok güçlüydü, tüm ibadetlerimi yapmaya çalışır, iyilik yapardım tek beklentim, Allah razı olsun demeleriydi. Kul Hakkı'nda korkar, helal kazanmak icin uğraşır dururdum. Yani kısaca gerçekten Allah ve ahiret icin çalışırdım... Ama artık öyle Bi Zaman geliyor Kı herşeyden nefret ediyorsun, hic bir şeyim yok, dostlar varsa olum icin dua verirseniz, Sevinirim, yas olmus 34 hic cikar yolum yok... Müthiş bir derecede ayetleri yalanlama, Allah tanımama, isyan ve kufur cikti benden.Cok büyük kelimeler konuşuyorum, Allah la arkadasım mis gibi konuşuyorumvs vs iste .. Ölum benim icin daha hayırlı, kime danışabilirim.


    Yakışıklik. Yok. Aklım. Yok Arabam. Yok. Ümidim. Yok
    Evim. Yok. Şansım. Yok
    Huzurum. Yok. Kaderim. Yok
    Mutluluk. Yok. Saadetim. Yok Akrabalarım. Yok. Ahiretim. Yok
    Çocuğum. Yok. Arkadaşlarım. Yok
    Eşim. Yok. Çevrem. Yok
    İşim. Yok. Umudum. Yok
    Sermayem. Yok. Beklentim. Yok
    Dükkanım. Yok. Saçım. Yok
    Babam. Yok. İlmim. Yok
    Mirasım. Yok. Dinim. Yok
    Zekam Yok. Çalışkanlık Yok
    Zenginlik. Yok. Sevgilim. Yok
    İbadetim. Yok. Zekatım Yok
    Kariyerim. Yok. Kira gelirim. Yok
    Dualarım. Yok.

  5. Misafir
    Bende biktim yemin ediyorum ölmek istiyorum is bulamiorum DİE edemedikleri laf kalmior allaha yalvariorum canimi al diye

  6. Misafir
    Bnde olmeyi dusunuyorum ins intihar etmeden allah alir canimi cunku artik yssiyamiyorum

  7. Misafir
    Arkadaşlar ben ölmek için allaha yalvarıyorum ben 12 yaşındayım ve ben ölürsem herkez rahat eder ablam var bi tane o beni hiç sevmiyo başkasının kardeşlerini daha çok seviyor ve benim bu durumda canım çook acıtıyor ben olmazsam evde hem bi boğaz eksilir hemde ablam mutlu olur zaten ablam kendi yemek yiyo telefonla konuşuyo sanki ben evde yok muşum gibi hep böyle istemeyerek ablami kızdirdıgımda ben onun gözüne batıyormuşum öyle diyor lütfen ölmek için bildiniz dua falan varsa yazın

  8. Misafir
    İnsallah Allah benimde canimi alir. Bende sabretmekten biktim. Artik hersey cigirindan cikti. 5 vakit namaz kiliyorum. Sabah namazina kalkmakta zorluk cekiyorum. Uyuya kaliyorum. Ailem tarafindan her zaman psikolojik baski goruyorum. Takintilarim var. Kardesimin sesinden nefret ediyorum. O ses dikkatimi dagatmaya yetiyor. Sirf o yuzden kulak tikayici aldim. Genede ise yaramiyor. Ondan nefret ediyorum. Anlatamiyorum oyle bir nefret degil bu... gulmesi bile beni sinirlendirmeye yetiyor.gulerken attigi kahkaha ve o pis disleri ve tipsiz surati beni benden aliyor. Annem babam namaz kilmiyo. Bu beni ilgilendirmezde. Ramazan ayinda imana geliyorlar. Ne cektiysem onlardan cektim.O kadar rahatlarki... namaz vakti geldi cami bulmam gerekiyor dedigimde kaza yaparsin diyorlar 1 kere basima geldi cogunda onlari dinlemedim. O bir namazi onlar yuxunden vaktinde kilamadim simdi bana mi gunah yazilcak. Sirf bu yizden gunah sa hakkimi helal etmem . Anlattiklarim basit gelebilir. Ama inannin hicde kolay degil

  9. Misafir
    Bizde bekliyoruz napiyoruz ki.ortaokul 1 den beri hasretle bekliyorum suan 37 yasindayim lise arkadasim 20 yasinda öldü gecen sene 38 yasindaki arkadasim col cocuk geride birakarak öldü ama ben hala bekliyorum

  10. Misafir
    Men ölmek isteyirem bunun için dua edirem gunahdir? ölsem cehenneme gederem

  11. Misafir
    Kardeşim Allahın verdiği cani yanlz Allah qlr o cansana emanet gunu ve zanani gelgiğinde senden al acaktr sen sabret olanlar senjn imtihanindi Rabvim hem imtihan eder hemde imtihanda yardm eder ölumu istme sus ve dua et neden dua etmuyorsun ki kapyi çalmadan açlmasni bekleyenlerden mi sin yoksa ....

  12. Misafir
    ya bu hayattan çom bıktım herkes çom kötü ölmek istiyorum daha, on üç yaşındayım çok kötüyüm allahım benim yaşamam hayırlıysa beni yaşat benim ölmem hayırlıysa ruhumu al yarabbi allahım benim gibilere dert derman versin inşallah amin. selametle 

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 3567 ... SonuncuSonuncu
ölmek icin dua,  ölüm duası,  ölme duası,  ölmek için dua etmek,  olmek icin dua,  ölmek için okunacak dua,  ölüm duası varmı